Kan dat? Mag dat? Zo ja: DOEN!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ik wil toch wel wat meer van de wereld zien. Ik denk dat ik maar overstap naar de KM.
Geen flauw idee of dat kan. Rave, paint?quote:
Jij kan toch zo goed tegen de warmte!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Thuis!!
Werme dag zeg zo in de auto van de baas (Nieuwe kleuren, maar TNTPOST ipv PostNL belettering) zonder airco
Absoluut!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij kan toch zo goed tegen de warmte!
Paulaner Hefe-Weissen voor mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
Vergeet geen Bitburger te Drinken in Mofrika.
Da's mietjes bier.quote:
Ik heb gewoon gelijk en dat weet je.quote:
Yep, hoe komen ze anders aan hun achterban? Ze houden hun eigen kiezersclub in stand door dit soort voorstellenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
Roemer net op NL2. Wat een mafkees![]()
Is het dan echt de doelstelling van de SP om zoveel mogelijk mensen een uitkering te laten houden?
quote:
Wat verwacht je anders van een partij dat vroeger het Maoïsme steunde?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
Roemer net op NL2. Wat een mafkees![]()
Is het dan echt de doelstelling van de SP om zoveel mogelijk mensen een uitkering te laten houden?
Dat iedereen gelijk is en dat dus iedereen moet werken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:39 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een partij dat vroeger het Maoïsme steunde?
In werkkampen whehehequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat iedereen gelijk is en dat dus iedereen moet werken.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat iedereen gelijk is en dat dus iedereen moet werken.
Dat is dus ook mijn gedachte over de SP. Die leven echt nog in een ideaal beeld van een wereld van 50 jaar geleden.quote:
Roemer moet zich toch wel een aantal keer per dag afvragen hoe lang hij dat waanbeeld voor zijn partij nog in stand kan houden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:49 schreef Vronsky het volgende:
Ik ben erg blij dat de SP niet de grootste partij is.. zou naar mijn mening niet gezond zijn voor Nederland, en zeer gevaarlijk voor het voortbestaan van onze positie als economie.
Aangesproken mbt wat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef m.k het volgende:
Goeden avond een ieder die zich aangesproken voelt
Een goeie avondquote:
Dan wens ik jou dat ook.quote:
Dankquote:
Bier in huis maar geen weekend.quote:
Hmm zullen we delen?quote:
Het weekend of het bier?quote:
beiden, ik help jou met werk en dan krijg ik een biertje of tweequote:
Ik zal er over nadenken. Maar nu eerst snurken. De wekker gaat weer vroeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef m.k het volgende:
[..]
beiden, ik help jou met werk en dan krijg ik een biertje of twee
Is goed slaap zequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken. Maar nu eerst snurken. De wekker gaat weer vroeg.
Welterusten!!!quote:
Die Japanners sporen trouwens ook niet met hun Hentaiquote:
nja ik blogte wat en zag het ineens erbij als advertentie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die Japanners sporen trouwens ook niet met hun Hentai
Mwah, deels eens... maar een groot deel is ook puur voor de vorm. Dan heb ik liever het oude Engeland qua etiquette en normen en waarden !quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:09 schreef rubje het volgende:
@Lotuss: Voor de rest zijn de Japanners als volk eentje waar wij nog iets van kunnen leren als het om fatsoensnormen en ethiek gaat.[ afbeelding ]
Dat is kut voor je gecondoleerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Van harte gefeliciteerd! 26 is echt zo erg niet hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:49 schreef Pumatje het volgende:
ja thx...
vind het maar niets.
nu is het echt genoeg..
Mogguh.quote:
Ok dan, aub.quote:
Kun je dan ook onwaardig opstaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:33 schreef Maitje het volgende:
[me=Maitje] is waardig opgestaan.. Hahalelujaaaa!
[/me]
Volgens zijn profiel heeft hij een ban.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:05 schreef EllaN het volgende:
Was Lightning uit zichzelf ineens stil of heeft hij ook om een of andere reden een ban aan zijn broek hangen?
Wat denk je?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:05 schreef EllaN het volgende:
Was Lightning uit zichzelf ineens stil of heeft hij ook om een of andere reden een ban aan zijn broek hangen?
Erg toepasselijk zo vlak voor pasen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:15 schreef Pumatje het volgende:
morgen![]()
jezus stond al met pijn in mijn rug op ....
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens zijn profiel heeft hij een ban.
quote:
Lightning_NL ging te ver met ook users bashen. Rave_NL is wel bot en direct, maar niet perse beledigend geweest.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
[..]
Had het kunnen weten. Nu jij nog Rave
.
Pittig feestje gehad?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:18 schreef Vortix het volgende:
Goedemorgen. Al is mijn lichaam het daar minder mee eens
Ah. Daar ga ik dan even een biertje op drinken. Mijn aflossing is er.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:21 schreef Vortix het volgende:
Nah, mars van gisteren zit nog aardig in de beentjes.
Bier ze!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Daar ga ik dan even een biertje op drinken. Mijn aflossing is er.![]()
Smakelijk! Ik doe vanmiddag en vanavond ook even een duit in het zakjequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah. Daar ga ik dan even een biertje op drinken. Mijn aflossing is er.![]()
OTV4 al gehad of heb je die binnekort?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:27 schreef Vortix het volgende:
[..]
Smakelijk! Ik doe vanmiddag en vanavond ook even een duit in het zakje
Waar zitten jullie? Wij zaten toen op vlb Woensdrecht. Hele week force protection volgens het boekje, kan Cobra4 je waarschijnlijk een heleboel over vertellenquote:
Of veel inzet voor de brandweer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:30 schreef Vortix het volgende:
Jep, weinig wapenonderhoud aan het einde van de week waarschijnlijk.
Wat moet ik vertellen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Waar zitten jullie? Wij zaten toen op vlb Woensdrecht. Hele week force protection volgens het boekje, kan Cobra4 je waarschijnlijk een heleboel over vertellen.
Oja, ook nog een optiequote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:30 schreef Vortix het volgende:
Jep, weinig wapenonderhoud aan het einde van de week waarschijnlijk.
Een zandkorrel!? Een hele woestijn! Ik zie al kamelen lopen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:18 schreef hcwp het volgende:
[..]
Tuurlijk nietwapens worden nu eenmaal graag schoon gemaakt! Een zandkorrel zit zo in je afsluiter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Laat me raden, jullie zijn de Zuidlandersquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:17 schreef Vortix het volgende:
Oirschot, verdedigende posities inrichten tegen de 'Hollanders'
Bedoelde dat wij die week ons HB Force Protection uitgebreid in de praktijk hebben gebracht, en dacht dat jij dat met jou werkzaamheden bij de bewaking ook wel uit je kop zou kennen. Maar zat me net te bedenken dat dat een KLu hb is. KL zal wel andere hb's daarvoor hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |