SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De OP vind je hierJe moeder is een hamster
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hij had er al een paar laten zien die er gewoon goed uitzagen, maar dan was het licht ineens niet goed.
Toch maakt het me onzeker, zoals de tandarts schriftelijk heeft vastgelegd:quote:
Kun je nu even opbokken met dat gejank over je uiterlijk want dat is zowel storend als offtopic.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef richard_prf het volgende:
Toch maakt het me onzeker, zoals de tandarts schriftelijk heeft vastgelegd:
cmd klachten mn. links, mijns inziens als gevolg van onstabiele kruisbeet.
Wellicht kan collega Volkers advies geven en evt. behandelen..
Mijn kin is duidelijk te groot dan het eigenlijk zou moeten zijn.
Het helpt allemaal niet bepaald mee als er nooit een meid is geweest die je heeft zien staan dan ga je aan alles twijfelen.
Als je je niet prettig voelt in een kroeg of club dan denk ik dat je jouw 'jachtgronden' moet gaan verleggen. Als je het ergens niet naar je zin hebt dan zie je er ook niet goed uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
janou ik weet ook niet hoor. ik heb genoeg faal gedaan en er staat ook heel wat overal verspreid
dit was de laatste actie die ik had met versieren(met pua oefenen): Versieren op latere leeftijd #25
ik was er verrekte negatief over alweer destijds. dat komt omdat ik het niet leuk vind in cafes, en ik het maar moeilijk vind.
maar dan later als ik het rustig overdenk, heb ik wel altijd nieuwe doorbraken.
ik kan dus met vrouwen in gesprek komen. en ook approach goed doen en tekens krijgen dat ze willen dat ik blijf na eventjes(en als ik blijf verkloot ik het nog, maar goed. als ik wegga voordat ik het verkloot merk ik dat ze het jammer vinden)
hier copypaste in post van wat eerdere ervaringen. de helft zonder pua:
Versieren op latere leeftijd #42
nogwat faal acties die niet echt gaan zoals de bedoeling was en waar ik eigenlijk op hoopte:
400 euro uitgeleend
Obsessie
In de val gelokt door meisje
vanaf hier hebben anderen het een heel topic over wat is gevonden op het fok forum over mij en me leven ofzoiets. het klopt wel aardig wat daar staat.:
Is versieren op latere leeftijd nog te leren? #7
Het klinkt wel erg zielig en aanstellerig idd. Er zijn mensen met 1 been en 1 arm die nog een partner weten op te scharrelen. Focus je niet zo op uiterlijk. Uiterlijk is zo'n vergankelijk iets.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:05 schreef richard_prf het volgende:
Toch maakt het me onzeker, zoals de tandarts schriftelijk heeft vastgelegd:
cmd klachten mn. links, mijns inziens als gevolg van onstabiele kruisbeet.
Wellicht kan collega Volkers advies geven en evt. behandelen..
Mijn kin is duidelijk te groot dan het eigenlijk zou moeten zijn.
Het helpt allemaal niet bepaald mee als er nooit een meid is geweest die je heeft zien staan dan ga je aan alles twijfelen.
Wat bedoel je precies? Hoezo is dat Westers?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:35 schreef Supersoep het volgende:
Het vertekend schoonheidsbeeld dat we hier in de westerse wereld kennen doet me denken of 'aandoeningen' zoals anorexia voorkomen in Afrikaanse landen en andere onderontwikkelde landen waar media geen aanwezigheid heeft.
Weet iemand dat toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Nu mét spoiler.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2011 16:55:09 ]
Terwijl perfectie helemaal niet nodig is en perfectie niet eens bestaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:
Nee, maar dat is ook zo'n beetje m'n punt. Lacherig doen over andere culturen die er naar onze normen zo vreemd uitzien, maar tegelijkertijd zorgt onze cultuur er wellicht voor dat veel meisjes kampen met bv anorexia.
Dat weet ik dus niet zeker, was maar een vraag. Ik stel ook niet dat ons schoonheidsideaal de enige is die vertekend is, maar dat we zeker een vertekend beeld hebben. Één die waarschijnlijk vooral mentale problematiek met zich meebrengt; de drang naar perfectie terwijl perfectie maar voor een ongelofelijk klein deel haalbaar is.
Ah, bedoel je het zo. Dat het Westerse beeld vertekend is maakte ik wel een beetje op uit je reactie.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:
Nee, maar dat is ook zo'n beetje m'n punt. Lacherig doen over andere culturen die er naar onze normen zo vreemd uitzien, maar tegelijkertijd zorgt onze cultuur er wellicht voor dat veel meisjes kampen met bv anorexia.
Dat weet ik dus niet zeker, was maar een vraag. Ik stel ook niet dat ons schoonheidsideaal de enige is die vertekend is, maar dat we zeker een vertekend beeld hebben. Één die waarschijnlijk vooral mentale problematiek met zich meebrengt; de drang naar perfectie terwijl perfectie maar voor een ongelofelijk klein deel haalbaar is.
[ afbeelding ]
Voetbinding is ook wel geil. Tegelijkertijd lopen vrouwen hier op hakken, ook zo gezond allemaal. Maar het is sexy, dus het mag blijkbaar.
Perfectie is natuurlijk zo subjectief als de pest als het uiterlijk betreft. Wat jij een lekker ding vindt kan mij misschien helemaal niets doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Terwijl perfectie helemaal niet nodig is en perfectie niet eens bestaat.
Gelukkig hou ik van een paar keer per week op hoge hakken lopen niet zulke voetjes over.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
Voetbinding is ook wel geil. Tegelijkertijd lopen vrouwen hier op hakken, ook zo gezond allemaal. Maar het is sexy, dus het mag blijkbaar.
Denk je dat men in Afrika ook wel eens last heeft van een existentiële crisis?quote:Op donderdag 21 april 2011 16:35 schreef Supersoep het volgende:
Het vertekend schoonheidsbeeld dat we hier in de westerse wereld kennen doet me denken of 'aandoeningen' zoals anorexia voorkomen in Afrikaanse landen en andere onderontwikkelde landen waar media geen aanwezigheid heeft.
Weet iemand dat toevallig?
Hmm, zal wel niet dus.quote:Een existentiële crisis is een staat van paniek of een gevoel van intens psychologisch onbehagen over levensvragen. Het komt vooral voor in culturen waar basale overlevingsbehoeften vervuld zijn.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Hoezo is dat Westers?Tering wat een grote neuspiercing die eerste zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Nu mét spoiler.
Zou hij nog door zn neus kunnen ademen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Ik ken een evangelistisch stel dat in (een arm deel van) Afrika bivakkeert, en als ik hen moet geloven wel. Hun standaard voor geluk is veel lager omdat hun problemen meestal nogal wat ingrijpender zijn dan die van de gemiddelde user hier.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus we kunnen misschien wel stellen dat Rich nooit BDD had gekregen als hij in Afrika geboren was.
Zullen de mensen daar, mits ze kunnen overleven, gelukkiger zijn dan users hier?
Zijn dat ook een soort Lotusvoetjes, zoals vroeger gebruikelijk bij Chinezenquote:Op donderdag 21 april 2011 16:53 schreef Supersoep het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://nl.wikipedia.org/wiki/Lotusvoetjes
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn dat ook een soort Lotusvoetjes, zoals vroeger gebruikelijk bij Chinezen
of is dit weer iets anders.
Dit zijn LotusvoetjesDat is hetzelfde ja. Kleine schoenmaten werden als zeer mooi beschouwd, ook al vermink je daarmee de voet mee. Niet dat we in het westen recht van spreken hebben, in algemene zin, wij hadden iets soortgelijks met de taille. Brrr, ook zo eng.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://nl.wikipedia.org/wiki/LotusvoetjesRon Paul 2012
yep...quote:Op donderdag 21 april 2011 18:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde ja. Kleine schoenmaten werden als zeer mooi beschouwd, ook al vermink je daarmee de voet mee. Niet dat we in het westen recht van spreken hebben, in algemene zin, wij hadden iets soortgelijks met de taille. Brrr, ook zo eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |