quote:
Je mag er je eigen interpretatie aan geven.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wil je hiermee beweren dat bobby wel vaker UI's maakt van minderjarige meisjes?
zogenaamd heb jij dr op msnquote:
Ik heb mijn familie nog niet gezienquote:Op donderdag 21 april 2011 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
watvoor taart heb je :$ en wat heb je gekregen?
hoezo lees je dit wel, maar niet mijn felicitatiequote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij hebt mij niet op msn faalhäse.
want?quote:
dankjewelquote:Op donderdag 21 april 2011 16:44 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo lees je dit wel, maar niet mijn felicitatie
ik heb al een liedje gezongenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef Lakitu het volgende:
awkward dat niemand van ons een cadeautje heeft hoor
niemand van jullie komt ook langs, bedankt guys.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef Lakitu het volgende:
awkward dat niemand van ons een cadeautje heeft hoor
wat bedoel je nou?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:37 schreef Salatrel het volgende:
en dan komt bobby met er zitten tikfouten in
ik heb chuck gestuurd namens de sc-jongens hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
niemand van jullie komt ook langs, bedankt guys.
quote:
die kan niet bij de deurbel.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb chuck gestuurd namens de sc-jongens hoor.
quote:
oh ben je er zo1quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef moomoo het volgende:
ik ga maar eens afwassen, dan kan ik zo koken.
jawel hij neemt groeisupplementen sinds een paar maandenquote:
hij komt op hakkenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jawel hij neemt groeisupplementen sinds een paar maanden
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eentje zonder vaatwasser.quote:
Dat is vies en onhygiënisch.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee iemand die pas iets afwast als hij het nodig heeft
En effectiefquote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is vies en onhygiënisch.
verschilt, meestal was ik het gewoon dezelfde avond af, maar soms laat ik het staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee iemand die pas iets afwast als hij het nodig heeft
daarom gebruik ik plastic bordjes en bestekquote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is vies en onhygiënisch.
Dus volgens KPN mag je niet eens youtube filmpjes kijken op je telefoon?quote:KPN gaat vanaf deze zomer extra geld vragen voor het gebruik van voip, chatdiensten zoals WhatsApp of het streamen van video's over 3g
als iedereen gaat opzeggen draaien ze het zo terug.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus volgens KPN mag je niet eens youtube filmpjes kijken op je telefoon?En mag je alles puur en alleen gebruiken voor "normaal" internet?
lol'd
schat wat is je pingquote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus volgens KPN mag je niet eens youtube filmpjes kijken op je telefoon?En mag je alles puur en alleen gebruiken voor "normaal" internet?
lol'd
Nou ja, ik ben ook niet degene die afwast.quote:
Dat snijdt zo lekker.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daarom gebruik ik plastic bordjes en bestek
KPN loopt gewoon kosten mis omdat veel mensen zijn overgestapt naar kabel incl telefonie. En met dit soort dingen lopen ze ook weer kosten mis.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
lol'd
geaddquote:
PM Dannyquote:Op donderdag 21 april 2011 17:02 schreef Chai het volgende:
Als dit nu altijd een reeks is, kan deze reeks dan niet ook automatisch centraal? Lijkt me prettiger voor de modjes.
kanker kanker kanker kanker kanker kankerquote:Op donderdag 21 april 2011 17:04 schreef Chai het volgende:
Ik denk dat dat ooit nog vanzelf wel een keer komt. En als er meer dan x aantal keer kanker in een topic wordt gepost dat er dan een slotje op komt.
hoezo?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:08 schreef tliciouz het volgende:
Zo voor iemand die jarig is ben je wel tyfus chagrijnig wd.
Hier ook dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:09 schreef Chai het volgende:
Ik ben ook ongesteld nu, maar de zon heeft zoveel positieve invloed op mijn humeur dat ik daar niets van merk. Nog niet 1x gevloekt.
oh, sorryquote:Op donderdag 21 april 2011 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je reacties, allemaal zo bot en kortaf.
Misschien heeft ze een blaar op haar vinger en is het niet fijn om meer te typen dan nodig, weet jij veel.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je reacties, allemaal zo bot en kortaf.
Dan gebruikt ze haar feestneus maar.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een blaar op haar vinger en is het niet fijn om meer te typen dan nodig, weet jij veel.
Ik snap d'r wel. Ouder worden isquote:Op donderdag 21 april 2011 17:08 schreef tliciouz het volgende:
Zo voor iemand die jarig is ben je wel tyfus chagrijnig wd.
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:15 schreef Chai het volgende:
Ik zie er nog steeds minderjarig uit btw. Zo'n meisje van 8 was net helemaal verbaasd dat ik al 18 was.
Forever young.
21 is perfectquote:Op donderdag 21 april 2011 17:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
18 is juist mooi. Rijbewijs halen en bijna overal naar binnen kunnen.
quote:
ik wou wel maar ik kom er niet inquote:Op donderdag 21 april 2011 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
niemand van jullie komt ook langs, bedankt guys.
ik zelf worstel met de totale nihilistische holheidquote:
Lekker richting de 2 euro.quote:
hier is zon onbemande pomp die op wo, do, za en zondag extra korting geeft. 100 meter verderop zat een pomp die 1,69 op het bord had staanquote:Op donderdag 21 april 2011 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker richting de 2 euro.
Ik zag hier 1.73.
wagenspan -> capibara's -> capibara-expressquote:
jij hebt zelfs een eigen woord in het fokjargon meegebrachtquote:
in het oosten is vuur verboden las ik in het nieuwsquote:Op donderdag 21 april 2011 18:10 schreef moomoo het volgende:
mijn eten staat nu op het vuur, over een half uurtje ofzo zit ik ook te eten
Dansende cavia dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:16 schreef MiVer het volgende:
1 dansend konijntje voor het topic:
[ afbeelding ]
maar ik ben de hele dag al thuis.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:17 schreef Salatrel het volgende:
ik kook gewoon als ik thuis kom en als ik magnetron voer eet gaat het gewoon de magnetron in als ik thuis kom
Ik moest lachenquote:Op donderdag 21 april 2011 18:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
wagenspan -> capibara's -> capibara-express
kus lief meisje, ja dusquote:Op donderdag 21 april 2011 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen![]()
Heb jij extra geheugencapaciteit dat je dit allemaal nog weet?
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:37 schreef MiVer het volgende:
Dit was echter in scčne gezet, [b]buiten beeld duwde men de beestjes over de rotswand heen.
dus ja wegtrekken bij overbevolking doen ze welquote:
spijt me, wat kan ik doen op afstand?quote:
Draai een XXL joint voor me.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
spijt me, wat kan ik doen op afstand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |