ik ookquote:
tja, jullie hebben nou eenmaal meer met WD dan de restquote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het wel spijtig dat alleen Sal, Tli en ik een WD icoontje hebben. Falers, allemaal. Behalve HSG, hij is wel cool.
Oh, dat heb ik even gemistquote:
en slindenau, wereldfaler.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
zotheid, het hupt lololol
the_enenas
Wie is dit?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
deze dan?
[KLB Bagger SC #352] Harold & Kumar
quote:
Ging twee keer voorgoed weg.quote:
zoals zoveelquote:Op donderdag 21 april 2011 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging twee keer voorgoed weg.
google skillsquote:Op donderdag 21 april 2011 16:20 schreef L0t.. het volgende:
wtf bobby het is echt bizar hoeveel plaatjes jij altijd binnen 10 seconden weet te plaatsen
indd. al die gigantenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef L0t.. het volgende:
Meningsverschil met programmeur (chatverslag)
dit autistentopic
lijkt wel op discussies die ik altijd met klanten hebquote:Op donderdag 21 april 2011 16:25 schreef L0t.. het volgende:
Meningsverschil met programmeur (chatverslag)
dit autistentopic
hey jarige!quote:
Is je vreetkick al voorbij?quote:
Stel je voor dat ik die als ringtone zou gebruiken en mijn volume op maximaal zou zetten in het openbaar vervoer.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Fascination het volgende:
4EBE, ik heb een liedje dat echt wat voor jou is gevonden.
Hahaha, briljant.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat ik die als ringtone zou gebruiken en mijn volume op maximaal zou zetten in het openbaar vervoer.
Disgusting.quote:
jammer van die fadeout op het eind, nou is hij niet loopbaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:31 schreef Fascination het volgende:
4EBE, ik heb een liedje dat echt wat voor jou is gevonden.
Ik moest wel lachen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha, briljant.Ik had jouw gezicht willen zien bij het horen van dit nummer.
Loopbaar?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:35 schreef moomoo het volgende:
[..]
jammer van die fadeout op het eind, nou is hij niet loopbaar.
als dit voor mij is, gracias. en leuke UI.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef Salatrel het volgende:
ER IS ER 1 JARIG HOERA HOERA DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS ZIJ! WIJ VINDEN DIT ALLEN ZO PRETTIG JA JA EN DAAROM ZINGEN WIJ BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ.
ZIJ LEVEN LANG HOERA HOERA ZIJ LEVE LANG HOERA HOERA.... ZIJ LEVE LANG HOERA HOERA.
HIEPERDEPIEP! HOERAAAAAAA
HOER A HOER Bżquote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef Salatrel het volgende:
en dan komt bobby met er zitten tikfouten in
Oké, geen idee wat je daarmee bedoelt.quote:
Hoe kwam je eigenlijk bij dat eh... stukje oorgenot?quote:
Zag ik een topic over inquote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kwam je eigenlijk bij dat eh... stukje oorgenot?
is voor jou en heeft bobby gemaaktquote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als dit voor mij is, gracias. en leuke UI.
loopen. Dat het continue doorblijft gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, geen idee wat je daarmee bedoelt.
Goh verrassend.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is voor jou en heeft bobby gemaakt
watvoor taart heb je :$ en wat heb je gekregen?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef Lakitu het volgende:
die ene die wd nu op msn heeft zou wel een spange ui zijn
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wil je hiermee beweren dat bobby wel vaker UI's maakt van minderjarige meisjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |