1 van mijn maten koopt elk jaar voor honderden euro's shirts en petjes enzo. En die loopt er dan ook het hele jaar in rond. Ik heb er ooit 1 gekocht en nooit aan gehad. Dat lijkt leuk, maar neon-roze 'Vodafone' was het toch niet helemaal.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, waar al die kerels in midlifecrisis in lopen.
ZC met een vriend uit Spijkquote:
Ooit als VIP naar Hockenheim geweest, tof om een keer meegemaakt te hebben. (het geluid van 22 F1 auto's zou iedereen een keer IRL moeten horen)quote:Op donderdag 21 april 2011 10:01 schreef Kreator het volgende:
Ik heb helemaal niets tot helemaal weinig met festivals. Dat is voor paupers en hippies. Ik ga liever naar iets tofs als Monza.
Logisch toch, want Mortal Kombat.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mannen zijn ook net kleine kinderen.
Doet me denken aan beetman die gister als een 12jarige bijna juichend thuiskwam met de nieuwe Mortal Kombat.
Precies dat.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onze rechtse hippie, onze contradictus in termus? Nee, nee dat ben ik niet.
Bijna iedereen, ook niet-fans, is wel onder de indruk van het geluid en de knallen en het overweldigende. Dat hoor je er gewoon niet aan af op tv.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Ooit als VIP naar Hockenheim geweest, tof om een keer meegemaakt te hebben. (het geluid van 22 F1 auto's zou iedereen een keer IRL moeten horen)
PS3 oder Xbox360?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies dat.
Echt, zat de hele avond met een grijns op mijn smoel te spelen.
Is de oude magie weer helemaal terug?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies dat.
F1 is gewoon tof.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ooit als VIP naar Hockenheim geweest, tof om een keer meegemaakt te hebben. (het geluid van 22 F1 auto's zou iedereen een keer IRL moeten horen)
Maar doe mij maar een tof housefestival.
Het was hilarisch om te zien, geloof me.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies dat.
Dat waren klassieker lijnen, de eigenaar van SoA is een groot Porsche fan en heeft een van de grootste collecties aan Porsches ter wereld.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tevens heeft State of Art ook Porsche lijnen gehad, met Panamera en later de Carrera lijn.
F1 is tof. Als je het volgt tenminste. Heb ik een poosje gedaan maar ik heb te weinig geduld om op zondagmiddag of een onchristelijke tijd uren te kijken naar zoiets.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bijna iedereen, ook niet-fans, is wel onder de indruk van het geluid en de knallen en het overweldigende. Dat hoor je er gewoon niet aan af op tv.
Hockenheim is wel okay. Nurnburgring is leuker en Spa ook.
360.quote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is de oude magie weer helemaal terug?
Ik vermaak je graag.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was hilarisch om te zien, geloof me.
He said SOA.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:12 schreef PeuRac het volgende:
de eigenaar van SoA is een groot Porsche fan
Ik heb Zandvoort nog meegemaakt.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
Bijna iedereen, ook niet-fans, is wel onder de indruk van het geluid en de knallen en het overweldigende. Dat hoor je er gewoon niet aan af op tv.
Hockenheim is wel okay. Nurnburgring is leuker en Spa ook.
A1 GP klonk daar ook al erg indrukwekkend.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook.. Tussen de duinen versterkte het geluid nog een klein beetje veel.
Klopt. Dat was idd ook wel gaaf. (maar toch niet hetzelfde).quote:Op donderdag 21 april 2011 10:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
A1 GP klonk daar ook al erg indrukwekkend.
Ik heb het 2x mee gemaakt, waarvan 1x de start vanuit de pit-lane, dat is wel heel erg bruut.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klopt. Dat was idd ook wel gaaf. (maar toch niet hetzelfde).
Anyway. Ik ga maar es wat werken.
Zeker doen !quote:Op donderdag 21 april 2011 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zal ik hem ook maar eens gaan halen denk ik.
Paar jaar geleden op de nurburgring begon het te stortregenen na 100 meter racen. Toen was er een herstart 10 meter voor mijn neus. Je trilt van je stoel.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het 2x mee gemaakt, waarvan 1x de start vanuit de pit-lane, dat is wel heel erg bruut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |