Hoeveel mensen ken jij met een huis op Ibiza en de mogelijkheid daar meerdere keren per jaar enkele weken te zitten?quote:
Ja, dat ben ik ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:38 schreef Royco1 het volgende:
Alleen wel dat hij onbewust altijd met zijn werk bezig is.
Jij vind je vrije tijd niet belangrijk?quote:
1 dagje. Was wel benieuwd en heb toen Samzz opgehaald.quote:
/carequote:
Ja hè.quote:
Jij op de Zwarte Cross. Ik kan het me even niet voorstellen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
1 dagje. Was wel benieuwd en heb toen Samzz opgehaald.
[..]
/care. In de aquariumwereld ben ik nu een baas, vanwege mijn elite-bak. Ook belangrijk.
[..]
Ja hè.
De muziekquote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, de muziek en de mensen die er komen zijn niet mijn ding.
Jawel hoor, maar ik werk ook nog wel eens 's avonds, of in het weekend. Maar dat doe ik alleen als ik daar zin in heb. En gek genoeg heb ik dat soms, omdat ik mijn werk leuk vind.quote:
Hij hoort bij de groep mensen die van hun werk genieten, dan is het niet erg om te doenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarna zei hij nog "ik heb geen weken vakantie nodig om bij te komen, maar aan een paar dagen genoeg."
Ik heb liever mijn huidige salaris en wél vrije tijd.
Ik heb dat precies hetzelfde. Maar dat is wat anders dan standaard een 60-urige werkweek en eigenlijk nooit een vrije dag.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik werk ook nog wel eens 's avonds, of in het weekend. Maar dat doe ik alleen als ik daar zin in heb. En gek genoeg heb ik dat soms, omdat ik mijn werk leuk vind.
Hmm, ja lastig... hoe hoog gaat ie dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je aan de andere kant niet zien. Ik heb een jurkje aangetrokken en ik vind het nogal twijfelachtig.
Ik werk om te leven. En als ik dat kan doen met een baan die ik leuk vind, dan is dat heel fijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij hoort bij de groep mensen die van hun werk genieten, dan is het niet erg om te doen
Als ik gewoon sta eindigt ie 2 cm onder mijn kont en zie je niks. Maar ik moet niet gaan bukken.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmm, ja lastig... hoe hoog gaat ie dan?
Ja, dat dus. Dat hoor ik allen die mensen zeggen die geen flauw benul hebben wat er op ZC allemaal aan muziek is, zich er ook niet in verdiepen, maar wel 't grootste woord hebben, vaakquote:Op donderdag 21 april 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De muziek
Vind ik ook zo briljant als mensen dat over Lowlands zeggen. Goed, op de ZC heb je geen DJ's, maar voor de rest alles. Lowlands heeft echt alles, dan is het helemaal briljant als mensen wegblijven om de muziek
Dat vind ik persoonlijk te.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik gewoon sta eindigt ie 2 cm onder mijn kont en zie je niks. Maar ik moet niet gaan bukken.
Ik denk dat je daar heel anders in staat als het je eigen bedrijf is (want dat heeft Johnny vast) en lijkt het me inderdaad niet dat hij 60 uur werkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:44 schreef Kluts het volgende:
Ik heb dat precies hetzelfde. Maar dat is wat anders dan standaard een 60-urige werkweek en eigenlijk nooit een vrije dag.
Er is niks dat me kan boeien op de ZC tot nu toe en vooral veel dat me afstoot, daarbij staan de mensen me tegen, iets wat toch wel heel erg de sfeer bepaald.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De muziek
Vind ik ook zo briljant als mensen dat over Lowlands zeggen. Goed, op de ZC heb je geen DJ's, maar voor de rest alles. Lowlands heeft echt alles, dan is het helemaal briljant als mensen wegblijven om de muziek
Heel goed zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie daar aan 't werk was ook
Hoe komt een kapper zo rijkMisschien moet ik ook maar kapper worden
Oh ik heb ook iets aan waarin ik niet moet bukken.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik gewoon sta eindigt ie 2 cm onder mijn kont en zie je niks. Maar ik moet niet gaan bukken.
Ja he, ik heb het overigens over dat jurkje wat je zusje ook heeft.quote:
Hoe weet je hoe de mensen zijn als je er nooit geweest bent?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is niks dat me kan boeien op de ZC tot nu toe en vooral veel dat me afstoot, daarbij staan de mensen me tegen, iets wat toch wel heel erg de sfeer bepaald.
Ik ga ook liever naar een festival ala Nature1, alles netjes ge asfalteerd, nergens modder oid. Geen tenten maar hangars, dus ook nette vaste ondergrond.
Ik vond het nogal overhyped. Het is een enorme kermis met een aantal podia. Het heeft weinig tot niets met 'zwarte cross' of 'boeren' te maken. Dus ik pas daar prima een dagje tussen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:42 schreef Kluts het volgende:
Jij op de Zwarte Cross. Ik kan het me even niet voorstellen.
Ieder zijn ding, maar ik vind het geen enkel probleem om tot mijn knieën in de drek te staan in de stromende regen. Of keihard wegsmelten in 35 graden en om 6 uur 's morgens na 2 uur slaap je tentje uitgebrand te worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is niks dat me kan boeien op de ZC tot nu toe en vooral veel dat me afstoot, daarbij staan de mensen me tegen, iets wat toch wel heel erg de sfeer bepaald.
Ik ga ook liever naar een festival ala Nature1, alles netjes ge asfalteerd, nergens modder oid. Geen tenten maar hangars, dus ook nette vaste ondergrond.
Ja, en dat zou ik dus niet willen. Dat mijn hele leven om werk draait, ook al kreeg ik er nog zoveel geld voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar heel anders in staat als het je eigen bedrijf is (want dat heeft Johnny vast) en lijkt het me inderdaad niet dat hij 60 uur werkt.
Ja, dat dacht ik alquote:Op donderdag 21 april 2011 09:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja he, ik heb het overigens over dat jurkje wat je zusje ook heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |