Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
hoelang heb je hierover gedaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:51 schreef poolboy85 het volgende:
Bij rug merkte ik zelf ook dat bij strict trainen ik veel meer spiervezels aansprak dan bij heel hoog volume cheatend.
pullups MMC met rugspier blijft soms toch lastig, soms trek ik teveel vanuit mijn biceps.
Ik zie overal stats voorbij komen, hier de mijne:
Voor de cut net na mijn bulk:
189cm 100KG 15% BF(veel vet aangekomen, maar ook veel kracht)
Nu bezig met de cut:
189cm 92,5KG iets minder dan 11% BF ...2-3 kilo vocht kwijtgeraakt, de rest vet(ongeveer 5KG)
Benen krijgen nu mooi definitie, buik begint ook strak te worden...maar wil nog ff doorcutten... flink wat aders zichtbaar maken en de buik gortdroog.
Ik wou zeggen deze gebruik ik ook. Ook met top gewicht kun je altijd vermijden dat het je schenen raakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:41 schreef kidkash19 het volgende:
Heb je ooit wel eens zo zwaar gedeadlift dat het echt je max was? Dan is het bijna niet te vermijden. Gelukkig hebben wij zo'n topstang waar je in staat
zo 1 dus
[ afbeelding ]
Maakt het DL ook een stuk natuurlijker, snap niet dat meer gyms deze niet hebben
'gewoon' laten vallen moet je juist niet doen. De bar moet langs je schenen, maar is afhankelijk van je lichaamsbouw in welke mate dat gebeurt.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Zeg hoe kun je nou je schenen open halen bij het DL'en? Lijkt net of je dan niet genoeg doorbuigt. Laat hem gewoon vallen.
Dat is ook een stukje tekst van de grootste amateur die er bestaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:47 schreef caroline88 het volgende:
Curlen? Net vandaag in starting strength nog eens gelezen dat je dat net zo goed kunt laten.
Compounds rock
Wat is dezequote:Op donderdag 21 april 2011 19:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is ook een stukje tekst van de grootste amateur die er bestaat.
Beetje zon kan geen kwaad.quote:
Klopt, heb vorig jaar geen zon gezien i.v.m. roa kuur, dus zit nu sinds maandag iedere dag in de zon, maar je kleurt dan fucking traag als je 'n jaar geen zon hebt gezienquote:
Owja was vergeten dat je roa kuur had.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef Diabox het volgende:
[..]
Klopt, heb vorig jaar geen zon gezien i.v.m. roa kuur, dus zit nu sinds maandag iedere dag in de zon, maar je kleurt dan fucking traag als je 'n jaar geen zon hebt gezien
Over raar gesproken.quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:59 schreef 16meter het volgende:
Starting strength (het boek) is een prima naslagwerk en Rippetoe's trainingsprogramma is prima voor beginners. Met bodybuilding heeft het echter niks te maken..
Rippetoe zegt dat assistance work voor je armen en kuiten bijv. niet nodig is. Voor een compleet fysiek moet dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:40 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Niet dat het mij uitmaakt hoor want ik volg een ander programma maar ik lees zijn pdf voor wat extra achtergrondinformatie.
Duideiljk.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:52 schreef 16meter het volgende:
Rippetoe zegt dat assistance work voor je armen en kuiten bijv. niet nodig is. Voor een compleet fysiek moet dat wel natuurlijk.
Benchpresses redelijk zwaar (80 - 90% max setjes van 3-5)quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zo, kan eindelijk weer mn schouders licht trainen... dus vandaag lekker borst gedaan, wat zijn jullie borst routines ?
Heb ik ook vaak (als ik een stang gebruik die net bij mijn schenen scherp reliëf heeft). Steeds gaten in m'n trainingsbroeken.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:36 schreef 16meter het volgende:
Net schenen weer opengehaald bij het deadliften.. toch maar een keer iets op verzinnen...
In de cut wil je geen spier verliezen, en eiwitten vullen goed, terwijl het in principe niet hetzelfde aantal calorieen zijn per gram als koolhydraten i.v.m. het thermogene effect.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:02 schreef LUFC het volgende:
Waarom in de cut? Toch juist in de bulk lijkt me, aangezien je dan wilt groeien lijkt me?
Bedoel slechte vetten als in fastfood etc. Maar gewoon overdag brood met beleg en dan avondeten lijkt me toch goed dan in de cut? En een bak kwark.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:40 schreef Diabox het volgende:
Weinig vetten? Nee. In de cut ga ik juist altijd hoger in vetten en blijf ik een hoge eiwit inname hebben, daarnaast ga ik wel redelijk laag in koolhydraten.
Maar dat verschilt erg per persoon, sommige cutten juist weer zeer goed op 'n redelijke hoeveelheid koolhydraten in hun voedingsschema.
Ik begin overigens in mei met cutten, op naar de 6%.
Die krijg je altijd binnen. Je hoort gewoon niet te frituren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:22 schreef Diabox het volgende:
Transvetten hoor je nooit te eten, ook niet in de bulk.
Brood eet ik persoonlijk niet, voornamelijk omdat ik het niet lust. En brood in de cut is niet altijd slim, of je moet het gematigd houden i.v.m. zout (of zelf brood maken, kan je de hoeveelheid zout zelf bepalen)
Uit?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die krijg je altijd binnen. Je hoort gewoon niet te frituren.
Pffweh! Rippetoe amateur, jij durft zeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is ook een stukje tekst van de grootste amateur die er bestaat.
6% de tering.. Als ik die foto van je arm zo zag zit je nu op 17+? Wordt een harde cut dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:40 schreef Diabox het volgende:
6% de tering.. Als ik die foto van je arm zo zag zit je nu op 17+? Wordt een harde cut dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:40 schreef Diabox het volgende:
Haha nee, zit op 14%. Wordt wel een harde cut ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
6% de tering.. Als ik die foto van je arm zo zag zit je nu op 17+? Wordt een harde cut dan.
Mocht ik dit jaar gaan cutten dan tot 10-11%.
bij mij werkt gewone mono niet echt. heb nooit wat anders geprobeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef Demon_Hunter het volgende:
Nou, eindelijk creatine aangeschaft, kijken of dat een beetje wil.
Als de mijne niet koud zijn zijn ze ook vrij vasculair hehe.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef 16meter het volgende:
Ok, zit zelf op 15% ongeveer maar armen zijn nog wel vrij vasculair.
Probeer er achter te komen waarom je metaal uitgeput bent/raakt en de oorzaak weg te nemen.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
voeding vind ik wel op orde, brinta eierkoeken, shakies 0,5 tpt 0,75 liter melk op een dag. Verder geen gesnorp oid.
Trainschema vind ik er persoonlijk ook wel redelijk uitzien
Mentaal ben ik vaak uitgeput, hoop met een pre workout was focus te krijgen, mentale kracht.
Ja kreeg in het vorige topic advies erover van Zyzz, maar ik kan er dus wel 1tje weg laten? Vond het zelf ook wel vrij veel. Maar verder is het goed, voor spieropbouw?quote:
Wait wut... Dus jij weet niet dat AAS slechter is dan flink wat eten? notsureifserious.jpgquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:50 schreef Physics het volgende:
Vraag me wel eens af wat er nou slechter is, een kuurtje pakken of de eigenlijk best wel vreemde habit om 4000 kcal naar binnen te werken.
Op www.myprotein.com hebben ze ook paar repen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Vraagje: welke eiwit reep raden jullie aan?
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitrepen
ff wat willekeurige voorbeelden:
Wholly Oats Bars
21 gram eiwitten
17,50 voor 12x
Oh Yeah Bars
30 gram eiwitten
29,90 voor 12x
100% Whey Crisp Bar
26 gram eiwitten
29,90 voor 12x
Is het slim om gewoon de goedkoopste te nemen (17,50 voor 12x) of zit daar ontzettend veel suiker in oid? Want waarom zou ik 29,90 uitgeven voor 12x als ik het ook voor 17,50 kan? Of heeft die 29,90 versie nog wat bijzondere stoffen?
Kaas vervangen en voor het slapen kwark + s'morgens meer eiwitten eten, vermeld ook de hoeveelheden kipfilet etc, want ben bang dan je daar te weinig van pakt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef L-D het volgende:
Op aanraden van Zyzz en de rest me voeding even wat aangepast:
7.00: brinta pap + banaan + beker melk
10.00: boterham met kaas
11.00: boterham met pindakaas
12.15: 500gr Franse kwark
14.00: boterham met kipfilet
15.00 boterham met kaas
16.30: boterham met pindakaas
18.00: avondeten (meestal vlees met groente en aardappels anders pasta of evt. rijst, 1x per week vis) en erna banaan of kiwi
20.30: handje nootjes en een beker melk
Is dit een beetje redelijk? Is uiteraard voor doordeweeks, in het weekend probeer ik het wel zo goed mogelijk aan te houden.
Van mij kreeg je geen advies om hele dag door brood te eten brah.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:04 schreef L-D het volgende:
[..]
Ja kreeg in het vorige topic advies erover van Zyzz, maar ik kan er dus wel 1tje weg laten? Vond het zelf ook wel vrij veel. Maar verder is het goed, voor spieropbouw?
Je moet ook gewoon eten... Groente aardappels enzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:26 schreef L-D het volgende:
Oke njah ga dan ook wat minder brood eten vond het al veel. Ga ff verder zoeken nog wat ik dan wel moet eten, bedankt!
Moet je perse aardappels eten ja?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:30 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon eten... Groente aardappels enzo.
Je moet echt niet in deze waas blijven hangen dat het snel gaat veranderen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Moet je perse aardappels eten ja?Heb al 5 maanden geen aardappels op.
Groente eet ik laatste tijd ook nooit, multi vit ftw.
En waarop baseer jij dat dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:12 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Wait wut... Dus jij weet niet dat AAS slechter is dan flink wat eten? notsureifserious.jpg
Er is geen enkele aanleiding om aan te nemen dat 'veel' eten (veel is heel relatief) schadelijk is voor de gezond, mits dit rond onderhoud is. Dat obesitas gezondheidsproblemen meebrengt daargelaten, maar mits het gewoon het aantal kcal is wat je nodig hebt is er echt geen enkele aanleiding om aan te nemen dat het ongezond is. Verder eten bb'ers doorgaans gezonder dan de meesten.quote:
Groenten zijn ook belangrijk i.v.m. PRAL-waarden. Aardappelen zijn prima alternatieven voor qua koolhydraatbronnen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Moet je perse aardappels eten ja?Heb al 5 maanden geen aardappels op.
Groente eet ik laatste tijd ook nooit, multi vit ftw.
Ik hoop dat jij trollt.quote:
Iedere dag een half uurtje cardio.quote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef Weissman het volgende:
Heeft iemand nog workout-tips voor een endo die vet wil kwijtraken. en nee zyzz, het gaat mij niet om de sixpack
cardio doe ik al veel en meestal een uur lang. bedoel je constant hoge intensiteit of intervallen ?quote:
Je moet in de vetverbranding komen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
cardio doe ik al veel en meestal een uur lang. bedoel je constant hoge intensiteit of intervallen ?
eet je het wel? anders kwark/yoghurt?quote:Op zondag 24 april 2011 16:04 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb zo'n pot met whey gehaald, chocolade smaak. Maar jezus wat is dat spul smerig met water. Iemand een idee hoe ik het lekkerder maak? Zuivel drink ik niet.
Verrekes wijf.quote:Op zondag 24 april 2011 16:04 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb zo'n pot met whey gehaald, chocolade smaak. Maar jezus wat is dat spul smerig met water. Iemand een idee hoe ik het lekkerder maak? Zuivel drink ik niet.
AAS is een spectrum van agentia die bepaalde bijwerkingen hebben, het is onzin om te zeggen dat dat de bijwerkingen zijn want elk stof heeft andere bijwerkingen. Daarnaast kunnen AAS verhoogde kans geven op die bijwerkingen, het is niet zo dat je ze per se krijgt.quote:Op zondag 24 april 2011 11:50 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij trollt.
Hier een paar bijwerkingen van AAS:
-Acne
-Ontwikkeling van borsten (gynecomastie) door oestrogeenvorming
-Levertumoren, Levercirrose en geelzucht kunnen optreden (vooral bij een overdosis van orale steroïden, die twee keer door de lever komen bij inname)
-Pijn in maag en darmkanaal en mogelijke bloedingen
-Vergroting van de prostaat bij mannen (moeilijkheden bij urineren, sommige anabole sporters' hebben sondes nodig om te urineren)
-Optreding van striemen in de huid door de fenomenaal snel groeiende spiermassa
-Opgezwollen gezicht door vasthouden van water (problemen in de osmoseregeling)
-Vergrote kans op hartaandoeningen
-Hoge bloeddruk en afname van de goede cholesterol
-Nierziektes en nierstenen
-Bij mannen kunnen testikels tijdelijk een kleinere vorm aannemen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (proviron, pregnyl)
-Bij mannen verhoogt het de kans op impotentie.
-Stoornissen in de bloedstolling (tromboses)
-Kans op cataract
En de lijst van bijwerkingen van AAS is nog veel langer.
Bijwerkingen van 4000kcal per dag eten. (ik ga ervan uit dat het uit gezond voedsel word gehaald)
- Je maakt de gains van je leven.
- je krijgt wat vetmassa erbij.
Alleen 500gram kwark voor het slapen. Naja dan werk ik die gore pot met zooi wel weg. Wat vinden jullie de lekkerste whey?quote:Op zondag 24 april 2011 17:46 schreef Agentperry het volgende:
[..]
eet je het wel? anders kwark/yoghurt?
en anders niet janken
Ik doe gewoon constant een half uur hardlopen na de krachttraining. Hartslag zo rond de 140-150.quote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
cardio doe ik al veel en meestal een uur lang. bedoel je constant hoge intensiteit of intervallen ?
Wat is je doel? Groeien?quote:
Kwark van de Aldi zit op 10,3 gram per 100gram.quote:Op zondag 24 april 2011 21:59 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wat is je doel? Groeien?
If yes, iets meer vetten, me dunkt. Nu zit je namelijk precies op onderhoud, dus ik zou dan die extra calorieën uit vet halen.
En waar vind jij trouwens kwark die meer dan 9.5 gram eiwit per 100 gram levert?
Ziet er verder goed uitquote:Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Kwark van de Aldi zit op 10,3 gram per 100gram.
Ik wil groeien maar rond mijn buik zit mij nog wat teveel vet wat ik eerst kwijt wil. Dus ga eerst op onderhoud zitten.
Wat vind je verder van het schema?
Ja ik weet het maar als ik de eiwitten lager doe dan kom ik niet aan mijn kcal. Tijdje wat meer pindakaas gegeten maar daar kwam ik nogal van aan...quote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ziet er verder goed uit![]()
Ze zeggen dat meer dan 2X je lichaamsgewicht aan grammen eiwit weinig nut heeft, maar kijk maar hoe het bevalt
wat?quote:Op zondag 24 april 2011 23:54 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ik zoek nog goede oefeningen/methoden om mijn armen wat dikker te krijgen. Iemand nog tips?
Klopt, elke stof heeft zijn bijwerkingen, maar bij AAS heeft de meeste bijwerkingen van alle medicijnen. Mocht je geluk hebben en helemaal geen bijwerkingen krijgen zit je nog met het feit dat je met je hormoonhuishouding aan het klooien bent.quote:Op zondag 24 april 2011 19:20 schreef Physics het volgende:
[..]
AAS is een spectrum van agentia die bepaalde bijwerkingen hebben, het is onzin om te zeggen dat dat de bijwerkingen zijn want elk stof heeft andere bijwerkingen. Daarnaast kunnen AAS verhoogde kans geven op die bijwerkingen, het is niet zo dat je ze per se krijgt.
Daarnaast is het zo dat een kuurtje je dusdanig boost dat je minder tijd excessief hoeft te eten, want je zit eerder op een bepaald niveau.
Feit dat je zegt dat 4000kcal per dag eten geen bijwerkingen heeft is ook lollig, het is bvb bewezen dat er een relatie is tussen rood vlees en darmkanker. Als je elke dag een steak van 300g naar binnen werkt bij het diner heb je dus een flink verhoogde kans op coloncarcinoom.
Wat je ook zegt is dat er "gezond" gegeten wordt. Ik heb een nieuwtje voor je, gezond voedsel bestaat niet. Alles is relatief.
Het is een misvatting om te denken dat je aankomt van (gezonde) vetten. Je komt aan van kcal overschot. Aangezien vetten hoge kcal hebben moet je de inname daarvan beperken. Echter zijn die vetten wel nodig in de juiste verhouding met eiwitten en koolhydraten. Zou eerder de koolhydraten naar beneden schroeven.quote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zou als ik jou was de cashewnoten helemaal laten vallen geld ook voor pindakaas. Want wat jij wil is vet verliezen en massa aankomen.
Dat gaat helaas niet samen. Een ding per keer.
Waarom noten + pindakaas weghalen?quote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zou als ik jou was de cashewnoten helemaal laten vallen geld ook voor pindakaas. Want wat jij wil is vet verliezen en massa aankomen.
Dat gaat helaas niet samen. Een ding per keer.
Deadliftquote:Op zondag 24 april 2011 23:54 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ik zoek nog goede oefeningen/methoden om mijn armen wat dikker te krijgen. Iemand nog tips?
Waar ik op doelde was: afvallen en gainen gaat niet samen. Je moet ze per 1 afwerken.quote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Het is een misvatting om te denken dat je aankomt van (gezonde) vetten. Je komt aan van kcal overschot. Aangezien vetten hoge kcal hebben moet je de inname daarvan beperken. Echter zijn die vetten wel nodig in de juiste verhouding met eiwitten en koolhydraten. Laat ze dus mooi zitten. Zou eerder de koolhydraten naar beneden schroeven.
Je hebt gelijk dat je een keuze móet maken. Cut of bulk. Ik wil nu eerst beetje cutten en dan clean bulken. De vetten passen dan prima omdat ik onder mijn onderhoud kcal zit.quote:Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Waar ik op doelde was: afvallen en gainen gaat niet samen. Je moet ze per 1 afwerken.
En het is geen misvatting, ik doelde op afvallen sinds logischerwijs dat ik dat bijvoorbeeld als eerste zou kiezen en dan pas gainen.
Ach ja: het is alweer een paar dagen warmer dan 20 gradenquote:Op zondag 24 april 2011 23:54 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom sport je bij een sportschool zonder goede spullen?quote:Op maandag 25 april 2011 01:29 schreef o.la het volgende:
Waar we curlen in het squatrek? Bij mij op de sportschool is er niet eens een squatrek
Ik moet het helaas hiermee doen
Ik krijg bijna de neiging om er zelf één voor de sportschool te kopen
quote:Op maandag 25 april 2011 08:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ach ja: het is alweer een paar dagen warmer dan 20 graden![]()
Oplossing: koop een potje spierballen pilletjes:
[ afbeelding ]
Echte oplossing:Je bent goed in aannames doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stel bewust een open vraag om te kijken of er interessante informatie naar boven komt drijven. Dat is bij jouw reactie helaas niet het geval. Het enige dat naar voren komt is een vervelende mentaliteit.
In mijn 'gym' hebben we zo'n soort ding.quote:Op maandag 25 april 2011 01:29 schreef o.la het volgende:
Waar we curlen in het squatrek? Bij mij op de sportschool is er niet eens een squatrek
elke dag een andere vorm van "cardio" pakken.quote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef Weissman het volgende:
Heeft iemand nog workout-tips voor een endo die vet wil kwijtraken. en nee zyzz, het gaat mij niet om de sixpack
Wehehe die hebben wij hier ook. Maar nog van dat hardcorespul.quote:Op maandag 25 april 2011 01:29 schreef o.la het volgende:
Er zijn hier in IJmuiden geen hardcore sportscholen, alleen maar health centers zonder een squatrek.quote:Op maandag 25 april 2011 08:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom sport je bij een sportschool zonder goede spullen?
Bij ons dus ookquote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef Mr.J het volgende:
Ons type squatrrack;
[ afbeelding ]
Alleen de onze is 35 jaar oud ofzo.
pussyquote:Op zondag 24 april 2011 16:04 schreef Jahr00n het volgende:
Geweldige comboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
16kg.quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
Met hoeveel kg doen jullie bicepscurl? Ik voel me echt zo'n pussy als ik die 14 kg dumbells nauwelijks 3x12 keer omhoog krijg.
8x 30 kg BOTS JONGEquote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
Met hoeveel kg doen jullie bicepscurl? Ik voel me echt zo'n pussy als ik die 14 kg dumbells nauwelijks 3x12 keer omhoog krijg.
16quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
Koud was ie twee maanden geleden 40cm in ieder geval, aangespannen weet ik niet, in ieder geval meer dus.quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoeveel cm is je armomtrek? Mijne maar 34
zelfde hier. close grip pullups en ezbar curls.quote:
stats? lengte/gewicht/bf%?quote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[ afbeelding ]
Net even snel een foto gemaakt voor eigen referentie.
Zittend op de preacherbench, 12 kg, slow, full range of motion, 3x8 iedere arm afzonderlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
35 jaar oud? Mirin hard brah.quote:Op maandag 25 april 2011 11:45 schreef Mr.J het volgende:
Ons type squatrrack;
[ afbeelding ]
Alleen de onze is 35 jaar oud ofzo.
Het lijkt alsof je beetje een bolle buik hebt. Of lijkt het alleen maar op de foto?quote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[ afbeelding ]
Net even snel een foto gemaakt voor eigen referentie.
Haal beter whey bij XXL/Sportfood/B&F ipv bij De Tuinen, is stuk goedkoper.quote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef L-D het volgende:
Morgen eindelijk weer trainen, donderdag nog gegaan maar lijkt wel een eeuwigheid geleden. Net ff uurtje op msn gezeten met vriend van de middelbare school die aardig groot geworden is binnen een jaar. Net ff 902 gram whey gehaald bij de tuinen, morgenochtend voor de brinta etc innemen alvast en dan eten als een gek. Ook elke dag wat eieren erbij doen vanaf nu, zonder het eigeel.
Het is niet helemaal strak idd. maar wat je ziet is een holle rug, bolle buik dus. Straks weer even nara de fysio toe. Zwakke plek helaas.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:36 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Het lijkt alsof je beetje een bolle buik hebt. Of lijkt het alleen maar op de foto?
1.89/76/10%, die 10% is bij benadering.quote:Op maandag 25 april 2011 22:40 schreef Agentperry het volgende:
[..]
stats? lengte/gewicht/bf%?
ik ben atm 1.88/81/11%, maak denk ik volgende week wel een pic.
Ligt ook veel aan je houding.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:54 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Het is niet helemaal strak idd. maar wat je ziet is een holle rug, bolle buik dus. Straks weer even nara de fysio toe. Zwakke plek helaas.
Ik heb dit net op met melk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:11 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Even ontbijten.. echt géén trek.
100gr havermout met melk.. wish me luck..
ja, ken het. maar ben een beetje allergisch voor noten. helaas. 123 pindakaas. (krijg ik ook uitslag van)quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:13 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik heb dit net op met melk.
http://www.sportsnuts.nl/producten/details/29-Muesli
Veel lekkerder dan havermout.
Zal het onthouden voor de volgende keer, bedankt. Net me 1e shake genomen alvast. Klein beetje klonterig, niet lekker maar krijg het wel weg. Vanmiddag maar trainen en ook ff paar blikjes tonijn halen. Iemand hier tips voor bij Super de Boer of AH?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:37 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Haal beter whey bij XXL/Sportfood/B&F ipv bij De Tuinen, is stuk goedkoper.
Was laatst 50% korting op alle sportvoeding.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:47 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Tuinen heeft soms wel goed aanbiedingen. Vorige week 50% korting op tweede artikel. En soms twee voor de prijs van 1. Als je dan een keer goed inkoopt ben je best voordelig uit.
Bij Bulkpowders en bij MyProtein is het trouwens nog goedkoper.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:45 schreef L-D het volgende:
[..]
Zal het onthouden voor de volgende keer, bedankt. Net me 1e shake genomen alvast. Klein beetje klonterig, niet lekker maar krijg het wel weg. Vanmiddag maar trainen en ook ff paar blikjes tonijn halen. Iemand hier tips voor bij Super de Boer of AH?
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef 16meter het volgende:
Fuark, slecht gegeten afgelopen weekend. Nu weer goed oppakken.
Moet minderen met feesten...
waarom niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef Agentperry het volgende:
kan zalm ook ipv tonijn? vind het lekkerder en evenveel eiwitten. en fokking goedkoop 80 cent voor 210gram bij de appie
Cheap, ga zo even kijken daar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef Agentperry het volgende:
kan zalm ook ipv tonijn? vind het lekkerder en evenveel eiwitten. en fokking goedkoop 80 cent voor 210gram bij de appie
Hoe los je dat op dan, de voeding.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:58 schreef 16meter het volgende:
Qday staat hier ook nog op de planning, maar blijf dan ook weer nukter. Probleem is gewoon het gebrek aan (goede) voeding op dat soort dagen + veel bewegen.
Meestal gewoon niet. Voortaan gewoon vreten wat voor handen is.quote:
Klein toetje van 30 cent erbij kopen en die erdoorheen mengen. Dan krijg ik het wel weg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
kwark is walgelijk ja, eet ik liever tonijn
Ananas.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
kwark is walgelijk ja, eet ik liever tonijn
quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:57 schreef Agentperry het volgende:
Andere vetten. Allebei goed voer, wissel het af.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:42 schreef Agentperry het volgende:
weet niet vroeg het me gewoon af omdat het hier altijd over tonijn gaat en ik nooit zalm hoor, dacht misschien is hier een reden voor.
Ik masseer altijd mijn eigen spieren. Of ga magnesium slikken, helpt ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:56 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kwark met meusli, heerlijk.
Vandaag naar de zwaluwhoeve geweest, sauna en yoga gedaanMaar ik ga vanaf nu 1 keer per week na de training, (denk op deadlift dag) ff naar de sauna... lijkt me goed voor de spierpijn, iemand hier ervaring mee ?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef 16meter het volgende:
Fuark, slecht gegeten afgelopen weekend. Nu weer goed oppakken.
Moet minderen met feesten...
Je kan ook gewoon een biertje drinken voor het trainenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:57 schreef Agentperry het volgende:
ik ook maar qday komt er weer aan en heb nog wat andere feestjes met een morele verplichting, daarna ga ik echt minderen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:18 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
Je kan ook gewoon een biertje drinken voor het trainen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik had dus kwark gekocht omdat dat goed schijnt te zijn, fucking ranzig
AH Magre biogarde kwarkquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:42 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik had dus kwark gekocht omdat dat goed schijnt te zijn, fucking ranzig
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef fespo het volgende:
is dit een goede oefening voor de rug?
geen idee hoe deze heet, maar ik denk dat het wel zo duidelijk is.
je staat rechtop met gestrekte armen naar boven, als een liniaal dus.voor je pak je een rechte stang en met getrekte armen duw je deze naar beneden.
een soort tricep pull down maar dan met getrekte armen dus.
behind neck pulldowns is bullshitquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef fokvragen het volgende:
Ik zou het juist eerst bij de basis houden. Bijvoorbeeld bij de rug: beginnen met dumbell bent over row zo zwaar mogelijk. Daarna lat pull down behind neck zo wijd mogelijk.
Als je goed je positie neemt onder de stang en de ellebogen naar de romp knijpt alsware is het geen bullshit. Goede oefening mits goed uitgevoerd.quote:Op woensdag 27 april 2011 07:11 schreef 16meter het volgende:
kwark moet je gewoon eten en geen mietje zijn
[..]
behind neck pulldowns is bullshit
Deadlifts, BOR en chins zijn meest essentiele rug oefeningen.
Achter de nek zorg ervoor dat er deel van je schouderblad iets meer meewerkt dacht ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef 16meter het volgende:
Er is iig 1 onderzoek dat bewezen heeft dat behind the neck geen extra prikkel geeft. Veroorzaakt wel eerder blessures dan naar de borst trekken.
Je hebt gelijk dat er niet 1 oefening essentieel is. Maar de deadlift is imo de basis van een goede rugtraining. Meestal kun je wel aan iemand's fysiek zien of hij wel of geen deadlifts doen. Vaak kleinere traps, minder dikte, onderrug minder ontwikkeld.
Deadlift is ook belangrijk maar de onderrug etc is ook anders te pakken, straks nemen we deadlift wel weer op in het schema. Behind neck veroorzaakt idd eerder blessures maar mijn schouders zijn erg soepel (door die oefening met de stok achter de nekquote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef 16meter het volgende:
Er is iig 1 onderzoek dat bewezen heeft dat behind the neck geen extra prikkel geeft. Veroorzaakt wel eerder blessures dan naar de borst trekken.
Je hebt gelijk dat er niet 1 oefening essentieel is. Maar de deadlift is imo de basis van een goede rugtraining. Meestal kun je wel aan iemand's fysiek zien of hij wel of geen deadlifts doen. Vaak kleinere traps, minder dikte, onderrug minder ontwikkeld.
Gestrekte arm pulldown is in het Engels straight arm pulldown.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef fespo het volgende:
is dit een goede oefening voor de rug?
geen idee hoe deze heet, maar ik denk dat het wel zo duidelijk is.
je staat rechtop met gestrekte armen naar boven, als een liniaal dus.voor je pak je een rechte stang en met getrekte armen duw je deze naar beneden.
een soort tricep pull down maar dan met getrekte armen dus.
Ik vind goodmornings altijd als opwarmer erg goed voor de hamstrings, je neemt wel je onderrug goed mee dus daar kan je wel op letten. Toen ik die oefening voor het eerst deed heb ik een week met spierpijn gelopenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:49 schreef 16meter het volgende:
Net stiffed legged DL gedaan voor de 2e keer. Voel ze niet in mijn hams... Iemand tips?
Eerst deed ik altijd seated en lying leg curl.. maar 1 leg curl variant lijkt me prima en dan i.c.m. met een andere hamstring oefening.
Ik doe ze altijd na het squaten dus dan is de boel al lekker losquote:Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef 16meter het volgende:
Heb ooit 1x goodmornings gedaan.. voelde ik idd goed in mijn hams maar liep toen ook een kleine, maar vervelende blessure op. In m'n linker hamstring een klein scheurtje ofzo wat een zeurende pijn gaf. Daarna nooit meer gedaan.Zal ze eens met iets minder 'stretch' proberen.
Hier bestaat mijn rugdag ook uit, incl. cable rows en back hyperextensions. Kan vandaag ook niet meer lopenquote:Op woensdag 27 april 2011 07:11 schreef 16meter het volgende:
kwark moet je gewoon eten en geen mietje zijn
[..]
behind neck pulldowns is bullshit
Deadlifts, BOR en chins zijn meest essentiele rug oefeningen.
Deadliftquote:Op woensdag 27 april 2011 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hier bestaat mijn rugdag ook uit, incl. cable rows en back hyperextensions. Kan vandaag ook niet meer lopen
Kun je beter een shake nemen en die kwark rond 23:00 naar binnen werken.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Heelijk om na een lekkere workout, na het douchen een bak kwark weg te happen.
Nee. Ik vreet altijd kwark na een workout ivm opname. Kan ook later maar ik doe niet aan shakes. Als ik geen kwark zou eten na een workout krijg ik altijd gruwelijke honger.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je beter een shake nemen en die kwark rond 23:00 naar binnen werken.
Eens.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kun je beter een shake nemen en die kwark rond 23:00 naar binnen werken.
Kip met rijst.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee. Ik vreet altijd kwark na een workout ivm opname. Kan ook later maar ik doe niet aan shakes. Als ik geen kwark zou eten na een workout krijg ik altijd gruwelijke honger.
Ik vind BOR echt een klote oefening. Ik wissel ook af barbell of dumbbell.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Deadlift
BOR (barbell/dumbbell om de week)
Chin-up (beetje varieren met grip)
Cable row
Nautilus pullover
Hyper extensions en lat pulldowns varieer ik mee.
Nauti pullover apparaat vind ik wel een topding.Dumbbell pullovers vind ik nogal tricky qua uitvoering.. en ook geen leuke oefening om te doen. Voel de lats echt werken met deze machine.
nja ik had vorig jaar eens een superdude momentje waar ik ze bijna elke dag trainde met verschillende oefeningen en na die paar weken had ik me toch moeilijke rugpijn.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:10 schreef 16meter het volgende:
Nee man, valt best mee. Heb ze vaak gedaan zonder problemen.
Tegenwoordig alleen wat crunches, janda sit-ups, leg raises en machine crunches. Buik trainen sowieso.
Zoveel kcal boven zijn onderhoud.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef 16meter het volgende:
800gr eiwitten op een dag?Serieus wtf. Wat werk je dan weg. Een kilo vis, halve kilo beef, kilo kwark... en dan nog meer?
Hoe heet het, wat staat er op de verpakking? Kon hem niet vinden in de koeling.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:19 schreef fokvragen het volgende:
Ik vind de kwark van de Aldi (10,3g eiwit per 100g) juist heerlijk. Kwestie van wennen.
Incl. groene verpakking?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:14 schreef 16meter het volgende:
Linessa magere kwark. Ronde bakjes met doorzichtig deksel. Staat tussen de zuivel.
Dat is wat dikker/klonteriger dan die van de AH of niet?quote:
Moet niet, het mag.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:06 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Zo'n bak moet je ook in één keer opeten.
Het si een zuivel product, niet zo gek dat de kwaliteit afneemt als je het geopend in de koelkast weer zet. Daarom.. gelijk opeten.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet niet, het mag.
Afhankelijk van je voedingschema. Iedereen heeft een ander schema met bepaalde overeenkomsten.
Logisch. Maar de smaak van deze kwark blijft wel hangen.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:14 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Het si een zuivel product, niet zo gek dat de kwaliteit afneemt als je het geopend in de koelkast weer zet. Daarom.. gelijk opeten.
Klopt, wordt wat slap maar samenstelling veranderd niet. Wel belangrijk om het vloeibare ook te eten want daar zitten de meeste eiwitten in. Whey wordt namelijk gemaakt van het aftreksel (stremsel) van kwark. Ik neem altijd 350 gram en gooi wat ik over heb de volgende dag weer door de verse kwark.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Nadeel van magere kwark is (bij mij althans) dat na opening lekker dik is maar een dag later altijd wat waterig/slap wordt. Opzich niet erg maar gewoon dat je het weet
waarom zou je het niet in 1 keer willen opeten, geen cals, veel eiwitten..quote:Op donderdag 28 april 2011 19:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet niet, het mag.
Afhankelijk van je voedingschema. Iedereen heeft een ander schema met bepaalde overeenkomsten.
Je zegt niet zoveel kcal, dat valt nog tegen. Een volledige bak kwark is al 200kcal (50gram eiwit x4kcal). Het is dus verstandig om iets minder te nemen als je al aan je kcal zit.quote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
waarom zou je het niet in 1 keer willen opeten, geen cals, veel eiwitten..
heb nog nooit gehoord van iemand die meerdere keren eet van 1 zo'n bakje
Maar wie zegt dat ik en anderen die dat doen niet in de cut zitten. Trouwens als ik in de bulk zit neem ik ook niet meer eiwitten dan nodig als ik de gehele dag al voldoende eiwitten heb binnen gekregen.quote:
Veel goedkoper om gewoon die hele bak kwark weg te werken en wat minder vlees/whey.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:23 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik en anderen die dat doen niet in de cut zitten. Trouwens als ik in de bulk zit neem ik ook niet meer eiwitten dan nodig als ik de gehele dag al voldoende eiwitten heb binnen gekregen.
Het is helemaal niet nodig om 3x lichaamsgewicht aan eiwitten te eten.
Ik zit nu op 215 gram eiwit per dag met een halve bak kwark voor de nacht terwijl ik met 150gram eiwit (2* lichaamsgewicht) al voldoende zou hebben.
Gewoon onwetend alles eten omdat iedereen dat doet is nooit goed, elk lichaam is uniek.
Omdat ik wellicht een ander voedsel patroon dan jij hebt?quote:Op donderdag 28 april 2011 20:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
waarom zou je het niet in 1 keer willen opeten, geen cals, veel eiwitten..
heb nog nooit gehoord van iemand die meerdere keren eet van 1 zo'n bakje
Wat is er aan de hand? Wil je het vertellen? Begrijpelijk als je dat niet wilquote:Op donderdag 28 april 2011 22:25 schreef honda1990 het volgende:
Ziek op het moment, verschrikkelijk om niet te kunnen trainenMaandag medicijnen en bloedonderzoek klaar hopelijk kan ik dan weer knallen. Ik merk ook zo goed aan mijn lichaam dat ik er minder uitzie als ik niet train, blijft weinig van over
Whey is niet te vervangen door kwark. Kwark is namelijk een traag eiwit wat goed is voor de nacht. Whey is super snel wat perfect is in de ochtend en na het trainen, wanneer je lichaam snel aangevuld moet worden...quote:Op donderdag 28 april 2011 21:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Veel goedkoper om gewoon die hele bak kwark weg te werken en wat minder vlees/whey.
Heb al maanden last van verschrikkelijke moeheid, veel slijm in keel, last van astma, hoofdpijn etc. In Nederland uitgedokterd en een neusspray gekregen dat het wel zou helpen. Naar een Belgische huisarts geweest welke enorm goed bekend staat en hij kwam er achter dat mijn holtes ontstoken zijn, bovendien is mijn galblaas opgezwollen. Hij heeft iets van 3 buisjes bloed afgenomen waar ze van alles op gaan onderzoeken. In Nederland wordt dit normaal op 3 verschillende zaken onderzocht. Niks ernstigs dus, maar wel erg vervelend. Er zitten dagen tussen dat ik meer dan 12 uur achter elkaar slaap en nog steeds moe ben. Dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 22:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Wil je het vertellen? Begrijpelijk als je dat niet wil.
Je kan whey wel vertragen door bijv noten er bij te pakken.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:08 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Whey is niet te vervangen door kwark. Kwark is namelijk een traag eiwit wat goed is voor de nacht. Whey is super snel wat perfect is in de ochtend en na het trainen, wanneer je lichaam snel aangevuld moet worden...
Het ene sluit het ander dus niet uit.
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:02 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je kan whey wel vertragen door bijv noten er bij te pakken.
Precies waarom zou je dat willen? Je haalt dan het superieure effect van Whey eruit. Neem dan gewoon kwark als je trage eiwitten wilt.quote:
Fokvragen zei dat whey niet te vervangen is door kwark.. Met mijn post bedoelde ik dus dat het wel kan... Lezen valt niet mee he?quote:
Misschien heb je langzame eiwitten nodig voor het slapen maar je hebt geen kwark meer in huis?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:57 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Precies waarom zou je dat willen? Je haalt dan het superieure effect van Whey eruit. Neem dan gewoon kwark als je trage eiwitten wilt.
Is het nou echt zo ingewikkeld?
geen squats? en 1.5 uur cardioquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef V1z0R het volgende:
Geen last van Waaghals, heb je dat bij alle whey's?
Gisteren benen getraind:
leg press: 4x6 @ 215kg
leg curl: 4x10 @ 55kg (1 been per keer, dus 2x4x10)
leg extension: knie gaf het op na curl
standing calf raise: 4x12 @ 120kg
Wou eigenlijk nog wat aan m'n schouders werken maar bedacht me dat ik beter 1,5u cardio kon doen.
Rek was constant bezetquote:
holy shit. ik vind 30 min al veel en zoooo saai.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:
Waaghals, heb eigenlijk alleen whey delicious van XXL geprobeerd...
Train pas 2,5mnd he.
[..]
Rek was constant bezetEn had deze week al deadlifts gedaan, dus vond niet erg keer te skippen. Misschien dat ik het zaterdag nog even meeneem, vind het wel fijn om als afsluiter nog wat compounds mee te nemen.
Yup, 1.5 uur, neig voornamelijk naar endomorf dus ben een boel cardio nodig.
Ik word al gek als ik in de buurt kom van een cardio apparaat.quote:
Speltip 13: eerst compounds, dan isolatie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:
Waaghals, heb eigenlijk alleen whey delicious van XXL geprobeerd...
Train pas 2,5mnd he.
[..]
Rek was constant bezetEn had deze week al deadlifts gedaan, dus vond niet erg keer te skippen. Misschien dat ik het zaterdag nog even meeneem, vind het wel fijn om als afsluiter nog wat compounds mee te nemen.
anderhalf uur cardioquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:44 schreef V1z0R het volgende:
Doe ik ook, doelde meer op laatste training van de week. Thx thoquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Speltip 13: eerst compounds, dan isolatie.
ik doelde meer op 60 gram in de shake wat al veel is maar zijn volgende maaltijd gelijk daar achter aan bevat dan weer 60gram lijkt mij een overkill.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef poolboy85 het volgende:
60 gram eiwitten in het avondeten kan makkelijk
Die 60 gram eiwitten is 300 ml melk en 2 scheppen proteineshake.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Agentperry het volgende:
zie nu dat je ook maar 72 weegt dan is 4200 ook niet echt nodig, ik weeg 83 en eet net 4000 en dat werkt prima voor mij. 300+ gram eiwit is ook overbodig meer dan 4x bw. 200 is meer dan genoeg.
[..]
ik doelde meer op 60 gram in de shake wat al veel is maar zijn volgende maaltijd gelijk daar achter aan bevat dan weer 60gram lijkt mij een overkill.
Bij het avondeten ben ik uitgegaan van 90 gram tagliatelle (granditalia) en 90 gram gehakt en tomatensaus. Dit is slechts 1 maaltijd, ik eet elke dag anders dus dat zal ook flink schommelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef Agentperry het volgende:
60 gram eiwitten in een shake en je avondeten???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |