SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Salatrel het volgende:
duurde kankerlang met dit kankertopic.gesloten 21-04-2011 15:55:25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
open 21 april 2011 @ 15:56:55
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moest pissenquote:
ben zoals japsnars, die had altijd al een topic klaarstaan indien hij lapo zou krijgen. Dus altijd binnen 5 seconden nieuw topic.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef wise het volgende:
[..]
gesloten 21-04-2011 15:55:25
Ik vind anderhalve minuut knap lang voor deze inhoud. Je hoeft zelfs het nummertje niet meer aan te passen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef wise het volgende:
[..]
gesloten 21-04-2011 15:55:25
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
ben zoals japsnars, die had altijd al een topic klaarstaan indien hij lapo zou krijgen. Dus altijd binnen 5 seconden nieuw topic.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind anderhalve minuut knap lang voor deze inhoud. Je hoeft zelfs het nummertje niet meer aan te passen.
daar drukte ik opquote:Op donderdag 21 april 2011 16:04 schreef Salatrel het volgende:
mensen die niet gewoon open nieuw deel klikken
huhquote:In de Passeerdersgracht in Amsterdam zijn donderdagochtend weer lichaamsdelen gevonden. Vermoedelijk zijn ze van de vermiste Ier Paul Nolan-Miralles. Donderdag zijn ook op andere plekken lichaamsdelen gevonden. In welke gracht dat was, wil een politiewoordvoerder niet zeggen.
Familieleden van de vermiste Ier zijn donderdag samen met de politie vroeg gaan zoeken. Tijdens deze zoektocht stuitten ze op de lichaamsdelen. Om wat voor lichaamsdelen is niet bekendgemaakt. Eerder deze week werd een schouder gevonden, en kledingstukken en een tas van Nolan Miralles.
De delen zijn overgebracht naar een mortuarium waar het DNA wordt vergeleken. Naar overige lichaamsdelen wordt nog gezocht. De politie gaat overigens niet uit van een misdrijf.
Echt he, als je gaat lapohunten, zorg dan tenminste voor een vloeiende overgang.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
ben zoals japsnars, die had altijd al een topic klaarstaan indien hij lapo zou krijgen. Dus altijd binnen 5 seconden nieuw topic.
iets met boten en hun motorrenquote:
indd, wat een sukkelquote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he, als je gaat lapohunten, zorg dan tenminste voor een vloeiende overgang.
Ik had het over jou, dimwits.quote:
je had toch ook een gifje gemaakt waar ze allemaal in zaten?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het wel spijtig dat alleen Sal, Tli en ik een WD icoontje hebben. Falers, allemaal. Behalve HSG, hij is wel cool.
Maakt niet uit wat ik doe, WD mag me toch niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het wel spijtig dat alleen Sal, Tli en ik een WD icoontje hebben. Falers, allemaal. Behalve HSG, hij is wel cool.
Huh? Ik heb jou in die tijd nooit zien posten, of in ieder geval heel weinigquote:Op donderdag 21 april 2011 16:06 schreef moomoo het volgende:
waarom geen fatsoenlijke OP meer btw? Technoviking met z'n patatje
dat epilepsie ding?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je had toch ook een gifje gemaakt waar ze allemaal in zaten?
alsof ik WD zou durven meetenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
kijk deze mannen jagen op birthday sex
ben je niet uitgenodigd op dr feestje?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
alsof ik WD zou durven meetenget real
Say what?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef BobbyB het volgende:
Nee, en al zou ik uitgenodigd zijn, zou ik denk ik ook niet gaan. Fokkers meetenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:11 schreef moomoo het volgende:
[..]
ben je niet uitgenodigd op dr feestje?
wie is die douchebag rechts van mijquote:Op donderdag 21 april 2011 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ [url=http://tbn2.google.com/images?q=tbn:e28W2wHOKjpHQM:http://bp0.blogger.com/_RyWwFQN34dc/RxvseOMnoAI/A]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Thema]
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Deze is ook veel te nieuw en te groot, de oude oldschool met 2 regeltjes ofzo was veel beterquote:Op donderdag 21 april 2011 16:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
wat zitten er veel falers in dat lijstje
volgens mij zat ik daar niet bijquote:Op donderdag 21 april 2011 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze is ook veel te nieuw en te groot, de oude oldschool met 2 regeltjes ofzo was veel beter
Marurkquote:Op donderdag 21 april 2011 16:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wie is die douchebag rechts van mij
Geen idee, die postte Sackboy altijd.quote:
lang niet gezienquote:Op donderdag 21 april 2011 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, die postte Sackboy altijd.
[ afbeelding ]
deze?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Deze is ook veel te nieuw en te groot, de oude oldschool met 2 regeltjes ofzo was veel beter
Zat het_hupt ook in de sc?quote:
ja.quote:
zotheid, het hupt lolololquote:
ik ookquote:
tja, jullie hebben nou eenmaal meer met WD dan de restquote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef BobbyB het volgende:
Oh, dat heb ik even gemistquote:
en slindenau, wereldfaler.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
zotheid, het hupt lololol
the_enenas
Wie is dit?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
deze dan?
[KLB Bagger SC #352] Harold & Kumar
quote:
Ging twee keer voorgoed weg.quote:
zoals zoveelquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging twee keer voorgoed weg.
google skillsquote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef L0t.. het volgende:
wtf bobby het is echt bizar hoeveel plaatjes jij altijd binnen 10 seconden weet te plaatsen
indd. al die gigantenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef L0t.. het volgende:
Meningsverschil met programmeur (chatverslag)
dit autistentopic
lijkt wel op discussies die ik altijd met klanten hebquote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef L0t.. het volgende:
Meningsverschil met programmeur (chatverslag)
dit autistentopic
hey jarige!quote:
Is je vreetkick al voorbij?quote:
Stel je voor dat ik die als ringtone zou gebruiken en mijn volume op maximaal zou zetten in het openbaar vervoer.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Fascination het volgende:
4EBE, ik heb een liedje dat echt wat voor jou is gevonden.
Hahaha, briljant.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik die als ringtone zou gebruiken en mijn volume op maximaal zou zetten in het openbaar vervoer.
Disgusting.quote:
jammer van die fadeout op het eind, nou is hij niet loopbaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Fascination het volgende:
4EBE, ik heb een liedje dat echt wat voor jou is gevonden.
Ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, briljant.Ik had jouw gezicht willen zien bij het horen van dit nummer.
Loopbaar?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:35 schreef moomoo het volgende:
[..]
jammer van die fadeout op het eind, nou is hij niet loopbaar.
als dit voor mij is, gracias. en leuke UI.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef Salatrel het volgende:
ER IS ER 1 JARIG HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS ZIJ! WIJ VINDEN DIT ALLEN ZO PRETTIG JA JA EN DAAROM ZINGEN WIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ.
ZIJ LEVEN LANG HOERA HOERA ZIJ LEVE LANG HOERA HOERA.... ZIJ LEVE LANG HOERA HOERA.
HIEPERDEPIEP! HOERAAAAAAA
HOER A HOER B¿quote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef Salatrel het volgende:
en dan komt bobby met er zitten tikfouten in
Oké, geen idee wat je daarmee bedoelt.quote:
Hoe kwam je eigenlijk bij dat eh... stukje oorgenot?quote:
Zag ik een topic over inquote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kwam je eigenlijk bij dat eh... stukje oorgenot?
is voor jou en heeft bobby gemaaktquote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als dit voor mij is, gracias. en leuke UI.
loopen. Dat het continue doorblijft gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, geen idee wat je daarmee bedoelt.
Goh verrassend.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is voor jou en heeft bobby gemaakt
watvoor taart heb je :$ en wat heb je gekregen?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef Lakitu het volgende:
die ene die wd nu op msn heeft zou wel een spange ui zijn
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wil je hiermee beweren dat bobby wel vaker UI's maakt van minderjarige meisjes?
quote:
Je mag er je eigen interpretatie aan geven.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wil je hiermee beweren dat bobby wel vaker UI's maakt van minderjarige meisjes?
zogenaamd heb jij dr op msnquote:
Ik heb mijn familie nog niet gezienquote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
watvoor taart heb je :$ en wat heb je gekregen?
hoezo lees je dit wel, maar niet mijn felicitatiequote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij hebt mij niet op msn faalhäse.
want?quote:
dankjewelquote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo lees je dit wel, maar niet mijn felicitatie
ik heb al een liedje gezongenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef Lakitu het volgende:
awkward dat niemand van ons een cadeautje heeft hoor
niemand van jullie komt ook langs, bedankt guys.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef Lakitu het volgende:
awkward dat niemand van ons een cadeautje heeft hoor
wat bedoel je nou?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef Salatrel het volgende:
en dan komt bobby met er zitten tikfouten in
ik heb chuck gestuurd namens de sc-jongens hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
niemand van jullie komt ook langs, bedankt guys.
quote:
die kan niet bij de deurbel.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb chuck gestuurd namens de sc-jongens hoor.
quote:
oh ben je er zo1quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef moomoo het volgende:
ik ga maar eens afwassen, dan kan ik zo koken.
jawel hij neemt groeisupplementen sinds een paar maandenquote:
hij komt op hakkenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jawel hij neemt groeisupplementen sinds een paar maanden
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eentje zonder vaatwasser.quote:
Dat is vies en onhygiënisch.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee iemand die pas iets afwast als hij het nodig heeft
En effectiefquote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is vies en onhygiënisch.
verschilt, meestal was ik het gewoon dezelfde avond af, maar soms laat ik het staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee iemand die pas iets afwast als hij het nodig heeft
daarom gebruik ik plastic bordjes en bestekquote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is vies en onhygiënisch.
Dus volgens KPN mag je niet eens youtube filmpjes kijken op je telefoon?quote:KPN gaat vanaf deze zomer extra geld vragen voor het gebruik van voip, chatdiensten zoals WhatsApp of het streamen van video's over 3g
als iedereen gaat opzeggen draaien ze het zo terug.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus volgens KPN mag je niet eens youtube filmpjes kijken op je telefoon?En mag je alles puur en alleen gebruiken voor "normaal" internet?
lol'd
schat wat is je pingquote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus volgens KPN mag je niet eens youtube filmpjes kijken op je telefoon?En mag je alles puur en alleen gebruiken voor "normaal" internet?
lol'd
Nou ja, ik ben ook niet degene die afwast.quote:
Dat snijdt zo lekker.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom gebruik ik plastic bordjes en bestek
KPN loopt gewoon kosten mis omdat veel mensen zijn overgestapt naar kabel incl telefonie. En met dit soort dingen lopen ze ook weer kosten mis.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
lol'd
geaddquote:
PM Dannyquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Chai het volgende:
Als dit nu altijd een reeks is, kan deze reeks dan niet ook automatisch centraal? Lijkt me prettiger voor de modjes.
kanker kanker kanker kanker kanker kankerquote:Op donderdag 21 april 2011 17:04 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat dat ooit nog vanzelf wel een keer komt. En als er meer dan x aantal keer kanker in een topic wordt gepost dat er dan een slotje op komt.
hoezo?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:08 schreef tliciouz het volgende:
Zo voor iemand die jarig is ben je wel tyfus chagrijnig wd.
Hier ook dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:09 schreef Chai het volgende:
Ik ben ook ongesteld nu, maar de zon heeft zoveel positieve invloed op mijn humeur dat ik daar niets van merk. Nog niet 1x gevloekt.
oh, sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je reacties, allemaal zo bot en kortaf.
Misschien heeft ze een blaar op haar vinger en is het niet fijn om meer te typen dan nodig, weet jij veel.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je reacties, allemaal zo bot en kortaf.
Dan gebruikt ze haar feestneus maar.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een blaar op haar vinger en is het niet fijn om meer te typen dan nodig, weet jij veel.
Ik snap d'r wel. Ouder worden isquote:Op donderdag 21 april 2011 17:08 schreef tliciouz het volgende:
Zo voor iemand die jarig is ben je wel tyfus chagrijnig wd.
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:15 schreef Chai het volgende:
Ik zie er nog steeds minderjarig uit btw. Zo'n meisje van 8 was net helemaal verbaasd dat ik al 18 was.
Forever young.
21 is perfectquote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
18 is juist mooi. Rijbewijs halen en bijna overal naar binnen kunnen.
quote:
ik wou wel maar ik kom er niet inquote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
niemand van jullie komt ook langs, bedankt guys.
ik zelf worstel met de totale nihilistische holheidquote:
Lekker richting de 2 euro.quote:
hier is zon onbemande pomp die op wo, do, za en zondag extra korting geeft. 100 meter verderop zat een pomp die 1,69 op het bord had staanquote:Op donderdag 21 april 2011 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker richting de 2 euro.
Ik zag hier 1.73.
wagenspan -> capibara's -> capibara-expressquote:
jij hebt zelfs een eigen woord in het fokjargon meegebrachtquote:
in het oosten is vuur verboden las ik in het nieuwsquote:Op donderdag 21 april 2011 18:10 schreef moomoo het volgende:
mijn eten staat nu op het vuur, over een half uurtje ofzo zit ik ook te eten
Dansende cavia dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:16 schreef MiVer het volgende:
1 dansend konijntje voor het topic:
[ afbeelding ]
maar ik ben de hele dag al thuis.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:17 schreef Salatrel het volgende:
ik kook gewoon als ik thuis kom en als ik magnetron voer eet gaat het gewoon de magnetron in als ik thuis kom
Ik moest lachenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
wagenspan -> capibara's -> capibara-express
kus lief meisje, ja dusquote:Op donderdag 21 april 2011 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Heb jij extra geheugencapaciteit dat je dit allemaal nog weet?
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:37 schreef MiVer het volgende:
Dit was echter in scène gezet, [b]buiten beeld duwde men de beestjes over de rotswand heen.
dus ja wegtrekken bij overbevolking doen ze welquote:
spijt me, wat kan ik doen op afstand?quote:
Draai een XXL joint voor me.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
spijt me, wat kan ik doen op afstand?
haha mijn laatste groene kruimels, slechts genoeg voor een mediumformaatquote:
3 euro per gram bij mij =$.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
haha mijn laatste groene kruimels, slechts genoeg voor een mediumformaat
morgen nwe shit halen, in combi met strand
tevens...vlgs mij woon je ergens richting limburg
haha
Dit is oprecht de vliegende Hollander.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef MiVer het volgende:
ok,, om uitdrukking te geven aan mijn positieve gevoel
en in het vertrouwen dat 4B er nog gezellig een beetje is
voor 4B, een vliegende....:
[ afbeelding ]
geinig baasje he?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is oprecht de vliegende Hollander.
ok, ik noteer jequote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Nee, moest nog even iets afleveren ergens.
Hmm, medium mag ookquote:Op donderdag 21 april 2011 19:17 schreef MiVer het volgende:
[..]
haha mijn laatste groene kruimels, slechts genoeg voor een mediumformaat
morgen nwe shit halen, in combi met strand
tevens...vlgs mij woon je ergens richting limburg
haha
Ik deliver alleen bij het andere geslacht, sorry.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok, ik noteer je
voor dat soort klusjes, altijd handig
Ja, iets te mooi. Niet leuk om in mijn vrije tijd naar te luisteren.quote:
zo gayquote:
En low, dus hij bedoelt niet zijn mondjequote:
Kijk, nu zegt hij ook nog 'flikker'! Ik denk dat hij iets bekennen wilquote:
Haha had je mij even in de maling lolquote:
dacht helemaal niet aan sexquote:Op donderdag 21 april 2011 19:30 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
En low, dus hij bedoelt niet zijn mondje.
[..]
Kijk, nu zegt hij ook nog 'flikker'! Ik denk dat hij iets bekennen![]()
.
Wordquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef BobbyB het volgende:
Ja ik word maar homo denk ik wijven zijn kut
ally vroeg of ik iets wilde doen dus ik dacht dat ze ging vragen of ik wilde opflikkeren hahaquote:
mm, das ander verhaalquote:Op donderdag 21 april 2011 19:32 schreef BobbyB het volgende:
Ja ik word maar homo denk ik wijven zijn kut
Met wie ga je?quote:
boem boem boemquote:
Ben je geil? Dan bel ik Chriz2k even voor je.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:37 schreef MiVer het volgende:
mensen die cryptisch zijn
ok
lekker warm en dik geklonterd
stroomt het naar buiten...
4B zou zeggen:![]()
bijval vanuit het oosten
...
en zo zullen we onze orgie nemen
na de bewustwording daaroverquote:
Bass of melodie? Aangezien je daar onderscheid tussen maakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
boem boem boem
Nee geen vengaboys whaha lol;p
Melodie.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Bass of melodie? Aangezien je daar onderscheid tussen maakt.
Hm, ik dacht dat jongens de Efteling niet zo leuk vinden.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef moomoo het volgende:
[..]
vrienden en mogelijk vrienden van vrienden.
Hihi.quote:
Ik vind het niet zo prettig dat je mijn UI steelt. Misschien moet je maar gewoon een nijntje met een ballon nemen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, ik dacht dat jongens de Efteling niet zo leuk vinden.
[..]
Hihi.
Deal with it.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo prettig dat je mijn UI steelt. Misschien moet je maar gewoon een nijntje met een ballon nemen.
Ik zal eens kijken wat ik kan betekenen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Melodie.
Daar is ook onderscheid tussen.
zit bij een groepje van 5 tot mogelijk 8 dan ook met 1 andere jongen. Maar hoezo vinden jongens de efteling niet leuk? Het is fscking awesomequote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Hihi.
De Efteling niet leuk vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 19:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
nee geen zorgen, ik val niet op jequote:Op donderdag 21 april 2011 19:39 schreef Allure_ het volgende:
Ben je geil? Dan bel ik Chriz2k even voor je.
Zo'n idee heb ik daarbij. Ik ben er overigens nooit geweest, dus misschien is dat een verklaring.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:42 schreef moomoo het volgende:
[..]
zit bij een groepje van 5 tot mogelijk 8 dan ook met 1 andere jongen. Maar hoezo vinden jongens de efteling niet leuk? Het is fscking awesome
Oke awkward. Dat was totaal niet wat ik bedoeldequote:Op donderdag 21 april 2011 19:43 schreef MiVer het volgende:
[..]
nee geen zorgen, ik val niet op je
=> ken je immers niet <= haha
maar goed heb wel zwak voor blauw-roze
nee niet geil
heb ultiem gehad op dinsdag
als ik zeg "ingrijpend"
boh....moet je helaas letterlijk lezen
!!!!!!!
eventjes genoeg haha, en nu gewoon droog en neutraal maar maf typen
haha
Kutwijf. Zoek gewoon je eigen UI, lui wicht. Iedereen associeert je nu met mij.quote:
Jeetje mineetje.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke awkward. Dat was totaal niet wat ik bedoelde
[..]
Kutwijf. Zoek gewoon je eigen UI, lui wicht. Iedereen associeert je nu met mij.
Ik moet werken.quote:
Straks denken ze dat je mij bent en krijg je een stortvloed van gescheld over je heen. Ik denk niet dat je dat aankan.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Heeft iemand de vorige UI van Fas voor me?
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:48 schreef Allure_ het volgende:
Heeft iemand de vorige UI van Fas voor me?
Waarom schelden mensen tegen jou danquote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Straks denken ze dat je mij bent en krijg je een stortvloed van gescheld over je heen. Ik denk niet dat je dat aankan.
omdat het beeld van een TFT constant is en van een CRT een x aantal keer per seconden word opgebouwdquote:Op donderdag 21 april 2011 19:50 schreef moomoo het volgende:
weet je nog dat als je met iets wappert voor een CRT-monitor, dat je dan geen bewegingsonscherpte ziet? Met een TFT-scherm is dat blijkbaar niet meer zo, merk ik nu net pas.
Labiele mensen hier.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom schelden mensen tegen jou dan?
Vind het ook een beetje raar ja. Ze is altijd zo lief en lokt ook nooit wat uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom schelden mensen tegen jou dan?
lol ja soort zoekt soort hequote:
Labiel is een begrip dat zijn waarde begint te verliezen, je hebt mensen die ambulances bekogelen, WoW-verslaafd zijn en zwaar paranoide zijn, hun waardigheid meten aan hun kleding of/en bezittingen en toch noemen ze anderen labiel.quote:
Jij niet. Jij hebt zoveel kanker over je heen gehad, maar bleef toch normaal reageren.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij niet. Jij hebt zoveel kanker over je heen gehad, maar bleef toch normaal reageren.
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef Fascination het volgende:
Maar je wilt echt dat ik de ui wegdoe?Want dan doe ik m'n oude wel weer.
Thanks. Ik vind alleen de 2e een beetje leukquote:Op donderdag 21 april 2011 19:56 schreef Kruskovac het volgende:
Zo Ally, nu zoek ik even eckte eckte beukplaten voor mezelf.
Ja, ik ken wel betere maar die ken jij toch allemaal al denk ikquote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks. Ik vind alleen de 2e een beetje leuk.
Omg, je stopt definitief?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef BobbyB het volgende:
haha nou ik ben wel klaar met fok. fijn leven allemaal
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef BobbyB het volgende:
vanuit de wolken zal ik altijd aan je denkenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:02 schreef BobbyB het volgende:
probeer het.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Kruskovac het volgende:
Ally, nu verwacht ik ook een gunst van jou. Geef me huilmuziek.
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:08 schreef Kruskovac het volgende:
Ally, nu verwacht ik ook een gunst van jou. Geef me huilmuziek.
Kom niet praten met je apenkopquote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
jullie zijn allemaal losers en ik ben lekker
jelly?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:16 schreef Kruskovac het volgende:
[..]
Kom niet praten met je apenkop.
hey mezelfquote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die zielige nummers van jou zijn altijd zo fag. Daar luister ik gewoon niet naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |