Oh dus het maakt niet uit of ik er ook ben?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo lang we vlees en bier en Sharr en Appeltje hebben is het goed.
Iedereen weet allang dat jij eigenlijk een man bent.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dus het maakt niet uit of ik er ook ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gepost hebben.
Mij mag je er voor wakker maken.
Oh kut en ik dacht dat ik het nog wel zo goed verborgen hield.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Iedereen weet allang dat jij eigenlijk een man bent.
Ik zie jou vanavond als ik van boord ga. In de Beurs. Hihi.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef minkuukel het volgende:
Hier moet je dusDan ben jij nu te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gepost hebben.
Jawelquote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
In wat voor buurt woon jij als ze dat uit je achtertuin halen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
haha ik ging net naar boven mijn haren fohnen en in een staart doen en toen liet ik de laptop buiten staan en telefoon ook, alles had dus gejat kunnen worden alles
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef minkuukel het volgende:
Hier moet je dusOMG HAHAHAHIIHI XDXD EERST DENK JE DAT ER STAAT DAT JE HIER WEL GEPOST MOET HEBBENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gepost hebben.EN ALS JE DAN DIE SPOILER OPENT STAAT ER OPEENS NIET TUSSEN
OPEENS HELE ANDERE ZIN TOCH
HAHHAHIHII XD
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Als je in Dalerpeel woont lijkt de kans erg klein dat je spullen gejat worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
haha ik ging net naar boven mijn haren fohnen en in een staart doen en toen liet ik de laptop buiten staan en telefoon ook, alles had dus gejat kunnen worden alles
Ik zal niet te vinden zijn in de Beursquote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zie jou vanavond als ik van boord ga. In de Beurs. Hihi.
Oke, gelukkig maarquote:
Gebeurd dat daar zo snel ?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
In de tuinquote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
best fatsoenlijk maar ik ben paranoia jwzquote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef sharr het volgende:
[..]
In wat voor buurt woon jij als ze dat uit je achtertuin halen?
Jawel, ik voel het gewoon aan mijn urine.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zal niet te vinden zijn in de Beurs![]()
Jaloers, ik ben het.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Met de laptop in de zon met een biertje erbij, gewoon omdat het kan
Heb je het toch foutquote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jawel, ik voel het gewoon aan mijn urine.
Ik ben slecht bezig de laatste tijdquote:
Fucking heet lokaal. Ik zit er.quote:
Kut, voor niks over mijn handen gepist.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je het toch fout![]()
Ik ga met allemaal mensen die ik praktisch niet ken (alleen van studentenfeestjes) uit en met een vriendin die ze wel kent, omdat het haar studiegenoten zijn![]()
en we gaan niet naar de beurs dus.
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG HAHAHAHIIHI XDXD EERST DENK JE DAT ER STAAT DAT JE HIER WEL GEPOST MOET HEBBENEN ALS JE DAN DIE SPOILER OPENT STAAT ER OPEENS NIET TUSSEN
OPEENS HELE ANDERE ZIN TOCH
HAHHAHIHII XD
hihiquote:Op donderdag 21 april 2011 14:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kut, voor niks over mijn handen gepist.
Hoef je niet naar school/werkquote:Op donderdag 21 april 2011 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
fucking hete zon, ik zit er
pendulum aan ftw
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 21 april 2011 14:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kut, voor niks over mijn handen gepist.
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
herkansingen deze week dus alleen morgen een uurtje ofzo
Jij bent echt mijn zusje hèquote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef sharr het volgende:
Relaxte stoel in de zon met chips en DI.fm. Ik heb het.
tihi sukkel.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:02 schreef HappyBob het volgende:
Veilig binnen, eenzaam, mensenschuw, wit, lelijk, dik, ik ben het.
Gridlokquote:
Neuh wij hebben maar 1x herkansingen. Nu kun je dingen herkansen van 4e/5e/6equote:Op donderdag 21 april 2011 14:02 schreef sharr het volgende:
Een week lang herkansingen? Bij ons duurt dat twee uur, op vrijdagmiddag het zevende en achtste___!
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgeslagen [ afbeelding ]
Oh, da's wel chillquote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
herkansingen deze week dus alleen morgen een uurtje ofzo
Hij behandelt je alsof je zijn eigen zoon zou zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik denk het welAls je maar niet agressief met je zusje omgaat, dan vind ik het best.
Doei Merel.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens lekker in de zon liggen buiten
Muziekje op, boek lezen, bruin worden
Bomen maken.quote:
Nee die tijd heb ik gehad.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik denk het welAls je maar niet agressief met je zusje omgaat, dan vind ik het best.
Zoonquote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hij behandelt je alsof je zijn eigen zoon zou zijn
Zon zequote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga maar eens lekker in de zon liggen buiten
Muziekje op, boek lezen, bruin worden
Niet zoveel voer naar binnen naaien is ook een oplossing.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb een grafhekel aan mijn bovenbenen gr gr
wie is plastische chirurg ik wil een liposuctie
Gadverquote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Daagquote:
Ik wil er wel een mes inzetten hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dankjequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niet zoveel voer naar binnen naaien is ook een oplossing.
mag ik doctortje met je spelen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het zal wel weer meevallenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Veel plezier toekomstig negerinquote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daag![]()
[..]
Ik wil er wel een mes inzetten hoor![]()
Je moet van te voren alleen wel het een en ander tekenen.
[..]
Dankje![]()
Daag iedereen![]()
Ik mag sharr best pesten.quote:
Je buik is dik omdat je zwanger bent. TIENERMOEDER!!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef sharr het volgende:
Ik wil ook een liposuctie. Bovenbenen en buik graag. Eventueel bovenarmen.
Ikke, ikke, ikke. Mag ik je vet wegzuigen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef sharr het volgende:
Jammer.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ragboer pesten, hij is niet lievv
Haha die is gek, dat is hetzelfde als dat de man met de grootste penis ter wereld zegt dat hij een kleintje heeftquote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef sharr het volgende:
* sharr augurk eetquote:Op donderdag 21 april 2011 14:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je buik is dik omdat je zwanger bent. TIENERMOEDER!!
Beach, Patje, Fur, Bob of ik?quote:
haha en dan mensen met een hoofddoek vragen of zij verkleed zijn. Of bedoel je niet zoeen vossenjachtquote:
Daar heeft hij niets over te zeggen.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
haha en dan mensen met een hoofddoek vragen of zij verkleed zijn. Of bedoel je niet zoeen vossenjacht
Of Jan? (Waarom Appel? Appel is een meisje.)quote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom noem je Jan of Appel niet?
Omdat makkelijkerquote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
waarom blik als je verse kan eten?
Meisjes zijn lekker..ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Of Jan? (Waarom Appel? Appel is een meisje.)
Hij heeft geen piratenskills, gewoon klimmen in de boom en kokosnoten pakken enzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
waarom blik als je verse kan eten?
Weet ik. Maar het ging over Klinkertje, wist niet dat zij biseksueel was.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Meisjes zijn lekker..ben je homo ofzo?
Ik vertrouw je niet meer..je komt me net iets te gay over.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het ging over Klinkertje, wist niet dat zij biseksueel was.
Wat is dit voor muiterij danquote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij heeft geen piratenskills, gewoon klimmen in de boom en kokosnoten pakken enzo.
Waar zullen we afspreken, schatje. Bodytalk of Pann?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vertrouw je niet meer..je komt me net iets te gay over.
sziget wordt je vies vanquote:Op donderdag 21 april 2011 14:12 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
OW YEAY WHITE LIES SZIGET 2011!
Een vies, dik, vet varkenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En wat zie je als je in de spiegel kijkt?
Sowieso lekker swingen op een Pann feestje in Tivoli tochquote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Waar zullen we afspreken, schatje. Bodytalk of Pann?
Iddquote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
sziget wordt je vies van
ik doe niet aan vies worden
tent slapen niet douchen
White Lies zijn geniaalquote:Op donderdag 21 april 2011 14:12 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
OW YEAY WHITE LIES SZIGET 2011!
quote:
Dat klopt wel eigenlijk. Bier, sigaretten, tosti's en honden.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als ik aan Sharr denk... Dan denk ik aan een heel lief schattig meisje enzo. Die bier drinkt en een sigaretje rookt. En lekker met de honden wandelt en tosti's eet enzo. Sharrrrr
Zijn veel heteromeisjes, en altijd gezellig hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook wel eens naar Pann, is dat leuk als hetero?
Daar zitten ze dus ..quote:Op donderdag 21 april 2011 14:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zijn veel heteromeisjes, en altijd gezellig hoor
Ook tofquote:
Ik wil er ook een keer heen, maar kan mn vriendinnen niet overhalen ;')quote:Op donderdag 21 april 2011 14:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zijn veel heteromeisjes, en altijd gezellig hoor
Sexy toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jamaar dadelijk word ik aangevallen door lesbo's
Je moet ook niet gaan zonder een homo in je groepjequote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook tof
Coldplay zie ik dit jaar dan
[..]
Ik wil er ook een keer heen, maar kan mn vriendinnen niet overhalen ;')
homo, checkquote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan zonder een homo in je groepje
Ik wil naar de Beurs, met Sharr.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
Ik wil ook naar Pann. Als jongen verkleed.
Ja maar ik ken je niet echt goedquote:
Nee, maar de homo's die ik ken, daar ben ik niet zo goed bevriend meequote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan zonder een homo in je groepje
Ik de 20equote:
ik ben niet zo oudquote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
6 mei kan ook wel..maar is wel 25+ [ afbeelding ]
21 mei is ook op een zaterdagquote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik ken je niet echt goed
[..]
Nee, maar de homo's die ik ken, daar ben ik niet zo goed bevriend mee![]()
[..]
Ik de 20e
Eventjes in een paar dagen tijd 7 jaar ouder worden dan!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
6 mei kan ook wel..maar is wel 25+ [ afbeelding ]
ik vanaf 16e 2 wekenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik ken je niet echt goed
[..]
Nee, maar de homo's die ik ken, daar ben ik niet zo goed bevriend mee![]()
[..]
Ik de 20e
Eventjes in een paar dagen tijd een maand ouder worden dan!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eventjes in een paar dagen tijd 7 jaar ouder worden dan!
JA DIE WEEK ERVOOR EN ERNA DUHHquote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
21 mei is ook op een zaterdagWAT NOU EXAMENS
Ik weet hetquote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
21 mei is ook op een zaterdagWAT NOU EXAMENS
Awh, arme jijquote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik vanaf 16e 2 weken_
Ik bijt niet hoor
ok niet hard.
ohohoh wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eventjes in een paar dagen tijd een maand ouder worden dan!
Sharr is nog minderjarig. Hihi.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:20 schreef sharr het volgende:
Letterlijk trouwens. Met een aansteker.
Hihi trouwens ben ik de jongste hier ofzo
6 juni..dus precies een maand ernaquote:Op donderdag 21 april 2011 14:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik weet het
[..]
Awh, arme jij![]()
Ik heb maar 1 examen gelukkig
nouja, 2 als ik de kunstacademie meetel![]()
Ja maar dat is juist eng![]()
[..]
ohohoh wanneer ben je jarig?
Jij de sneakers, ik de hakken gr grquote:Op donderdag 21 april 2011 14:21 schreef 92Merel het volgende:
ik wil dit ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 21 april 2011 14:21 schreef 92Merel het volgende:
ik wil dit ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe mensen zijn leuk als ze leuk zijn, that makes sensequote:Op donderdag 21 april 2011 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind nieuwe mensen leuk
ok alleen als ze leuk zijn, anders moet ik een slap excuus verzinnen om snel weg te gaan
Aaawhquote:Op donderdag 21 april 2011 14:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
6 juni..dus precies een maand erna
Nietquote:Op donderdag 21 april 2011 14:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij de sneakers, ik de hakken gr gr
hahahaquote:Op donderdag 21 april 2011 14:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ookAlleen dan met andere schoenen
En ik de oudstequote:Op donderdag 21 april 2011 14:20 schreef sharr het volgende:
Letterlijk trouwens. Met een aansteker.
Hihi trouwens ben ik de jongste hier ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:23 schreef minkuukel het volgende:
En ik de oudste
[..]
En ik de oudste
Jij bent 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of u bent
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:23 schreef minkuukel het volgende:
En ik de oudste
[..]
En ik de oudste
Maak je leeftijd bekend dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onjuist, ik ben een piraat.quote:
Ik moet mn posts laag houden, zit sinds vandaag eindelijk op de 100 per dagquote:Op donderdag 21 april 2011 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een bende als iedereen quote
SuperwormJim Gefeliciteerd!
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:22 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een bende als iedereen quote
SuperwormJim Gefeliciteerd!
Wie is dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik moet mn posts laag houden, zit sinds vandaag eindelijk op de 100 per dag
de schoenen waren overigens van
[ afbeelding ]
ik vind dr eng
101 alquote:Op donderdag 21 april 2011 14:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik moet mn posts laag houden, zit sinds vandaag eindelijk op de 100 per dag
de schoenen waren overigens van
[ afbeelding ]
ik vind dr eng
Wil je dan zo graag oud worden?quote:
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
deed jij een piratenedit dan?
Nohh, net zat ik nog op 100quote:
Ik ga nu maar naar binnen, is geen zon meer te zienquote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
laptop ga leeg dan heb ik een excuus om naar binnen te gaan
Dag Relletjequote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nohh, net zat ik nog op 100
Dan moet ik er nu wel echt vanaf![]()
![]()
Daag![]()
het zonnige zuidenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ga nu maar naar binnen, is geen zon meer te zien
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
TS [ afbeelding ]
SwJ [ afbeelding ]
Quote deze minstens 3x of je wordt verkracht in je slaap door een koala met het syndroom van down.
TS [ afbeelding ]
SwJ [ afbeelding ]
Quote deze minstens 3x of je wordt verkracht in je slaap door een koala met het syndroom van down.
TS [ afbeelding ]
SwJ [ afbeelding ]
Doei Sharr.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:27 schreef sharr het volgende:
Jongens ik ga naar de dokter ik doe hem de groetjes van jullie ok ok gr gr
[..]
[..]![]()
Okquote:Op donderdag 21 april 2011 14:27 schreef sharr het volgende:
Jongens ik ga naar de dokter ik doe hem de groetjes van jullie ok ok gr gr
[..]
[..]![]()
Dan hoef je ook niet meer te gaan hardlopen toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg nu al spierpijn bij de gedachte dat ik morgen weer moet hardlopen
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet meer te gaan hardlopen toch?
Hey Lunaquote:
Hey, jou ken ik ookquote:
Nee eigenlijk al een lange tijd niet meer, ik spreek ze nog wel hoor.quote:
Lekker plakkerig.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Haha de dokter gaat in sharr haar oor spuiten
Hoeveel Juup heb je al op?quote:
Oke!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk al een lange tijd niet meer, ik spreek ze nog wel hoor.
Nog 21 te gaan...quote:
Leuk dat je hier even komt kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke! [ afbeelding ] Ik spreek ze nooit meer, ik heb het zo druk met school dat er geen SC meer te volgen valt. Dus nu val ik soms een willekeurige SC binnen om even te kletsen.
De basisschool is ook uit zie ikquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De basisschool is ook uit zie ik
Hallonquote:Op donderdag 21 april 2011 14:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Na een maand eindelijk eens voor 5 uur vrij
Kan ik van genieten
Mogge! Effe omkleden, afwassen en tas inpakken!quote:
Zwangerquote:Op donderdag 21 april 2011 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben opeens vet misselijk en duizelig
Zover ga ik niet vandaag hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 14:54 schreef Ragboer het volgende:
SPAGHETTIVRETER NOG 21 BIER! JALALALALA!
Bietsj.quote:
En afterparty bij de Bodytalk.quote:
Pak een bekertje, vang hem, doe aan de andere kant een papiertje en loop ermee naar buiten om hem los te laten.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en dan faal ik en dan steekt hij me
Probeer met hem te communiceren dmv zoemgeluidenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en dan faal ik en dan steekt hij me
en dan laat ik hem los en dan steekt hij mequote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Pak een bekertje, vang hem, doe aan de andere kant een papiertje en loop ermee naar buiten om hem los te laten.
Bijen moet je niet doden.
En dan maak ik hem boos en dan steekt hij mequote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Probeer met hem te communiceren dmv zoemgeluiden
Doet ie niet. Als bijen iemand steken, gaan ze zelf dood. Beest zal gewoon wegvliegen.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en dan laat ik hem los en dan steekt hij me
Dan steekt hij karelquote:
Ik laat hem wel zitten tot mama thuis isquote:Op donderdag 21 april 2011 15:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Doet ie niet. Als bijen iemand steken, gaan ze zelf dood. Beest zal gewoon wegvliegen.
Als ik ongelijk heb, dan gaan we wel samen naar pann
Omdat bijen nu nog nuttig zijn voor de koningin zullen ze niet steken, tenzij ze echt niet anders kunnen. Pas als hun taak erop zit kunnen ze vervelend wordenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Doet ie niet. Als bijen iemand steken, gaan ze zelf dood. Beest zal gewoon wegvliegen.
Als ik ongelijk heb, dan gaan we wel samen naar pann
pics van Karelquote:Op donderdag 21 april 2011 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan steekt hij karel
[..]
Ik laat hem wel zitten tot mama thuis is
Ben jij een imker?quote:Op donderdag 21 april 2011 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat bijen nu nog nuttig zijn voor de koningin zullen ze niet steken, tenzij ze echt niet anders kunnen. Pas als hun taak erop zit kunnen ze vervelend worden
goede reisquote:Op donderdag 21 april 2011 15:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik moet mijn trein halen!
arriverderci!
Neequote:
Daft Punkquote:Op donderdag 21 april 2011 15:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik moet mijn trein halen!
arriverderci!
quote:Op donderdag 21 april 2011 15:50 schreef gianni61 het volgende:
werken is kut..
dat wilde ik even kwijt
Hallon allemaal
ik heb zin in Friday friday fridayquote:
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 21 april 2011 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zin in Friday friday friday
en nu ook in spaghetti
Haj Sharrquote:
hoe kan dat dan?quote:
Ik weet niet, ik scheld alles en iedereen uit. Dankjewelquote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe kan dat dan?
Knuffel voor lieve sharr..
oke oke,quote:Op donderdag 21 april 2011 15:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik scheld alles en iedereen uit. Dankjewel![]()
Dus toch je periodquote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, gewoon chagrijnig. (Zie de vorige TT trouwens)
Hoi gianquote:
Sharrieparriequote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
Appeltje
En ben ik de enige die dat nummer Friday nog nooit afgeluisterd heb?
Heavy metal versiequote:Op donderdag 21 april 2011 16:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi gian
[..]
Sharrieparrie
Je moet eens een parody op dat lied luisteren.![]()
NEW YORK SUPER FUDGE CHUNKquote:Op donderdag 21 april 2011 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke oke,
bakje ben&jerry + lepeltje voor sharr
en begin maar te vertellen..
Ik kom langs.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:01 schreef Patje1987 het volgende:
Appel
En sharr ik heb nog B&J als je ijs wil eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zat te twijfelen tussen die en cookie dough, is toch cookie dough gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
die is viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
tevens typt karel soms mee. hij zit op mijn toetsenbord en hapt in mijn vingers gr gr
Goede keusquote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen die en cookie dough, is toch cookie dough geworden
Cookie dough is ookquote:Op donderdag 21 april 2011 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen die en cookie dough, is toch cookie dough geworden
Dat is dan jammerquote:Op donderdag 21 april 2011 16:05 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik kan die Rebecca Black nu al niet meer zien
Goed plan.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:07 schreef gianni61 het volgende:
ik nog bijna nooit B&J op
zometeen maar even langs de super
moet je toevallig werken? dan rij ik wel even een blokje om naar jouw super..quote:
Nee, ik ben vrij vandaag.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je toevallig werken? dan rij ik wel even een blokje om naar jouw super..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |