1 van mijn maten koopt elk jaar voor honderden euro's shirts en petjes enzo. En die loopt er dan ook het hele jaar in rond. Ik heb er ooit 1 gekocht en nooit aan gehad. Dat lijkt leuk, maar neon-roze 'Vodafone' was het toch niet helemaal.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, waar al die kerels in midlifecrisis in lopen.
ZC met een vriend uit Spijkquote:
Ooit als VIP naar Hockenheim geweest, tof om een keer meegemaakt te hebben. (het geluid van 22 F1 auto's zou iedereen een keer IRL moeten horen)quote:Op donderdag 21 april 2011 10:01 schreef Kreator het volgende:
Ik heb helemaal niets tot helemaal weinig met festivals. Dat is voor paupers en hippies. Ik ga liever naar iets tofs als Monza.
Logisch toch, want Mortal Kombat.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen zijn ook net kleine kinderen.
Doet me denken aan beetman die gister als een 12jarige bijna juichend thuiskwam met de nieuwe Mortal Kombat.
Precies dat.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onze rechtse hippie, onze contradictus in termus? Nee, nee dat ben ik niet.
Bijna iedereen, ook niet-fans, is wel onder de indruk van het geluid en de knallen en het overweldigende. Dat hoor je er gewoon niet aan af op tv.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ooit als VIP naar Hockenheim geweest, tof om een keer meegemaakt te hebben. (het geluid van 22 F1 auto's zou iedereen een keer IRL moeten horen)
PS3 oder Xbox360?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies dat.
Echt, zat de hele avond met een grijns op mijn smoel te spelen.
Is de oude magie weer helemaal terug?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies dat.
F1 is gewoon tof.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ooit als VIP naar Hockenheim geweest, tof om een keer meegemaakt te hebben. (het geluid van 22 F1 auto's zou iedereen een keer IRL moeten horen)
Maar doe mij maar een tof housefestival.
Het was hilarisch om te zien, geloof me.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies dat.
Dat waren klassieker lijnen, de eigenaar van SoA is een groot Porsche fan en heeft een van de grootste collecties aan Porsches ter wereld.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tevens heeft State of Art ook Porsche lijnen gehad, met Panamera en later de Carrera lijn.
F1 is tof. Als je het volgt tenminste. Heb ik een poosje gedaan maar ik heb te weinig geduld om op zondagmiddag of een onchristelijke tijd uren te kijken naar zoiets.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bijna iedereen, ook niet-fans, is wel onder de indruk van het geluid en de knallen en het overweldigende. Dat hoor je er gewoon niet aan af op tv.
Hockenheim is wel okay. Nurnburgring is leuker en Spa ook.
360.quote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is de oude magie weer helemaal terug?
Ik vermaak je graag.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was hilarisch om te zien, geloof me.
He said SOA.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:12 schreef PeuRac het volgende:
de eigenaar van SoA is een groot Porsche fan
Ik heb Zandvoort nog meegemaakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
Bijna iedereen, ook niet-fans, is wel onder de indruk van het geluid en de knallen en het overweldigende. Dat hoor je er gewoon niet aan af op tv.
Hockenheim is wel okay. Nurnburgring is leuker en Spa ook.
A1 GP klonk daar ook al erg indrukwekkend.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook.. Tussen de duinen versterkte het geluid nog een klein beetje veel.
Klopt. Dat was idd ook wel gaaf. (maar toch niet hetzelfde).quote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
A1 GP klonk daar ook al erg indrukwekkend.
Ik heb het 2x mee gemaakt, waarvan 1x de start vanuit de pit-lane, dat is wel heel erg bruut.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klopt. Dat was idd ook wel gaaf. (maar toch niet hetzelfde).
Anyway. Ik ga maar es wat werken.
Zeker doen !quote:Op donderdag 21 april 2011 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zal ik hem ook maar eens gaan halen denk ik.
Paar jaar geleden op de nurburgring begon het te stortregenen na 100 meter racen. Toen was er een herstart 10 meter voor mijn neus. Je trilt van je stoel.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het 2x mee gemaakt, waarvan 1x de start vanuit de pit-lane, dat is wel heel erg bruut.
Nicequote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Paar jaar geleden op de nurburgring begon het te stortregenen na 100 meter racen. Toen was er een herstart 10 meter voor mijn neus. Je trilt van je stoel.
Objectieve meningquote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja hoor. Zo objectief als maar kan. Maar wat is jouw objectieve mening erover?
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Vanavond naar een feestje van mijn ex. Ga ik heen met mijn vriendin. Tof als dat kan
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie, werkt boss man stiekem toch een beetje op Ibiza. Tenminste, hij belde net en nu ligt mijn bureau vol met to-do-dingen
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MissB, darling, kun jij even een paar documenten verwerken in presentaties blabla.
Toppie. Ciao
Wat was je werk ook alweer?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie, werkt boss man stiekem toch een beetje op Ibiza. Tenminste, hij belde net en nu ligt mijn bureau vol met to-do-dingen
Kijk dat is lekker zaken doen zoquote:Op donderdag 21 april 2011 10:26 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MissB, darling, kun jij even een paar documenten verwerken in presentaties blabla.
Toppie. Ciao
Dat je maar veel eitjes mag verstoppenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef Duimelot het volgende:
Ik d8 laat ik de singletjes even alvast fijne paasdagen komen wensen![]()
bij deze dus
Ga paaseieren zoeken!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef Duimelot het volgende:
bij deze dus
Danku.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef Duimelot het volgende:
bij deze dus
Werkenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Danku.
Nog mensen met spannende paasplannen?
met alle plezierquote:Op donderdag 21 april 2011 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je maar veel eitjes mag verstoppen
quote:
Ja dat gaat dus echt zoquote:Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
's avonds als ze allemaal naar bed zijn?
Dan moet je dat gewoon doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... ik wilde eerder weg vandaag
Dan kijk je wat je thuis kan doenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... ik wilde eerder weg vandaag
Fijne Witte Donderdagquote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef Duimelot het volgende:
bij deze dus
Ja, gaat ook wel lukken hoor, alleen zo lastig dat hij op het laatste moment laat weten dat ik nu moet wachten tot iemand iets langs komt brengen en ik geen idee heb wanneer diegene komtquote:
Ik verstop ze natuurlijk niet in zijn stuk van de tuin hequote:Op donderdag 21 april 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Biggel houdt niet toevallig van eieren?
Wat slim van jouquote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verstop ze natuurlijk niet in zijn stuk van de tuin he
het is nog niet eens middagquote:Op donderdag 21 april 2011 10:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, gaat ook wel lukken hoor, alleen zo lastig dat hij op het laatste moment laat weten dat ik nu moet wachten tot iemand iets langs komt brengen en ik geen idee heb wanneer diegene komt
yupquote:Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef STING het volgende:
[..]
's avonds als ze allemaal naar bed zijn?
Schoonouders lunchen. Schoonzus bbq. Ouders. Dood.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
Nog mensen met spannende paasplannen?
Leuk, al die familieverplichtingen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Schoonouders lunchen. Schoonzus bbq. Ouders. Dood.
Welke tribune? Ben wel benieuwd of we idd de beste plek hebben. We zitten op de schuine tribune naar het rechte stuk, bij de 1e chicane.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef rival het volgende:
Monza, ben ik geweest. Maar had geen kek blousje aan.
Wij moesten vroeger altijd met zo'n palmpasenstok door de buurt lopen en dan liedjes zingen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Op de baisschool was het tof, dan mocht je in groep 8 de eieren verstoppen, veel stoerder dan het zoeken
Het feit dat jij zegt dat het een leuke familie is maakt het wel eng ja.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat het een leuke familie is. Dus het is niet eens een straf.
Zondagochtend brunchen bij mijn familie, 's avonds bbq-en bij schoonzus. Ik heb er eigenlijk wel zin in. Zie het niet echt als een verplichting (heck, ik kijk het hele jaar uit naar de paasbrunch met 16 verschillende soorten broodquote:
Met een broodhaantje bovenop. Ik ken het.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij moesten vroeger altijd met zo'n palmpasenstok door de buurt lopen en dan liedjes zingen.
Ik weet nog wel dat mijn palmpaasstok het eens begaf, janken!
jaaaa deden wij ook kregen alleen als tip om niet te moeilijke verstopplaatsen te verzinnenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
Op de baisschool was het tof, dan mocht je in groep 8 de eieren verstoppen, veel stoerder dan het zoeken
Het zijn kappers, dat zegt helaas helemaal niksquote:
Ik deed er dus wel twee heel moeilijk, ging ik na schooltijd ze weer ophalenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaa deden wij ook kregen alleen als tip om niet te moeilijke verstopplaatsen te verzinnen
quote:
Palmpasen was de week voor Pasen, deden wij ook. Vond het wat duf.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij moesten vroeger altijd met zo'n palmpasenstok door de buurt lopen en dan liedjes zingen.
Ik weet nog wel dat mijn palmpaasstok het eens begaf, janken!
bruut!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik deed er dus wel twee heel moeilijk, ging ik na schooltijd ze weer ophalen
In ieder geval flink uitrusten, behoorlijk drukke maanden achter de rugquote:Op donderdag 21 april 2011 10:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
yup![]()
anders zijn ze al gevonden voor het echt pasen is;)
jij nog leuke paasplannen?
Dat klinkt bekendquote:Op donderdag 21 april 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
Met pasen gingen wij thuis vroeger altijd mega-uitgebreid ontbijten en dan 'smiddags altijd sjoelen.
Met zo'n wedstrijdbak die het rest van het jaar in de weg stond.
Ondanks je Samsung robo-cleaner?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:41 schreef Kreator het volgende:
Mijn moeder heeft 12 eieren verstopt in mijn huis. Ik heb er 10 gevonden..
Wij gingen altijd eieren zoeken. Maar de lol was er wel af toen mijn zus een ei van mijn stiefvader 30 cm diep in het gat vd droogmolen had gedrukt en hij flipte omdat hij em niet kon vinden.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:43 schreef Kluts het volgende:
Met pasen gingen wij thuis vroeger altijd mega-uitgebreid ontbijten en dan 'smiddags altijd sjoelen.
Met zo'n wedstrijdbak die het rest van het jaar in de weg stond.
Ik logeerde een keer bij een tante van mijn ma in Kudelstaart, gingen we daar scrabblen, kwamen we de scorelijstjes nog tegen van toen mijn moeder zo oud was als ik en daar scrabblede als ze daar logeerde. Zo grappig.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend
Al jaren niet meer gesjoeld. Het schriftje in de sjoelbak is wel vrij tof naar mijn mening. Staat nog de highscore in van mijn opa die in '79 is gestorven
wel leuke maanden mag ik hopen?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
In ieder geval flink uitrusten, behoorlijk drukke maanden achter de rug
Verder bij vrienden langs en natuurlijk het onvermijdelijke etentje met familie
dat is wel heel leuk toch!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend
Al jaren niet meer gesjoeld. Het schriftje in de sjoelbak is wel vrij tof naar mijn mening. Staat nog de highscore in van mijn opa die in '79 is gestorven
Privé ja, werk wat minder. Collega al 2 en een halve maand ziek een aangezien we een two-man team zijn..quote:Op donderdag 21 april 2011 10:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel leuke maanden mag ik hopen?
ons pasen ziet er ook ongeveer zo uit, kijk echt uit naar paar dagjes genieten hmmm
Herkenbaarquote:Op donderdag 21 april 2011 10:48 schreef Kluts het volgende:
Sjoelen was ook levensgevaarlijk, want als het dan niet lukte werd ik altijd een beetje aggressief en keilde ik soms zo hard met die schijven dat ze de bak uitvlogen.
Dat heb ik met wel meer spellen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:48 schreef Kluts het volgende:
Sjoelen was ook levensgevaarlijk, want als het dan niet lukte werd ik altijd een beetje aggressief en keilde ik soms zo hard met die schijven dat ze de bak uitvlogen.
Ja, het is dat zo'n bak zoveel ruimte in beslag neemt, anders zou ik er zo weer een kopen.quote:
Vrij whoeiiiiiiiiiiiii kijk nu al uit naar de zomer vakantie!!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:48 schreef STING het volgende:
[..]
Privé ja, werk wat minder. Collega al 2 en een halve maand ziek een aangezien we een two-man team zijn..Dus hopelijk snel een vervanging gergeld en ingewerkt en ik kan weer eens wat vrij gaan nemen
ik heb het enkele weken geleden nog gespeeld in toverland, daar stonden er 3 naast elkaar hebben we tegelijk tegen elkaar gespeeld hahaquote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is dat zo'n bak zoveel ruimte in beslag neemt, anders zou ik er zo weer een kopen.
Het liefst zou ik thuis Airhockey hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb het enkele weken geleden nog gespeeld in toverland, daar stonden er 3 naast elkaar hebben we tegelijk tegen elkaar gespeeld haha
mn zoontje kreeg ook gooi neigingen trouwens hahaha
Ik het liefst een Deutsche Meister.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het liefst zou ik thuis Airhockey hebben.
2 vrouwen naar de praxis, waar gaat het heen met de wereld?quote:
Hel ende verdoemenis!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 vrouwen naar de praxis, waar gaat het heen met de wereld?.
Die zijn duur! Heb ik wel eens voor gekeken voor vrienden van me.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik het liefst een Deutsche Meister.
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ze daar mixers en stofzuigers verkopen.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 vrouwen naar de praxis, waar gaat het heen met de wereld?.
749 euro zag ik net.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die zijn duur! Heb ik wel eens voor gekeken voor vrienden van me.
Ook die dingen horen uitgezocht te worden door mannen, het zijn tenslotte levensgevaarlijke apparaten in de handen van vrouwenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar mixers en stofzuigers verkopen.
Ja wel als je zulke uitspraken doetquote:Op donderdag 21 april 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook die dingen horen uitgezocht te worden door mannen, het zijn tenslotte levensgevaarlijke apparaten in de handen van vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |