abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95483344
Vorige deel;
Bodybuilding topic #104 Impossible abs

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

[Algemeen]

Als je besluit echt wat aan je lichaam te willen doen raad ik een ieder aan om het thuistrainen te vergeten. De middelen die je hebt zijn te beperkt, en zullen al snel niet genoeg zijn. Naar de sportschool dus! :P

Verwacht niet dat je na 2 maanden eruit ziet als onze grote vriend Arnold Schwarzenegger. Dit heeft allemaal veel tijd nodig, denk hierbij echt aan jaren!!!

Hou in het achterhoofd dat een mooi lichaam opbouwen niet alleen lukt met trainen. Voeding en rust zijn even belangrijk! Als 1 van deze 3 niet in orde is, haal je simpelweg bij lange na niet eruit wat erin zit.

Grofgezegd zijn er 2 redenen waarom mensen gaan trainen. Ze willen of gewicht verliezen, of juist massa aanzetten. Tuurlijk zijn er combinaties hiervan, maar dit is voor de meeste toch de eerste drijfveer.

Als wilt afvallen, ga je niet meteen met zware gewichten slepen. Cardio (lopen, roeien en fietsen) zal dan je eerste behoefte zijn. Dit in een rustig tempo, en minimaal een 1/2 uur. Echter is het aan te raden al redelijk ook met wat gewichten te gaan trainen. Dit omdat hoe meer spiermassa je hebt, hoe sneller je verbranding werken en hoe sneller je dus vetten kwijt raakt. Sluit echter wel je training af met een 1/2 uur (of meer) aan cardio erna.

Wil je massa aanzetten, dan gaan we niets met cardio doen, maar meteen met gewichten trainen. Korte en zware trainingen zijn het meest effectief dan.

Concentreer je altijd op één van bovenstaande redenen. Het is nutteloos om spieren aan te willen zetten en tegelijkertijd te willen afvallen. Voor het eerste is een calorieoverschot noodzakelijk, voor het tweede een calorietekort. Daarom is het verstandig in de wintermaanden flink te trainen/eten om spiermassa aan te zetten, en tegen de zomer d.m.v. cardio vet te verbranden (en zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen).

Het is raadzaam je trainingen niet te lang te laten duren. Op het moment dat de intensiteit van je training drastisch daalt, betekent dit dat de catabole (spierafbrekende) hormonen in een overschot voorkomen ten opzichte van de anabole (spieropbouwende) hormonen. De meeste mensen zouden het bij maximaal 4-5 kwartier moeten houden; echter een goede conditie (fitness-level) verhoogt deze tijdsduur en dat is natuurlijk ook gewoon te trainen :).

Keep in mind dat er geen standaard training bestaat voor iedereen. De trainingsbehoefte verschilt per individu en daar zal men zelf door praktijkervaring achter moeten komen.

Allereerst kan je je wel gaan oriënteren op wat je min of meer nodig hebt aan de hand van je lichaamsbouw. Er bestaan 3 types lichaamsbouw:

• Ectomorph (slanke bouw, hoge verbranding)
• Mesomorph (gespierde bouw, middel verbranding)
• Endomorph (stevige bouw, trage verbranding)

Kijk hier om uit te zoeken wat jij precies bent en waarin je in eerste instantie aan moet denken als je begint met training. http://www.bodybuilding.com/fun/becker3.htm

Overigens behoort niemand echt tot 1 van de hoofdtypes lichaamsbouw. Iedereen is een unieke combinatie tussen bovenstaande typen.

Ook het type sportschool waar je wilt gaan trainen biedt stof tot nadenken.

Je hebt aan de ene kant die mooie moderne sportscholen, met apparaten die op luchtdruk werken en zich met jouw pasje zich instellen op het gewicht wat jij moet doen die dag. Bij deze sportschool is er vaak geen mogelijkheid tot (of is het zelfs verboden) het doen van sommige "echte" bodybuild oefeningen zoals squats, uitstappen, deadlifts ed. Ook gaan de losse gewichten vaak niet zwaarder dan 30kg. Publiek is vaak een beetje, eh, trendy als 't ware. De sfeer is hierbij vaak zoiets van "Zie mij in m'n nieuwe dure trainingsoutfit de huppelkut uithangen." :{

Aan de andere kant heb je de old school sportscholen. Veel zwaar gewicht ipv hypermodern spul. Het publiek is hier degenen die echt willen trainen en groeien. Voor een beginner kunnen een aantal grote jongens van 120kg die zwaar aan 't trainen zijn imponerend overkomen, maar als je verder kijkt dan je neus lang is merk je dat de sfeer stukken gemoedelijker en behulpzamer is dan die "moderne" sportscholen.

En hier zijn dus ook weer tussenvormen in. :)

[Trainingsmethoden]

Wat krachtsport aangaat zijn er eigenlijk 2 theorieën over training, of beter gezegd; de supercompensatie:

Single factor theory: fatigue (belasting) over 1 workout
Dual factor theory: fatigue over meerdere workouts

In het eerste geval heb je dus een training, waarin een spier belast wordt, waarna hij herstelt en er supercompensatie optreedt. Op dat moment doe je een nieuwe training.
Bij dual factor draait het om fatigue over meerdere trainingen. Je werkt progressief in elke training zodat je je lichaam steeds zwaarder belast (loading). Op het randje van overtraining doe je een deload week (lager volume).

In het bodybuilding is single factor training overweldigend in de meerderheid. Men traint elke spiergroep 1x per week en bouwt zo meer spiermassa op. In de overige krachtsporten (sprinten, gewichtheffen etc) volgt men voornamelijk het dual factor principe.

Elk van beide heeft voor- en nadelen. Het is dus aan jezelf om te bepalen op wat voor manier je traint. Het is niet zo dat je van single factor training alleen gespierd wordt en van dual factor alleen sterk; er zijn genoeg bodybuilders die sterker zijn dan de gemiddelde powerlifter en omgekeerd zijn er genoeg powerlifters die gespierder zijn dan de gemiddelde bodybuilder.
Kortgezegd kan je je training zo simpel of ingewikkeld maken als je zelf wilt :).

Meer informatie over (met name) dual factor training en/of vragen zijn altijd welkom, google ook eens op “dual factor training” of “fitness fatigue model”.

[Oefeningen]

"Help! Er zijn 1001 verschillende oefeningen te doen in de sportschool, waar moet ik in hemelsnaam beginnen?!"

Sportscholen hebben hiervoor vaak speciale beginnersschema's waarin je elke training je hele lichaam traint. Dit is op zich een redelijke manier om met training in contact te komen, maar ikzelf (LedZep) ben niet zo'n fan van deze methoden omdat ze veel spiergroepen isoleren in plaats van de grote compoundoefeningen (die je de meeste massa opleveren).

Als je al wat langer traint ben je zelf in staat om een geheel eigen schema op te stellen wat aansluit bij jouw behoefte.

Vergeet niet je gehele lichaam te trainen. Dus ook benen en rug. Hieronder gemakshalve een quote van mij uit een ander topic:

quote:
[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.

1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet. :P

Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.

Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.

Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.

Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.

[Voeding]

Alles staat of valt met voeding. Of je nu wilt afvallen of massa wilt winnen, voeding is de sleutel tot succes.

De volgende voedingsstoffen kan je grofweg onderscheiden:

• (Complexe) Koolhydraten.
Dit is de energiebron van je lichaam. Koolhydraten leveren in eerste instantie de energie voor je spiercellen om de training te kunnen doorstaan. Deze haal je oa uit brinta, havermout, (zilvervlies)rijst, (volkoren)pasta etc.
• Eiwitten.
Eiwitten bestaan uit aminozuren, dit zijn de bouwstenen van je lichaam. Eiwitten haal je ondermeer uit vis, wit vlees (kip, kalkoen), kwark, eieren (duh) etc.
• Vetten.
Vetten zijn één van de belangrijkste bouwstoffen van het lichaam. Zowel verzadigde als onverzadigde vetten kan je zonder problemen (veel) consumeren.
Transvetzuren kan je maar beter wel zo veel mogelijk mijden, deze zijn zeer slecht voor je hart- en bloedvaten en je algemene gestel. Je vindt ze onder andere in koekjes, taart e.d.

Let vooral op je eiwitinname!
Om spiermassa te winnen moet je dus meer eiwitten naar binnen werken dan dat je lichaam nodig heeft. Het evenwichtspunt tussen te weinig eiwitten waarbij je lichaam zich in de catabole fase (spierafbrekend), of genoeg eiwitten waarbij je lichaam zich in de anabole fase (spieropbouwend) bevind is je 'proteine turn over point' genaamd.

Zorg er dus voor deze weegschaal naar de goede kant doorslaat! Minimaal 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht per dag is een mooie basic regel.

Als je wilt aankomen dien je hoog in je voedingsstoffen te zitten. Daarvoor geldt gemiddeld genomen een minimum van 500 kcal boven je dagelijkse behoefte. Ectomorphe mensen kunnen echter maar beter een stuk meer eten – mits clean food kan je dit zelfs uitbouwen tot 2000-2500kcal boven je behoefte (mits een goed trainingsschema en een fucked up metabolisme :P).

Wil je afvallen, ga je grofweg gezegd koolhydraten voor eiwitten en vetten vervangen (minder kcals) om zodoende zo'n 500kcals onder je dagelijks verbruik te komen. Maar dan wel met veel eiwitten om spiermassaverlies tegen te gaan.

De verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten 'regel' is als je wilt aankomen 50/30/20 en 33/33/33 als je wilt afvallen.

Direct na het trainen is het aan te raden om een zgn 'post workout shake' tot je te nemen. Je lichaam is op dat moment in catabole fase, en schreeuwt als het ware om voeding. Je lichaam op dat moment van snelle energie (dextrose) en snelle eiwitten zoals whey voorzien is bijna een must.

Deze shake maak je gemakshalve thuis al klaar, en werk je in de kleedkamer naar binnen. Hoe de samenstelling er precies uit dient te zien verschilt per individu, maar laat er zeker 30gram dextrose en 50gram eiwitten in voorkomen op zo'n 1/2 liter water/melk. Whey eiwitten zijn snel opneembaar en worden het meest gebruikt hiervoor. Eventueel kan je casseine (traag opneembaar) ook nog toevoegen.

[Rust]

Rust is de tweede sleutel tot succes. Je spieren groeien na een prikkel (de training) wanneer er ná die prikkel een rustperiode wordt ingelast. Over de lengte van die rust wordt veel geroepen, maar dit is voor ieder persoon verschillend én hangt af van de intensiteit (% van je 1 Rep Max op een lift), het volume (totaal gewicht) van je trainingen én de vraag of je tot failure traint.

Wanneer je elke set doorgaat tot je het gewicht niet meer omhoog krijgt (concentric failure) krijgen zowel de spieren als je CZS (centraal zenuwstelsel) een grote opdonder. Voor de laatste heeft dan zeker 6 dagen nodig om volledig te herstellen.

Wanneer je daarentegen altijd 1 à 2 reps onder failure blijft en het volume van je trainingen beperkt houdt, kan je een spier veel vaker belasten. Dit zelfs tot 4-6 keer per week (en in extreme gevallen nog vaker, zoals bv. olympisch gewichtheffers doen)

Het hangt dus volledig van je eigen trainingsmethode af hoelang je recupereert, en je zult ook zelf moeten uitvinden wat voor jou de beste manier is.

[Supplementatie]

Buiten voeding gebruiken mensen die al een tijdje trainen supplementatie als aanvulling op hun voeding. Dit kan variëren van eiwitten in de vorm van aminozuren, wat creatine voor het uithoudingsvermogen tot een GABA wat voor een diepe nachtrust een hogere testosteron spiegel zorgt.

Supplementen zijn overal te koop en niet illegaal. Voor sommige is het aan te raden deze niet langer dan 8 weken achterelkaar te gebruiken om gewenning te voorkomen, andere supplementen kunnen gewoon het hele jaar door worden gebruikt.

Tegen de tijd dat je een jaartje serieus traint heb je in principe zelf al redelijk wat kennis vergaart over dit onderwerp zodat je zelf wel in staat bent een keuze te maken wat je wilt gaan proberen. Combinaties van supplementen zijn altijd aan te raden. De nieuwste generatie supplementen is trouwens al vaak een combinatie van het eea. Creatine met amino's en een revolutionaire nieuwe transportmethode schreeuwen je vanaf de stellingen toe. Trial and error geldt hiervoor. Wat voor de 1 lekker aanslaat, zal voor de ander geen resultaten brengen.

Verwacht er dus geen wonderen van, je gaat vaak wel een stuk vooruit, maar je wordt niet in 1x super gespierd ofzo. :)

Persoonlijk vind ik eiwitsupplementatie meer onder het kopje voeding vallen, dan supplementatie, maar dat is mijn (Mr.J) persoonlijke mening.

[Vitamines en mineralen]

"Een uitgebalanceerde en evenwichtige voeding behoeft geen verdere extra ondersteuning" is vaak te horen uit de monden van mensen die een bodybuilder een handje vol pillen ziet wegwerken bij een maaltijd. Helaas vergeten deze mensen dat een lichaam van een bodybuilder totaal andere behoeftes heeft dan die van een niet bodybuilder/sporter.

Vitamines in grote hoeveelheden zoals Vitamine B en Vitamine C zijn nodig en niet schadelijk in hoge (lees: hoog, niet extreem hoog ;) ) hoeveelheden (ze zijn nl. in water oplosbaar, in tegenstelling tot Vitamine A en Vitamine D. Met vitamine A is overdosering snel mogelijk en gevaarlijk; Voor vitamine D zijn er steeds meer aanwijzingen dat suppletie (bijvoorkeur in D3 vorm) de kans op allerlei ziekten en aandoeningen verkleint). Mineralen zoals magnesium en zink zijn ook bijna onmisbaar voor velen. ZMA is hiervoor een veelgebruikt supplement.

Zeer uitgebreide info hierover:
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit1.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/catvit2.htm

Met diezelfde auteur heb ik onderstaand schematje samengesteld:
http://home.kpn.nl/geem0008//vitaminesmineralen.doc

[Steroiden]

Als iemand wilt gaan gebruiken doe dan de moeite jezelf goed in te lezen in de materie, het zijn namelijk medicijnen die je overgedoseerd gaat gebruiken ten behoeve van cosmetische doeleiden.

Hier op GoT is geen ruimte tot educatie op dit punt, ik raad iedereen dan ook aan in deze subsectie goed de sticky topics door te lezen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/

Educate yourself before you medicate yourself!

[Handige en informatieve linkjes]

Geen idee wat er allemaal precies voor info te vinden is, maar met wat zoekwerk kan je er denk ik wel wat relevante info vinden. :P
http://bodybuilding.pagina.nl

Officiële site van de internationale bodybuild federatie. Niet zoveel spannends te vinden op wat foto sessies na.
http://www.ifbb.com

Zeer groot en uitgebreid informatief forum:
http://www.bodybuilding.com/forum

Groot en informatief Nederlandstalig forum. De meeste 'stamgasten' uit dit topic zijn daar ook te vinden. De supermoderators zijn heel toffe gasten! :7
http://forum.dutchbodybuilding.com

Deze mag niet ontbreken in dit rijtje. :)
http://www.getbig.com

Specifieke voeding FAQ:
http://bodybuilding.about.com/library/weekly/aa020403a.htm

Nog een voeding pagina:
http://www.getbig.com/articles/bottom.htm

Site met oefeningen in animated .gif:
http://exrx.net/Exercise.html

Uitleg type spiervezels:
http://fitnessnet.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=8532

Vitamines en mineralen info:
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=4010

Site waar artikelen door diverse mensen worden gepubliceerd:
http://www.t-nation.com

[Tot slot]

Zoals je ziet is er een overload aan informatie omtrent fitness en bodybuilding te vinden. Deze info is vaak ook tegenstrijdig, site A zegt X, terwijl site B over hetzelfde onderwerp weer Y zegt.

Het is zaak door middel van praktijkervaring erachter te komen wat voor jou van belang is. Dat kost tijd, maar trainen zoals jou lichaam het nodig heeft, is zoveel malen beter dan steeds maar weer klakkeloos alles wat je op de sites/ in de bladen leest over te nemen.

Combineer dus al die info en praktijkervaring tot het jouw ding is! :P

Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby and grow like a weed!

FAQ
- Ik wil beginnen: hoe vind ik een goede sportschool?
Let erop dat er een squat rack (niet alleen een Smith Machine), dumbbells tot minimaal 30kg (gevordenen hebben meer nodig) en losse barbells aanwezig zijn.
- Jullie zeggen dat ik ook moet squatten, bankdrukken en deadliften, maar bij mij op de sportschool kan/mag dat niet.
Zeg je abonnement op en zoek een andere sportschool.
- Ik wil graag sneller sterker en breder worden: wat moet ik doen?
Allereerst: leest de OP goed en helemaal door. Verder: post je eet- en trainingsschema, dan kunnen de ervaren mensen hier je persoonlijk advies geven.

Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010.

#1 Jay Cutler

#2 Phil Health

#3 Branch Warren

En 2 van (volgens kenners ;) ) de beste bodybuilder aller tijden; Arnold Schwarzenegger.

* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*

Link naar OP.
Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
pi_95485163
Vandaag verplichte rustdag, bah. Morgen weer knallen.
pi_95487634
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Physics het volgende:
Vandaag verplichte rustdag, bah. Morgen weer knallen.
Ik vandaag een ongeplande rustdag, gisteren een bbq gehad met veel te veel alcohol.
Soms heb ik geen dicipline.
pi_95488203
ik haat rustdagen, wil altijd weer aan de slag.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_95491821
quote:
Zolang je binnen 1 uur klaar bent is het goed. :)
Als je alleen traint moet je in 1uur klaar zijn, lijkt mij dat als je met zijn 2en traint er wel 1,5uur over mag doen..
  donderdag 14 april 2011 @ 14:53:08 #6
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_95491887
Vandaag benen en cardio. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_95492012
Wie van jullie neemt dextrose na de training in?
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  donderdag 14 april 2011 @ 14:56:32 #8
19479 Mr.J
pi_95492056
Ik neem vitargo pwo. Wordt weer wat sneller opgenomen dan dextrose.
pi_95492995
OP kan ook wel wat werk gebruiken.. zal binnenkort eens kijken.
pi_95493873
Ik neem rond de training:
* 1 uur voor de training whey met 100gram havermout uit de blender.
* 15 min voor de training 10gram EAA's
* Gelijk na de training een banaan
* 15 min na de training 10 gram EAA's
* 45 min na de training warm eten: kip, rijst en groenten of pasta en vis.
pi_95497789
Zorgen het lopen van halve marathons en het trainen daarvoor voor veel spierafbraak?
pi_95498107
quote:
Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
krijg morgen 1kg binnen van b&f shop
pi_95498931
Ik doe geregeld 2 uur over mn training :@
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_95498936
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:55 schreef Jahr00n het volgende:
Zorgen het lopen van halve marathons en het trainen daarvoor voor veel spierafbraak?
Ligt aan je voeding, maar, ja.
pi_95499284
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef Mopst3r het volgende:
Ik doe geregeld 2 uur over mn training :@
Waarom?

Vraag me altijd af wat zulke mensen wel niet doen dat ze 2 uur bezig zijn.

Na een uurtje knallen met bijv. rug of benen ben ik aardig op.
pi_95499318
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:29 schreef 16meter het volgende:

[..]

Waarom?

Vraag me altijd af wat zulke mensen wel niet doen dat ze 2 uur bezig zijn.

Na een uurtje knallen met bijv. rug of benen ben ik aardig op.
Train meestal met 3 of 4 man, tussendoor nog even lullen af en toe.
Doe meestal 7-8 oefeningen per spiergroep dus kan aardig oplopen.
pi_95499450
Ah ja.. die trainende groepjes :')

No offence verder.

7-8 oefeningen per spiergroep is overkill trouwens
pi_95499920
Rook altijd n peukje na de training, kwam er laatst zon gast naar me toe die beweerde dat dat slecht was na de training, is dat ook zo?
pi_95500282
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:39 schreef fokvragen het volgende:
Hallo

Even een vraag.

Ik trainen nu 4* per week met nog iemand en dat gaat er erg fanatiek aan toe. Hij komt uit de BBwereld en heeft diverse jongens begeleidt naar het podium. Nu wil er nog iemand mee trainen, alleen ik vraag mij af of dat niet te veel is qua rust tussen de oefeningen en dat daardoor de training te lang gaat duren. Wat denken jullie?
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:23 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Zolang je binnen 1 uur klaar bent is het goed. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Als je alleen traint moet je in 1uur klaar zijn, lijkt mij dat als je met zijn 2en traint er wel 1,5uur over mag doen..
De gedachte dat je niet meer dan een bepaalde tijd met een training bezig 'mag' zijn is gebaseerd op de gegevens dat je a. een bepaald aantal oefeningen en sets 'moet' doen en b. een bepaalde maximale rusttijd tussen de sets 'moet' aanhouden. Tussen aanhalingstekens omdat het afhankelijk is van de persoon en trainingsdoelen. De totale trainingstijd op zich is dus niet waar je in eerste instantie op af moet gaan.

En dat zal die begeleider toch wel weten mag ik hopen.
full stops and exclamation marks
  donderdag 14 april 2011 @ 18:29:00 #20
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95501316
Europees kampioenschap gewichtheffen is weer bezig op Eurosport.

Voor iedereen zonder TV in de buurt:

http://www.freetv-watch.com/united-kingdom/eurosport.html
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_95502796
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:01 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

[..]

De totale trainingstijd op zich is dus niet waar je in eerste instantie op af moet gaan.
Toch wel.

http://www.bodybuilding.com/fun/drobson.htm
quote:
The key is to not overtrain and to do just enough to adequately stimulate the particular system being training (muscular or aerobic). Aerobic sessions should be kept at between 30 and 45 minutes and weight sessions should be no longer than 45 minutes.
The endorphin release from these two types of exercise should offset any release in cortisol. Exercise will, during and straight afterward, place the body in a catabolic state but provided the sessions are not to long and nutritional needs are met a relaxed state will ultimately be achieved, and cortisol release will be controlled. Weight training also increases growth hormone which offsets cortisone release.
pi_95503215
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef 16meter het volgende:

[..]

Toch wel.

[..]

Ja klopt, maar de vraag ging over het al dan niet trainen met 3 personen, wat dat betreft is wat ik aanhaalde meer van toepassing meen ik.
pi_95505014
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef 16meter het volgende:
Carbs als ontbijt, niet wat kwark en 2 eitjes.

Carbs = energie
FOUT! Carbs als in granen zijn vergif voor je metabolisme, probeer 'clean' te eten. Probeer je dieet samen te stellen uit mager vlees, fruit, groenten, zaden en noten. Je zult je natuurlijke balans weer terug vinden en gezonder worden. Eet als een roofdier, niet als een prooi. Granen zijn voor vogels.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:39 schreef fokvragen het volgende:
Hallo

Even een vraag.

Ik trainen nu 4* per week met nog iemand en dat gaat er erg fanatiek aan toe. Hij komt uit de BBwereld en heeft diverse jongens begeleidt naar het podium. Nu wil er nog iemand mee trainen, alleen ik vraag mij af of dat niet te veel is qua rust tussen de oefeningen en dat daardoor de training te lang gaat duren. Wat denken jullie?
Gooi je gewichten omlaag en verkort je trainingen, maar verhoog de intensiteit! Een set van 10x benchpress en dan een minuut stil zitten voor je uit kijken heeft geen zin, probeer er een crosstraining van te maken. bv:
25x bodyweight squat
15x push up
10x pul ups
en dan zo veel mogelijk rondes in 10 minuten.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_95505216
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef 1517 het volgende:

[..]

FOUT! Carbs als in granen zijn vergif voor je metabolisme, probeer 'clean' te eten. Probeer je dieet samen te stellen uit mager vlees, fruit, groenten, zaden en noten. Je zult je natuurlijke balans weer terug vinden en gezonder worden. Eet als een roofdier, niet als een prooi. Granen zijn voor vogels.

[..]

Gooi je gewichten omlaag en verkort je trainingen, maar verhoog de intensiteit! Een set van 10x benchpress en dan een minuut stil zitten voor je uit kijken heeft geen zin, probeer er een crosstraining van te maken. bv:
25x bodyweight squat
15x push up
10x pul ups
Zo slecht is brood toch niet. Een vervanger voor brood is er voor mij ook niet eigenlijk.
pi_95506097
Brood is een mengsel van bloem, water, zout en gist. Alle ingredienten hebben een bijzonder lage voedingswaarde en weinig tot geen vitaminen en mineralen maar ook de "glycemic load" is bijzonder uit balans. Het zorgt voor een verstoorde bloedsuikerspiegel. Denk maar aan de 11 uur bloedsuikercrash die de gemiddelgde scholier elke ochtend beleeft. We zijn niet gemaakt om granen te verteren.

Vervanger voor brood is er niet? Wat denk je van mager vlees, fruit en groenten? Ik verkies mijn biefstukje wel boven mijn plakje pain de madelaine.
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_95506688
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef 1517 het volgende:
Brood is een mengsel van bloem, water, zout en gist. Alle ingredienten hebben een bijzonder lage voedingswaarde en weinig tot geen vitaminen en mineralen maar ook de "glycemic load" is bijzonder uit balans. Het zorgt voor een verstoorde bloedsuikerspiegel. Denk maar aan de 11 uur bloedsuikercrash die de gemiddelgde scholier elke ochtend beleeft. We zijn niet gemaakt om granen te verteren.

Vervanger voor brood is er niet? Wat denk je van mager vlees, fruit en groenten? Ik verkies mijn biefstukje wel boven mijn plakje pain de madelaine.
Ja dat zal wel maar ik ga smorgens echt geen biefstuk eten, dan neem ik gewoon een plakje brood met kipfilet en een appel.
pi_95506739
quote:
7s.gif Op donderdag 14 april 2011 18:01 schreef krioro het volgende:

De gedachte dat je niet meer dan een bepaalde tijd met een training bezig 'mag' zijn is gebaseerd op de gegevens dat je a. een bepaald aantal oefeningen en sets 'moet' doen en b. een bepaalde maximale rusttijd tussen de sets 'moet' aanhouden. Tussen aanhalingstekens omdat het afhankelijk is van de persoon en trainingsdoelen. De totale trainingstijd op zich is dus niet waar je in eerste instantie op af moet gaan.

En dat zal die begeleider toch wel weten mag ik hopen.
Ja klopt, hij weet ook wel hoe het zit maar ik dacht vraag het hier even. Gisteren waren we met zijn 3en in een uur klaar met rug en biceps. We hebben 21en gedaan. 7-7-7. Bij de biceps wisselende we steeds door zodat er maar 1 staat te wachten.

Natuurlijk is de trainingstijd persoonlijk, de ene moet meer rust nemen dan de ander. Maar ik bedoel meer dat ik niet 2uren bezig wel zijn :) en vroeg me af of het mogelijk is om met zijn 3en in 1 a 1,5uur max. klaar te zijn. Normaal wordt uitgegaan van 45min per persoon. Dus als je met zijn 2en traint 1,5uur lijkt mij.
pi_95506907
quote:

[..]

Waarom eten bodybuilders dan zo vaak grove havermout? Ik eet zelf ochtends 100gram havermout met whey en een banaan in de blender. Een uur voor de training eet ik ook 100gram havermout met whey. Havermout is natuurlijk wel anders dan brood omdat er geen bloem en zout etc in zit maar het zijn ook granen.

Op dutch.bodybuilding.com wordt er altijd aangeraden om havermout op te nemen in het voedingsschema.
pi_95508248
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef 16meter het volgende:

[..]

Toch wel.

[..]

Je moet dat niet zo keihard serieus nemen.

Meeste powerlifters bvb trainen 1,5-2u per sessie, soms meer. Daarvan ken ik er ook een die squat/dl meer dan 300kg en bankt meer dan 200kg. Bij ~95kg.

Zelf train ik het liefst 60-90 minuten en dat voelt goed.

edit: En ja die gasten zijn vaak fucking ripped met een laagje vet.
pi_95509853
quote:

[..]

[..]

25x bodyweight squat
15x push up
10x pul ups
Bron?

En dat laatste heeft meer met fitness dan BB te maken. Bodyweight squats... pushups?

[ Bericht 0% gewijzigd door 16meter op 14-04-2011 21:02:53 ]
pi_95514266
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef fokvragen het volgende:
[..]

Maar ik bedoel meer dat ik niet 2uren bezig wel zijn :) en vroeg me af of het mogelijk is om met zijn 3en in 1 a 1,5uur max. klaar te zijn. Normaal wordt uitgegaan van 45min per persoon. Dus als je met zijn 2en traint 1,5uur lijkt mij.
Het is wel mogelijk een training met 3 man te doen binnen een redelijke tijd, met wat haast en relatief lange rusttijd en een relatief klein aantal oefeningen en sets en vergelijkbare werkgewichten etc. maar ideaal zou ik het niet noemen als standaard voor een bodybuildingworkout.

Dat laatste wat je zegt is onlogisch, als je met z'n tweeën traint doet de een zijn sets in de rusttijd van de ander en vice versa, dat verdubbelt de trainingstijd dus niet.

quote:
-blablablabla-

:'). Not sure if serious etc.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Physics het volgende:

[..]

Je moet dat niet zo keihard serieus nemen.

Meeste powerlifters bvb trainen 1,5-2u per sessie, soms meer. Daarvan ken ik er ook een die squat/dl meer dan 300kg en bankt meer dan 200kg. Bij ~95kg.

Zelf train ik het liefst 60-90 minuten en dat voelt goed.

edit: En ja die gasten zijn vaak fucking ripped met een laagje vet.
Powerlifters zijn geen bodybuilders. En vooral die laatste zin: :').
pi_95514399
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef 16meter het volgende:

[..]

Bron?

En dat laatste heeft meer met fitness dan BB te maken. Bodyweight squats... pushups?
Waar wil je een bron van? Ik eet al maanden geen brood, rijst, pasta, aardappelen of welke vorm van gluten/granen dan. Sindsdien ben ik niet alleen veel meer spiermassa rijker maar ook veel vetten kwijt. Waarom zou je granen eten als je netzo goed mager vlees kan eten, eitwitrijk voedsel is onze primair voedingsbron.
Ik snap dat het een beetje schopt tegen je beeld van gezonden voeding want granen zitten toch in de schijf van vijf, maar denk er maar eens overna. 333 generaties geleden at niemand granen, zuivel of bewerkt voedsel.

Als je de intensiteit verhoogt verhoog je de effectiviteit van de training gigantisch. Ik denk dat je meer "groei" krijgt van zulke workouts gecombineerd met olympisch gewichtheffen (deadlifting, power clean, snatch, overheadsquats) dan van de 5 x 10 benchpress gevolgd door 5 x dumbell flys gevolgd door 5 x 10 dips in een half uur.
pi_95514650
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef krioro het volgende:
[..]

[..]

Ik ben serieus, wat is er niet goed? Waar zitten meer voedingsstoffen in biefstuk of bloem + zout + gist + water.

Powerlifting is natuurlijk wel een goede ondersteuning voor bodybuilding. Daarnaast heb je er ook wat aan het verhoogt je functionele kracht, snelheid en coördinatie. Dat die gasten fucking ripped zijn is een gevolg van hun voeding
pi_95514746
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef krioro het volgende:

[..]

Het is wel mogelijk een training met 3 man te doen binnen een redelijke tijd, met wat haast en relatief lange rusttijd en een relatief klein aantal oefeningen en sets en vergelijkbare werkgewichten etc. maar ideaal zou ik het niet noemen als standaard voor een bodybuildingworkout.

Dat laatste wat je zegt is onlogisch, als je met z'n tweeën traint doet de een zijn sets in de rusttijd van de ander en vice versa, dat verdubbelt de trainingstijd dus niet.

[..]

[..]

Wat is er zo grappig aan?
pi_95515431
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef 1517 het volgende:

[..]

Ik ben serieus, wat is er niet goed? Waar zitten meer voedingsstoffen in biefstuk of bloem + zout + gist + water
Er zitten andere voedingsstoffen in vlees dan in brood. Die twee als vervanging voor elkaar zien slaat nergens op. Bovendien zijn mensen omnivoren, geen carnivoren. Verder heeft de rest van je adviezen ook meer het niveau van een TellSell fitnessgoeroe i.p.v. bodybuilding.

Je suggesties voor een bodybuildingtraining kregen me wel even aan het huilen/lachen.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:51 schreef Physics het volgende:

[..]

Wat is er zo grappig aan?
'Ripped' = droog = laag vetpercentage.

[ Bericht 2% gewijzigd door krioro op 14-04-2011 22:05:03 ]
pi_95515515
quote:
3s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef krioro het volgende:

[..]

Er zitten andere voedingsstoffen in vlees dan in brood. Die twee als vervanging voor elkaar zien slaat nergens op. Bovendien zijn mensen omnivoren, geen carnivoren.

Je suggesties voor een bodybuildingtraining kregen me wel even aan het huilen/lachen.

[..]

Gespierd, je hebt gelijk.
pi_95516800
quote:
3s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef krioro het volgende:

[..]

Er zitten andere voedingsstoffen in vlees dan in brood. Die twee als vervanging voor elkaar zien slaat nergens op. Bovendien zijn mensen omnivoren, geen carnivoren. Verder heeft de rest van je adviezen ook meer het niveau van een TellSell fitnessgoeroe i.p.v. bodybuilding.

[..]

Ik zeg niet dat vlees een vervanger is voor brood, ik zeg dat brood overbodig is in het menselijk dieet. Brood is arm aan voedingstoffen in vergelijking met groenten en fruit. Daarnaast verstoort brood het insuline/bloedsuiker niveau.
Ik ken zat atleten die groter zijn dan de gemiddelde amateur-bodybuilder en nooit granen eten.

Het is niet een suggestie voor een diehard bodybuilder maar meer voor een "fitnesser" zoals we die allemaal wel kennen. Als je echt in competitie verband wilt bodybuilden is het inderdaad niet de snelste weg naar groot worden. Maar het zorgt wel voor een zeer goede kracht en conditie basis wat het bodybuilden ondersteunt

Zie hier een resultaat van crosstraining met hoge intensiteit en grote variatie Jason Khalipa, Crossfit Games winner 2008 http://games2010.crossfit(...)KhalipaTripletKB.jpg

[ Bericht 9% gewijzigd door 1517 op 14-04-2011 22:20:29 ]
pi_95517632
Bedankt voor de adviezen qua training. Ik zal er voor zorgen dat de trainingen niet langer dan 1,5uur gaan duren. Daar groei ik goed op.

Gisteren hadden we een vrij kort maar krachtige training gehad met steeds setjes van
Eerst: Soort One arm standing row maar dan met de knie op het bankje van dat apparaat :P

7-7-7.
Gelijk achter elkaar:
Rear pulldown 7x
Front pulldown 7x
Close grip pulldown 7x
Daarna zelfde maar dan andersom dus van onder naar boven. Steeds wat zwaarder.

Daarna close grip chin-up afwisselend met hammercurl.

Biceps:
Barbell curl met de z bar.
Wijde grip 7x
Midden grip 7x
Smalle grip 7x

Daarna gelijk hammercurl.

Bovenstaande nog eens. En tot slot bovenstaande maar dan omgekeerde volgorde 2x.

Kort maar krachtig en zodra ik mijn biceps aanspan doet het pijn van de spierpijn :P

Maar nu ga ik terug naar dutch bodybuilding.
pi_95518405
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef 1517 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat vlees een vervanger is voor brood,
quote:
Vervanger voor brood is er niet? Wat denk je van mager vlees, fruit en groenten?
quote:
ik zeg dat brood overbodig is in het menselijk dieet. Brood is arm aan voedingstoffen in vergelijking met groenten en fruit. Daarnaast verstoort brood het insuline/bloedsuiker niveau.
Verstoren? De juiste voedingsmiddelen zorgen voor het juiste bloedsuikerniveau (wat voor een bodybuilder niet altijd constant behoort te zijn). Groenten en fruit hebben net zo goed een uitwerking op het bloedsuikerniveau.

quote:
Ik ken zat atleten die groter zijn dan de gemiddelde amateur-bodybuilder en nooit granen eten.

Het is niet een suggestie voor een diehard bodybuilder maar meer voor een "fitnesser" zoals we die allemaal wel kennen. Als je echt in competitie verband wilt bodybuilden is het inderdaad niet de snelste weg naar groot worden. Maar het zorgt wel voor een zeer goede kracht en conditie basis wat het bodybuilden ondersteunt

Zie hier een resultaat van crosstraining met hoge intensiteit en grote variatie Jason Khalipa, Crossfit Games winner 2008 http://games2010.crossfit(...)KhalipaTripletKB.jpg
Je zegt het zelf al, fitness. Daar heeft het dus meer mee te maken zoals 16meter al aangaf.

Ik keek een stukje van dat laatste filmpje, die pullups _O- :'( _O-.
pi_95519085
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:02 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

krijg morgen 1kg binnen van b&f shop
Is ook verkrijgbaar in de meeste supermarkten (van Zonnatura bijvoorbeeld).
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 17:48 schreef mtchel112 het volgende:
Rook altijd n peukje na de training, kwam er laatst zon gast naar me toe die beweerde dat dat slecht was na de training, is dat ook zo?
Roken is altijd slecht.
pi_95519879
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

[..]

Verstoren? De juiste voedingsmiddelen zorgen voor het juiste bloedsuikerniveau (wat voor een bodybuilder niet altijd constant behoort te zijn). Groenten en fruit hebben net zo goed een uitwerking op het bloedsuikerniveau.

[..]

Je zegt het zelf al, fitness. Daar heeft het dus meer mee te maken zoals 16meter al aangaf.

Ik keek een stukje van dat laatste filmpje, die pullups _O- :'( _O-.
Heeft fitness dan niks met bodybuilding te maken? Van waar de afkeer tegen fitness . Het ene kan het andere ondersteunen in mijn ogen.

Kipping pullups zijn een goede variatie op pull ups, L-sit pullups, bodyrows whatever. Zo als je wel zult weten is een variatie altijd goed omdat het nieuwe prikkels geeft aan de spieren. Daarnaast gebruik je ook je heupen wat weer verband houden met body tension en oly gewichtheffen. Voor meer informatie:
Kipping pullups VS deadhang pullups
http://physicalliving.com(...)and-kipping-pullups/
  donderdag 14 april 2011 @ 23:12:13 #42
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_95521046
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef krioro het volgende:

[..]

[..]

[..]

Please, stop feeding the troll.
Deathlift or Die.
pi_95523578
quote:

[..]

[..]

25x bodyweight squat
15x push up
10x pul ups
Wat is dit voor kut training hahaha, jij zal zeker heel buff zijn met zo'n schema. :') :') :')
pi_95524952
quote:

[..]

[..]

25x bodyweight squat
15x push up
10x pul ups
25x bodyweight squat :')
pi_95528311
dikke backfire :')

"Sinds ik geen rijst, pasta, brinta, brood en havermout meer eet + bodyweight squats doe maak ik...."
  vrijdag 15 april 2011 @ 09:50:41 #46
337072 Zyzz
The King.
pi_95530821
de gains van mn leven. :')
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:14:15 #47
179992 Mopst3r
Believe...
pi_95534086
Crossfit is wel vet hoor daar niet van, maar je wordt er niet buff van zoals bij bodybuilding.
Het zijn 2 totaal verschillende werelden eigenlijk niet met elkaar te vergelijken.
pi_95534103
Kan me niet voorstellen dat je zonder anabolen zo gespierd kan worden als de mensen in de OP.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:15:13 #49
179992 Mopst3r
Believe...
pi_95534123
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:14 schreef Hardrebel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je zonder anabolen zo gespierd kan worden als de mensen in de OP.
:')
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:15:32 #50
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_95534131
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:14 schreef Hardrebel het volgende:
Die eten gewoon veel man, ik zie er zelf ook zo uit en heb nog nooit doping gebruikt.
  vrijdag 15 april 2011 @ 11:16:01 #51
179992 Mopst3r
Believe...
pi_95534150
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Die eten gewoon veel man, ik zie er zelf ook zo uit en heb nog nooit doping gebruikt.
Denk dat ze toch minstens wel shakies gebruiken man
pi_95538976
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 09:50 schreef Zyzz het volgende:
de gains van mn leven. :')
Dat ja :')
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:00:43 #53
253447 Ethanolic
pi_95541098
Ik heb sinds ik veel gewicht squat last van beurse plekken op m'n schouders. Net alsof het een genezende snee is. Iemand ook ervaring mee?
Deathlift or Die.
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:16:08 #54
179992 Mopst3r
Believe...
pi_95541750
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb sinds ik veel gewicht squat last van beurse plekken op m'n schouders. Net alsof het een genezende snee is. Iemand ook ervaring mee?
Nooit, heb je de bar te hoog? Hoeveel squat je?
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:23:47 #55
253447 Ethanolic
pi_95542090
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Nooit, heb je de bar te hoog? Hoeveel squat je?
Precies zo:

3 x 15 x 80 kg
Deathlift or Die.
pi_95542170
Ik squat gewoon als 'n pussy met zo'n barbell pad eromheen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 14:26:03 #57
253447 Ethanolic
pi_95542185
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:25 schreef Diabox het volgende:
Ja ik ook, daarom vind ik het zo raar..
Deathlift or Die.
pi_95543118
Ding weggooien, is niet nodig, zeker niet met zulke gewichten. Waarschijnlijk heb je de bar gewoon verkeerd liggen. Bar ligt op m'n traps bij backsquats en nog nooit last van m'n schouders gehad of striemen/plekken gezien.
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:04:55 #59
179992 Mopst3r
Believe...
pi_95543772
Idd die pad moet weg, bar op je traps (iets onder de bolling) en schouders naar achteren 'persen' dan moet het goed komen, zeker nu je nog onder de 100kg zit.
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:12:54 #60
253447 Ethanolic
pi_95544093
Zo heb ik de bar ook gewoon hoor, ik zal even een foto uploaden.
Ik weet niet eens of het wel van het squatten komt maar heb geen idee waar anders van. Zal er sowieso de volgende training even wat beter op letten.
Deathlift or Die.
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:24:30 #61
253447 Ethanolic
pi_95544580

Webcamshot want mn camera is naar de klote.
Deathlift or Die.
pi_95546179
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 22:54 schreef 1517 het volgende:

[..]

Heeft fitness dan niks met bodybuilding te maken? Van waar de afkeer tegen fitness . Het ene kan het andere ondersteunen in mijn ogen.

Kipping pullups zijn een goede variatie op pull ups, L-sit pullups, bodyrows whatever. Zo als je wel zult weten is een variatie altijd goed omdat het nieuwe prikkels geeft aan de spieren. Daarnaast gebruik je ook je heupen wat weer verband houden met body tension en oly gewichtheffen. Voor meer informatie:
Kipping pullups VS deadhang pullups
http://physicalliving.com(...)and-kipping-pullups/
Ik heb geen afkeer voor fitness, maar het is gewoon geen bodybuilding.
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Please, stop feeding the troll.
Goed plan.

Ik heb wel eens van die striemen gehad door een calf raise machine, voelde er verder niks van maar het was wel te zien. Misschien zou dat het bij jou ook kunnen zijn?
pi_95550598
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:24 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Webcamshot want mn camera is naar de klote.
Ecto
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:48:20 #64
337072 Zyzz
The King.
pi_95557796
quote:
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:09 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Ecto
I lol'd hard. :')
  zaterdag 16 april 2011 @ 00:28:16 #65
253447 Ethanolic
pi_95569443
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef krioro het volgende:

[..]

Ik heb geen afkeer voor fitness, maar het is gewoon geen bodybuilding.

[..]

Goed plan.

Ik heb wel eens van die striemen gehad door een calf raise machine, voelde er verder niks van maar het was wel te zien. Misschien zou dat het bij jou ook kunnen zijn?

Nu je het zegt, ik doe sinds kort inderdaad die oefening. Ik zal er even op letten.
Deathlift or Die.
pi_95573037
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 07:56 schreef 16meter het volgende:
dikke backfire :')

"Sinds ik geen rijst, pasta, brinta, brood en havermout meer eet + bodyweight squats doe maak ik...."
Begrijp dat ik hier tussen de hardcore bb's fout zit. Probeer alleen een positieve toevoeging te leveren.
Mocht er iemand dan toch nog geïnteresseerd zijn in het dieet verhaal hier een korte intro:
Paleo
http://www.trainingbible.(...)etes_Cliff_Notes.pdf
Zone diet
http://www.webmd.com/diet/zone-what-it-is

Train ze!
pi_95573684
Ik ben absoluut niet hardcore, maar ik weet zeker dat ik nauwelijks gains had gemaakt zonder veel complexe koolhydraten te nuttigen.
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:50:57 #68
337072 Zyzz
The King.
pi_95573943
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:23 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Precies zo:

3 x 15 x 80 kg
lol @ diepte van de squat :')
pi_95574150
Niet eens parallel :')
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:03:39 #70
337072 Zyzz
The King.
pi_95574157
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:15:13 #71
253447 Ethanolic
pi_95574407
Hoe triest is dat.
Deathlift or Die.
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:18:05 #72
337072 Zyzz
The King.
pi_95574469
Ze squat wel 2xbw en dat op 9 jarige leeftijd. 99.9% hier doet geen 2xbw :')

Die gaat pas een dikke squatkont krijgen :9~
pi_95575008
quote:
triest voor haar meng
pi_95575030
Pure kindermishandeling. Ouders opsluiten graag.
pi_95578846
Man wat is dit voor buttsecks shit zeg.

Afgelopen vrijdag, die nacht 4 uur geslapen (normaal slaap ik 8-10), de dag ervoor alleen chips, snoep kant/klaar shit gegeten, die dag (ging om 14u trainen) 1 broodje kaas en een paar snoepjes. (Had tentamen..) 's morgens vitamine b, visolie, caffeine en dmaa genomen en ik verbeter mijn PR op de bank met 2 reps. Snap er geen kut van 8)7
pi_95583193
Ik zat bijna op 3xbw squat
  zaterdag 16 april 2011 @ 18:51:33 #77
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_95588670
Schouder doet nog pijn, kan alleen maar mn benen trainen... klotezooi :P hoop volgende week weer borst te kunnen trainen..
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_95589554
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 15:52 schreef Mopst3r het volgende:
Ik zat bijna op 3xbw squat
pfff ben jaloers, ik zit 1,5x bw voor 5 reps.

wat zijn je stats verder?
pi_95592449
Ik heb vandaag deze binnen gekregen:

quote:
Er is keus uit honderden proteïnes, elk met een andere samenstelling. Waar wil jij voor gaan? Wat is jouw doel? Als jouw doel is om spieren (en geen vet) op te bouwen, dan zul je niets hebben aan laag gedoseerde proteïnes die voor 40% uit koolhydraten bestaan. Wat jij nodig hebt is een product dat voor 100% aansluit bij jouw doelstelling. Wat jij nodig hebt is 100% Whey.

De voordelen van 100% whey:
Jouw basis voor optimale spiergroei.
Bevat enkel whey met de hoogste biologische waarde.
Vermindert ongewenst katabolisme.
Zonder suiker en aspartaam vrij.
Lost volledig op, geen klonten.
Een overheerlijke (romige) shake.

100% Whey staat niet alleen bekend om de lekkere smaak, het volledig vrij zijn van dikmakende suikers en slechte vetten, maar staat vooral bekend als het perfecte proteine supplement als basis binnen jouw training en herstelprogramma. 100% Whey is jouw basis om snel flinke spieren op te bouwen.

Niet alleen krachtsporters hebben baat bij 100% Whey, maar iedereen met een hogere proteine behoefte. Dus binnen vrijwel iedere tak van sport, tijdens perioden van herstel na fysieke inspanning, of als eiwitaanvulling in een vegetarisch dieet. 100% Whey kan zelfs binnen een afslankprogramma gebruikt worden als gezonde maaltijdvervanger.

Ongekend hoge voedingswaarde.

De meeste populaire proteïnes bevatten, als je goed naar het label kijkt, een hoog percentage koolhydraten. Laat je niet voor de gek houden! Jij wilt proteine (vetvrije spiermassa), geen weight gainer (massa en vet kweken). Daarom bevat 100% Whey een hoog percentage aan de beste kwaliteit eiwitten. In 100% Whey zijn de bio actieve eigenschappen van whey intact gebleven. Hierdoor stijgen de lichaamswaarden aan groeifactoren (IGF-1, TGF-ß1, en TGF-ß2). Verder profiteer je bovendien van de positieve eigenschappen van fosfolipiden, immunoglobuline en lactoferrine.

Iedere dosering van 30 gram bevat 24 gram hoogwaardige proteine. Dit bestaat voor maar liefst 45% uit essentiële aminozuren (EAAs). Maar dat is nog niet alles. Wat te denken van 5,4 gram aan BCAAs per dosering en 4 gram aan Glutamine? Zulke waarden vind je alleen bij een hoogwaardig product als 100% Whey!

100% Whey is een instantized product en mixt dus gemakkelijk in iedere vloeistof. Een shake zal altijd het lekkerst smaken indien je shaked met 300 ml melk, maar 100% Whey zou je zelfs kunnen drinken door het met een vork te roeren in een 200 ml longdrink met koud water.

100% Whey gebruik:

Mix of shake 1 maatschep 100% Whey (circa 30 gram) met 300 ml melk (aanbevolen), fruitsap, of water. Bij zwaardere trainingsactiviteit tot 4 schepjes (120 gram) per dag innemen.

en nu vraag ik me af..
wanneer kan ik het het beste nemen?
ik heb het vandaag vlak voor de training in genomen
pi_95592893
En vlak na doen.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_95599064
maar dan zit er dus iets van ander half uur tussen de 2 porties
lijkt mij dat je lichaam de eerste dan nog niet helemaal opgenomen heeft
  zaterdag 16 april 2011 @ 22:37:41 #82
337072 Zyzz
The King.
pi_95599390
Fuarkkkkk morgen FIBO! O+

Wie van jullie wankers gaat nog meer?
pi_95612123
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Gewoon n appel altijd...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_95612269
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 22:37 schreef Zyzz het volgende:
Fuarkkkkk morgen FIBO! O+

Wie van jullie wankers gaat nog meer?
nee ga liever bier drinken in pub/op terras en naar Feyenoord toe!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_95613379
quote:
Echt? Ik heb dat een keer geprobeerd, maar vond het maar naar.

Ik merk wel dat ik bij de hogere gewichten het gevoel krijg dat mijn ruggengraat platgedrukt word.
pi_95616878
ik heb altijd zon pad anders krijg ik fokking last van mijn schouders
  zondag 17 april 2011 @ 14:03:37 #87
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_95619070
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/100-whey-isolaat

De cheapste whey die ik kon vinden, iemand ervaring met deze shit?
  zondag 17 april 2011 @ 14:07:22 #88
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95619210
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef jmex het volgende:
Ik heb vandaag deze binnen gekregen:
[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

en nu vraag ik me af..
wanneer kan ik het het beste nemen?
ik heb het vandaag vlak voor de training in genomen
Net als je wakker bent en na de training.
Seto is zo ene baas he
pi_95619527
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:03 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/100-whey-isolaat

De cheapste whey die ik kon vinden, iemand ervaring met deze shit?
whey perfection van body and fit is goedkoper
pi_95619910
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:16 schreef Agentperry het volgende:

[..]

whey perfection van body and fit is goedkoper
Heb ik ook _O_ Gewoon bij de winkel zelf in Heerenveen halen voor 50% van de prijs.
pi_95620037
quote:
Net als je wakker bent en na de training.
en op de dagen dat je niet traint?
ik train om de dag, gister getraind.. dus ik denk dat ik het vandaag bij 1 portie hou in de ochtend

dat spul smaakt trouwens wel echt heerlijk, die stacker 2 100% whey
  zondag 17 april 2011 @ 14:35:36 #92
179992 Mopst3r
Believe...
pi_95620362
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef Agentperry het volgende:

[..]

pfff ben jaloers, ik zit 1,5x bw voor 5 reps.

wat zijn je stats verder?
Momenteel:

Sq 240
DL 220 ofzo weet niet meer, doe ik nu een tijdje niet
BP 210 dit is 1RM
pi_95620881
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:35 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Momenteel:

Sq 240
BP 210 dit is 1RM
wow dat zijn echt sicke stats hoe lang train je al?
pi_95629689
BP = benchpress?
210 = kg's?
RM = Repeats.. ? en waar staat die R voor?

Ik pushte een tijd geleden trouwens met bankdrukken 130kg, 3setjes van 8 keer
dat is wel mn max, met creatine
en 120kg zonder creatine (zonder hulp van een buddie trouwens)

wordt trouwens wel weer tijd dat ik ga beginnen met bankdrukken..
pi_95629856
quote:
14s.gif Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Heb ik ook _O_ Gewoon bij de winkel zelf in Heerenveen halen voor 50% van de prijs.
je bedoelt 15 eu voor 2kg whey als je het ophaalt
  zondag 17 april 2011 @ 18:16:57 #96
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95630515
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:28 schreef jmex het volgende:
en op de dagen dat je niet traint?
Dan neem je er ook 1 in de ochtend.

quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef jmex het volgende:
BP = benchpress?
210 = kg's?
RM = Repeats.. ? en waar staat die R voor?
Bench press ja, 1RM = 1 rep max.
Seto is zo ene baas he
pi_95630547
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

say whut? Dat is voor iedereen? Gewoon dezelfde whey als in de webshop?
  zondag 17 april 2011 @ 18:51:29 #98
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95631945
Wil binnenkort eens met creatine beginnen, weet iemand een goede/niet te dure op body-supplies.nl?
Seto is zo ene baas he
pi_95635768
quote:
5s.gif Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef seto het volgende:
Wil binnenkort eens met creatine beginnen, weet iemand een goede/niet te dure op body-supplies.nl?
xxl nutrition/bodyandfitshop 15 euro voor 500gram mono.

merk er zelf maar weinig van om eerlijk te zijn.
pi_95638867
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

ja
  zondag 17 april 2011 @ 20:58:30 #101
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_95638953
quote:
10s.gif Op zondag 17 april 2011 20:57 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

ja
bullshit jongen, beter hebben die lui ook een toko in groningen dan
pi_95639142
jammer ik woon in nijmegen dus daar heb ik niks aan. 30 euro voor 2kg is nog niet veel.

wanneer moet ik trouwens beginnen met cutten als ik van 11-12% -> 8% wil voor begin juli?

3-4% er af dus, hoe lang zou dat moeten duren, ik denk dat ik vrij snel kan afvallen omdat ik moeite heb met eten en aankomen, cutten zou voor mij dus een minder probleem moeten zijn.
  zondag 17 april 2011 @ 21:23:28 #103
337072 Zyzz
The King.
pi_95640661
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:35 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Momenteel:

Sq 240
BP 210 dit is 1RM
DL maar 10kg meer dan BP?

En hoezo is jouw SQ hoger dan DL?
  zondag 17 april 2011 @ 21:24:05 #104
337072 Zyzz
The King.
pi_95640703
Owja FIBO was zeker de moeite om te gaan!

Al die geile wijven daar. :9~ :9~
  zondag 17 april 2011 @ 21:27:37 #105
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95640983
Heb je er nog een paar opgetild en gecurled?
Seto is zo ene baas he
  zondag 17 april 2011 @ 21:29:27 #106
337072 Zyzz
The King.
pi_95641114
Nee :'(

Ben wel zowat met elke lekkere wijf op de foto gegaan. :9~
  zondag 17 april 2011 @ 21:30:47 #107
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95641222
Ben je er zo één :')
Seto is zo ene baas he
  zondag 17 april 2011 @ 21:31:58 #108
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95641315
Bij deze even een waarschuwing: dutchbodybuild website is geinfecteerd door een virus.

Mijn NOD32 kreeg hem niet geblokkeerd, al zegt dat hij dat wel heeft gedaan. Gisteren gebeurt. Gaat om HTML/iframe.Gen.B.Virus.

(injectievirus)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 17 april 2011 @ 21:39:10 #109
337072 Zyzz
The King.
pi_95641791
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef seto het volgende:
Ben je er zo één :')
u jelly? :')
  zondag 17 april 2011 @ 21:40:43 #110
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95641891
Ik moet dan altijd aan dit soort dudes denken:

Seto is zo ene baas he
  zondag 17 april 2011 @ 21:42:19 #111
337072 Zyzz
The King.
pi_95641989
Gelukkig ben ik 19 :')
pi_95643173
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Agentperry het volgende:
jammer ik woon in nijmegen dus daar heb ik niks aan. 30 euro voor 2kg is nog niet veel.

wanneer moet ik trouwens beginnen met cutten als ik van 11-12% -> 8% wil voor begin juli?

3-4% er af dus, hoe lang zou dat moeten duren, ik denk dat ik vrij snel kan afvallen omdat ik moeite heb met eten en aankomen, cutten zou voor mij dus een minder probleem moeten zijn.
als je verbranding snel is, is het geen probleen inderdaad:p mijn verbranding is echt vrij traag. Stel je doel maar op 4-6 weken.

Je valt het beste af als het langzaam gaat
  zondag 17 april 2011 @ 22:09:43 #113
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_95643712
Ik vind dik gespierde traps en lats echt knaken lelijk, kan het kwaad om die gewoon minder te trainen?
pi_95643844
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind dik gespierde traps en lats echt knaken lelijk, kan het kwaad om die gewoon minder te trainen?
als je deadlift train je ze sowieso en dat is toch een vrij essentiële oefening.
  zondag 17 april 2011 @ 22:17:47 #115
337072 Zyzz
The King.
pi_95644252
quote:
Wees maar niet bang, je zult heus niet opeens wakker worden met de traps + lats van Ronnie.
  zondag 17 april 2011 @ 22:17:49 #116
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_95644256
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Agentperry het volgende:

[..]

als je deadlift train je ze sowieso en dat is toch een vrij essentiële oefening.
ik ga niet deadliften man, wil geen bodybuilder lichaam
  zondag 17 april 2011 @ 22:18:28 #117
337072 Zyzz
The King.
pi_95644290
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Not sure if troll or just very stuipid. :')
  zondag 17 april 2011 @ 22:22:30 #118
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95644588
Hij wil alleen toned worden voor die zomertje.
Seto is zo ene baas he
pi_95644595
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:18 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Not sure if troll or just very stuipid. :')
idd :'(
pi_95644712
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

zondag 17 april 2011 @ 22:31:25 #121
337072 Zyzz
The King.
pi_95645215
Hier trouwens paar pics die ik vanmiddag heb gemaakt :)
  zondag 17 april 2011 @ 22:33:44 #122
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_95645385
wat is nu mooier dan

of die foto's hierboven... nee geen deadliften voor mij
  zondag 17 april 2011 @ 22:47:30 #123
337072 Zyzz
The King.
pi_95646345
Stel je is niet zo aan en ga deadliften.

Je word heus niet zo buff van een beetje DL net als de mensen op de foto's die ik net poste.

Om zo buff te worden moet je goede genen hebben + een lever van beton.

Weet je wat trouwens helemaal lelijk is? Lichaam dat uit verhouding is. Vanmiddag een gast bij de FIBO gezien met goede armen, schouders en borst maar totaal geen rug of traps. :{

Ziet er niet uit, dus gewoon alles trainen. ;)
pi_95646360
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
wat is nu mooier dan
[ afbeelding ]
en jij denk dat hij alleen wat pushups heeft gedaan?
pi_95646422
quote:
wat is nu mooier dan
[ afbeelding ]
Jij beweert: je doet aan deadliften, dan ben je badass bodybuilder?

Een echte :') waard
  zondag 17 april 2011 @ 22:52:27 #126
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95646643
Als er iets uit verhouding is kun je het altijd nog bijtrainen. Mooi is anders natuurlijk.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_95646685
bovendien heeft die vent op dat plaatje nauwelijks lats, dat ziet er toch niet uit
pi_95648795
quote:
ik vind traps echt gruwelijk _O_
  maandag 18 april 2011 @ 08:40:05 #129
179992 Mopst3r
Believe...
pi_95654990
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 14:48 schreef Agentperry het volgende:

[..]

wow dat zijn echt sicke stats hoe lang train je al?
Thanks, een jaartje of 7,8 nu ongeveer.
  maandag 18 april 2011 @ 08:41:24 #130
179992 Mopst3r
Believe...
pi_95655016
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Zyzz het volgende:

[..]

DL maar 10kg meer dan BP?

En hoezo is jouw SQ hoger dan DL?
Omdat ik al een tijdje niet meer goed gedeadlift heb (dus bar vanaf de grond), ik doe meestal racklifts of 'halfjes'.. Daarin pak ik wel wat meer.
Maar heb altijd moeite gehad met verhogen op de deadlift gaat heeeeeel traag bij mij.
Dus toen maar besloten de focus op andere oefeningen te leggen.
  maandag 18 april 2011 @ 09:07:22 #131
337072 Zyzz
The King.
pi_95655513
Oh zo, en die 240 SQ is dat ATG?
  maandag 18 april 2011 @ 19:47:21 #132
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95681801
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Bij deze even een waarschuwing: dutchbodybuild website is geinfecteerd door een virus.

Mijn NOD32 kreeg hem niet geblokkeerd, al zegt dat hij dat wel heeft gedaan. Gisteren gebeurt. Gaat om HTML/iframe.Gen.B.Virus.

(injectievirus)
Hopelijk iedereen beetje meegekregen :)?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_95685290
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Hopelijk iedereen beetje meegekregen :)?
ik krijg geen waarschuwing
pi_95686128
quote:
wat is nu mooier dan
[ afbeelding ]
Na een maandje deadliften heb je inderdaad opeens de rug van Coleman in zijn beste jaren. :')
  maandag 18 april 2011 @ 21:50:11 #135
337072 Zyzz
The King.
pi_95689804
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ik ook niet.
  maandag 18 april 2011 @ 21:59:11 #136
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95690520
quote:
2s.gif Op maandag 18 april 2011 20:45 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Nou ja het is dus eergisteren gebeurt, waarschijnlijk van een ad of gewoon gehackt. Ze zullen het vast wel veranderd hebben.

Bedankt :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 18 april 2011 @ 22:13:04 #137
337072 Zyzz
The King.
pi_95691568
Ecto's nemen wraak op bodybuilders. :')
  maandag 18 april 2011 @ 22:53:44 #138
179992 Mopst3r
Believe...
pi_95694281
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:07 schreef Zyzz het volgende:
Oh zo, en die 240 SQ is dat ATG?
Nee, gewoon normaal dus minstens paralel of iets daaronder (heupen lager dan knieen maar niet tot de grond). Been geen powerlifter :)
pi_95694283
Het lichaam van (de echte) Zyzz is echt een chick magnet, damn!

Hoeveel push-ups moet ik daarvoor doen?
  maandag 18 april 2011 @ 22:59:07 #140
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95694653
Deze gast heeft een goede workout ervoor:

Seto is zo ene baas he
  maandag 18 april 2011 @ 23:24:01 #141
177114 Demon_Hunter
pi_95696173
quote:
wat is nu mooier dan
[ afbeelding ]
Deadlift is gewoon essentieel, ik heb heel wat mensen gesproken over krachttraining, en iedereen raad hem aan, mits goede vorm.
pi_95696284
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef seto het volgende:

:')_!
  maandag 18 april 2011 @ 23:30:37 #143
177114 Demon_Hunter
pi_95696489
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef o.la het volgende:

Monday: Chest & Calves
4 sets of incline dumbbell press, 8-10 reps
3 sets of bench press, 8-10 reps
3 sets of incline flies, 8-10 reps
3 sets of chest dips until failure
2 sets of standing calf raises until failure
2 sets of donkey calf raises until failure

Tuesday: Legs
4 sets of squats 8-10 reps
3 sets of leg press
3 sets of leg extensions
3 sets of stiff-legged deadlifts suppersetted with leg curls

Wednesday: Biceps & Triceps
4 sets of chin-ups suppersetted with barbell curls
3 sets of 21s
3 sets of close-grip bench press
4 sets of pulldowns
3 sets of skullcrushers

Thursday: Shoulders
4 sets of miliatary press suppersetted with lateral raises
3 sets of upright rows
3 sets of front raises 3 sets of lying rear delt raises

Friday: Back
3 sets of wide grip chins until failure
4 sets of deadlifts
3 sets of bent over rows
3 sets of T-bar rows
  maandag 18 april 2011 @ 23:34:28 #144
177114 Demon_Hunter
pi_95696686
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef o.la het volgende:

http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.html

Maar sowieso moet je gewoon goed eten, gezond eten is de key.
  maandag 18 april 2011 @ 23:42:52 #145
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95697115
En cycles doen.
Seto is zo ene baas he
pi_95697145
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Deadlift is gewoon essentieel, ik heb heel wat mensen gesproken over krachttraining, en iedereen raad hem aan, mits goede vorm.
ik durf ze nog steeds niet te doen omdat ik een skere onderrug heb.
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:51:13 #147
253447 Ethanolic
pi_95702174
quote:
9s.gif Op maandag 18 april 2011 23:43 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

ik durf ze nog steeds niet te doen omdat ik een skere onderrug heb.
Dan juist doen, laag gewicht veel herhalingen. Versterkt je rug enorm :)
Deathlift or Die.
pi_95702423
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:59 schreef seto het volgende:

Godver :')___!
pi_95704930
Deadlifts genazen mijn rugklachten. (true story)

Met een zwakke rug daarom juist deadlifts doen.
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:24:57 #150
253447 Ethanolic
pi_95706623
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef 16meter het volgende:

Dit.
Deathlift or Die.
pi_95706855
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')_!
Mijn ogen, wat doe je... :{w :{ ;( :'( :r
pi_95708240
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 08:51 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Dan juist doen, laag gewicht veel herhalingen. Versterkt je rug enorm :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef 16meter het volgende:

Zal het met weinig gewicht proberen bij de volgende rug training. Moet dan wel een goede vorm hebben anders wordt het alleen maar erger :')
pi_95709118
Is de standaard deadlift essentieel? Of voldoet een SLDL ook?
pi_95712750
SLDL voldoet imo ook wel, maar doe liever standaard DL bij rug en SLDL bij benen.

quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:10 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

[..]

Zal het met weinig gewicht proberen bij de volgende rug training. Moet dan wel een goede vorm hebben anders wordt het alleen maar erger :')
Zyzz (the king) zegt het volgende over deadlifts:
quote:
Deadlift This exercise will transform you body if done every week, correctly. Go hard on them, and have fun with them. Notice how you rarely see people deadlift heavy at the gym? DO you also notice how all these people have average physiques? Put 2 and 2 together
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:54:03 #155
19479 Mr.J
pi_95716814
quote:
1s.gif Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Nou ja het is dus eergisteren gebeurt, waarschijnlijk van een ad of gewoon gehackt. Ze zullen het vast wel veranderd hebben.

Bedankt :).
Geen hack, er zit al een tijdje iets niet helemaal lekker in de code van 't forum oid. daarom dit soort fake positives op je av.
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:02:38 #156
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95717241
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Geen hack, er zit al een tijdje iets niet helemaal lekker in de code van 't forum oid. daarom dit soort fake positives op je av.
Het was geen FP. Weet ik zeker, want ik kon Malwarebytes, Spybot, Systeemherstel niet meer opstarten. Veel bestanden waren naar ".ink" veranderd :).

Voor de melding had ik nergens last van.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_95717468
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Het zijn zeer zeker geen false positives, tijd geleden toen identieke warnings ook werden gemeld heb ik zelf dus ook de malware gekregen via DBB. Moest booten in veilige modus en met malwarebytes het verwijderen, en vervolgens in m'n browser verbinden via een proxy afvinken, de malware zorgt er namelijk voor dat je internet via een proxy op je localhost, waardoor search results en dergelijke worden aangepast.
pi_95717686
Is het bij jullie ook altijd zo druk op de maandagavond? Ik train namelijk meestal op maandag, woensdag en vrijdag maar op vrijdag is het heerlijk rustig terwijl op maandag meestal stervensdruk is. Gister het viel dan wel mee gelukkig.
pi_95719740
ik zou graag is een pre workout booster proberen, ben al is jack3d tegengekomen, vrij goedkoop als je het vergelijkt met de rest, ik ben nu 17 jaar en 2 maanden, is dat aan te raden als je 1 scoop doet per keer dat je het wilt gebruiken?
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:57:36 #160
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95719869
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:11 schreef LUFC het volgende:
Is het bij jullie ook altijd zo druk op de maandagavond? Ik train namelijk meestal op maandag, woensdag en vrijdag maar op vrijdag is het heerlijk rustig terwijl op maandag meestal stervensdruk is. Gister het viel dan wel mee gelukkig.
Maandag is het altijd retedruk, vooral 's avonds. Daarom train ik al enige tijd op zondag, woensdag en vrijdag :). Waarbij zondag altijd 's ochtends ga en de rest van de dagen in de avond ~:)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:08:29 #161
253447 Ethanolic
pi_95720394
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef mtchel112 het volgende:
ik zou graag is een pre workout booster proberen, ben al is jack3d tegengekomen, vrij goedkoop als je het vergelijkt met de rest, ik ben nu 17 jaar en 2 maanden, is dat aan te raden als je 1 scoop doet per keer dat je het wilt gebruiken?
Blijf lekker af.
Deathlift or Die.
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:08:46 #162
253447 Ethanolic
pi_95720408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:11 schreef LUFC het volgende:
Ik ga altijd 's morgens gelukkig.
Deathlift or Die.
pi_95720885
quote:
Haal voor dat geld kip, vis, kwark. Is beter besteed.
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:38:12 #164
337072 Zyzz
The King.
pi_95721853
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Nee, gewoon normaal dus minstens paralel of iets daaronder (heupen lager dan knieen maar niet tot de grond). Been geen powerlifter :)
Je hoeft ook geen powerlifter te zijn om ATG squats te doen.

Bij PL-wedstrijden moet je met je heupen onder je knieën komen, hoeft niet ATF te zijn.

Maar toch netjes dat gewicht. Zelf deed ik 4x160kg parallel tijdje geleden. (woog toen 72kg) Zal nu wel iets hoger zijn hoop ik. :)
pi_95727737
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:38 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Bij PL-wedstrijden moet je met je heupen onder je knieën komen, hoeft niet ATF te zijn.

Maar toch netjes dat gewicht. Zelf deed ik 4x160kg parallel tijdje geleden. (woog toen 72kg) Zal nu wel iets hoger zijn hoop ik. :)
dat is ook fokking nice voor dat gewicht, ik squat nu (pas) 3 maanden doe nu 5*110 maar heb het gevoel dat er nog wel wat speling in zit. heb nogal lange lange benen dus squatten is voor mij relatief zwaar.
pi_95746115
quote:
Pre workout klinkt interessant, maar het effect is marginaal vergeleken met een goed trainings- en voedingsschema. Weet je zeker dat je die op orde hebt?
pi_95751991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:39 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Pre workout klinkt interessant, maar het effect is marginaal vergeleken met een goed trainings- en voedingsschema. Weet je zeker dat je die op orde hebt?
voeding vind ik wel op orde, brinta eierkoeken, shakies 0,5 tpt 0,75 liter melk op een dag. Verder geen gesnorp oid.

Trainschema vind ik er persoonlijk ook wel redelijk uitzien

Mentaal ben ik vaak uitgeput, hoop met een pre workout was focus te krijgen, mentale kracht.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:27:24 #168
337072 Zyzz
The King.
pi_95754403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

voeding vind ik wel op orde, brinta eierkoeken, shakies 0,5 tpt 0,75 liter melk op een dag. Verder geen gesnorp oid.

Trainschema vind ik er persoonlijk ook wel redelijk uitzien

Mentaal ben ik vaak uitgeput, hoop met een pre workout was focus te krijgen, mentale kracht.
i lol'd :')

En whey hoort niet bij voeding. ;)

Ik heb zo'n gevoel dat jij niks eet op een dag. Post is je voedingsschema.
pi_95754860
Mentale kracht krijg je niet van een PWO, enkel van motivatie en discipline. Dat moet je zelf op kunnen brengen.
  woensdag 20 april 2011 @ 13:46:58 #170
179992 Mopst3r
Believe...
pi_95759354
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:38 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Is op dat gewicht zeer net te noemen :)
Doe nu trouwens ook geen 240 meer hoor ivm cut...
pi_95769166
Duitse biefstukjes werden al eerder besproken in dit topique, ben ze nu aan het eten, heerlijk!
pi_95772659
Is er iemand die wat tips kan geven op mijn voedingsschema:

Ziet er ongeveer zo uit:

Ochtend:
2 boterhammen (kaas/pindakaas)
beker melk
banaan

Rond uur of 11 een boterham met jam + chocomel

Rond uur of 1 een boterham met kaas

Rond uur of 3 een boterham met pindakaas

Avondeten (meestal stukje vlees, aardappelen en groente soms vis ipv vlees)

500 gram kwark (alleen op trainingsdagen)

Rond uur of 8 nog een banaantje of een kiwi

Soms nog een handje pinda's in de avond rond uur of 9 a half 10
pi_95773861
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef L-D het volgende:

Ik weet niet precies wat je doel is , en hoe zwaar je bent...
Maar je zit wel erg laag met je eiwitinname.
Directe eiwitten als whey zijn toch wel fijn na het trainen.
En overdag zou ik er toch meer kip/tonijn bij doen.

Een gram of 2 per kilogram lichaamsgewicht mag best.

Ook de hoeveelheid eten is niet echt veel, nu ben ik best erg lang, maar om 3 uur in de middag heb ik al rond de 10 boterhammen op, een halve bak kwark, een shake, het nodige fruit + een hele kipfilet of een blikje tonijn.

Nogmaals iedereen is anders, maar het mag best wat meer zijn.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:50:27 #174
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_95774221
quote:

Ziet er ongeveer zo uit:

Ochtend:
2 boterhammen (kaas/pindakaas)
beker melk
banaan

Rond uur of 11 een boterham met jam + chocomel

Rond uur of 1 een boterham met kaas

Rond uur of 3 een boterham met pindakaas

500 gram kwark (alleen op trainingsdagen)

Rond uur of 8 nog een banaantje of een kiwi

Soms nog een handje pinda's in de avond rond uur of 9 a half 10
Is echt veeeel te weinig joh (wel heel erg afhankelijk van stats en doel, maar goed. Ik neem aan: groeien).

Denk eerder aan:

Brinta
Whey-shake
12 bruine boterhammen met pindakaas, kipfilet
1 kipfilet
Avondeten met vooral rijst en mager vlees en groenten
Kwark
Whey-shake
Noten door de dag heen
  woensdag 20 april 2011 @ 20:02:34 #175
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95774885
Pak altijd magere kwark :). (' s avonds) Die van de AH (biogarde) is rijk aan eiwitten :). Verder meer (gezond) eten, goede vetten binnen krijgen en snoepen is uit ten boze.

Niet aan die shakes beginnen, slechte supplies en dat soort troep :N.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_95774910
Oke ja groeien is me doel inderdaad. Ga even wat aanpassen, sowieso brinta pap had ik al in huis gehaald. En wat meer boterhammen en jam vervangen door kipfilet.

Maar het is toch ook zo dat je vooral na je training en de dag erna goed moet eten? En de dag erna (dus de dag dat je traint maar ervoor zeg maar) weer wat minder hoeft te eten omdat je dan herstelt ipv groeit.
pi_95775635
Goed eten is elke dag belangrijk.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:19:43 #178
177114 Demon_Hunter
pi_95779350
Vandaag echt als een beest benen getraind :) voelde heerlijk, even een vraagje, stretchen jullie elke ochtend ? ik ben van plan om dit te gaan doen.. voor mijn sport is het handig om lenig te zijn... meningen ?
  woensdag 20 april 2011 @ 21:29:48 #179
337072 Zyzz
The King.
pi_95780003
quote:

Ziet er ongeveer zo uit:

Ochtend:
4 boterhammen (kipfilet/pindakaas)
beker melk
banaan

Rond uur of 11 2 boterham met vlees + chocomel

Rond uur of 1 2 boterham met pindakaas + kiplitet

Rond uur of 3 2 boterham met pindakaas

500 gram kwark (alleen op trainingsdagen) Kwark is trouwens niet nodig direct na het avondeten, je hebt dan al genoeg eiwitten uit vis/vlees.

Rond uur of 8 nog 150gr vis/vlees

Altijd nog een handje pinda's in de avond rond uur of 9 a half 10 + 500gr kwark
Eventjes snel aangepast. :)
  woensdag 20 april 2011 @ 21:33:27 #180
337072 Zyzz
The King.
pi_95780205
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef L-D het volgende:
Maar het is toch ook zo dat je vooral na je training en de dag erna goed moet eten? En de dag erna (dus de dag dat je traint maar ervoor zeg maar) weer wat minder hoeft te eten omdat je dan herstelt ipv groeit.
Herstelt ipv groeit? Hersel = groei.

En gewoon elke dag flink eten, jouw lichaam heeft elke dag voedingsstoffen nodig.

Wel zul je op je rustdagen iets lager kunnen gaat zitten met de koolhydraten maar de eiwitten en vetten niet gaan veranderen.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:34:35 #181
337072 Zyzz
The King.
pi_95780273
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vandaag echt als een beest benen getraind :) voelde heerlijk, even een vraagje, stretchen jullie elke ochtend ? ik ben van plan om dit te gaan doen.. voor mijn sport is het handig om lenig te zijn... meningen ?
Ik stretch nooit. :)
  woensdag 20 april 2011 @ 21:34:55 #182
337072 Zyzz
The King.
pi_95780297
Owja @ L-D post anders ook even je trainingsschema?
  woensdag 20 april 2011 @ 21:35:33 #183
177114 Demon_Hunter
pi_95780331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Ik stretch nooit. :)
Maar jij hebt het ook niet echt nodig, ik vroeg me meer af of er aangetoond is dat het handig is bij het sporten, aangezien wij voor de training ook altijd stretchen.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:36:28 #184
177114 Demon_Hunter
pi_95780374
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Sowieso vind ik chocomel al niet zo heel erg relaxed in een voedingsschema.. maarja, dat is persoonlijk.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:40:04 #185
337072 Zyzz
The King.
pi_95780589
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Sowieso vind ik chocomel al niet zo heel erg relaxed in een voedingsschema.. maarja, dat is persoonlijk.
Het is niet verstandig maar veel mensen die beginnen met bodybuilding vinden het lastig om 24/7 clean te eten, dus dan is chocomel een soort van beloning/cheatmaaltijd.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:43:35 #186
177114 Demon_Hunter
pi_95780795
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Het is niet verstandig maar veel mensen die beginnen met bodybuilding vinden het lastig om 24/7 clean te eten, dus dan is chocomel een soort van beloning/cheatmaaltijd.

Tja... dan word het ook niets, ik bedoel ik heb mn schouder gekneusd en train nu gewoon letterlijk elke dag mn benen... het is kut maar beter dan geen progress...
pi_95780932
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:35 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Maar jij hebt het ook niet echt nodig, ik vroeg me meer af of er aangetoond is dat het handig is bij het sporten, aangezien wij voor de training ook altijd stretchen.
Volgens mij is het nut van stretchen niet bewezen. Alleen om leniger te worden.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:47:46 #188
337072 Zyzz
The King.
pi_95781027
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tja... dan word het ook niets, ik bedoel ik heb mn schouder gekneusd en train nu gewoon letterlijk elke dag mn benen... het is kut maar beter dan geen progress...
Want jouw benen hebben geen rust nodig?

Cheatmaaltijd of een hele dag zelfs in normaal bij bodybuilder's. :)

Vroeger in de jaren 70 toen Arnold nog bij Gold's trainde hadden hun elke zondag cheatdag.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:59:37 #189
177114 Demon_Hunter
pi_95781821
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Want jouw benen hebben geen rust nodig?

Cheatmaaltijd of een hele dag zelfs in normaal bij bodybuilder's. :)

Vroeger in de jaren 70 toen Arnold nog bij Gold's trainde hadden hun elke zondag cheatdag.
Tuurlijk, maar het in je voedingschema opnemen is wat anders natuurlijk :p en ja, tuurlijk hebben mijn benen rust nodig maar opzich is 24 uur wel genoeg, bovendien train ik niet op mn sporttrainingsdagen dus het is goed te doen.
Hoe gaat ie met jou en je trainingen dan ?
pi_95781856
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Zal proberen het in grote lijnen te volgen. ff wat ander soort beleg in huis halen en meer brood.

Mijn schema is als volgt:

Borst:
- Bench press
- Dumbell press

Rug:
- Triangle of zo dat je schuin zit en naar je toe trekt
- Apparaat dat je 2 stangen van midden naar zijkant duwt

Schouders:
- Front raise
- Side raise

Triceps:
- Tricep extension op bankje

Biceps:
- Curl (barbell)

Benen:
- Squat
- Calve raise

En morgen ga ik ook beginnen met deadlift erbij te doen, wel heel licht. Bedankt voor alle hulp een ieder! Hier kan ik echt wat mee. M'n beleg vervangen door vlees en kipfilet, brinta in de ochtend, meer brood en dan ook nog op m'n rustdag kwark nemen. Wordt veel eten maar dan groei ik misschien wat meer, heb namelijk het gevoel dat ik wat achter blijf namelijk.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:02:22 #191
177114 Demon_Hunter
pi_95781973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef L-D het volgende:

[..]

Probeer als je dan toch curls doet niet met je hele lichaam als een idioot mee te swingen.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:05:46 #192
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95782175
Maar 500 gram kwark is wel erg veel. :? De helft is toch ook al zat. Ligt eraan waar hij naar streeft?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_95782241
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar 500 gram kwark is wel erg veel. :? De helft is toch ook al zat. Ligt eraan waar hij naar streeft?
Wat is deze :')
  woensdag 20 april 2011 @ 22:07:42 #194
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95782295
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:06 schreef 16meter het volgende:

[..]

Wat is deze :')
En wat probeer je te zeggen?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  woensdag 20 april 2011 @ 22:08:22 #195
337072 Zyzz
The King.
pi_95782334
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:59 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het in je voedingschema opnemen is wat anders natuurlijk :p en ja, tuurlijk hebben mijn benen rust nodig maar opzich is 24 uur wel genoeg, bovendien train ik niet op mn sporttrainingsdagen dus het is goed te doen.
Hoe gaat ie met jou en je trainingen dan ?
24 uur is niet genoeg, of je moet het heel licht trainen..

Maar met mijn trainingen gaat het goed. :) Ben toch nog eventjes door gegaan met cutten.

Heb een ader op mn belly

fuck yeah
  woensdag 20 april 2011 @ 22:10:04 #196
337072 Zyzz
The King.
pi_95782436
quote:

[..]

Zal proberen het in grote lijnen te volgen. ff wat ander soort beleg in huis halen en meer brood.

Borst:
- Bench press
- Dumbell press

Rug:
- Triangle of zo dat je schuin zit en naar je toe trekt
- Apparaat dat je 2 stangen van midden naar zijkant duwt

Schouders:
- Front raise
- Side raise

Triceps:
- Tricep extension op bankje

Biceps:
- Curl (barbell)

Benen:
- Squat
- Calve raise

En morgen ga ik ook beginnen met deadlift erbij te doen, wel heel licht. Bedankt voor alle hulp een ieder! Hier kan ik echt wat mee. M'n beleg vervangen door vlees en kipfilet, brinta in de ochtend, meer brood en dan ook nog op m'n rustdag kwark nemen. Wordt veel eten maar dan groei ik misschien wat meer, heb namelijk het gevoel dat ik wat achter blijf namelijk.
Hoevaak per week doe je deze full-bodyschema?
  woensdag 20 april 2011 @ 22:10:58 #197
337072 Zyzz
The King.
pi_95782494
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hoop dat je trollt. :')
  woensdag 20 april 2011 @ 22:14:07 #198
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_95782675

Per stuk 20gr eiwitten, 1,4gr vet waarvan 0,5 verzadigd.

Mis ik iets of vreten maar? :9~
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_95782811
quote:

[..]

knip
Dit is niet zo'n best schema...
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]

Per stuk 20gr eiwitten, 1,4gr vet waarvan 0,5 verzadigd.

Mis ik iets of vreten maar? :9~
vreten idd :Y
pi_95782817
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Hoevaak per week doe je deze full-bodyschema?
3 keer. Nog 4 weken dan ga ik 3 weken cardio.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:19:04 #201
337072 Zyzz
The King.
pi_95783005
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef L-D het volgende:

[..]

Waarom doe je dan geen 3 daagse split?
pi_95783057
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef L-D het volgende:

[..]

Je gaat dan stoppen KT en alleen maar cardio doen? Met welk doel.. al je massa weer kwijtraken ofzo?
pi_95783202
Heb nogal een hoog vetpercentage;) 5 keer per week trainen om tussen de 2 KT's ook nog cardio te gaan doen wordt erg veel.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:23:59 #204
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95783307
Oke, sorry :@.

Vanavond lekkere workout gedaan. Barbell curls, heerlijk je voelt ze branden :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  woensdag 20 april 2011 @ 22:24:00 #205
337072 Zyzz
The King.
pi_95783309
Wat zijn je stats dan?

Cardio op rustdagen kan prima hoor. :)
  woensdag 20 april 2011 @ 22:24:23 #206
337072 Zyzz
The King.
pi_95783326
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef CantFazeMe het volgende:

Vanavond lekkere workout gedaan. Barbell curls, heerlijk je voelt ze branden :).
Ga is squaten.
pi_95783394
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef CantFazeMe het volgende:

Goede workout mang, gwn die curlz voor monster bicepzzz
  woensdag 20 april 2011 @ 22:26:39 #208
177114 Demon_Hunter
pi_95783469
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef 16meter het volgende:

[..]

Goede workout mang, gwn die curlz voor monster bicepzzz
JWZ BORST EN BICEPS ALL DAY BABY ALLL DAYYYYY
pi_95783506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:26 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

JWZ BORST EN BICEPS ALL DAY BABY ALLL DAYYYYY
Benen all day everyday voor jou.

_O- :')
  woensdag 20 april 2011 @ 22:28:24 #210
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95783560
Seto is zo ene baas he
  woensdag 20 april 2011 @ 22:29:01 #211
177114 Demon_Hunter
pi_95783607
quote:
16s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:27 schreef krioro het volgende:

[..]

Benen all day everyday voor jou.

_O- :')
Ja, kutzooi :( baal echt kutschouder! maar het gaat al stukken beter... ga denk ik morgen al weer heel rustig beginnen met andere dingen... maar je schouders gebruik je eigenlijk bij heel je bovenlichaam ben ik toch maar weer even achter gekomen...
  woensdag 20 april 2011 @ 22:30:27 #212
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95783678
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Te slecht :').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  woensdag 20 april 2011 @ 22:31:02 #213
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95783705
Te goed.
Seto is zo ene baas he
pi_95783714
quote:
[ afbeelding ]
Curlen in het squatrek. Alleen voor die ekte ekte.
pi_95783735
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Ja, kutzooi :( baal echt kutschouder! maar het gaat al stukken beter... ga denk ik morgen al weer heel rustig beginnen met andere dingen... maar je schouders gebruik je eigenlijk bij heel je bovenlichaam ben ik toch maar weer even achter gekomen...
Ja klopt, is wel kut. Ik heb ooit een soort van ontsteking gehad in m'n schouder, niet fijn.
pi_95783800
Heeft iemand nog tips voor cheap ass eiwitten. En dan uit normale voeding. 500gr. kwark doe ik al. Maar meer krijg ik echt niet weg.. :)
  woensdag 20 april 2011 @ 22:33:29 #217
177114 Demon_Hunter
pi_95783822
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef 16meter het volgende:

[..]

Curlen in het squatrek. Alleen voor die ekte ekte.
Daar word bij ons meteen wat van gezegd hoor, ik weet niet hoe dat bij jullie gaat ?
  woensdag 20 april 2011 @ 22:34:12 #218
177114 Demon_Hunter
pi_95783860
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Heeft iemand nog tips voor cheap ass eiwitten. En dan uit normale voeding. 500gr. kwark doe ik al. Maar meer krijg ik echt niet weg.. :)
Whey shakes.... zijn relatief goedkoop als je kijkt hoeveel je binnenkrijg per euro.
pi_95783879
Wordt niks van gezegd. Ik train in een health center achtige familie gym. Kracht gedeelte is wel een apart hoekje, maar 90% daar zijn superdudes die alleen armen en borst trainen. Squatrek wordt dus voornamelijk misbruikt voor curls etc.. Vaak vreemde blikken als ik squat of deadlift.
pi_95784002
quote:
[ afbeelding ]
:D
  woensdag 20 april 2011 @ 22:37:14 #221
337072 Zyzz
The King.
pi_95784009
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Koolivs,kip,melk noten.

Je kan trouwens dit door de kwark doen als je niet hardcore genoeg bent. http://www.xxlnutrition.nl/low-carb-vital-drink-pompje/best-body
  woensdag 20 april 2011 @ 22:38:03 #222
337072 Zyzz
The King.
pi_95784045
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Whey shakes.... zijn relatief goedkoop als je kijkt hoeveel je binnenkrijg per euro.
Whey is geen voeding he. :)
pi_95784158
Ik heb echt geen cash voor al die eiwit shakes etc. bovendien wil ik het gewoon uit voeding halen. Drink veel melk ook bv. waar een ander koffie of frisdrank neemt. Gezond (?) en eiwit rijk.
pi_95784187
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef Zyzz het volgende:
Wat zijn je stats dan?

Cardio op rustdagen kan prima hoor. :)
1.83m 79 kilo vet% 17%

Benchpress: 35
Dumbell press: 2 dumbells van 12

Triangle pulldown: 40
Die op dat apparaat: 35

Front raise: 8
Side raise: 8
Tricep extension: 9
Bicep curl barbell: 15 (excl. stang dus denk 25

Squat: 40
Calves raise: 79

Nogmaals bedankt voor je hulp!
pi_95784246
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef L-D het volgende:

[..]

1.83m 79 kilo vet% 17%

Die BP kan binnen no-time naar de 60kg toe. 2x8.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:43:46 #226
337072 Zyzz
The King.
pi_95784360
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef L-D het volgende:

[..]

1.83m 79 kilo vet% 17%

Maar wat is jouw doel nou eigenlijk? Want je wilt droger worden maar ook groter.

Die 2 dingen kunnen niet tegelijk, dus je zal moeten kiezen wat je eerst doet.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:44:12 #227
177114 Demon_Hunter
pi_95784388
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Whey is geen voeding he. :)
I know, maar als je moeite hebt je dagelijkse proteïnen te krijgen..
pi_95784441
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Maar wat is jouw doel nou eigenlijk? Want je wilt droger worden maar ook groter.

Die kunnen toch tegelijk? Verbranden en gelijk opbouwen?
pi_95784477
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

I know, maar als je moeite hebt je dagelijkse proteïnen te krijgen..
Ja, daar is het eigenlijk voor bedoeld.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:45:44 #230
177114 Demon_Hunter
pi_95784484
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Mmmm, opzich moet het allebei kunnen aangezien hij wel 17 % BF heeft, heeft ie daar wel wat speling... maar je zou kunnen bulken idd...
pi_95784514
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef zaanse-mayonaise het volgende:

[..]

Als je beginner bent kan dat ja.
pi_95784516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef zaanse-mayonaise het volgende:

[..]

Niet bepaald. Alleen beginners of met behulp van AAS.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:46:36 #233
177114 Demon_Hunter
pi_95784544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef 16meter het volgende:

[..]

Niet bepaald. Alleen beginners of met behulp van AAS.
Ja idd, noobgains ftw O+
pi_95784586
Ja, op die manier. Benen trainen als een gek, zijn grote spieren.
pi_95784692
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:47 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ja, op die manier. Benen trainen als een gek, zijn grote spieren.
Als je het hebt over hormoonaanmaak door grote spieren, het verschil is minimaal. De grap met squatten is dat je simpelweg beter je best doet dan die curlingboiis :P.
pi_95784740
Zomer is begonnen, lekker genieten van al het harde werk van de winter. Krijg wel prettige blikken links en rechts. Maar eerst nog een beetje van mijn witte huidskleur afraken. :)
pi_95784768
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef robuust89 het volgende:

[..]

Als je het hebt over hormoonaanmaak door grote spieren, het verschil is minimaal. De grap met squatten is dat je simpelweg beter je best doet dan die curlingboiis :P.
Nee, vetverbranding. Percentage omlaag halen.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:52:03 #238
177114 Demon_Hunter
pi_95784809
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Zomer is begonnen, lekker genieten van al het harde werk van de winter. Krijg wel prettige blikken links en rechts. Maar eerst nog een beetje van mijn witte huidskleur afraken. :)
Ik ben al helemaal bruin... serieus in 2 fucking dagen :P heerlijk! en ja.. vandaag ff naar het strand geweest... pffft altijd goed voor je ego, ookal train ik voornamelijk voor mn sport :7
pi_95784820
Waarom zou je niet kunnen curlen bij het squatrek? Doe ik vaak zat hoor. Als er iemand wil squatten ga ik wel weg.
pi_95784839
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef krioro het volgende:
Waarom zou je niet kunnen curlen bij het squatrek? Doe ik vaak zat hoor. Als er iemand wil squatten ga ik wel weg.
Duh! We maken een geintje :P
  woensdag 20 april 2011 @ 22:53:41 #241
177114 Demon_Hunter
pi_95784896
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef krioro het volgende:
Waarom zou je curlen in het squatrek ?
  woensdag 20 april 2011 @ 22:54:00 #242
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95784909
Fascia stretch vind ik direct na het trainen van een spiergroep toch wel heel fijn...

ook al is het wel ziek pijnlijk :P
Strong manlets!
  woensdag 20 april 2011 @ 22:54:45 #243
337072 Zyzz
The King.
pi_95784956
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Ik ben al helemaal bruin... serieus in 2 fucking dagen :P heerlijk! en ja.. vandaag ff naar het strand geweest... pffft altijd goed voor je ego, ookal train ik voornamelijk voor mn sport :7
Ik ben ook al bruin. :D

Wat ook leuk is, is met een kort broekje (zoiets als Zyzz) en dan shirtloos rond lopen.
Doe ik nu hele dag. :)

Feels good
pi_95784984
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Ik ook hoor, train voor strijd tegen mezelf, kijken hoe ver ik het kan doortrekken lichamelijk maar voornamelijk psychisch. Maar ik ben wel trots op mijn prestaties. En dat mag ook, anders hou je het niet vol. :)
pi_95785147
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:53 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Waarom zou je curlen in het squatrek ?
Daar ligt een Olympische stang klaar.
  woensdag 20 april 2011 @ 22:58:25 #246
177114 Demon_Hunter
pi_95785182
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Ik ben ook al bruin. :D

Wat ook leuk is, is met een kort broekje (zoiets als Zyzz) en dan shirtloos rond lopen.
Doe ik nu hele dag. :)

Feels good
Haha ik ga niet met mn blote barst over straat lopen gek... nee was gisteren ff naar een maatje aan het kijken die aan het skateboarden was en vandaag zee.
Maar trainen mensen hier ook nog buik ? ik hoor van veel mensen dat ze het niet doen want deadlifts enz pak je het ook mee... zelf doe ik het altijd wel aangezien je het zo binnen 20 min kan doen...
pi_95785317
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Haha ik ga niet met mn blote barst over straat lopen gek... nee was gisteren ff naar een maatje aan het kijken die aan het skateboarden was en vandaag zee.
Maar trainen mensen hier ook nog buik ? ik hoor van veel mensen dat ze het niet doen want deadlifts enz pak je het ook mee... zelf doe ik het altijd wel aangezien je het zo binnen 20 min kan doen...
Geen buik. DL + SQ :D
  woensdag 20 april 2011 @ 23:00:41 #248
177114 Demon_Hunter
pi_95785321
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef krioro het volgende:

[..]

Daar ligt een Olympische stang klaar.
Hebben jullie maar 1 stang ? :o

Hier kan je zien waar ik train... het vrije gewichten gedeelte kan je helaas niet naar toe maar er zijn 3 stangen..

http://www.millenniumspor(...)em-een-virtuele-tour
  woensdag 20 april 2011 @ 23:01:10 #249
337072 Zyzz
The King.
pi_95785349
quote:

[..]

Hahaha je word wel jaloers aangekeken als je shirtloos over straat loopt.

Vanmiddag eventjes snel naar de winkel zonder shirt, wijf achter de kassa was mirin fuarkkk

Maar ik train m'n buik niet, en toch heb ik duidelijke buikspieren. :)
  woensdag 20 april 2011 @ 23:01:39 #250
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95785378
quote:

[..]

Ik train mijn buik net zoals elke andere spiergroep. 3-4 setjes max 10 reps, zware gewichten.

2x per week
Strong manlets!
  woensdag 20 april 2011 @ 23:01:48 #251
177114 Demon_Hunter
pi_95785385
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Hier kan je zien waar ik train... het vrije gewichten gedeelte kan je helaas niet naar toe maar er zijn 3 stangen..

Oh vanuit de spinningzaal kan je het wel zien.
pi_95785596
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

We hebben wel meerdere stangen maar slechts 1 squatrek, en het is makkelijker om de stang daar vanaf te pakken bij het curlen dan van de grond vind ik. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Oh vanuit de spinningzaal kan je het wel zien.
Mooie tent! Mijn gym is een donker hok met antiek spul.
  woensdag 20 april 2011 @ 23:07:32 #253
337072 Zyzz
The King.
pi_95785725
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef krioro het volgende:
Mooie tent! Mijn gym is een donker hok met antiek spul. [ afbeelding ]
Mirin..

Waar train jij? Vind juist een gym met oud ijzer veel meer hardcore lijken dan eentje met alles kei nieuw.
  woensdag 20 april 2011 @ 23:07:58 #254
177114 Demon_Hunter
pi_95785752
quote:
2s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef krioro het volgende:

[..]

We hebben wel meerdere stangen maar slechts 1 squatrek, en het is makkelijker om de stang daar vanaf te pakken bij het curlen dan van de grond vind ik. :P

[..]

Mooie tent! Mijn gym is een donker hok met antiek spul. [ afbeelding ]
Gewicht blijft gewicht, ik heb vorig jaar ook een maandje in deze sportschool gezeten toen ze nog op de oude lokatie zaten... toen was alles ook oud en verrot, maar de sfeer is dan vaak des te beter.. gewicht liegt niet... 30 kilo is 30 kilo of je er nou een mooie verpakking omheen doet dat maakt niet uit, maar het is wel een nette tent ja... heeft ook weer nadelen.. veel cardiovolk die vervolgens met 10 kg gaan liften of 5 kg... en dan 341341345 setjes...
  woensdag 20 april 2011 @ 23:08:00 #255
69994 seto
-|||--------|||-
pi_95785753
Bij Kneets wordt het power rack ook nooit echt gebruikt, ben één van de weinigen. Wel jammer.
Seto is zo ene baas he
  woensdag 20 april 2011 @ 23:08:52 #256
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95785812

zo'n gym vind ik altijd hardcore!
Strong manlets!
  woensdag 20 april 2011 @ 23:10:16 #257
337072 Zyzz
The King.
pi_95785903
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef poolboy85 het volgende:
[ afbeelding ]

zo'n gym vind ik altijd hardcore!
+ 78998789

De oude Gold's. O+ Gold's is tegenwoordig een health centrum ipv hardcore gym
  woensdag 20 april 2011 @ 23:12:01 #258
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95786024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Zyzz het volgende:

[..]

+ 78998789

De oude Gold's. O+ Gold's is tegenwoordig een health centrum ipv hardcore gym
Je moet gewoon lekker kunnen schreeuwen in een gym wanneer het nodig is. En dat je niet bang hoeft te zijn om je deadlift keihard te laten vallen wanneer je 'm niet meer omhoog krijgt.
Strong manlets!
  woensdag 20 april 2011 @ 23:14:10 #259
177114 Demon_Hunter
pi_95786159
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef poolboy85 het volgende:

[..]

Je moet gewoon lekker kunnen schreeuwen in een gym wanneer het nodig is. En dat je niet bang hoeft te zijn om je deadlift keihard te laten vallen wanneer je 'm niet meer omhoog krijgt.
Haha ja, vandaag ook ik was lekker legpress aan het doen en deed mn laatste set 225 kg... dus ik kreunen als een malle, voelde me toch enigsinds bezwaard maarja aan de andere kant kan het me geen fuck schelen, ik wil sterker worden... daarom train ik meestal ook gewoon overdag of s`ochtends als het rustig is :7
  woensdag 20 april 2011 @ 23:17:13 #260
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95786348
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Haha ja, vandaag ook ik was lekker legpress aan het doen en deed mn laatste set 225 kg... dus ik kreunen als een malle, voelde me toch enigsinds bezwaard maarja aan de andere kant kan het me geen fuck schelen, ik wil sterker worden... daarom train ik meestal ook gewoon overdag of s`ochtends als het rustig is :7
Ja ik ken het! Alleen ik kan alleen rond 18:00 trainen en dan is het altijd stervende druk... ik heb ook het gevoel dat ik daar altijd in mijn eentje nat van het zweet rondloop, mensen je raar aankijken als je deadlift/squat of weighted dips/pullups doet met belt :')
Strong manlets!
  woensdag 20 april 2011 @ 23:17:43 #261
177114 Demon_Hunter
pi_95786378
Ey Zyzz hoe was die beurs nou ? dat was toch afgelopen weekend ?
pi_95786795
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Mirin..

Waar train jij? Vind juist een gym met oud ijzer veel meer hardcore lijken dan eentje met alles kei nieuw.
In Tilburg :P. En ja ik vind het ook juist fijn dat er serieuze mensen trainen en vrijwel geen quasi-hippe ouwehoerders.
  woensdag 20 april 2011 @ 23:26:16 #263
337072 Zyzz
The King.
pi_95786844
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ey Zyzz hoe was die beurs nou ? dat was toch afgelopen weekend ?
Was zeker de moeite waard om te gaan. :)
Volgend jaar ben ik ook aanwezig.

Heb trouwens paar pics gepost hier ergens.
  woensdag 20 april 2011 @ 23:30:07 #264
177114 Demon_Hunter
pi_95787072
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Was zeker de moeite waard om te gaan. :)
Volgend jaar ben ik ook aanwezig.

Heb trouwens paar pics gepost hier ergens.
Waar blijven die foto`s met chicks dan :7
Maar nog leuke sampletjes meegenomen of nieuwe producten gezien ?
  woensdag 20 april 2011 @ 23:32:44 #265
337072 Zyzz
The King.
pi_95787208
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

Waar blijven die foto`s met chicks dan :7
Maar nog leuke sampletjes meegenomen of nieuwe producten gezien ?
Ging vooral voor de wijve en foto's met prof's :P Lette niet zoveel op de supps :P

Wel 2 shirtjes gekocht. :) Zal morgen wel foto maken. En 2 gratis gekregen, eentje van Bodybuilding.com en andere van een andere supp merk, weet al niet welke. :P

Maar beide waren XL dus heb ik ze weg gegeven.
  donderdag 21 april 2011 @ 09:08:40 #266
19479 Mr.J
pi_95794408
Even een update picje dan. 3,5 weeks out.

pi_95795105
Staat er bruut bij kerel. Vooral die lats fuuuu
  donderdag 21 april 2011 @ 09:49:50 #268
337072 Zyzz
The King.
pi_95795510
Nette rug. :)

Wat zijn je stats nu?
Heb je trouwens ook pics van je wheels?
  donderdag 21 april 2011 @ 09:53:09 #269
19479 Mr.J
pi_95795625
Thanks. Nu 10% @ 85kg. :)

Wheels kwamen er gisteren niet mooi uit op de pics, maar die komen er wel. :)
pi_95795677
Vanmiddag weer eens een poging wagen. Eerst naar de fysio, daarna even trainen. :) En volgende weer weer stevig er tegenaan met een ander schema.
pi_95795838
Straks DB rows supersetten met T-bar rows.

donderdag 21 april 2011 @ 10:06:24 #272
337072 Zyzz
The King.
pi_95796026
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:53 schreef Mr.J het volgende:
Thanks. Nu 10% @ 85kg. :)

Wheels kwamen er gisteren niet mooi uit op de pics, maar die komen er wel. :)
En hoelang ben jij? Ben jij trouwens bezig met wedstrijdvoorbereiding?

Heb ik ook wel is, maak ik een pic lijk ik op een ecto. :')
pi_95796048
Zyzz je bent ook nog een ecto, net als ik.

Wat was het ook alweer, 76kg @ 1.78 ofzo?
  donderdag 21 april 2011 @ 10:08:11 #274
337072 Zyzz
The King.
pi_95796102
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:00 schreef 16meter het volgende:
Straks DB rows supersetten met T-bar rows.

[ afbeelding ]
Je moet super drop sets doen met borst.

Eerst BP + fly's en daarna incline BP + incline fly's

Fuarkkk
  donderdag 21 april 2011 @ 10:09:27 #275
337072 Zyzz
The King.
pi_95796142
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef 16meter het volgende:
Zyzz je bent ook nog een ecto, net als ik.

Wat was het ook alweer, 76kg @ 1.78 ofzo?
Hoeveel ik nu weeg weet ik niet, weegschaal is kapot. :')

Op de vorige pics dat ik poste woog ik 72kg

Lengte is 172
  donderdag 21 april 2011 @ 10:10:23 #276
19479 Mr.J
pi_95796179
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef Zyzz het volgende:

[..]

En hoelang ben jij? Ben jij trouwens bezig met wedstrijdvoorbereiding?

Heb ik ook wel is, maak ik een pic lijk ik op een ecto. :')
3,5 weeks out = 3,5 week voor wedstrijd.

Ja dus. :)
  donderdag 21 april 2011 @ 10:11:46 #277
337072 Zyzz
The King.
pi_95796226
Welke wedstrijd?
pi_95796231
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Hoeveel ik nu weeg weet ik niet, weegschaal is kapot. :')

Op de vorige pics dat ik poste woog ik 72kg

Lengte is 172
100kg @ 1.91 hier

VP 15% ofzo... aan de hoge kant inderdaad. :') Eerst nog wat gainen voordat ik evt. een cut doe.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:14:09 #279
19479 Mr.J
pi_95796302
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Zyzz het volgende:
Welke wedstrijd?
15-05 Etten-Leur.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:16:14 #280
337072 Zyzz
The King.
pi_95796375
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:12 schreef 16meter het volgende:

[..]

100kg @ 1.91 hier

VP 15% ofzo... aan de hoge kant inderdaad. :') Eerst nog wat gainen voordat ik evt. een cut doe.
Nette stats. :)

Mijn BF is uhh zal het niet weten. :P
Gok rond de 10%
  donderdag 21 april 2011 @ 10:19:25 #281
337072 Zyzz
The King.
pi_95796469
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:14 schreef Mr.J het volgende:

[..]

15-05 Etten-Leur.
Succes alvast dan. :)

Heb wel paar vraagjes nog. :P

- Hoelang trainde je voordat je aan je eerste wedstrijd ging meedoen?
- Wil je uiteindelijk ook op hoge niveau wedstrijden doen?
  donderdag 21 april 2011 @ 10:26:49 #282
19479 Mr.J
pi_95796670
Thanks. :)

10 Jaar ofzo. Afgelopen jaar eerste keer meegedaan.
Nope, is puur voor jezelf dat je in je beste shape ooit komt te staan. Verder geen hoge ambitites oid. Volgend jaar red ik qua tijd naw niet eens ivm oplevering nieuwe woning. :)
  donderdag 21 april 2011 @ 10:29:44 #283
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_95796764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef Demon_Hunter het volgende:

[..]

yo footballplayer, ga eens heel snel van die legpress af :P

Of zoals Mr DeFranco zegt

quote:
The leg press machine and the word "athlete" shouldnt even be mentioned in the same sentence! The leg press is a waste of time for athletes. With all of the squat and deadlift variations out there, I cant see why any athlete would even look at a leg press. Yet, its still one of the most popular pieces of equipment in the gym, but when I see an athlete on the leg press machine, I automatically think he's a lazy athlete.

And dont tell me youre doing leg presses instead of squats or deads because you have a bad back either. The leg press is much more damaging to the low-back compared to squats or deadlifts. Not to mention the fact that leg press strength has no carryover to the athletic field! Try putting the leg press machine on your back and see how many times you can squat it. Then it may be useful for athletes!

While were on the subject, lets burn the leg extension, hack squat, inner/outer thigh machine, pec deck, and that stupid pad that people wrap around the bar when they squat!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_95796771
@Mr. J: Als we toch bezig zijn... mirin je rug en met name je latissimus dorsi. Welke oefeningen zijn volgens jou de beste 'lat-bouwers'. Ik hou het zelf op chin-ups (grip maakt dan niet zoveel uit) en (dumbbell + barbell) rows. Hoe kijk jij daar tegen aan?
  donderdag 21 april 2011 @ 10:34:23 #285
253447 Ethanolic
pi_95796893
178, 84, 18% , zal wel iets minder zijn op het moment denk ik
Deathlift or Die.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:34:26 #286
19479 Mr.J
pi_95796894
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:29 schreef 16meter het volgende:
@Mr. J: Als we toch bezig zijn... mirin je rug en met name je latissimus dorsi. Welke oefeningen zijn volgens jou de beste 'lat-bouwers'. Ik hou het zelf op chin-ups (grip maakt dan niet zoveel uit) en rows. Hoe kijk jij daar tegen aan?
Ik wissel veel af. Ivm zware onderrugblessure jaren niet zwaar dl's en rows kunnen doen.

Wat wel; optrekken, zowel breed als smal. Cable row, zowel breed als smal, pull downs vnl onderhands, dumbbell rows, tbar rows. Nu dus weer dl's (einde training, hoef ik niet veel gewicht te pakken ;)) en rows erbij.

Uitvoering altijd erg strict en volledige rom. Het goed diep in de spier voelen (seconde knijpen bij contractie), geen gegooi of zware forced reps.
pi_95796964
Thanks voor de tips. DL doe ik de laatste weken ook als laatste en dat bevalt me prima. :P

Doe ook altijd 1 horizontale row per rugtraining, cable rows zijn wel een echte favoriet. Lekker zwaar gaan en als het te zwaar wordt een beetje cheaten voor die extra paar reps.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:52:31 #288
19479 Mr.J
pi_95797472
Ik heb voor mijzelf het idee dat juist stoppen met cheaten voor rug goed uitpakte. :)
pi_95797490
Je doet helemaal geen cheat reps meer, failure = stoppen zeg maar?
  donderdag 21 april 2011 @ 11:09:11 #290
19479 Mr.J
pi_95798053
Yep. Forced reps brengen imo in verhouding meer schade aan je czs toe dan dat het voor extra groeistimulatie zorgt.
pi_95800688
Net mijn Gold Standard Whey binnen, 2 potten O+
Kreeg er een whey perfection mix sample bij, best goed spul! Wel mierzoet :P
pi_95801599
'Pilletjes' voor spiergroei

ik had al dit topic geopend voordat ik dit topic tegen kwam.
Alvast bedankt
  donderdag 21 april 2011 @ 12:56:17 #293
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95801946
Whey :')

Drink gewoon melk en kwark zoals ik. B-)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 21 april 2011 @ 13:00:36 #294
337072 Zyzz
The King.
pi_95802122
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:56 schreef CantFazeMe het volgende:

Hoeveel pak jij dan? 250gr kwark toch? Want 500gr is veel he. :')
  donderdag 21 april 2011 @ 13:09:20 #295
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_95802471
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:00 schreef Zyzz het volgende:

[..]

Hoeveel pak jij dan? 250gr kwark toch? Want 500gr is veel he. :')
:D

Op naar het volgende topic. ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door CantFazeMe op 21-04-2011 13:09:53 (Typo) ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_95803658
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:21 schreef robuust89 het volgende:
Net mijn Gold Standard Whey binnen, 2 potten O+
Kreeg er een whey perfection mix sample bij, best goed spul! Wel mierzoet :P
Ook weer aan 't gainen brah?

Wel duur spul Gold standard, ik hou het altijd bij B&F.

quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:56 schreef CantFazeMe het volgende:

Ja, met alleen wat melk drinken en 250gr kwark kom je makkelijk aan je dagelijkse eiwitbehoefte. :')___!111

Net schenen weer opengehaald bij het deadliften.. toch maar een keer iets op verzinnen...
  donderdag 21 april 2011 @ 13:51:56 #297
340858 poolboy85
Te klein zwembroekje..
pi_95804304
Bij rug merkte ik zelf ook dat bij strict trainen ik veel meer spiervezels aansprak dan bij heel hoog volume cheatend.

pullups MMC met rugspier blijft soms toch lastig, soms trek ik teveel vanuit mijn biceps.

Ik zie overal stats voorbij komen, hier de mijne:

Voor de cut net na mijn bulk:

189cm 100KG 15% BF(veel vet aangekomen, maar ook veel kracht :P )

Nu bezig met de cut:

189cm 92,5KG iets minder dan 11% BF ...2-3 kilo vocht kwijtgeraakt, de rest vet(ongeveer 5KG)

Benen krijgen nu mooi definitie, buik begint ook strak te worden...maar wil nog ff doorcutten... flink wat aders zichtbaar maken en de buik gortdroog.
Strong manlets!
pi_95807052
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef Tompsen het volgende:
'Pilletjes' voor spiergroei

ik had al dit topic geopend voordat ik dit topic tegen kwam.
Alvast bedankt
Stanozolol
  donderdag 21 april 2011 @ 15:04:50 #299
177114 Demon_Hunter
pi_95807125
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:29 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

yo footballplayer, ga eens heel snel van die legpress af :P

Of zoals Mr DeFranco zegt

[..]

Vertel mij wat ik allemaal kan trainen met een gekneusde schouder dan...
pi_95807328
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:02 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Stanozolol
Dat kan ook als je nog een beginner bent?
pi_95807442
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Tompsen het volgende:

[..]

Dat kan ook als je nog een beginner bent?
Als beginner heb je dat helemaal niet nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')