Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Ik vandaag een ongeplande rustdag, gisteren een bbq gehad met veel te veel alcohol.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:13 schreef Physics het volgende:
Vandaag verplichte rustdag, bah. Morgen weer knallen.
Als je alleen traint moet je in 1uur klaar zijn, lijkt mij dat als je met zijn 2en traint er wel 1,5uur over mag doen..quote:Zolang je binnen 1 uur klaar bent is het goed.
krijg morgen 1kg binnen van b&f shopquote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wie van jullie neemt dextrose na de training in?
Ligt aan je voeding, maar, ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:55 schreef Jahr00n het volgende:
Zorgen het lopen van halve marathons en het trainen daarvoor voor veel spierafbraak?
Waarom?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:20 schreef Mopst3r het volgende:
Ik doe geregeld 2 uur over mn training
Train meestal met 3 of 4 man, tussendoor nog even lullen af en toe.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waarom?
Vraag me altijd af wat zulke mensen wel niet doen dat ze 2 uur bezig zijn.
Na een uurtje knallen met bijv. rug of benen ben ik aardig op.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:39 schreef fokvragen het volgende:
Hallo
Even een vraag.
Ik trainen nu 4* per week met nog iemand en dat gaat er erg fanatiek aan toe. Hij komt uit de BBwereld en heeft diverse jongens begeleidt naar het podium. Nu wil er nog iemand mee trainen, alleen ik vraag mij af of dat niet te veel is qua rust tussen de oefeningen en dat daardoor de training te lang gaat duren. Wat denken jullie?
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:23 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Zolang je binnen 1 uur klaar bent is het goed.
De gedachte dat je niet meer dan een bepaalde tijd met een training bezig 'mag' zijn is gebaseerd op de gegevens dat je a. een bepaald aantal oefeningen en sets 'moet' doen en b. een bepaalde maximale rusttijd tussen de sets 'moet' aanhouden. Tussen aanhalingstekens omdat het afhankelijk is van de persoon en trainingsdoelen. De totale trainingstijd op zich is dus niet waar je in eerste instantie op af moet gaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:51 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Als je alleen traint moet je in 1uur klaar zijn, lijkt mij dat als je met zijn 2en traint er wel 1,5uur over mag doen..
Toch wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:01 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
De totale trainingstijd op zich is dus niet waar je in eerste instantie op af moet gaan.
quote:The key is to not overtrain and to do just enough to adequately stimulate the particular system being training (muscular or aerobic). Aerobic sessions should be kept at between 30 and 45 minutes and weight sessions should be no longer than 45 minutes.
The endorphin release from these two types of exercise should offset any release in cortisol. Exercise will, during and straight afterward, place the body in a catabolic state but provided the sessions are not to long and nutritional needs are met a relaxed state will ultimately be achieved, and cortisol release will be controlled. Weight training also increases growth hormone which offsets cortisone release.
Ja klopt, maar de vraag ging over het al dan niet trainen met 3 personen, wat dat betreft is wat ik aanhaalde meer van toepassing meen ik.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Toch wel.
http://www.bodybuilding.com/fun/drobson.htm
[..]
FOUT! Carbs als in granen zijn vergif voor je metabolisme, probeer 'clean' te eten. Probeer je dieet samen te stellen uit mager vlees, fruit, groenten, zaden en noten. Je zult je natuurlijke balans weer terug vinden en gezonder worden. Eet als een roofdier, niet als een prooi. Granen zijn voor vogels.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef 16meter het volgende:
Carbs als ontbijt, niet wat kwark en 2 eitjes.
Carbs = energie
Gooi je gewichten omlaag en verkort je trainingen, maar verhoog de intensiteit! Een set van 10x benchpress en dan een minuut stil zitten voor je uit kijken heeft geen zin, probeer er een crosstraining van te maken. bv:quote:Op donderdag 14 april 2011 00:39 schreef fokvragen het volgende:
Hallo
Even een vraag.
Ik trainen nu 4* per week met nog iemand en dat gaat er erg fanatiek aan toe. Hij komt uit de BBwereld en heeft diverse jongens begeleidt naar het podium. Nu wil er nog iemand mee trainen, alleen ik vraag mij af of dat niet te veel is qua rust tussen de oefeningen en dat daardoor de training te lang gaat duren. Wat denken jullie?
Zo slecht is brood toch niet. Een vervanger voor brood is er voor mij ook niet eigenlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef 1517 het volgende:
[..]
FOUT! Carbs als in granen zijn vergif voor je metabolisme, probeer 'clean' te eten. Probeer je dieet samen te stellen uit mager vlees, fruit, groenten, zaden en noten. Je zult je natuurlijke balans weer terug vinden en gezonder worden. Eet als een roofdier, niet als een prooi. Granen zijn voor vogels.
[..]
Gooi je gewichten omlaag en verkort je trainingen, maar verhoog de intensiteit! Een set van 10x benchpress en dan een minuut stil zitten voor je uit kijken heeft geen zin, probeer er een crosstraining van te maken. bv:
25x bodyweight squat
15x push up
10x pul ups
en dan zo veel mogelijk rondes in 10 minuten.
Ja dat zal wel maar ik ga smorgens echt geen biefstuk eten, dan neem ik gewoon een plakje brood met kipfilet en een appel.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef 1517 het volgende:
Brood is een mengsel van bloem, water, zout en gist. Alle ingredienten hebben een bijzonder lage voedingswaarde en weinig tot geen vitaminen en mineralen maar ook de "glycemic load" is bijzonder uit balans. Het zorgt voor een verstoorde bloedsuikerspiegel. Denk maar aan de 11 uur bloedsuikercrash die de gemiddelgde scholier elke ochtend beleeft. We zijn niet gemaakt om granen te verteren.
Vervanger voor brood is er niet? Wat denk je van mager vlees, fruit en groenten? Ik verkies mijn biefstukje wel boven mijn plakje pain de madelaine.
Ja klopt, hij weet ook wel hoe het zit maar ik dacht vraag het hier even. Gisteren waren we met zijn 3en in een uur klaar met rug en biceps. We hebben 21en gedaan. 7-7-7. Bij de biceps wisselende we steeds door zodat er maar 1 staat te wachten.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:01 schreef krioro het volgende:
De gedachte dat je niet meer dan een bepaalde tijd met een training bezig 'mag' zijn is gebaseerd op de gegevens dat je a. een bepaald aantal oefeningen en sets 'moet' doen en b. een bepaalde maximale rusttijd tussen de sets 'moet' aanhouden. Tussen aanhalingstekens omdat het afhankelijk is van de persoon en trainingsdoelen. De totale trainingstijd op zich is dus niet waar je in eerste instantie op af moet gaan.
En dat zal die begeleider toch wel weten mag ik hopen.
Waarom eten bodybuilders dan zo vaak grove havermout? Ik eet zelf ochtends 100gram havermout met whey en een banaan in de blender. Een uur voor de training eet ik ook 100gram havermout met whey. Havermout is natuurlijk wel anders dan brood omdat er geen bloem en zout etc in zit maar het zijn ook granen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef 1517 het volgende:
[..]
FOUT! Carbs als in granen zijn vergif voor je metabolisme, probeer 'clean' te eten. Probeer je dieet samen te stellen uit mager vlees, fruit, groenten, zaden en noten. Je zult je natuurlijke balans weer terug vinden en gezonder worden. Eet als een roofdier, niet als een prooi. Granen zijn voor vogels.
Je moet dat niet zo keihard serieus nemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef 16meter het volgende:
[..]
Toch wel.
http://www.bodybuilding.com/fun/drobson.htm
[..]
Bron?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef 1517 het volgende:
[..]
[..]
Gooi je gewichten omlaag en verkort je trainingen, maar verhoog de intensiteit! Een set van 10x benchpress en dan een minuut stil zitten voor je uit kijken heeft geen zin, probeer er een crosstraining van te maken. bv:
25x bodyweight squat
15x push up
10x pul ups
Het is wel mogelijk een training met 3 man te doen binnen een redelijke tijd, met wat haast en relatief lange rusttijd en een relatief klein aantal oefeningen en sets en vergelijkbare werkgewichten etc. maar ideaal zou ik het niet noemen als standaard voor een bodybuildingworkout.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Maar ik bedoel meer dat ik niet 2uren bezig wel zijnen vroeg me af of het mogelijk is om met zijn 3en in 1 a 1,5uur max. klaar te zijn. Normaal wordt uitgegaan van 45min per persoon. Dus als je met zijn 2en traint 1,5uur lijkt mij.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef 1517 het volgende:
-blablablabla-
Vervanger voor brood is er niet? Wat denk je van mager vlees, fruit en groenten? Ik verkies mijn biefstukje wel boven mijn plakje pain de madelaine.
Powerlifters zijn geen bodybuilders. En vooral die laatste zin:quote:Op donderdag 14 april 2011 20:33 schreef Physics het volgende:
[..]
Je moet dat niet zo keihard serieus nemen.
Meeste powerlifters bvb trainen 1,5-2u per sessie, soms meer. Daarvan ken ik er ook een die squat/dl meer dan 300kg en bankt meer dan 200kg. Bij ~95kg.
Zelf train ik het liefst 60-90 minuten en dat voelt goed.
edit: En ja die gasten zijn vaak fucking ripped met een laagje vet.
Waar wil je een bron van? Ik eet al maanden geen brood, rijst, pasta, aardappelen of welke vorm van gluten/granen dan. Sindsdien ben ik niet alleen veel meer spiermassa rijker maar ook veel vetten kwijt. Waarom zou je granen eten als je netzo goed mager vlees kan eten, eitwitrijk voedsel is onze primair voedingsbron.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Bron?
En dat laatste heeft meer met fitness dan BB te maken. Bodyweight squats... pushups?
Ik ben serieus, wat is er niet goed? Waar zitten meer voedingsstoffen in biefstuk of bloem + zout + gist + water.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef krioro het volgende:
[..]. Not sure if serious etc.
[..]
Powerlifters zijn geen bodybuilders. En vooral die laatste zin:.
Wat is er zo grappig aan?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Het is wel mogelijk een training met 3 man te doen binnen een redelijke tijd, met wat haast en relatief lange rusttijd en een relatief klein aantal oefeningen en sets en vergelijkbare werkgewichten etc. maar ideaal zou ik het niet noemen als standaard voor een bodybuildingworkout.
Dat laatste wat je zegt is onlogisch, als je met z'n tweeën traint doet de een zijn sets in de rusttijd van de ander en vice versa, dat verdubbelt de trainingstijd dus niet.
[..]. Not sure if serious etc.
[..]
Powerlifters zijn geen bodybuilders. En vooral die laatste zin:.
Er zitten andere voedingsstoffen in vlees dan in brood. Die twee als vervanging voor elkaar zien slaat nergens op. Bovendien zijn mensen omnivoren, geen carnivoren. Verder heeft de rest van je adviezen ook meer het niveau van een TellSell fitnessgoeroe i.p.v. bodybuilding.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:50 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik ben serieus, wat is er niet goed? Waar zitten meer voedingsstoffen in biefstuk of bloem + zout + gist + water
'Ripped' = droog = laag vetpercentage.quote:
Gespierd, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Er zitten andere voedingsstoffen in vlees dan in brood. Die twee als vervanging voor elkaar zien slaat nergens op. Bovendien zijn mensen omnivoren, geen carnivoren.
Je suggesties voor een bodybuildingtraining kregen me wel even aan het huilen/lachen.
[..]
'Ripped' = droog = laag vetpercentage.
Ik zeg niet dat vlees een vervanger is voor brood, ik zeg dat brood overbodig is in het menselijk dieet. Brood is arm aan voedingstoffen in vergelijking met groenten en fruit. Daarnaast verstoort brood het insuline/bloedsuiker niveau.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Er zitten andere voedingsstoffen in vlees dan in brood. Die twee als vervanging voor elkaar zien slaat nergens op. Bovendien zijn mensen omnivoren, geen carnivoren. Verder heeft de rest van je adviezen ook meer het niveau van een TellSell fitnessgoeroe i.p.v. bodybuilding.
Je suggesties voor een bodybuildingtraining kregen me wel even aan het huilen/lachen.
[..]
'Ripped' = droog = laag vetpercentage.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef 1517 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat vlees een vervanger is voor brood,
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:00 schreef 1517 het volgende:
Vervanger voor brood is er niet? Wat denk je van mager vlees, fruit en groenten?
Verstoren? De juiste voedingsmiddelen zorgen voor het juiste bloedsuikerniveau (wat voor een bodybuilder niet altijd constant behoort te zijn). Groenten en fruit hebben net zo goed een uitwerking op het bloedsuikerniveau.quote:ik zeg dat brood overbodig is in het menselijk dieet. Brood is arm aan voedingstoffen in vergelijking met groenten en fruit. Daarnaast verstoort brood het insuline/bloedsuiker niveau.
Je zegt het zelf al, fitness. Daar heeft het dus meer mee te maken zoals 16meter al aangaf.quote:Ik ken zat atleten die groter zijn dan de gemiddelde amateur-bodybuilder en nooit granen eten.
Het is niet een suggestie voor een diehard bodybuilder maar meer voor een "fitnesser" zoals we die allemaal wel kennen. Als je echt in competitie verband wilt bodybuilden is het inderdaad niet de snelste weg naar groot worden. Maar het zorgt wel voor een zeer goede kracht en conditie basis wat het bodybuilden ondersteunt
Zie hier een resultaat van crosstraining met hoge intensiteit en grote variatie Jason Khalipa, Crossfit Games winner 2008 http://games2010.crossfit(...)KhalipaTripletKB.jpg
Is ook verkrijgbaar in de meeste supermarkten (van Zonnatura bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 14 april 2011 17:02 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
krijg morgen 1kg binnen van b&f shop
Roken is altijd slecht.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:48 schreef mtchel112 het volgende:
Rook altijd n peukje na de training, kwam er laatst zon gast naar me toe die beweerde dat dat slecht was na de training, is dat ook zo?
Heeft fitness dan niks met bodybuilding te maken? Van waar de afkeer tegen fitness . Het ene kan het andere ondersteunen in mijn ogen.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verstoren? De juiste voedingsmiddelen zorgen voor het juiste bloedsuikerniveau (wat voor een bodybuilder niet altijd constant behoort te zijn). Groenten en fruit hebben net zo goed een uitwerking op het bloedsuikerniveau.
[..]
Je zegt het zelf al, fitness. Daar heeft het dus meer mee te maken zoals 16meter al aangaf.
Ik keek een stukje van dat laatste filmpje, die pullups![]()
![]()
.
Please, stop feeding the troll.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Verstoren? De juiste voedingsmiddelen zorgen voor het juiste bloedsuikerniveau (wat voor een bodybuilder niet altijd constant behoort te zijn). Groenten en fruit hebben net zo goed een uitwerking op het bloedsuikerniveau.
Wat is dit voor kut training hahaha, jij zal zeker heel buff zijn met zo'n schema.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef 1517 het volgende:
[..]
[..]
25x bodyweight squat
15x push up
10x pul ups
25x bodyweight squatquote:Op donderdag 14 april 2011 19:41 schreef 1517 het volgende:
[..]
[..]
25x bodyweight squat
15x push up
10x pul ups
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:14 schreef Hardrebel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je zonder anabolen zo gespierd kan worden als de mensen in de OP.
Die eten gewoon veel man, ik zie er zelf ook zo uit en heb nog nooit doping gebruikt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:14 schreef Hardrebel het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je zonder anabolen zo gespierd kan worden als de mensen in de OP.
Denk dat ze toch minstens wel shakies gebruiken manquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die eten gewoon veel man, ik zie er zelf ook zo uit en heb nog nooit doping gebruikt.
Nooit, heb je de bar te hoog? Hoeveel squat je?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:00 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb sinds ik veel gewicht squat last van beurse plekken op m'n schouders. Net alsof het een genezende snee is. Iemand ook ervaring mee?
Precies zo:quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Nooit, heb je de bar te hoog? Hoeveel squat je?
Ja ik ook, daarom vind ik het zo raar..quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:25 schreef Diabox het volgende:
Ik squat gewoon als 'n pussy met zo'n barbell pad eromheen.
Ik heb geen afkeer voor fitness, maar het is gewoon geen bodybuilding.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:54 schreef 1517 het volgende:
[..]
Heeft fitness dan niks met bodybuilding te maken? Van waar de afkeer tegen fitness . Het ene kan het andere ondersteunen in mijn ogen.
Kipping pullups zijn een goede variatie op pull ups, L-sit pullups, bodyrows whatever. Zo als je wel zult weten is een variatie altijd goed omdat het nieuwe prikkels geeft aan de spieren. Daarnaast gebruik je ook je heupen wat weer verband houden met body tension en oly gewichtheffen. Voor meer informatie:
Kipping pullups VS deadhang pullups
http://physicalliving.com(...)and-kipping-pullups/
Goed plan.quote:
Ectoquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:24 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Webcamshot want mn camera is naar de klote.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:25 schreef Diabox het volgende:
I lol'd hard.quote:
Nu je het zegt, ik doe sinds kort inderdaad die oefening. Ik zal er even op letten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb geen afkeer voor fitness, maar het is gewoon geen bodybuilding.
[..]
Goed plan.
Ik heb wel eens van die striemen gehad door een calf raise machine, voelde er verder niks van maar het was wel te zien. Misschien zou dat het bij jou ook kunnen zijn?
Begrijp dat ik hier tussen de hardcore bb's fout zit. Probeer alleen een positieve toevoeging te leveren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:56 schreef 16meter het volgende:
dikke backfire
"Sinds ik geen rijst, pasta, brinta, brood en havermout meer eet + bodyweight squats doe maak ik...."
lol @ diepte van de squatquote:
triest voor haar mengquote:
quote:Er is keus uit honderden proteïnes, elk met een andere samenstelling. Waar wil jij voor gaan? Wat is jouw doel? Als jouw doel is om spieren (en geen vet) op te bouwen, dan zul je niets hebben aan laag gedoseerde proteïnes die voor 40% uit koolhydraten bestaan. Wat jij nodig hebt is een product dat voor 100% aansluit bij jouw doelstelling. Wat jij nodig hebt is 100% Whey.
De voordelen van 100% whey:
Jouw basis voor optimale spiergroei.
Bevat enkel whey met de hoogste biologische waarde.
Vermindert ongewenst katabolisme.
Zonder suiker en aspartaam vrij.
Lost volledig op, geen klonten.
Een overheerlijke (romige) shake.
100% Whey staat niet alleen bekend om de lekkere smaak, het volledig vrij zijn van dikmakende suikers en slechte vetten, maar staat vooral bekend als het perfecte proteine supplement als basis binnen jouw training en herstelprogramma. 100% Whey is jouw basis om snel flinke spieren op te bouwen.
Niet alleen krachtsporters hebben baat bij 100% Whey, maar iedereen met een hogere proteine behoefte. Dus binnen vrijwel iedere tak van sport, tijdens perioden van herstel na fysieke inspanning, of als eiwitaanvulling in een vegetarisch dieet. 100% Whey kan zelfs binnen een afslankprogramma gebruikt worden als gezonde maaltijdvervanger.
Ongekend hoge voedingswaarde.
De meeste populaire proteïnes bevatten, als je goed naar het label kijkt, een hoog percentage koolhydraten. Laat je niet voor de gek houden! Jij wilt proteine (vetvrije spiermassa), geen weight gainer (massa en vet kweken). Daarom bevat 100% Whey een hoog percentage aan de beste kwaliteit eiwitten. In 100% Whey zijn de bio actieve eigenschappen van whey intact gebleven. Hierdoor stijgen de lichaamswaarden aan groeifactoren (IGF-1, TGF-ß1, en TGF-ß2). Verder profiteer je bovendien van de positieve eigenschappen van fosfolipiden, immunoglobuline en lactoferrine.
Iedere dosering van 30 gram bevat 24 gram hoogwaardige proteine. Dit bestaat voor maar liefst 45% uit essentiële aminozuren (EAAs). Maar dat is nog niet alles. Wat te denken van 5,4 gram aan BCAAs per dosering en 4 gram aan Glutamine? Zulke waarden vind je alleen bij een hoogwaardig product als 100% Whey!
100% Whey is een instantized product en mixt dus gemakkelijk in iedere vloeistof. Een shake zal altijd het lekkerst smaken indien je shaked met 300 ml melk, maar 100% Whey zou je zelfs kunnen drinken door het met een vork te roeren in een 200 ml longdrink met koud water.
100% Whey gebruik:
Mix of shake 1 maatschep 100% Whey (circa 30 gram) met 300 ml melk (aanbevolen), fruitsap, of water. Bij zwaardere trainingsactiviteit tot 4 schepjes (120 gram) per dag innemen.
Gewoon n appel altijd...quote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wie van jullie neemt dextrose na de training in?
nee ga liever bier drinken in pub/op terras en naar Feyenoord toe!quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:37 schreef Zyzz het volgende:
Fuarkkkkk morgen FIBO!![]()
Wie van jullie wankers gaat nog meer?
Echt? Ik heb dat een keer geprobeerd, maar vond het maar naar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:25 schreef Diabox het volgende:
Net als je wakker bent en na de training.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef jmex het volgende:
Ik heb vandaag deze binnen gekregen:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
en nu vraag ik me af..
wanneer kan ik het het beste nemen?
ik heb het vandaag vlak voor de training in genomen
whey perfection van body and fit is goedkoperquote:Op zondag 17 april 2011 14:03 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)ion/100-whey-isolaat
De cheapste whey die ik kon vinden, iemand ervaring met deze shit?
Heb ik ookquote:Op zondag 17 april 2011 14:16 schreef Agentperry het volgende:
[..]
whey perfection van body and fit is goedkoper
en op de dagen dat je niet traint?quote:Net als je wakker bent en na de training.
Momenteel:quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef Agentperry het volgende:
[..]
pfff ben jaloers, ik zit 1,5x bw voor 5 reps.
wat zijn je stats verder?
wow dat zijn echt sicke stats hoe lang train je al?quote:Op zondag 17 april 2011 14:35 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Momenteel:
Sq 240
DL 220 ofzo weet niet meer, doe ik nu een tijdje niet
BP 210 dit is 1RM
je bedoelt 15 eu voor 2kg whey als je het ophaaltquote:Op zondag 17 april 2011 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heb ik ookGewoon bij de winkel zelf in Heerenveen halen voor 50% van de prijs.
Dan neem je er ook 1 in de ochtend.quote:
Bench press ja, 1RM = 1 rep max.quote:Op zondag 17 april 2011 17:55 schreef jmex het volgende:
BP = benchpress?
210 = kg's?
RM = Repeats.. ? en waar staat die R voor?
say whut? Dat is voor iedereen? Gewoon dezelfde whey als in de webshop?quote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
je bedoelt 15 eu voor 2kg whey als je het ophaalt
xxl nutrition/bodyandfitshop 15 euro voor 500gram mono.quote:Op zondag 17 april 2011 18:51 schreef seto het volgende:
Wil binnenkort eens met creatine beginnen, weet iemand een goede/niet te dure op body-supplies.nl?
jaquote:Op zondag 17 april 2011 18:00 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
je bedoelt 15 eu voor 2kg whey als je het ophaalt
DL maar 10kg meer dan BP?quote:Op zondag 17 april 2011 14:35 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Momenteel:
Sq 240
DL 220 ofzo weet niet meer, doe ik nu een tijdje niet
BP 210 dit is 1RM
als je verbranding snel is, is het geen probleen inderdaad:p mijn verbranding is echt vrij traag. Stel je doel maar op 4-6 weken.quote:Op zondag 17 april 2011 21:01 schreef Agentperry het volgende:
jammer ik woon in nijmegen dus daar heb ik niks aan. 30 euro voor 2kg is nog niet veel.
wanneer moet ik trouwens beginnen met cutten als ik van 11-12% -> 8% wil voor begin juli?
3-4% er af dus, hoe lang zou dat moeten duren, ik denk dat ik vrij snel kan afvallen omdat ik moeite heb met eten en aankomen, cutten zou voor mij dus een minder probleem moeten zijn.
als je deadlift train je ze sowieso en dat is toch een vrij essentiële oefening.quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind dik gespierde traps en lats echt knaken lelijk, kan het kwaad om die gewoon minder te trainen?
Wees maar niet bang, je zult heus niet opeens wakker worden met de traps + lats van Ronnie.quote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind dik gespierde traps en lats echt knaken lelijk, kan het kwaad om die gewoon minder te trainen?
ik ga niet deadliften man, wil geen bodybuilder lichaamquote:Op zondag 17 april 2011 22:11 schreef Agentperry het volgende:
[..]
als je deadlift train je ze sowieso en dat is toch een vrij essentiële oefening.
Not sure if troll or just very stuipid.quote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ga niet deadliften man, wil geen bodybuilder lichaam
quote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik ga niet deadliften man, wil geen bodybuilder lichaam
en jij denk dat hij alleen wat pushups heeft gedaan?quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
wat is nu mooier dan
[ afbeelding ]
of die foto's hierboven... nee geen deadliften voor mij
Jij beweert: je doet aan deadliften, dan ben je badass bodybuilder?quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
wat is nu mooier dan
[ afbeelding ]
ik vind traps echt gruwelijkquote:Op zondag 17 april 2011 22:09 schreef Jahr00n het volgende:
Thanks, een jaartje of 7,8 nu ongeveer.quote:Op zondag 17 april 2011 14:48 schreef Agentperry het volgende:
[..]
wow dat zijn echt sicke stats hoe lang train je al?
Omdat ik al een tijdje niet meer goed gedeadlift heb (dus bar vanaf de grond), ik doe meestal racklifts of 'halfjes'.. Daarin pak ik wel wat meer.quote:Op zondag 17 april 2011 21:23 schreef Zyzz het volgende:
[..]
DL maar 10kg meer dan BP?
En hoezo is jouw SQ hoger dan DL?
Hopelijk iedereen beetje meegekregenquote:Op zondag 17 april 2011 21:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Bij deze even een waarschuwing: dutchbodybuild website is geinfecteerd door een virus.
Mijn NOD32 kreeg hem niet geblokkeerd, al zegt dat hij dat wel heeft gedaan. Gisteren gebeurt. Gaat om HTML/iframe.Gen.B.Virus.
(injectievirus)
ik krijg geen waarschuwingquote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hopelijk iedereen beetje meegekregen?
Na een maandje deadliften heb je inderdaad opeens de rug van Coleman in zijn beste jaren.quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
wat is nu mooier dan
[ afbeelding ]
Nou ja het is dus eergisteren gebeurt, waarschijnlijk van een ad of gewoon gehackt. Ze zullen het vast wel veranderd hebben.quote:
Nee, gewoon normaal dus minstens paralel of iets daaronder (heupen lager dan knieen maar niet tot de grond). Been geen powerlifterquote:
Deadlift is gewoon essentieel, ik heb heel wat mensen gesproken over krachttraining, en iedereen raad hem aan, mits goede vorm.quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef Jahr00n het volgende:
wat is nu mooier dan
[ afbeelding ]
quote:
Monday: Chest & Calvesquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef o.la het volgende:
Het lichaam van (de echte) Zyzz is echt een chick magnet, damn!
Hoeveel push-ups moet ik daarvoor doen?
http://www.simplyshredded.com/exclusive-zyzz-interview.htmlquote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef o.la het volgende:
Het lichaam van (de echte) Zyzz is echt een chick magnet, damn!
Hoeveel push-ups moet ik daarvoor doen?
ik durf ze nog steeds niet te doen omdat ik een skere onderrug heb.quote:Op maandag 18 april 2011 23:24 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Deadlift is gewoon essentieel, ik heb heel wat mensen gesproken over krachttraining, en iedereen raad hem aan, mits goede vorm.
Dan juist doen, laag gewicht veel herhalingen. Versterkt je rug enormquote:Op maandag 18 april 2011 23:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik durf ze nog steeds niet te doen omdat ik een skere onderrug heb.
Godverquote:
Dit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef 16meter het volgende:
Deadlifts genazen mijn rugklachten. (true story)
Met een zwakke rug daarom juist deadlifts doen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dan juist doen, laag gewicht veel herhalingen. Versterkt je rug enorm
Zal het met weinig gewicht proberen bij de volgende rug training. Moet dan wel een goede vorm hebben anders wordt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef 16meter het volgende:
Deadlifts genazen mijn rugklachten. (true story)
Met een zwakke rug daarom juist deadlifts doen.
Zyzz (the king) zegt het volgende over deadlifts:quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[..]
Zal het met weinig gewicht proberen bij de volgende rug training. Moet dan wel een goede vorm hebben anders wordt het alleen maar erger
quote:Deadlift This exercise will transform you body if done every week, correctly. Go hard on them, and have fun with them. Notice how you rarely see people deadlift heavy at the gym? DO you also notice how all these people have average physiques? Put 2 and 2 together
Geen hack, er zit al een tijdje iets niet helemaal lekker in de code van 't forum oid. daarom dit soort fake positives op je av.quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou ja het is dus eergisteren gebeurt, waarschijnlijk van een ad of gewoon gehackt. Ze zullen het vast wel veranderd hebben.
Bedankt.
Het was geen FP. Weet ik zeker, want ik kon Malwarebytes, Spybot, Systeemherstel niet meer opstarten. Veel bestanden waren naar ".ink" veranderdquote:Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Geen hack, er zit al een tijdje iets niet helemaal lekker in de code van 't forum oid. daarom dit soort fake positives op je av.
Het zijn zeer zeker geen false positives, tijd geleden toen identieke warnings ook werden gemeld heb ik zelf dus ook de malware gekregen via DBB. Moest booten in veilige modus en met malwarebytes het verwijderen, en vervolgens in m'n browser verbinden via een proxy afvinken, de malware zorgt er namelijk voor dat je internet via een proxy op je localhost, waardoor search results en dergelijke worden aangepast.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:54 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Geen hack, er zit al een tijdje iets niet helemaal lekker in de code van 't forum oid. daarom dit soort fake positives op je av.
Maandag is het altijd retedruk, vooral 's avonds. Daarom train ik al enige tijd op zondag, woensdag en vrijdagquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:11 schreef LUFC het volgende:
Is het bij jullie ook altijd zo druk op de maandagavond? Ik train namelijk meestal op maandag, woensdag en vrijdag maar op vrijdag is het heerlijk rustig terwijl op maandag meestal stervensdruk is. Gister het viel dan wel mee gelukkig.
Blijf lekker af.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef mtchel112 het volgende:
ik zou graag is een pre workout booster proberen, ben al is jack3d tegengekomen, vrij goedkoop als je het vergelijkt met de rest, ik ben nu 17 jaar en 2 maanden, is dat aan te raden als je 1 scoop doet per keer dat je het wilt gebruiken?
Ik ga altijd 's morgens gelukkig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:11 schreef LUFC het volgende:
Is het bij jullie ook altijd zo druk op de maandagavond? Ik train namelijk meestal op maandag, woensdag en vrijdag maar op vrijdag is het heerlijk rustig terwijl op maandag meestal stervensdruk is. Gister het viel dan wel mee gelukkig.
Haal voor dat geld kip, vis, kwark. Is beter besteed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef mtchel112 het volgende:
ik zou graag is een pre workout booster proberen, ben al is jack3d tegengekomen, vrij goedkoop als je het vergelijkt met de rest, ik ben nu 17 jaar en 2 maanden, is dat aan te raden als je 1 scoop doet per keer dat je het wilt gebruiken?
Je hoeft ook geen powerlifter te zijn om ATG squats te doen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:53 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Nee, gewoon normaal dus minstens paralel of iets daaronder (heupen lager dan knieen maar niet tot de grond). Been geen powerlifter
dat is ook fokking nice voor dat gewicht, ik squat nu (pas) 3 maanden doe nu 5*110 maar heb het gevoel dat er nog wel wat speling in zit. heb nogal lange lange benen dus squatten is voor mij relatief zwaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:38 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen powerlifter te zijn om ATG squats te doen.
Bij PL-wedstrijden moet je met je heupen onder je knieën komen, hoeft niet ATF te zijn.
Maar toch netjes dat gewicht. Zelf deed ik 4x160kg parallel tijdje geleden. (woog toen 72kg) Zal nu wel iets hoger zijn hoop ik.
Pre workout klinkt interessant, maar het effect is marginaal vergeleken met een goed trainings- en voedingsschema. Weet je zeker dat je die op orde hebt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:54 schreef mtchel112 het volgende:
voeding vind ik wel op orde, brinta eierkoeken, shakies 0,5 tpt 0,75 liter melk op een dag. Verder geen gesnorp oid.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:39 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Pre workout klinkt interessant, maar het effect is marginaal vergeleken met een goed trainings- en voedingsschema. Weet je zeker dat je die op orde hebt?
i lol'dquote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
voeding vind ik wel op orde, brinta eierkoeken, shakies 0,5 tpt 0,75 liter melk op een dag. Verder geen gesnorp oid.
Trainschema vind ik er persoonlijk ook wel redelijk uitzien
Mentaal ben ik vaak uitgeput, hoop met een pre workout was focus te krijgen, mentale kracht.
Is op dat gewicht zeer net te noemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:38 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen powerlifter te zijn om ATG squats te doen.
Bij PL-wedstrijden moet je met je heupen onder je knieën komen, hoeft niet ATF te zijn.
Maar toch netjes dat gewicht. Zelf deed ik 4x160kg parallel tijdje geleden. (woog toen 72kg) Zal nu wel iets hoger zijn hoop ik.
Ik weet niet precies wat je doel is , en hoe zwaar je bent...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef L-D het volgende:
Is er iemand die wat tips kan geven op mijn voedingsschema:
Is echt veeeel te weinig joh (wel heel erg afhankelijk van stats en doel, maar goed. Ik neem aan: groeien).quote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef L-D het volgende:
Ziet er ongeveer zo uit:
Ochtend:
2 boterhammen (kaas/pindakaas)
beker melk
banaan
Rond uur of 11 een boterham met jam + chocomel
Rond uur of 1 een boterham met kaas
Rond uur of 3 een boterham met pindakaas
Avondeten (meestal stukje vlees, aardappelen en groente soms vis ipv vlees)
500 gram kwark (alleen op trainingsdagen)
Rond uur of 8 nog een banaantje of een kiwi
Soms nog een handje pinda's in de avond rond uur of 9 a half 10
Eventjes snel aangepast.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef L-D het volgende:
Ziet er ongeveer zo uit:
Ochtend:
4 boterhammen (kipfilet/pindakaas)
beker melk
banaan
Rond uur of 11 2 boterham met vlees + chocomel
Rond uur of 1 2 boterham met pindakaas + kiplitet
Rond uur of 3 2 boterham met pindakaas
Avondeten (meestal stukje vlees, aardappelen en groente soms vis ipv vlees)
500 gram kwark (alleen op trainingsdagen) Kwark is trouwens niet nodig direct na het avondeten, je hebt dan al genoeg eiwitten uit vis/vlees.
Rond uur of 8 nog 150gr vis/vlees
Altijd nog een handje pinda's in de avond rond uur of 9 a half 10 + 500gr kwark
Herstelt ipv groeit? Hersel = groei.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef L-D het volgende:
Maar het is toch ook zo dat je vooral na je training en de dag erna goed moet eten? En de dag erna (dus de dag dat je traint maar ervoor zeg maar) weer wat minder hoeft te eten omdat je dan herstelt ipv groeit.
Ik stretch nooit.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vandaag echt als een beest benen getraindvoelde heerlijk, even een vraagje, stretchen jullie elke ochtend ? ik ben van plan om dit te gaan doen.. voor mijn sport is het handig om lenig te zijn... meningen ?
Maar jij hebt het ook niet echt nodig, ik vroeg me meer af of er aangetoond is dat het handig is bij het sporten, aangezien wij voor de training ook altijd stretchen.quote:
Sowieso vind ik chocomel al niet zo heel erg relaxed in een voedingsschema.. maarja, dat is persoonlijk.quote:
Het is niet verstandig maar veel mensen die beginnen met bodybuilding vinden het lastig om 24/7 clean te eten, dus dan is chocomel een soort van beloning/cheatmaaltijd.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Sowieso vind ik chocomel al niet zo heel erg relaxed in een voedingsschema.. maarja, dat is persoonlijk.
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Het is niet verstandig maar veel mensen die beginnen met bodybuilding vinden het lastig om 24/7 clean te eten, dus dan is chocomel een soort van beloning/cheatmaaltijd.
Volgens mij is het nut van stretchen niet bewezen. Alleen om leniger te worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:35 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Maar jij hebt het ook niet echt nodig, ik vroeg me meer af of er aangetoond is dat het handig is bij het sporten, aangezien wij voor de training ook altijd stretchen.
Want jouw benen hebben geen rust nodig?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tja... dan word het ook niets, ik bedoel ik heb mn schouder gekneusd en train nu gewoon letterlijk elke dag mn benen... het is kut maar beter dan geen progress...
Tuurlijk, maar het in je voedingschema opnemen is wat anders natuurlijk :p en ja, tuurlijk hebben mijn benen rust nodig maar opzich is 24 uur wel genoeg, bovendien train ik niet op mn sporttrainingsdagen dus het is goed te doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:47 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Want jouw benen hebben geen rust nodig?
Cheatmaaltijd of een hele dag zelfs in normaal bij bodybuilder's.
Vroeger in de jaren 70 toen Arnold nog bij Gold's trainde hadden hun elke zondag cheatdag.
Zal proberen het in grote lijnen te volgen. ff wat ander soort beleg in huis halen en meer brood.quote:
quote:
Wat is dezequote:Op woensdag 20 april 2011 22:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar 500 gram kwark is wel erg veel.De helft is toch ook al zat. Ligt eraan waar hij naar streeft?
24 uur is niet genoeg, of je moet het heel licht trainen..quote:Op woensdag 20 april 2011 21:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het in je voedingschema opnemen is wat anders natuurlijk :p en ja, tuurlijk hebben mijn benen rust nodig maar opzich is 24 uur wel genoeg, bovendien train ik niet op mn sporttrainingsdagen dus het is goed te doen.
Hoe gaat ie met jou en je trainingen dan ?
Hoevaak per week doe je deze full-bodyschema?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef L-D het volgende:
[..]
Zal proberen het in grote lijnen te volgen. ff wat ander soort beleg in huis halen en meer brood.
Mijn schema is als volgt:
Borst:
- Bench press
- Dumbell press
Rug:
- Triangle of zo dat je schuin zit en naar je toe trekt
- Apparaat dat je 2 stangen van midden naar zijkant duwt
Schouders:
- Front raise
- Side raise
Triceps:
- Tricep extension op bankje
Biceps:
- Curl (barbell)
Benen:
- Squat
- Calve raise
En morgen ga ik ook beginnen met deadlift erbij te doen, wel heel licht. Bedankt voor alle hulp een ieder! Hier kan ik echt wat mee. M'n beleg vervangen door vlees en kipfilet, brinta in de ochtend, meer brood en dan ook nog op m'n rustdag kwark nemen. Wordt veel eten maar dan groei ik misschien wat meer, heb namelijk het gevoel dat ik wat achter blijf namelijk.
Ik hoop dat je trollt.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar 500 gram kwark is wel erg veel.De helft is toch ook al zat. Ligt eraan waar hij naar streeft?
Dit is niet zo'n best schema...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef L-D het volgende:
[..]
Zal proberen het in grote lijnen te volgen. ff wat ander soort beleg in huis halen en meer brood.
Mijn schema is als volgt:
knip
vreten iddquote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Per stuk 20gr eiwitten, 1,4gr vet waarvan 0,5 verzadigd.
Mis ik iets of vreten maar?
3 keer. Nog 4 weken dan ga ik 3 weken cardio.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:10 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Hoevaak per week doe je deze full-bodyschema?
Waarom doe je dan geen 3 daagse split?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef L-D het volgende:
[..]
3 keer. Nog 4 weken dan ga ik 3 weken cardio.
Je gaat dan stoppen KT en alleen maar cardio doen? Met welk doel.. al je massa weer kwijtraken ofzo?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef L-D het volgende:
[..]
3 keer. Nog 4 weken dan ga ik 3 weken cardio.
Ga is squaten.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Oke, sorry.
Vanavond lekkere workout gedaan. Barbell curls, heerlijk je voelt ze branden.
Goede workout mang, gwn die curlz voor monster bicepzzzquote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef CantFazeMe het volgende:
Oke, sorry.
Vanavond lekkere workout gedaan. Barbell curls, heerlijk je voelt ze branden.
JWZ BORST EN BICEPS ALL DAY BABY ALLL DAYYYYYquote:Op woensdag 20 april 2011 22:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Goede workout mang, gwn die curlz voor monster bicepzzz
Benen all day everyday voor jou.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:26 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
JWZ BORST EN BICEPS ALL DAY BABY ALLL DAYYYYY
Ja, kutzooiquote:
Ja klopt, is wel kut. Ik heb ooit een soort van ontsteking gehad in m'n schouder, niet fijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:29 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ja, kutzooibaal echt kutschouder! maar het gaat al stukken beter... ga denk ik morgen al weer heel rustig beginnen met andere dingen... maar je schouders gebruik je eigenlijk bij heel je bovenlichaam ben ik toch maar weer even achter gekomen...
Daar word bij ons meteen wat van gezegd hoor, ik weet niet hoe dat bij jullie gaat ?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Curlen in het squatrek. Alleen voor die ekte ekte.
Whey shakes.... zijn relatief goedkoop als je kijkt hoeveel je binnenkrijg per euro.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Heeft iemand nog tips voor cheap ass eiwitten. En dan uit normale voeding. 500gr. kwark doe ik al. Maar meer krijg ik echt niet weg..
Koolivs,kip,melk noten.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Heeft iemand nog tips voor cheap ass eiwitten. En dan uit normale voeding. 500gr. kwark doe ik al. Maar meer krijg ik echt niet weg..
Whey is geen voeding he.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Whey shakes.... zijn relatief goedkoop als je kijkt hoeveel je binnenkrijg per euro.
1.83m 79 kilo vet% 17%quote:Op woensdag 20 april 2011 22:24 schreef Zyzz het volgende:
Wat zijn je stats dan?
Cardio op rustdagen kan prima hoor.
Die BP kan binnen no-time naar de 60kg toe. 2x8.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef L-D het volgende:
[..]
1.83m 79 kilo vet% 17%
Benchpress: 35
Dumbell press: 2 dumbells van 12
Triangle pulldown: 40
Die op dat apparaat: 35
Front raise: 8
Side raise: 8
Tricep extension: 9
Bicep curl barbell: 15 (excl. stang dus denk 25
Squat: 40
Calves raise: 79
Nogmaals bedankt voor je hulp!
Maar wat is jouw doel nou eigenlijk? Want je wilt droger worden maar ook groter.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef L-D het volgende:
[..]
1.83m 79 kilo vet% 17%
Benchpress: 35
Dumbell press: 2 dumbells van 12
Triangle pulldown: 40
Die op dat apparaat: 35
Front raise: 8
Side raise: 8
Tricep extension: 9
Bicep curl barbell: 15 (excl. stang dus denk 25
Squat: 40
Calves raise: 79
Nogmaals bedankt voor je hulp!
I know, maar als je moeite hebt je dagelijkse proteïnen te krijgen..quote:
Die kunnen toch tegelijk? Verbranden en gelijk opbouwen?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Maar wat is jouw doel nou eigenlijk? Want je wilt droger worden maar ook groter.
Die 2 dingen kunnen niet tegelijk, dus je zal moeten kiezen wat je eerst doet.
Ja, daar is het eigenlijk voor bedoeld.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
I know, maar als je moeite hebt je dagelijkse proteïnen te krijgen..
Mmmm, opzich moet het allebei kunnen aangezien hij wel 17 % BF heeft, heeft ie daar wel wat speling... maar je zou kunnen bulken idd...quote:Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Maar wat is jouw doel nou eigenlijk? Want je wilt droger worden maar ook groter.
Die 2 dingen kunnen niet tegelijk, dus je zal moeten kiezen wat je eerst doet.
Als je beginner bent kan dat ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Die kunnen toch tegelijk? Verbranden en gelijk opbouwen?
Niet bepaald. Alleen beginners of met behulp van AAS.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Die kunnen toch tegelijk? Verbranden en gelijk opbouwen?
Ja idd, noobgains ftwquote:Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet bepaald. Alleen beginners of met behulp van AAS.
Als je het hebt over hormoonaanmaak door grote spieren, het verschil is minimaal. De grap met squatten is dat je simpelweg beter je best doet dan die curlingboiisquote:Op woensdag 20 april 2011 22:47 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ja, op die manier. Benen trainen als een gek, zijn grote spieren.
Nee, vetverbranding. Percentage omlaag halen.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:49 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Als je het hebt over hormoonaanmaak door grote spieren, het verschil is minimaal. De grap met squatten is dat je simpelweg beter je best doet dan die curlingboiis.
Ik ben al helemaal bruin... serieus in 2 fucking dagenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Zomer is begonnen, lekker genieten van al het harde werk van de winter. Krijg wel prettige blikken links en rechts. Maar eerst nog een beetje van mijn witte huidskleur afraken.
Duh! We maken een geintjequote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef krioro het volgende:
Waarom zou je niet kunnen curlen bij het squatrek? Doe ik vaak zat hoor. Als er iemand wil squatten ga ik wel weg.
Waarom zou je curlen in het squatrek ?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef krioro het volgende:
Waarom zou je niet kunnen curlen bij het squatrek? Doe ik vaak zat hoor. Als er iemand wil squatten ga ik wel weg.
Ik ben ook al bruin.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal bruin... serieus in 2 fucking dagenheerlijk! en ja.. vandaag ff naar het strand geweest... pffft altijd goed voor je ego, ookal train ik voornamelijk voor mn sport
Ik ook hoor, train voor strijd tegen mezelf, kijken hoe ver ik het kan doortrekken lichamelijk maar voornamelijk psychisch. Maar ik ben wel trots op mijn prestaties. En dat mag ook, anders hou je het niet vol.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:52 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal bruin... serieus in 2 fucking dagenheerlijk! en ja.. vandaag ff naar het strand geweest... pffft altijd goed voor je ego, ookal train ik voornamelijk voor mn sport
Daar ligt een Olympische stang klaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:53 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Waarom zou je curlen in het squatrek ?
Haha ik ga niet met mn blote barst over straat lopen gek... nee was gisteren ff naar een maatje aan het kijken die aan het skateboarden was en vandaag zee.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:54 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Ik ben ook al bruin.
Wat ook leuk is, is met een kort broekje (zoiets als Zyzz) en dan shirtloos rond lopen.
Doe ik nu hele dag.
Feels good
Geen buik. DL + SQquote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Haha ik ga niet met mn blote barst over straat lopen gek... nee was gisteren ff naar een maatje aan het kijken die aan het skateboarden was en vandaag zee.
Maar trainen mensen hier ook nog buik ? ik hoor van veel mensen dat ze het niet doen want deadlifts enz pak je het ook mee... zelf doe ik het altijd wel aangezien je het zo binnen 20 min kan doen...
Hebben jullie maar 1 stang ?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar ligt een Olympische stang klaar.
Hahaha je word wel jaloers aangekeken als je shirtloos over straat loopt.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Haha ik ga niet met mn blote barst over straat lopen gek... nee was gisteren ff naar een maatje aan het kijken die aan het skateboarden was en vandaag zee.
Maar trainen mensen hier ook nog buik ? ik hoor van veel mensen dat ze het niet doen want deadlifts enz pak je het ook mee... zelf doe ik het altijd wel aangezien je het zo binnen 20 min kan doen...
Ik train mijn buik net zoals elke andere spiergroep. 3-4 setjes max 10 reps, zware gewichten.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Oh vanuit de spinningzaal kan je het wel zien.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Hebben jullie maar 1 stang ?![]()
Hier kan je zien waar ik train... het vrije gewichten gedeelte kan je helaas niet naar toe maar er zijn 3 stangen..
http://www.millenniumspor(...)em-een-virtuele-tour
We hebben wel meerdere stangen maar slechts 1 squatrek, en het is makkelijker om de stang daar vanaf te pakken bij het curlen dan van de grond vind ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Hebben jullie maar 1 stang ?![]()
Hier kan je zien waar ik train... het vrije gewichten gedeelte kan je helaas niet naar toe maar er zijn 3 stangen..
http://www.millenniumspor(...)em-een-virtuele-tour
Mooie tent! Mijn gym is een donker hok met antiek spul.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:01 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Oh vanuit de spinningzaal kan je het wel zien.
Mirin..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef krioro het volgende:
Mooie tent! Mijn gym is een donker hok met antiek spul. [ afbeelding ]
Gewicht blijft gewicht, ik heb vorig jaar ook een maandje in deze sportschool gezeten toen ze nog op de oude lokatie zaten... toen was alles ook oud en verrot, maar de sfeer is dan vaak des te beter.. gewicht liegt niet... 30 kilo is 30 kilo of je er nou een mooie verpakking omheen doet dat maakt niet uit, maar het is wel een nette tent ja... heeft ook weer nadelen.. veel cardiovolk die vervolgens met 10 kg gaan liften of 5 kg... en dan 341341345 setjes...quote:Op woensdag 20 april 2011 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]
We hebben wel meerdere stangen maar slechts 1 squatrek, en het is makkelijker om de stang daar vanaf te pakken bij het curlen dan van de grond vind ik.
[..]
Mooie tent! Mijn gym is een donker hok met antiek spul. [ afbeelding ]
+ 78998789quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef poolboy85 het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n gym vind ik altijd hardcore!
Je moet gewoon lekker kunnen schreeuwen in een gym wanneer het nodig is. En dat je niet bang hoeft te zijn om je deadlift keihard te laten vallen wanneer je 'm niet meer omhoog krijgt.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Zyzz het volgende:
[..]
+ 78998789
De oude Gold's.Gold's is tegenwoordig een health centrum ipv hardcore gym
Haha ja, vandaag ook ik was lekker legpress aan het doen en deed mn laatste set 225 kg... dus ik kreunen als een malle, voelde me toch enigsinds bezwaard maarja aan de andere kant kan het me geen fuck schelen, ik wil sterker worden... daarom train ik meestal ook gewoon overdag of s`ochtends als het rustig isquote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef poolboy85 het volgende:
[..]
Je moet gewoon lekker kunnen schreeuwen in een gym wanneer het nodig is. En dat je niet bang hoeft te zijn om je deadlift keihard te laten vallen wanneer je 'm niet meer omhoog krijgt.
Ja ik ken het! Alleen ik kan alleen rond 18:00 trainen en dan is het altijd stervende druk... ik heb ook het gevoel dat ik daar altijd in mijn eentje nat van het zweet rondloop, mensen je raar aankijken als je deadlift/squat of weighted dips/pullups doet met beltquote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Haha ja, vandaag ook ik was lekker legpress aan het doen en deed mn laatste set 225 kg... dus ik kreunen als een malle, voelde me toch enigsinds bezwaard maarja aan de andere kant kan het me geen fuck schelen, ik wil sterker worden... daarom train ik meestal ook gewoon overdag of s`ochtends als het rustig is
In Tilburgquote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Mirin..
Waar train jij? Vind juist een gym met oud ijzer veel meer hardcore lijken dan eentje met alles kei nieuw.
Was zeker de moeite waard om te gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ey Zyzz hoe was die beurs nou ? dat was toch afgelopen weekend ?
Waar blijven die foto`s met chicks danquote:Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Was zeker de moeite waard om te gaan.
Volgend jaar ben ik ook aanwezig.
Heb trouwens paar pics gepost hier ergens.
Ging vooral voor de wijve en foto's met prof'squote:Op woensdag 20 april 2011 23:30 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Waar blijven die foto`s met chicks dan![]()
Maar nog leuke sampletjes meegenomen of nieuwe producten gezien ?
En hoelang ben jij? Ben jij trouwens bezig met wedstrijdvoorbereiding?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:53 schreef Mr.J het volgende:
Thanks. Nu 10% @ 85kg.
Wheels kwamen er gisteren niet mooi uit op de pics, maar die komen er wel.
Je moet super drop sets doen met borst.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:00 schreef 16meter het volgende:
Straks DB rows supersetten met T-bar rows.
[ afbeelding ]
Hoeveel ik nu weeg weet ik niet, weegschaal is kapot.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef 16meter het volgende:
Zyzz je bent ook nog een ecto, net als ik.
Wat was het ook alweer, 76kg @ 1.78 ofzo?
3,5 weeks out = 3,5 week voor wedstrijd.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef Zyzz het volgende:
[..]
En hoelang ben jij? Ben jij trouwens bezig met wedstrijdvoorbereiding?
Heb ik ook wel is, maak ik een pic lijk ik op een ecto.
100kg @ 1.91 hierquote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Hoeveel ik nu weeg weet ik niet, weegschaal is kapot.
Op de vorige pics dat ik poste woog ik 72kg
Lengte is 172
Nette stats.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
100kg @ 1.91 hier
VP 15% ofzo... aan de hoge kant inderdaad.Eerst nog wat gainen voordat ik evt. een cut doe.
Succes alvast dan.quote:
yo footballplayer, ga eens heel snel van die legpress afquote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Haha ja, vandaag ook ik was lekker legpress aan het doen en deed mn laatste set 225 kg... dus ik kreunen als een malle, voelde me toch enigsinds bezwaard maarja aan de andere kant kan het me geen fuck schelen, ik wil sterker worden... daarom train ik meestal ook gewoon overdag of s`ochtends als het rustig is
quote:The leg press machine and the word "athlete" shouldnt even be mentioned in the same sentence! The leg press is a waste of time for athletes. With all of the squat and deadlift variations out there, I cant see why any athlete would even look at a leg press. Yet, its still one of the most popular pieces of equipment in the gym, but when I see an athlete on the leg press machine, I automatically think he's a lazy athlete.
And dont tell me youre doing leg presses instead of squats or deads because you have a bad back either. The leg press is much more damaging to the low-back compared to squats or deadlifts. Not to mention the fact that leg press strength has no carryover to the athletic field! Try putting the leg press machine on your back and see how many times you can squat it. Then it may be useful for athletes!
While were on the subject, lets burn the leg extension, hack squat, inner/outer thigh machine, pec deck, and that stupid pad that people wrap around the bar when they squat!
Ik wissel veel af. Ivm zware onderrugblessure jaren niet zwaar dl's en rows kunnen doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:29 schreef 16meter het volgende:
@Mr. J: Als we toch bezig zijn... mirin je rug en met name je latissimus dorsi. Welke oefeningen zijn volgens jou de beste 'lat-bouwers'. Ik hou het zelf op chin-ups (grip maakt dan niet zoveel uit) en rows. Hoe kijk jij daar tegen aan?
Hoeveel pak jij dan? 250gr kwark toch? Want 500gr is veel he.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Whey
Drink gewoon melk en kwark zoals ik.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:00 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Hoeveel pak jij dan? 250gr kwark toch? Want 500gr is veel he.
Ook weer aan 't gainen brah?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:21 schreef robuust89 het volgende:
Net mijn Gold Standard Whey binnen, 2 potten
Kreeg er een whey perfection mix sample bij, best goed spul! Wel mierzoet
Ja, met alleen wat melk drinken en 250gr kwark kom je makkelijk aan je dagelijkse eiwitbehoefte.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Whey
Drink gewoon melk en kwark zoals ik.
Stanozololquote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef Tompsen het volgende:
'Pilletjes' voor spiergroei
ik had al dit topic geopend voordat ik dit topic tegen kwam.
Alvast bedankt
Vertel mij wat ik allemaal kan trainen met een gekneusde schouder dan...quote:Op donderdag 21 april 2011 10:29 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
yo footballplayer, ga eens heel snel van die legpress af
Of zoals Mr DeFranco zegt
[..]
Als beginner heb je dat helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:10 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Dat kan ook als je nog een beginner bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |