Het kan ook verschil maken of je een gozer bent of een meisje met blond haar.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee jaar terug mocht niks die poort door.
Mwah, 2 bloedmooie meiden moesten toch echt 3 zakken zoutjes en 4 zakken drop achterlaten.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan ook verschil maken of je een gozer bent of een meisje met blond haar.
Onzin. Wij nemen al jaren onns eigen eten mee. Broodjes, beleg, drinken, zelfs taart. Mocht gewoon mee.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee jaar terug mocht niks die poort door.
Nope. Maakt niks uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan ook verschil maken of je een gozer bent of een meisje met blond haar.
Eigenlijk heb je maar cup A, het is al het ZC-proviand wat voor die dikke tieten zorgt?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
Maar, je hebt wel gelijk, het zijn behoorlijke zeurdozen. En meer dan je eigen broodjes, beleg en wat drinken mag je ook eigenlijk niet meenemen.
Maar goed, genoeg smokkelopties.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 21 april 2011 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je maar cup A, het is al het ZC-proviand wat voor die dikke tieten zorgt?
Dat zou jij toch moeten weten.quote:
Ben jij vorig jaar geweest dan?quote:
Keer of 8 naar Wacken Open Air geweest in Duitsland. Auto bij de tentquote:Op donderdag 21 april 2011 09:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig mag je op ZC je eigen eten meenemen als je op de camping staat. Broodjes en zo.
Geen drank. Maar het gebeurt uiteraard wel.
Heb je nou een filmpje van je aquarium gemaakt? Nerd!quote:
Ja, zodat ik weg kan vluchtenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zou jij toch moeten weten.![]()
Ik ga denk ik alleen zaterdag en zondag.quote:
Ach nee man, gezellig tochquote:
Wat zou het op Ibiza lekker werken zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
Wat werkt het toch lekker als de baas weer op Ibiza zit
Ook dat.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zou het op Ibiza lekker werken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |