Oh dus het maakt niet uit of ik er ook ben?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo lang we vlees en bier en Sharr en Appeltje hebben is het goed.
Iedereen weet allang dat jij eigenlijk een man bent.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh dus het maakt niet uit of ik er ook ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gepost hebben.
Mij mag je er voor wakker maken.
Oh kut en ik dacht dat ik het nog wel zo goed verborgen hield.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Iedereen weet allang dat jij eigenlijk een man bent.
Ik zie jou vanavond als ik van boord ga. In de Beurs. Hihi.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef minkuukel het volgende:
Hier moet je dusDan ben jij nu te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gepost hebben.
Jawelquote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
In wat voor buurt woon jij als ze dat uit je achtertuin halen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
haha ik ging net naar boven mijn haren fohnen en in een staart doen en toen liet ik de laptop buiten staan en telefoon ook, alles had dus gejat kunnen worden alles
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:56 schreef minkuukel het volgende:
Hier moet je dusOMG HAHAHAHIIHI XDXD EERST DENK JE DAT ER STAAT DAT JE HIER WEL GEPOST MOET HEBBENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gepost hebben.EN ALS JE DAN DIE SPOILER OPENT STAAT ER OPEENS NIET TUSSEN
OPEENS HELE ANDERE ZIN TOCH
HAHHAHIHII XD
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Als je in Dalerpeel woont lijkt de kans erg klein dat je spullen gejat worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
haha ik ging net naar boven mijn haren fohnen en in een staart doen en toen liet ik de laptop buiten staan en telefoon ook, alles had dus gejat kunnen worden alles
Ik zal niet te vinden zijn in de Beursquote:Op donderdag 21 april 2011 13:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zie jou vanavond als ik van boord ga. In de Beurs. Hihi.
Oke, gelukkig maarquote:
Gebeurd dat daar zo snel ?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
In de tuinquote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
best fatsoenlijk maar ik ben paranoia jwzquote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef sharr het volgende:
[..]
In wat voor buurt woon jij als ze dat uit je achtertuin halen?
Jawel, ik voel het gewoon aan mijn urine.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zal niet te vinden zijn in de Beurs![]()
Jaloers, ik ben het.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Met de laptop in de zon met een biertje erbij, gewoon omdat het kan
Heb je het toch foutquote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jawel, ik voel het gewoon aan mijn urine.
Ik ben slecht bezig de laatste tijdquote:
Fucking heet lokaal. Ik zit er.quote:
Kut, voor niks over mijn handen gepist.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je het toch fout![]()
Ik ga met allemaal mensen die ik praktisch niet ken (alleen van studentenfeestjes) uit en met een vriendin die ze wel kent, omdat het haar studiegenoten zijn![]()
en we gaan niet naar de beurs dus.
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG HAHAHAHIIHI XDXD EERST DENK JE DAT ER STAAT DAT JE HIER WEL GEPOST MOET HEBBENEN ALS JE DAN DIE SPOILER OPENT STAAT ER OPEENS NIET TUSSEN
OPEENS HELE ANDERE ZIN TOCH
HAHHAHIHII XD
hihiquote:Op donderdag 21 april 2011 14:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kut, voor niks over mijn handen gepist.
Hoef je niet naar school/werkquote:Op donderdag 21 april 2011 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
fucking hete zon, ik zit er
pendulum aan ftw
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 21 april 2011 14:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kut, voor niks over mijn handen gepist.
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
herkansingen deze week dus alleen morgen een uurtje ofzo
Jij bent echt mijn zusje hèquote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef sharr het volgende:
Relaxte stoel in de zon met chips en DI.fm. Ik heb het.
tihi sukkel.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:02 schreef HappyBob het volgende:
Veilig binnen, eenzaam, mensenschuw, wit, lelijk, dik, ik ben het.
Gridlokquote:
Neuh wij hebben maar 1x herkansingen. Nu kun je dingen herkansen van 4e/5e/6equote:Op donderdag 21 april 2011 14:02 schreef sharr het volgende:
Een week lang herkansingen? Bij ons duurt dat twee uur, op vrijdagmiddag het zevende en achtste___!
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgeslagen [ afbeelding ]
Oh, da's wel chillquote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
herkansingen deze week dus alleen morgen een uurtje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |