Op de ZC stond ook jaren alles wat maar kon rijden. Dat is sinds vorig jaar niet meer toegestaan. Heel jammer, nu staan er alleen nog caravans en tenten en hier en daar een omgebouwde bus.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Keer of 8 naar Wacken Open Air geweest in Duitsland. Auto bij de tentAlles mag je meenemen, dus aanhangers vol met bier. Heb ook mensen gezien die van die 30-persoons legertenten meenamen in vrachtwagen.
Heb al heel wat festivals bezocht, maar de sfeer daar is toch wel heel bijzonder.
Waarschijnlijk niet neequote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook dat.Hoewel, dan wil je natuurlijk helemaal niet meer werken
John de Mol gister op tv:quote:Op donderdag 21 april 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zou het op Ibiza lekker werken zijn
Wat moet een kapper eigenlijk op Ibiza?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook dat.Hoewel, dan wil je natuurlijk helemaal niet meer werken
Nou.. mij klinkt het goed in de oren hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
John de Mol gister op tv:
Ja, ik heb ook een huisje in Portugal. Lekker relaxen, van daaruit een beetje werken.
Wat is het nu van een huisje op Portugal als je daar alsnog aan het werk bent?
Nah, de muziek en de mensen die er komen zijn niet mijn ding.quote:
Chillen, die zit daar niet om te werken. Meneer heeft daar een huis en vliegt er elke zoveel weken heen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet een kapper eigenlijk op Ibiza?
Jawel ik snap dat wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een huisje in Portugal. Lekker relaxen, van daaruit een beetje werken.
Je moet je andere split net niet kunnen zien?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef Kluts het volgende:
Tot hoe hoog mag een split achter bij een jurkje maximaal komen?
Kortom, jij houdt niet van muziek?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, de muziek en de mensen die er komen zijn niet mijn ding.
Dat is wel jammer. Wij gingen daar altijd heen en bouwden ook een heel kampement. Aggregaat mee voor de koelkast, versterker en speakers, stuk of 6 partytenten aan elkaar knopen, tentjes en auto's erom heen en zo bakenden we een flink aantal vierkante meters af. Maar goed, 70.000 man doet daar hetzelfde dus op een paar kilometer van het festivalterrein staan is daar niet heel vreemd.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de ZC stond ook jaren alles wat maar kon rijden. Dat is sinds vorig jaar niet meer toegestaan. Heel jammer, nu staan er alleen nog caravans en tenten en hier en daar een omgebouwde bus.
Met lekkerder weer en mooier uitzicht werkenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je aan de andere kant niet zien. Ik heb een jurkje aangetrokken en ik vind het nogal twijfelachtig.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet je andere split net niet kunnen zien?
Oh, ik dacht dat ie daar aan 't werk was ookquote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Chillen, die zit daar niet om te werken. Meneer heeft daar een huis en vliegt er elke zoveel weken heen.
Let op: 'beetje'quote:Op donderdag 21 april 2011 09:33 schreef Kluts het volgende:
Aalsmeerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef Royco1 het volgende:
Jawel ik snap dat wel.
Het is toch lekkerder werken met uitzicht op zee als dat je normaal naar buiten kijkt en op het industrieterrein van Aalsmeer uitkijkt.
Daarna zei hij nog "ik heb geen weken vakantie nodig om bij te komen, maar aan een paar dagen genoeg."quote:Op donderdag 21 april 2011 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Let op: 'beetje'
Ik zou het wel weten als ik mocht kiezen.
Bovenstaande mag niet op ZC.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Wij gingen daar altijd heen en bouwden ook een heel kampement. Aggregaat mee voor de koelkast, versterker en speakers, stuk of 6 partytenten aan elkaar knopen, tentjes en auto's erom heen en zo bakenden we een flink aantal vierkante meters af. Maar goed, 70.000 man doet daar hetzelfde dus op een paar kilometer van het festivalterrein staan is daar niet heel vreemd.
ZC staat in elk geval op mijn verlanglijstje. Eens kijken of in de directe kennissen- en vriendenkring iemand gaat.
Daar mag jij zeker geen gebruik van makenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Chillen, die zit daar niet om te werken. Meneer heeft daar een huis en vliegt er elke zoveel weken heen.
Denk dat johnny nog tijd genoeg over heeft hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarna zei hij nog "ik heb geen weken vakantie nodig om bij te komen, maar aan een paar dagen genoeg."
Ik heb liever mijn huidige salaris en wél vrije tijd.
Zo duur zijn huizen daar niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie daar aan 't werk was ook
Hoe komt een kapper zo rijkMisschien moet ik ook maar kapper worden
Ik nietquote:Op donderdag 21 april 2011 09:37 schreef Kluts het volgende:
Daarna zei hij nog "ik heb geen weken vakantie nodig om bij te komen, maar aan een paar dagen genoeg."
Ik heb liever mijn huidige salaris en wél vrije tijd.
Kijk dat klinkt best prima, op zo'n manier kan ik wel naar een festivalquote:Op donderdag 21 april 2011 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Wij gingen daar altijd heen en bouwden ook een heel kampement. Aggregaat mee voor de koelkast, versterker en speakers, stuk of 6 partytenten aan elkaar knopen, tentjes en auto's erom heen en zo bakenden we een flink aantal vierkante meters af. Maar goed, 70.000 man doet daar hetzelfde dus op een paar kilometer van het festivalterrein staan is daar niet heel vreemd.
ZC staat in elk geval op mijn verlanglijstje. Eens kijken of in de directe kennissen- en vriendenkring iemand gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |