Brommert jwz.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
hihi ok ik ben weg, in de tram want geen fiets meer, hoerenzooi
Minder fappen man.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:37 schreef HappyBob het volgende:
Nog steeds spierpijn in mijn schoudersZo kan ik toch niet normaal dansen!!
Gister eindelijk weer eens lekker kunnen fappen..daar kwam me toch een zooi uit.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gister eindelijk weer eens lekker kunnen fappen..daar kwam me toch een zooi uit.
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:37 schreef HappyBob het volgende:
Nog steeds spierpijn in mijn schoudersZo kan ik toch niet normaal dansen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Gister eindelijk weer eens lekker kunnen fappen..daar kwam me toch een zooi uit.
[..]
buikpijn en braken ?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohjee.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
buikpijn en braken ?je bent toch niet in verwachting he ?
straks krijg je een baby zonder neus ofzo
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
oh shitquote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
buikpijn en braken ?je bent toch niet in verwachting he ?
straks krijg je een baby zonder neus ofzo
[..]stiekem al een stukje afgeknabbelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Moet kunnenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem al een stukje afgeknabbelt?
maar dan de blauwequote:
Altijd even voorproeven hequote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem al een stukje afgeknabbelt?
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:40 schreef sharr het volgende:
[..]
oh shiteen baby zonder neus en haar... oh shit...
Niks ONZ Radio.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef mr-green het volgende:
ah hier zitten al die ONZ radio fokkers
quote:
Junk.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]Ik doe helemaal geen drugsjes meer..maar als ik echt niet meer kan en heb nog een een lange nacht te gaan mag zo'n pilletje er nog wel in
Onzin radioquote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef mr-green het volgende:
ah hier zitten al die ONZ (radio) fokkers
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom elke maand op sharr haar feestje, want dan krijg je een snoepzak en je wordt thuisgebracht.
alleen op all-night feestjes.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]Ik doe helemaal geen drugsjes meer..maar als ik echt niet meer kan en heb nog een een lange nacht te gaan mag zo'n pilletje er nog wel in
Niet, hier zitten piraten.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef mr-green het volgende:
LEES MIJN VERHAAL DAN EENS GOEDquote:
ik ga liever dood dan dat ik één tel luisterquote:Op donderdag 21 april 2011 12:42 schreef mr-green het volgende:
Bier is ook drugs.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
LEES MIJN VERHAAL DAN EENS GOEDIk doe alleen nog biertjes
En ook dat alleen als ik uitga. Thuis drink ik nooit bier in mijn eentje..ik ben een gezonde jongen!!
Dit dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:44 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga liever dood dan dat ik één tel luister
Lees de OP.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:45 schreef mr-green het volgende:
mag ik hier alleen posten als ik een piraat ben/wil zijn?
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:44 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga liever dood dan dat ik één tel luister
Jannnnnnquote:
Bier valt serieus onder drugs.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad alles wel als drugs zien
Wat vind jij een beetje jammer?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef mr-green het volgende:
beetje jammer. Maar ik ga even de OP lezen
Jawel hoor ik hoopte gewoon op een spannende penaltyreeks maarja de Champions League is denk ik toch voor Barcaquote:Op donderdag 21 april 2011 12:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Jannnnnnhet verlies van Barça al te boven? Er komen nog twee wedstrijden op revanche toch
Protip: crewbash.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef Driepink het volgende:
Snelle vraag: Kunnen jullie misschien weer even mopperen dat ik loop te zeiken/baggeren? Dan krijg ik weer een ban, en kan ik gewoon weer als een "normale" niet-fok-verslaafde door het leven.
Snel antwoord: ?!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef Driepink het volgende:
Snelle vraag: Kunnen jullie misschien weer even mopperen dat ik loop te zeiken/baggeren? Dan krijg ik weer een ban, en kan ik gewoon weer als een "normale" niet-fok-verslaafde door het leven.
Koffie ook geloof ik..maar je zou chocola bijvoorbeeld ook kunnen zien als drugs. En zo zou je nog wel even door kunnen gaan..quote:Op donderdag 21 april 2011 12:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Bier valt serieus onder drugs.Koffie weet ik niet zeker, zou kunnen.
sorry, die begroeting is alleen voor mereltje gereserveerdquote:
post ergens tubgirl gewoonquote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef Driepink het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Koffie ook geloof ik..maar je zou chocola bijvoorbeeld ook kunnen zien als drugs. En zo zou je nog wel even door kunnen gaan..
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, die begroeting is alleen voor mereltje gereserveerd
Jullie klinkt zo generaliserend..ik voel mij niet thuis in dat hokje.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:48 schreef Driepink het volgende:
Ja, ik was geband, 48 uur (wauwquote:
Idd, net zoals dat je tegenwoordig van zowat alles wel kanker kunt krijgen.....quote:Op donderdag 21 april 2011 12:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt.Er is gewoon helemaal niks meer gezond voor je.
Gewoon crewbash of tubgirl posten, heeft ie ook een ban.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jullie klinkt zo generaliserend..ik voel mij niet thuis in dat hokje.
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik was geband, 48 uur (wauw) maar ik vermaakte me wel moet ik zeggen, niet steeds achter Fok! enzo.. dus als iedereen me nou weer geband wilt zien
grquote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gewoon crewbash of tubgirl posten, heeft ie ook een ban.
Zadel ons niet op met je problemen hequote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik was geband, 48 uur (wauw) maar ik vermaakte me wel moet ik zeggen, niet steeds achter Fok! enzo.. dus als iedereen me nou weer geband wilt zien
Jij, out of all people, moet weten HOE MOEILIJK dit isquote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Zadel ons niet op met je problemen hezet gewoon zelf fok uit.
Hij heeft nogal moeite met het begrijpen van "gewoon crewbash of tubgirl posten" geloof ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Zadel ons niet op met je problemen hezet gewoon zelf fok uit.
Klik gewoon op het kruisje lamme leo.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klik gewoon op het kruisje lamme leo.
Niet omdat het ongezond isquote:Op donderdag 21 april 2011 12:49 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt.Er is gewoon helemaal niks meer gezond voor je.
True.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet omdat het ongezond isMaar leven sowieso is ongezond. Je komt steeds dichter bij de dood.
Nee hoor. Kijk eens naar mijn postgemiddelde bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij, out of all people, moet weten HOE MOEILIJK dit is
Eigenlijk zoekt hij gewoon contact op fok..als hij serieus alleen gebanned zou willen worden had hij dat allang kunnen verwezenlijken.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij heeft nogal moeite met het begrijpen van "gewoon crewbash of tubgirl posten" geloof ik.
Denk het ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eigenlijk zoekt hij gewoon contact op fok..als hij serieus alleen gebanned zou willen worden had hij dat allang kunnen doen.
postgemiddelde koppelen aan hoeveel je op fok zit...quote:Op donderdag 21 april 2011 12:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee hoor. Kijk eens naar mijn postgemiddelde bijvoorbeeld.
Je was voor mijn ninja-editquote:
Ja waar blijf je man ?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef Michhas het volgende:
Waarom ben ik niet uitgenodigd op het feestje van sharr?
Ben ik de enige die er niet is?
Ik zet de barbecue alvast aanquote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja waar blijf je man ?er zijn zelfs wasberen hier... omg ze zijn zo lief
Er komen ook nog vosjes.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nou de eerste TR is gemaakt wegens doodverwensing hoor we zullen zienquote:Op donderdag 21 april 2011 12:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
HOE DURF JE!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij wilt niet gebanned worden. En als hij zich echt zo zou vermaken buiten fok zou hij hier nu ook niet zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:56 schreef Henkie94 het volgende:
Driepink, als je gebanned wilt worden, moet je even je accountgegevens aan PsychoTheRapist geven gr
Hoi Ragbroer. Ik kom er dan zo aan om in te slaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:58 schreef Ragboer het volgende:
Hoi mensen, bij de Hoogvliet is er 25% korting op alles van Hertog Jan. Ook de Leffe is in de aanbieding. Groetjes, Ragboer.
Hoi Ragboer.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:58 schreef Ragboer het volgende:
Hoi mensen, bij de Hoogvliet is er 25% korting op alles van Hertog Jan. Ook de Leffe is in de aanbieding. Groetjes, Ragboer.
Dag Henkiequote:Op donderdag 21 april 2011 12:59 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga naar school groetjes en kusje henk gr gr
Mijn verse sappen zijn ook in de aanbieding.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:00 schreef HappyBob het volgende:
Bij de AH zijn de verse sappen in de aanbieding.
Groetjes, Bobo
Delen, ok.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:03 schreef sharr het volgende:
Ik ga een fruitsmoothie maken. Doei. Tot zo.
Met veel augurken. Doei. Tot zo.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:03 schreef sharr het volgende:
Ik ga een fruitsmoothie maken. Doei. Tot zo.
Korting met bonuskaart ?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn verse sappen zijn ook in de aanbieding.
Mag ik uit de fles drinken?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Mijn verse sappen zijn ook in de aanbieding.
Ik denk niet dat jij dit wilquote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Korting met bonuskaart ?
succes Henkie
Zwangere vrouwen eten graag augurken. Doei. Tot zo.quote:
Ik ben niet zwangerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen eten graag augurken. Doei. Tot zo.
aawwwwwquote:Op donderdag 21 april 2011 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee nu krijg ik bultjes van de zon
Je wilde ook al niet op de foto vanwege je dikke zwangere buik.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu al genoeg van Klinky? [ afbeelding ]
Doei Beachquote:
Dat was gewoon vanwege mijn dikke buik, hij was niet zwangerquote:Op donderdag 21 april 2011 13:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je wilde ook al niet op de foto vanwege je dikke zwangere buik.
Veel plezier Janquote:Op donderdag 21 april 2011 13:09 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga even een bezoek brengen aan mn zus, tot later![]()
Langs de Tol?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:09 schreef JanPiraat het volgende:
Doe Claudia de groetjesquote:Op donderdag 21 april 2011 13:09 schreef JanPiraat het volgende:
Gevoelige snaar geraaktquote:Op donderdag 21 april 2011 13:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat was gewoon vanwege mijn dikke buik, hij was niet zwanger
Ja beter, dankjewel.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt [ afbeelding ] Was niet zo bedoeld toch..dikke buik staat je goed enzo [ afbeelding ]
Beter zo? [ afbeelding ]
Hoi Sharr.quote:
Ga je mee naar de Hoogvliet?quote:
Hoi Spees.quote:
Zoiets zou ik nooit zeggen.quote:
Ik ook niet maar dan heb ik het alvast in huis enzo. Koud enzo. Hertog Jan in de aanbieding hihi.quote:
Als ik zou drinken zou ik zo hard gaan slapen nu.quote:
Ik heb hier acht halve liter blikken Warsteiner. Blikken.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:16 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga gewoon een keer met Sharr samen Hertog Jan drinken. En ook nog een keer met Patje aan de Warsteiner.
Dat kloptquote:
Shar heeft geen geld allus, jeweet.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Shar wil niet met mij daten morgen
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef mr-green het volgende:
wow hebben jullie dat SC Piraten topic gezien? Best zielig
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef mr-green het volgende:
Het erge is gewoon dat er ook nog eens een heel verhaal achter zit. Nee serieus: zoek een leven
Maarja straks kom ik weer te negatief over. Wens ze veel plezier in hun topic
Overschenken in een bierglas...quote:Op donderdag 21 april 2011 13:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb hier acht halve liter blikken Warsteiner. Blikken.
Mag ik die?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb hier acht halve liter blikken Warsteiner. Blikken.
Ja. Dat vind ik best een goed idee eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zullen we de prostitutie ingaan?
WAT?!!?!?!?!?! Sharr gaat niet de prostitutie inquote:Op donderdag 21 april 2011 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zullen we de prostitutie ingaan?
Wel jongen, samen achter de ramen schept een bandquote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAT?!!?!?!?!?! Sharr gaat niet de prostitutie in
Baasquote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb hier heerlijke Chocomel, Multifruitsapdinges, verse sappen van de AH, limonade en CoolBestWIE KOMT ER BIJ MIJ FEESTJE BOUWEN DAN?!?
Naar mijn koelkast..zie je zoquote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
BaasIk kom langs, waar moet ik heen?
Bob, je UIquote:Op donderdag 21 april 2011 13:18 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb hier heerlijke Chocomel, Multifruitsapdinges, verse sappen van de AH, limonade en CoolBestWIE KOMT ER BIJ MIJ FEESTJE BOUWEN DAN?!?
Hoi Merel, vanavond naar de Beurs?quote:
Ik was daar afgelopen weekendquote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Merel, vanavond naar de Beurs?
Nope, maar wel uitquote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Merel, vanavond naar de Beurs?
In de stad?quote:
Ik ga Merel spotten in de stad.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nope, kakkerkroeg in Utrecht![]()
[..]
Hihi![]()
[..]
Jep
Oh lekker, eet smakelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 13:22 schreef sharr het volgende:
Ohja, Fruitsmoothie alles. Tot zo. Doei.
Succesquote:
quote:DM van mr-green
21-04-2011 @ 13:22:52
ga een leven zoeken (of is dit te makkelijk )
Sorry.quote:
Je weet dat dat niet mag?quote:
Daagquote:Op donderdag 21 april 2011 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik ben naar buiten verhuisd gr gr
Sorry waarvoor?quote:
Bob mag geen banquote:
Achja..fouten maken ik menselijk he..ik zal er niet een nacht minder om slapenquote:
ja maar dan moeten wij levenloze fokautisten jou missenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Achja..fouten maken ik menselijk he..ik zal er niet een nacht minder om slapen [ afbeelding ]
Dat dus.quote:
Het is niet zo dat je meteen niet meer kunt posten. Maar het is niet helemaal de bedoelingquote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Achja..fouten maken ik menselijk he..ik zal er niet een nacht minder om slapen [ afbeelding ]
Jammer dat je gelijk in het forum post. heb nog vermeld dat ik geen discussie wil uitlokken. Want dat gaat uiteindelijk nergens over.quote:
Dan gewoon weer ARG7 fobo openenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja maar dan moeten wij levenloze fokautisten jou missen
Hoezo is deze SC nou weer zielig?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Jammer dat je gelijk in het forum post. heb nog vermeld dat ik geen discussie wil uitlokken. Want dat gaat uiteindelijk nergens over.
Ik geef enkel mijn mening dat ik het een beetje zielig vindt een SC als dit. No hard feelings verder aan jullie als persoon hoor.
Veel plezier allemaal
Ok, doeiquote:Op donderdag 21 april 2011 13:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Jammer dat je gelijk in het forum post. heb nog vermeld dat ik geen discussie wil uitlokken. Want dat gaat uiteindelijk nergens over.
Ik geef enkel mijn mening dat ik het een beetje zielig vindt een SC als dit. No hard feelings verder aan jullie als persoon hoor.
Veel plezier allemaal
Als je het niet aanstaat blijf je gewoon weg. Hoe moeilijk is dat?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Veel plezier allemaal
Ik moest die kansloze reactie even delen met anderen. Als wij ons hier prettig voelen, wie ben jij dan om dat triest en zielig te vinden? Probeer iets van het leven te snappen en ook jij zult ooit geluk vinden.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
Veel plezier allemaal
Ragboer zei Sharrquote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef mr-green het volgende:
weet je wat
voor jullie allemaal
*ik mag toch wel vinden dat ik dit een kut Sc vind
Zeker mag dat..en onderbouwen mag ook altijd natuurlijk. Maar daar gaat het bij jou een klein beetje mis.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef mr-green het volgende:
weet je wat
voor jullie allemaal
Dat mag onderbouwd ja. Maar dat hoef je hier niet te verkondigen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef mr-green het volgende:
weet je wat
voor jullie allemaal
Nu verdien je een groot stuk vlees.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:35 schreef HappyBob het volgende:
Klaar met de wasDat was wel weer genoeg zware arbeid voor vandaag
En Bavaria.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nu verdien je een groot stuk vlees.
Een groot stuk rauw vlees?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nu verdien je een groot stuk vlees.
Stuur maar opquote:
Dat is mogelijk, echte mannen. Het gaat fout met de man, was ophangen en dergelijke. Hierdoor krijg je homo's, echte mannen hebben we nodig. Mannen die lappen vlees eten en bier drinken enzo.quote:
Daarom vraag ik hem op te sturen, logisch toch.quote:
Ok, je hebt hem over een week.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik hem op te sturen, logisch toch.
Jij hebt M!LF gekeken?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is mogelijk, echte mannen. Het gaat fout met de man, was ophangen en dergelijke. Hierdoor krijg je homo's, echte mannen hebben we nodig. Mannen die lappen vlees eten en bier drinken enzo.
Meer homo's is goedquote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is mogelijk, echte mannen. Het gaat fout met de man, was ophangen en dergelijke. Hierdoor krijg je homo's, echte mannen hebben we nodig. Mannen die lappen vlees eten en bier drinken enzo.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik voel me een autist als ik buiten keihard om mijn laptop zit te lachen
Ben je ook, je zit op fokquote:Op donderdag 21 april 2011 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM JONGUH
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM JONGUH. 'vers uit de oven'. Kijk je naar de verpakdatum -> '2 februari 2011.'
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Autist die moet lachenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat? M!LF? Wat is dat?quote:
weet je wat daar allemaal mee gebeurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM JONGUH
Met hela currySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM JONGUH
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Oh sorry. Ik wist niet dat je homo was. Mijn excuses als ik je hebt beledigd.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Meer homo's is goed [ afbeelding ] Van die sexy schaars geklede mannen
quote:
IehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM JONGUHProgramma enzoquote:
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Hela curryquote:
Je mag het wel een keertje goedmaken hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik wist niet dat je homo was. Mijn excuses als ik je hebt beledigd.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]. 'vers uit de oven'. Kijk je naar de verpakdatum -> '2 februari 2011.'
Die Petra tochquote:
Echte vrouwen roken shagquote:
Furdiquote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef Furdinand het volgende:
Ragboer hou eens op met homo's Bashen je kwetst me
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:46 schreef Furdinand het volgende:
Ragboer hou eens op met homo's Bashen je kwetst me
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh sorry. Ik wist niet dat je homo was. Mijn excuses als ik je hebt beledigd.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
homo's zijn leuk om mee te winkelen
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:47 schreef sharr het volgende:
Homo's zijn schattig, serieus.
Nu ga ik roken. Sigaretten.
ik zocht altijd een gay best friend, dacht ik er één gevonden te hebben, bleek ie hetero te zijn en me te zoenenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
homo's zijn leuk om mee te winkelen
Ik heb nu een gayfriend na jaren zoektochtquote:Op donderdag 21 april 2011 13:47 schreef sharr het volgende:
[..]
ik zocht altijd een gay best friend, dacht ik er één gevonden te hebben, bleek ie hetero te zijn en me te zoenen
Waar vind je die?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb nu een gayfriend na jaren zoektocht
op schoolquote:Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar vind je die?Ik zoek er ook eentje.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef sharr het volgende:
Ik zoek er nog één. Wil iemand mijn gay best friend zijn?
Moet hij echt gay zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef sharr het volgende:
Ik zoek er nog één. Wil iemand mijn gay best friend zijn?
Cosje.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:50 schreef Ragboer het volgende:
Serieus, ik begrijp er even niks meer van. Wie in het ARG7-topic posten zijn nou homo?
Kunstacademiequote:Op donderdag 21 april 2011 13:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bij welke opleidingen maak ik de meeste kans?
Arme Rebeccaquote:Op donderdag 21 april 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
'Zangeresje 'slechtste nummer' moet dood'
Slaat nergens op
'Oh Oh's Barbie is zwanger'quote:Op donderdag 21 april 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
'Zangeresje 'slechtste nummer' moet dood'
Slaat nergens op
En zuur toch?quote:
Maar dan word bobje misschien mijn klasgenootquote:
Ik heb medelijden met het kindquote:
HEUJquote:
L-ascorbinezuur.quote:
Ja..hij ook. Voel jij je nog steeds op je gemak hier?quote:
Heb ik ook een keer gedaan, toen reageerde Beach op mijn oproep.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:53 schreef sharr het volgende:
Ik vind homo's leuk. Even in het homotopic posten.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gedaan, toen reageerde Beach op mijn oproep.
Zo lang we vlees en bier en Sharr en Appeltje hebben is het goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja..hij ook. Voel jij je nog steeds op je gemak hier?
Dankje.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo lang we vlees en bier en Sharr en Appeltje hebben is het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |