Maar jij maakt wel even een plekje vrij in je drukke agenda om hier te posten...... Gast...quote:
Gisteren deed hij het gewoon hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:09 schreef ecktebaazz het volgende:
Gister ookal, rondje 45 met zombies in Ascension... ZOOOOO VER![]()
Ik was boos
Ik heb ook geen levenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Maar jij maakt wel even een plekje vrij in je drukke agenda om hier te posten...... Gast...
Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREIquote:Op donderdag 21 april 2011 11:07 schreef RickoKun het volgende:
"WHEHEHEHEH XBOX ALTIJD MAAR AFZEIKEN MAAR KIJK NU ZELF NAAR JULLIE PAUPER NETWERK ROFLZOLZOLZLOZLOZOLLOLOOL"
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREI
PFFFFGGGHHHTTTTT PFFFTTTT!!!!! WAS MAAR 40 HOOR EN.......ach laat ook maarquote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREI
quote:"WHEHEHEHEH XBOX ALTIJD MAAR AFZEIKEN MAAR KIJK NU ZELF NAAR JULLIE PAUPER NETWERK ROFLZOLZOLZLOZLOZOLLOLOOL"
quote:Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREI
quote:Originally Posted by PlayStation Blog:
We’re aware certain functions of PlayStation Network are down. We will report back here as soon as we can with more information.
Thank you for your patience.
Dan kan j mooi naar buiten in dit weerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef cheqy het volgende:
Verdomme, uitgerekend op mijn vrije dag.
Ik werk buiten en ben juist blij dat ik even een dagje binnen zit. Even niet de hele dag die zon op mijn kop.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan kan j mooi naar buiten in dit weerIs echt warm
Alleen ik ben op mijn werk dus kan niet naar buiten.
oh en psn
Ligt er laatste tijd best vaak uit.
Is het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 13:20 schreef Pino0 het volgende:
Wou precies hetzelfde vragen, gelukkig is Fok! altijd up-to-date@ Gemaskerde...
Dat zie ik als een compliment
ja ken het problee erg kutquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef cheqy het volgende:
Verdomme, uitgerekend op mijn vrije dag.
Dat is de officiële verklaring ja. Wel toevallig aangezien ik verder geen aankondiging heb gezien, en onderhoud is meestal wel gepland, me dunktquote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik werk buiten en ben juist blij dat ik even een dagje binnen zit. Even niet de hele dag die zon op mijn kop.
PSN ligt er trouwens uit vanwege onderhoud las ik net.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef CodexRedemption het volgende:
Mee eens, vast die hackers weer >_>
als ze playstation willen lastig vallen... hoeven ze ons nog niet lastig te vallen
Daarnaast heeft Anonymous eerder verklaard geen PSN-aanvallen meer te doen.quote:Tevens loopt er een gerucht dat deze downtime het werk is van Anonymous, de beruchte hackersgroepering die al eerder een aanval op het PSN lanceerde. Deze kans is echter klein, aangezien onderhoud aan het PlayStation Network de afgelopen twee jaar, steeds op 21 april heeft plaatsgevonden.
Nog niet bekend helaas.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:58 schreef CodexRedemption het volgende:
Al iemand gehoord hoelaat online?
Ik niet, ik heb voor 12 euro een 3 maanden abonnement. Dat is 12 weken, en een week voor het verloopt koop je gewoon een nieuwe.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Koop een lollie en ga het vieren kneus.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:08 schreef mobster400 het volgende:
@CodexRedemption
Een homo die wel door kan spelen, en jullie niet.
Flikker op, ik heb ook nog een 360, dus. Enige nadeel nu is dat we CoD:BO op de PS3 spelen.. En verhoudingsgewijs ligt PSN niet vaker plat dan XBL. Je komt hier alleen maar om de kinderachtige irritante kuttroll uit te hangen. Ga nu maar weer verder spelen met je Viva pinata.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:10 schreef mobster400 het volgende:
@Cheqy
Als je de pest in hebt dat je ps eruit ligt moet je dat niet op mij gaan afreageren....
Ook nog bijdehand gaan zitten doen?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:21 schreef mobster400 het volgende:
@Cheqy
Wanneer ik de quoteknop gebruik bepaal ik zelf, wat ik zeg bepaal ik zelf, en ben je het daar niet mee eens dan rot je zelf maar op.
En je hoeft heus niet te denken dat je een of ander stoer ventje bent met die grote bek, want dat ben je niet.
Toetsenbordheld.
Jij fucking trollquote:Op donderdag 21 april 2011 17:06 schreef mobster400 het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb voor 12 euro een 3 maanden abonnement. Dat is 12 weken, en een week voor het verloopt koop je gewoon een nieuwe.
Veel plezier met je achterlijke offline netwerk, dan ga ik door op xboxlive, doei.
bronquote:Tevens loopt er een gerucht dat deze downtime het werk is van Anonymous, de beruchte hackersgroepering die al eerder een aanval op het PSN lanceerde. Deze kans is echter klein, aangezien onderhoud aan het PlayStation Network de afgelopen twee jaar, steeds op 21 april heeft plaatsgevonden.
ik ben nergens op uit maar als jij wilt ga ik er graag in mee. wat verwacht je dan met dat irritante getroll van je? dat xbl ook wel eens plat ligt hoor ik je niet over, sterker nog, je begint meteen de bijgoogem uit te hangen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:26 schreef mobster400 het volgende:
@Cheqy
Nee, dat ben jij, en als jij blijft reageren kan ik daar niks aan doen.
en wij hebben nu wel last van een storing wil je zeggen? en nee, de laatste jaren lag xbl weinig tot nooit plat maar dat geldt net zo weinig als de psn. dus vandaar dat ik jouw getroll en slap gelul niet snap.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:31 schreef mobster400 het volgende:
@Cheqy
Nee, ik heb mijn xbox al 2 jaar, en misschien ben ik er heel toevallig nooit bij geweest, maar de verbinding van mijn xbox is nog NOOIT verbroken geweest door een storing.....
Nou ga het volgende week bij je juf op schoot aan de klas vertellen zou ik zeggen....quote:Op donderdag 21 april 2011 17:31 schreef mobster400 het volgende:
@Cheqy
Nee, ik heb mijn xbox al 2 jaar, en misschien ben ik er heel toevallig nooit bij geweest, maar de verbinding van mijn xbox is nog NOOIT verbroken geweest door een storing.....
Jaja, nou is het weer uitlokken om het uitlokken, kruip maar terug held. ach je hebt eigenlijk wel gelijk, ik negeer je nu gewoon.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:32 schreef mobster400 het volgende:
En als je me zo irritant vind, waarom reageer je dan nog, je laat je flink uitlokken, en ik maar lachen....
PS3 vs Xbox 360-discussies, net zo kansloos als Mac vs PC... Wil je het echt goed doen, koop dan zowel een PS3 als een Xbox 360. Net als dat ik dit tik vanaf een MacBook Pro, maar ook gewoon een Alienware heb staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik zie dat mijn post veel los heeft gemaakt
Heb je toch PSN niet voor nodig?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:04 schreef CodexRedemption het volgende:
Niet al te lang hoop ik, ik heb Lan-Party Zaterdag >_>
Ah, dan is het geen LAN Party, maar een WAN Party!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:49 schreef CodexRedemption het volgende:
Wel in RDR... net gedaan
Error: You need an active Network connection.
Omdat je blijkbaar een WAN (=internet) nodig hebt om gebruik te maken van je LAN?quote:
bron: [Update] PlayStation Network wereldwijd niet bereikbaarquote:Over de gehele wereld zijn er klachten over de downtime van het PlayStation Network. Deze is namelijk wereldwijd offline. Gebruikers die zich proberen aan te melden, krigen dan ook de foutcode '80710A06'. Ook Qriocity, de PlayStation Store en Account management ondervinden hier last van.
Sony geeft echter via Twitter aan, dat dit wegens onderhoud is. Sony Europa stuurde de volgende tweet over de downtime: "PSN is currently down for maintenance. We'll update you with timeframes as soon as we can."
Tevens loopt er een gerucht dat deze downtime het werk is van Anonymous, de beruchte hackersgroepering die al eerder een aanval op het PSN lanceerde. Deze kans is echter klein, aangezien onderhoud aan het PlayStation Network de afgelopen twee jaar, steeds op 21 april heeft plaatsgevonden.
Sony heeft verder nog geen uitspraken gedaan over de oorzaak van deze downtime. Ook is het nog niet bekend hoe lang het duurt, voordat alles weer naar behoren werkt.
Update 18:53: Sony probeert nog steeds te achterhalen wat de storing veroorzaakt. Tevens meldt Sony dat het wellicht twee volle dagen kan duren voordat alles weer naar behoren werkt.
bron: [Update] Hackers mogelijk verantwoordelijk voor downtime PSNquote:De downtime van het PlayStation Network, die nu al bijna de gehele dag voortduurt, is mogelijk het gevolg van een gerichte, externe aanval. Dat schrijft James Gallagher, blog manager SCEE in het Europese PlayStation blog.
"As you are no doubt aware, the current emergency outage is continuing this afternoon and all Sony Online Network services remain unavailable.", aldus Gallagher. "Our support teams are investigating the cause of the problem, including the possibility of targeted behaviour by an outside party. If the reported Network problems are indeed caused by such acts, we would like to once again thank our customers who have borne the brunt of the attack through interrupted service. Our engineers are continuing to work to restore and maintain the services, and we appreciate our customers continued support."
Dit is niet de eerste keer dat het PlayStation Network aangevallen is. De groepering Anonymous heeft, als wraakactie op de rechtzaak tussen Sony en George "Geohot" Hotz, al eerder zijn pijlen op Sony gericht. Het is echter onduidelijk of deze groepering daadwerkelijk verantwoordelijk voor de huidige downtime is, aangezien zij hebben aangegeven te stoppen met aanvallen richting het PlayStation Network.
Het is nog altijd niet duidelijk wanneer het PlayStation Network weer beschikbaar is.Despite the previous status of Operation: Sony, sources within Anonymous have told The Tech Herald that the recent PSN outage is not their doing. On Wednesday, Sony alerted the public in the EU and US to the network issues; according to reports they are still ongoing.
Update 19:29: Anonymous-leden ontkennen dat zij verantwoordelijk zijn voor de huidige storing. Een bron vanuit Anonymous vertelde The Tech Herald dat zij hier niets mee te maken hebben.
Op AnonOps, het IRC-netwerk waar veel Anonymous-supporters samenkomen wordt constant gevraagd waarom Anonymous het PSN aanvalt. Op dergelijke vragen wordt gereageerd met een kick en een ban.
Een van de Anonymous-leden stuurt dan ook het volgende herhalende bericht rond: "We Are NOT attacking Sony, PSN or any Sony sites. Asking if we are will result in a ban. PSN is down because of Sony NOT because of Anon. Our DDoS attacks on Sony have stopped."
Lijkt op DDoS als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:18 schreef zerokil het volgende:
Update 2: Het probleem blijkt wel heel erg serieus te zijn. Sony meldde op het officiële PlayStation Blog namelijk dat PlayStation Netwerk voor een 2tal dagen offline zal zijn. Het probleem oplossen duurt blijkbaar een tijdje.
Citaat:
While we are investigating the cause of the Network outage, we wanted to alert you that it may be a full day or two before were able to get the service completely back up and running. Thank you very much for your patience while we work to resolve this matter. Please stay tuned to this space for more details, and well update you again as soon as we can.
Wouden zijn bossen zei mijn moeder altijd. Je bedoelt waarschijnlijk wildenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:56 schreef CodexRedemption het volgende:
Ditvolgendeberichtslaatnergensop:
Mischien, wouden zoveel mensen tegelijk Portal 2 Co-Uppen, dat het PSN het niet aankon...
Nee, ik denk dat het weer online is als je lan party voorbij is.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef CodexRedemption het volgende:
Denken jullie dat PSN zaterdag rond een uur of 3/5 weer online is?
Bronquote:We zijn ervan op de hoogte dat bepaalde PlayStation Network-functies momenteel niet werken. We proberen je zo goed mogelijk op de hoogte te houden.
Volg ons op Twitter @PlayStationEU voor live-updates.
Bedankt voor je geduld.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:27 schreef Document1 het volgende:
Xboxlive werkt gewoon altijd.psn 3 dagen down
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:27 schreef Document1 het volgende:
Xboxlive werkt gewoon altijd.psn 3 dagen down
doeiiiii!quote:Storing sluit Xbox Live-gebruikers buiten
Onverwachte panne na onderhoud voor update
02 oktober 2008 | Rowald Pruyn
Storing sluit Xbox Live-gebruikers buiten
Gebruikers van Xbox Live, de online dienst van de Microsoft-console, konden woensdagochtend niet meer inloggen. De storing, die pas 's avonds werd verholpen, is de nasleep van gepland onderhoud afgelopen maandag.
De storing startte rond vier uur 's ochtends. Het was volgens de softwaremaker een onverwacht probleem dat te maken heeft met reparaties bij zowel de Zune Marketplace als de online Xbox-dienst.
Hoeft toch ook niet, jij zegt dat het altijd werktquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:32 schreef Document1 het volgende:
O jeu een berichtje uit 2008![]()
kon je niks vinden van de afgelopen 3 jaar?
Een zooitje RROD'squote:Op vrijdag 22 april 2011 10:32 schreef Document1 het volgende:
O jeu een berichtje uit 2008![]()
kon je niks vinden van de afgelopen 3 jaar?
'Whereas the YLOD affects approximately 0.5% of PS3s (mainly older 20GB and 60GB models), RROD has been estimated to affect anywhere between 25-65% of Xbox 360s.'quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:36 schreef Document1 het volgende:
Ik zet een zooitje ylod en de verwijdering van otheros tegenover jouw rrod.
Nope, de foutmelding geeft nu wel aan dat het onderhoud is (ipv internet storing bij jezelf)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ging ik min of meer wel van uit, lekker nietszeggend berichtje dus..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
[..]
doeiiiii!
OT: zit voor nu niks anders op als wachten
Het is 'nog maar' één dag, niet overdrijven hèquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat was een paar uurtjes, niet drie dagen
Nee, werkt hier ook nog niet, waar las je dat dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:46 schreef Arguru het volgende:
Het zou weer moeten werken volgens Sony. Heb zelf helaas geen PS3 dus kan het niet testen
quote:PlayStationEU PlayStation Blog EU
We are still working on the PSN outage and will keep you updated
1 hour ago
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron: [Update 2] PlayStation Network wereldwijd niet bereikbaarquote:Update 22 apr. 16:40: Sony geeft aan dat het PSN in een aantal regio's weer naar behoren werkt. Hoewel een aantal gebruikers nog steeds de foutmelding '80710A06' krijgen, is dit waarschijnlijk in de loop van de dag opgelost. Wel zullen er nog enkele problemen de kop opsteken met andere diensten. De officiële PlayStation forums bijvoorbeeld, ondervinden dan ook nog een aantal problemen. In Europa zijn ze nog altijd met het PSN bezig.
dan zal het niet meer zo heel lang duren voordat het in europa het weer doetquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef Arguru het volgende:
Inmiddels werkt het overal weer, behalve - hoe kan het ook anders - Europa
Je zou bijna denken dat ze het expres doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef Arguru het volgende:
Inmiddels werkt het overal weer, behalve - hoe kan het ook anders - Europa
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:56 schreef Document1 het volgende:
Microsoft heeft trouwens gratis live voor iedereen dit weekend dus mocht je nog ergens een Xbox hebben staan.... 8)
Wat ik al dacht dus, gehackt en / of geDDoS't...quote:An external intrusion on our system has affected our PlayStation Network and Qriocity services. In order to conduct a thorough investigation and to verify the smooth and secure operation of our network services going forward, we turned off PlayStation Network & Qriocity services on the evening of Wednesday, April 20th. Providing quality entertainment services to our customers and partners is our utmost priority. We are doing all we can to resolve this situation quickly, and we once again thank you for your patience. We will continue to update you promptly as we have additional information to share.
Wel weer kansloos dat ze dit nu pas melden. Met zo'n bericht hadden ze ook wel eerder kunnen komen,quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:23 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Wat ik al dacht dus, gehackt en / of geDDoS't...
bron: http://blog.eu.playstatio(...)k-qriocity-services/
[Update 2] Hackers mogelijk verantwoordelijk voor downtime PSNquote:De downtime van het PlayStation Network, die nu al bijna de gehele dag voortduurt, is mogelijk het gevolg van een gerichte, externe aanval. Dat schrijft James Gallagher, blog manager SCEE in het Europese PlayStation blog.
"As you are no doubt aware, the current emergency outage is continuing this afternoon and all Sony Online Network services remain unavailable," aldus Gallagher. "Our support teams are investigating the cause of the problem, including the possibility of targeted behaviour by an outside party. If the reported Network problems are indeed caused by such acts, we would like to once again thank our customers who have borne the brunt of the attack through interrupted service. Our engineers are continuing to work to restore and maintain the services, and we appreciate our customers continued support."
Dit is niet de eerste keer dat het PlayStation Network aangevallen is. De groepering Anonymous heeft, als wraakactie op de rechtzaak tussen Sony en George "Geohot" Hotz, al eerder zijn pijlen op Sony gericht. Het is echter onduidelijk of deze groepering daadwerkelijk verantwoordelijk voor de huidige downtime is, aangezien zij hebben aangegeven te stoppen met aanvallen richting het PlayStation Network.
Het is nog altijd niet duidelijk wanneer het PlayStation Network weer beschikbaar is.
Update 21 apr. 19:29: Anonymous-leden ontkennen dat zij verantwoordelijk zijn voor de huidige storing. Een bron vanuit Anonymous vertelde The Tech Herald dat zij hier niets mee te maken hebben.
Op AnonOps, het IRC-netwerk waar veel Anonymous-supporters samenkomen wordt constant gevraagd waarom Anonymous het PSN aanvalt. Op dergelijke vragen wordt gereageerd met een kick en een ban.
Een van de Anonymous-leden stuurt dan ook het volgende herhalende bericht rond: "We Are NOT attacking Sony, PSN or any Sony sites. Asking if we are will result in a ban. PSN is down because of Sony NOT because of Anon. Our DDoS attacks on Sony have stopped."
Update 23 apr. 06:16: Sony heeft bevestigd dat een externe aanval de oorzaak van deze storing is. Dat meldt Patrick Seybold, de hoogste woordvoerder bij Sony PlayStation. Hij meldt dat de service offline is gehaald om een zorgvuldig onderzoek uit te voeren, en om ervoor te zorgen dat de diensten later weer goed zullen werken.
Het volledige bericht van Seybold is als volgt: "An external intrusion on our system has affected our PlayStation Network and Qriocity services. In order to conduct a thorough investigation and to verify the smooth and secure operation of our network services going forward, we turned off PlayStation Network & Qriocity services on the evening of Wednesday, April 20th. Providing quality entertainment services to our customers and partners is our utmost priority."
Met meer dan 69 miljoen accounts is de impact van deze aanval erg groot te noemen. Niet alleen de PlayStation Store en de videostreaming-diensten zijn onbereikbaar. Ook zijn er diverse games onspeelbaar, omdat zij een permanente verbinding met het PlayStation Network vereisen. Multiplayer is ook nog altijd niet mogelijk.
Een officiëel bericht van wanneer het PlayStation Network weer beschikbaar is is nog altijd niet afgegeven.
And so began the Console Warsquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:13 schreef delano.888 het volgende:
Dus toch gehackt, maar anonymous kan t niet zijn want die zeiden het psn niet meer aan te vallen, dan toch micro$oft?
Dat doen ze toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:25 schreef kaching02 het volgende:
ze moeten ons is op de hoogte brengen. of zijn ze er niet mee bezig ofzo?
Anonymous heeft wel nieuwe aanvallen aangekondigd, ze ontkennen alleen de huidige aanval.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:13 schreef delano.888 het volgende:
Dus toch gehackt, maar anonymous kan t niet zijn want die zeiden het psn niet meer aan te vallen, dan toch micro$oft?
ja maar ik bedoel wanneer psn ong. weer online gaatquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat doen ze toch?Als je in wilt loggen dan krijg je te zien dat er onderhoud gaande is.
In de persberichten zeggen ze; we hebben het zooitje offline gehaald omdat we gehacked zijn en we gaan de hele mikmak eens goed uitpluizen en weer strak maken zodat we een goed product kunnen aanbieden.
Volgens Gamer.nl is er een "harde kern" afsplitsing van Anonymous die weldegelijk verantwoordelijk zou zijn ervoor. Ook is dit wellicht geen traditionele DDOS aanval, maar echt een hack om gegevens buit te maken. Daarom heeft Sony zelf de PSN uitgezet, zodat er geen creditcardinformatie e.d. gestolen kan worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:42 schreef Auti het volgende:
[..]
Anonymous heeft wel nieuwe aanvallen aangekondigd, ze ontkennen alleen de huidige aanval.
maar wanneer gaat psn dan weer online?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Volgens Gamer.nl is er een "harde kern" afsplitsing van Anonymous die weldegelijk verantwoordelijk zou zijn ervoor. Ook is dit wellicht geen traditionele DDOS aanval, maar echt een hack om gegevens buit te maken. Daarom heeft Sony zelf de PSN uitgezet, zodat er geen creditcardinformatie e.d. gestolen kan worden.
ik dacht vanmorgen:quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:18 schreef DeRattebaas het volgende:
Tering, je zou verwachten dat het na 2 dagen wel weer verholpen zou zijn, maar nee.. Goed bezig daar!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:57 schreef kaching02 het volgende:
sony moet het GVD is oplossen nu al 3 dagen![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:03 schreef Pino0 het volgende:
sjonge jonge geef ons gvd is wat informatie ofzo
echt kk sjaggie hiervan
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:25 schreef kaching02 het volgende:
ze moeten ons is op de hoogte brengen. of zijn ze er niet mee bezig ofzo?
en dan ook nog net in het paasweekend (lekker dan)quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:22 schreef CyberTijn het volgende:
Als het bericht goed lees, zijn ze gehackt geweest en houden ze PSN nu offline om te onderzoeken. Best onderzoek dan als dat belangrijker is dan 69 miljoen klanten bedienen.
Beter nu 3 dagen offline dan de komende weken elke dag 1 omdat ze het lek niet gevonden hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:22 schreef CyberTijn het volgende:
Als het bericht goed lees, zijn ze gehackt geweest en houden ze PSN nu offline om te onderzoeken. Best onderzoek dan als dat belangrijker is dan 69 miljoen klanten bedienen.
quote:Hope youre enjoying the long weekend, if youre lucky enough to have one in your country. At the time of writing we are working hard to fix the current PSN outage. Hopefully you will all be back online by the time you read this but, if not, then rest assured were still doing everything we can and Ill be updating with the latest information where and when I can. Heres your recap:
nu hopen dat het niet meer zo lang duurtquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:24 schreef rickyszz het volgende:
Nieuw berichtje van Sony Playstation: geeft al wat meer hoop!
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:34 schreef kaching02 het volgende:
@gemaskerde je moet me niet zo aan 't schrikken maken hoor![]()
dat is waar (maar ik vind dat het al lang genoeg geduurt heeft hoor)quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
De stemming moet er in blijven toch!
Wanneer ze weten wat het lek is en wanneer het gedicht is, denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:17 schreef kaching02 het volgende:
[..]
maar wanneer gaat psn dan weer online?
Iedereen logt dan op hetzelfde moment is en dan crasht het daardoor weerquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:47 schreef rickyszz het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er online zijn als BO op het PSN weer doet
Ik ga ook maar eens m'n huis opruimen denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:29 schreef cheqy het volgende:
Ach het heeft ook zo zijn voordelen, mijn aquarium is weer lekker schoon en weer eens opnieuw ingedeeld.
Ja, goed idee! Ga ik ook doen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens m'n huis opruimen denk ik
Blackops, GT5, Mortal Kombat, momenteel. Maar BO speel ik het meest online, en het liefst gewoon Domination, dat vind ik het leukst.quote:
Zal je wanneer PSN het doet je even toevoegenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Blackops, GT5, Mortal Kombat, momenteel. Maar BO speel ik het meest online, en het liefst gewoon Domination, dat vind ik het leukst.
Dan zal ik ook maar even mijn ID geven en diequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:03 schreef Gemaskerde het volgende:
Tevens aangezien PSN het nu toch niet doet kunnen we toch ook even PSN-ID's doorgeven?
Nou ik ben Gemaskerde, en speel voornamelijk COD:MW2, COD:BO (heb ik sinds woensdag) en nog wel eens Battlefield: Bad Company 2. Zoals je ziet een een shootergenre player
Voel je vrij om mij toe te voegen op PSN, ID is Mena9900
Ja, maar nu even niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha blijkt maar weer hoeveel mensen COD spelen
Even Cod4 op de pc aan het doen, phoe wat was dat wennenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik zit nu in de tuin, de graphics zijn wel cool maar mijn IR scope doet het voor geen meter.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:44 schreef Gemaskerde het volgende:
Haha ik snapte eerst niet wat je bedoelde, maar toen ik het eenmaal snapte..quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:57 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik zit nu in de tuin, de graphics zijn wel cool maar mijn IR scope doet het voor geen meter.
Af en toe gooi ik een waterballon over de schutting en dan schreeuw ik FRAG OUT!!! maar daar krijg ik geen XP voor![]()
Verder is het wel relaxed, gewoon een beetje campen met snacks en een drankje
Ik woon op een aanvliegroute van Schiphol.. ik schreeuw minstens 5 keer per uur; AC130 ABOVE!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Haha ik snapte eerst niet wat je bedoelde, maar toen ik het eenmaal snapte..!
Ik benoem je post tot POST VAN DE DAG
Anime (RPG)? Niet m'n shit ouwe.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik speel maar weer eens een single player game, Final Fantasy XIII ^^ Te lang niet van gekomen.
Geen anime, wel RPGquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Anime (RPG)? Niet m'n shit ouwe.
Mijn care packages doen het ook voor geen meter. Komt hier toch echt regelmatig een vliegtuig over maar blijkbaar heeft KLM nog niet helemaal begrepen hoe het werktquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Elke keer als ik om mij heen kijk roep ik UAV activated
Ik vrees dat het nog wel een aantal dagen gaat duren.quote:
PSN is gehackt, mogelijk zijn er gegevens buitgemaakt door de hackers. Voordat ze PSN weer opengooien zal het lek gedicht moeten zijn. Het is immers door Sony zelf platgegooid om te voorkomen dat er meer gegevens buitgemaakt worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef potienza het volgende:
Hopelijk lukt het nog om vanavond alsnog een paar potjes FIFA UT te doen. Ben benieuwd waar ze allemaal mee bezig zijn want het schiet echt niet op, of het ligt aan mij dat ik niet precies begrijp wat er aan de hand is....
Bron?quote:Op zondag 24 april 2011 02:46 schreef Athlon_2o0o het volgende:
PSN is gehackt, mogelijk zijn er gegevens buitgemaakt door de hackers. Voordat ze PSN weer opengooien zal het lek gedicht moeten zijn. Het is immers door Sony zelf platgegooid om te voorkomen dat er meer gegevens buitgemaakt worden.
Medelijden met ons krijgen?quote:Op zondag 24 april 2011 09:45 schreef Document1 het volgende:
Jeetje ik begin gewon medelijden met jullie te krijgen, hoeveel dagen is dit nou en geloven jullie nou echt dat dit allemaal door een hacker komt?
quote:Op zondag 24 april 2011 10:11 schreef cheqy het volgende:
[..]
Medelijden met ons krijgen?![]()
Volgens mij zijn er wel ergere dingen in de wereld dan dit hoor.
Daar val ik gelukkig niet onder. Trouwens, het is nu mooi weer dus mensen die vandaag achter hun PS of wat dan ook gaan hangen snap ik sowieso niet.quote:Op zondag 24 april 2011 10:15 schreef Document1 het volgende:
Voor sommige PlayStation gebruikers anders niet. Een aantal mensen in dit topic zit op het verdere internet zich behoorlijk op te winden over dit fenomeen.. Tip: check de gangbare gamesites en let op usernames of letterlijk dezelfde Posts qls in dit topic. Dus ja, ik begin zeker medelijden te krijgen met een aantal PlayStation gebruikers voor wie dat ding blijkbaar hun enige contact met de buitenwereld is.
dat zal toch wel?quote:Op zondag 24 april 2011 10:42 schreef ecktebaazz het volgende:
Als m'n betaalde mappacks maar blijven
quote:
Ik las dus op die site waar Sony toegaf dat ze gehacked waren, het niet bekend was of er gegevens of data gestolen of verwijdert isquote:
Alleen jammer dat je gemiddeld 10 dagen per jaar niet op je 360 kan gamen omdat ie in Duitsland isquote:
Ik baal wel want ik gebruik mijn PS3 vooral om via MLB.tv baseball wedstrijden live te streamen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:40 schreef cheqy het volgende:
[..]
Daar val ik gelukkig niet onder. Trouwens, het is nu mooi weer dus mensen die vandaag achter hun PS of wat dan ook gaan hangen snap ik sowieso niet.
Dat vind ik knap, ik Xbox nu een jaartje of 4 en ik heb nog een probleem met dat ding gehad. Ik wil niet. Zeggen dat er geen problemen zijn maar ieder jaar 10 dagen weg voor reparatie klinkt iet wat ongeloofwaardig.quote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef cheqy het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je gemiddeld 10 dagen per jaar niet op je 360 kan gamen omdat ie in Duitsland is
Dat is mij 3x overkomen.
wel erg om dat zo achter elkaar te zien he denk je gelijk anders, tis idd jammer dat hij het niet doet maar kom op er is meer idd........ZO NAAR FC UTREG - VITESSE:Pquote:
dat is cker normaal hoor 10dagen is niks ken iemand die was um 6weken kwijt dus ligt eraan....quote:Op zondag 24 april 2011 11:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, ik Xbox nu een jaartje of 4 en ik heb nog een probleem met dat ding gehad. Ik wil niet. Zeggen dat er geen problemen zijn maar ieder jaar 10 dagen weg voor reparatie klinkt iet wat ongeloofwaardig.
betalen voor online te kunnen spelenquote:
2,5 euro per maand ja maar het werkt superquote:Op zondag 24 april 2011 11:30 schreef kaching02 het volgende:
[..]
betalen voor online te kunnen spelen
Goed dat je het zelf ook inzietquote:Op zondag 24 april 2011 11:36 schreef kaching02 het volgende:
sony heeft inderdaad een achterlijk netwerk
Ze zijn dus hun complete netwerk opnieuw aan het opbouwen. Reken er maar niet op dat je dit paasweekend nog op PSN kan komen want dit gaat nog wel even duren denk.quote:We sincerely regret that PlayStation Network and Qriocity services have been suspended, and we are working around the clock to bring them both back online. Our efforts to resolve this matter involve re-building our system to further strengthen our network infrastructure. Though this task is time-consuming, we decided it was worth the time necessary to provide the system with additional security.
We thank you for your patience to date and ask for a little more while we move towards completion of this project. We will continue to give you updates as they become available.
lekker danquote:Op zondag 24 april 2011 11:46 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ze zijn dus hun complete netwerk opnieuw aan het opbouwen. Reken er maar niet op dat je dit paasweekend nog op PSN kan komen want dit gaat nog wel even duren denk.
Ik ben gek op liegen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, ik Xbox nu een jaartje of 4 en ik heb nog een probleem met dat ding gehad. Ik wil niet. Zeggen dat er geen problemen zijn maar ieder jaar 10 dagen weg voor reparatie klinkt iet wat ongeloofwaardig.
Das wel klote ja...zeker een maandagmorgen-ding....de mijne (4 jaar oud) heeft nog geen problemen gehad eigenlijk...meteen maar afkloppen, hahaquote:Op zondag 24 april 2011 11:56 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik ben gek op liegen.
Goed, 1e keer kon het geen disks meer lezen, 2 weken weg.
2e keer disctray naar de klote,`ging niet meer open, ruim een week weg
3e keer weer geen disks kunnen lezen, weer ruim een week weg.
Gemiddeld ong. 10 dagen.
En waarom zou ik liegen? Ik ben geen 5 jarige fanboy die hoe dan ook de ander wil afkraken. Ik heb trouwens beide console in mijn bezit. De 360 die ik nu heb heb ik ruim een jaar en daar heb ik tot nu toe nog niets mee gehad.
Ach ja, ik heb de PS3 dan ook meer gekocht vanwege de grafische kracht. Kijk naar spellen als Killzone 3quote:Op zondag 24 april 2011 11:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
2,5 euro per maand ja maar het werkt super
Geen headset krijgen bij de console
Sowieso maakt het niet uit of PSN het doet of niet je komt toch niet in een fatsoenlijke game met dat achterlijke netwerk van Sony
Kom ik begin met brief maken effe iedereen tekenen en klaarquote:Op zondag 24 april 2011 11:07 schreef kaching02 het volgende:
ik vind gewoon dat ze 20 euro bij iedereen in de playstation store moeten zetten
Ok!quote:Op zondag 24 april 2011 12:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kom ik begin met brief maken effe iedereen tekenen en klaar
Top!quote:Op zondag 24 april 2011 12:45 schreef zerokil het volgende:
[..]
Kom ik begin met brief maken effe iedereen tekenen en klaar
quote:Op zondag 24 april 2011 13:31 schreef Ferdii het volgende:
Goed idee :-) wil ook wel gratis geld op psn :p
Duuuudequote:Op zondag 24 april 2011 11:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Emotionele schade.quote:Op zondag 24 april 2011 14:04 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp niet helemaal hoe je een vergoeding kan verwachten voor iets waar je niet voor betaald? :S
nee, we hadden het over het kwijtraken van de first strike maps als die wegzijn wil ik een vergoedingquote:Op zondag 24 april 2011 14:04 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp niet helemaal hoe je een vergoeding kan verwachten voor iets waar je niet voor betaald? :S
Je betaald toch voor de console slimmerdquote:Op zondag 24 april 2011 14:04 schreef Document1 het volgende:
Je betaalt helemaal niets voor het PSN, het is een gratis service die Sony aanbiedt.quote:Op zondag 24 april 2011 14:20 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Je betaald toch voor de console slimmerd
Als je daarvoor betaald verwacht je ook dat de diensten die ze beloven het ook echt doen.
Je zou het kunnen zien als dat je wel voor de onlinekosten betaald maar in een keer, oftewel wanneer je de console koopt.
ja maar je betaald voor de console en dan verwacht je dat psn erbij is gerekendquote:Op zondag 24 april 2011 14:25 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Je betaalt helemaal niets voor het PSN, het is een gratis service die Sony aanbiedt.
Mij maakt het verder niet zoveel uit dat PSN eruit ligt zoals al eerder vermeld, maar ik sla het natuurlijk niet af als ik iets gratis kan krijgen door een simpele handelingquote:Op zondag 24 april 2011 14:37 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ga anders even bij je moeder op schoot huilen dat PSN het niet doet en dat je schadeloosstelling van Sony wilt![]()
Dat er mensen zijn die T-Mobile aanklagen als het netwerk plat ligt en daardoor schade oplopen oké, maar een paar pubertjes die zich verbrand hebben in de zon omdat ze niet de hele dag binnen konden gamen...
___!!!1!!
Dit inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 14:27 schreef kaching02 het volgende:
[..]
ja maar je betaald voor de console en dan verwacht je dat psn erbij is gerekend
lekker danquote:Op zondag 24 april 2011 16:19 schreef potienza het volgende:
Update:
http://www.gamersnet.nl/n(...)meer_tijd_in_beslag/
Neh, dat zal nog wel een klein weekje gaan duren denk ik.quote:Op zondag 24 april 2011 17:17 schreef kaching02 het volgende:
denken jullie dat morgen psn weer online is?
Ja vast. No doubt!quote:Op zondag 24 april 2011 14:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
DuuuudeBij mij duurde het 2 maanden. En als compensatie kreeg ik Viva Pinata, een game die ik al had.
Bovendien is Live ook eens een week lang down geweest tijdens de kerstvakantie. Daar hebben ze toen ook een gratis game voor weggegeven.
De releasedatum zal wel ergens volgend jr zijnquote:Op zondag 24 april 2011 17:19 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Neh, dat zal nog wel een klein weekje gaan duren denk ik.
Ja, dat lijkt nu momenteel ook wel het geval!quote:Op zondag 24 april 2011 17:20 schreef jxbe84 het volgende:
[..]
De releasedatum zal wel ergens volgend jr zijn
Dat is dan al helemaal klotequote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb PSN Plus, hoop dat de Plus gebruikers zeker een vergoeding krijgen. Al is het maar gratis verlenging van het abonnement met de offline dagen.
ik vind gewoon dat iedereen een vergoeding moet krijgenquote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb PSN Plus, hoop dat de Plus gebruikers zeker een vergoeding krijgen. Al is het maar gratis verlenging van het abonnement met de offline dagen.
Dit idd, dit is voor sony en de mensen die het moeten fixen tijdens pasen nog vervelender dan voor ons, en zo erg is een paar dagen zonder online gamen nietquote:Op zondag 24 april 2011 21:31 schreef MFE15 het volgende:
Ik vind een vergoeding niet echt nodig, dit kan wel eens gebeuren, alsof zij er om hebben gevraagd dat het hele netwerk plat ligt... Hier leert Playstation® alleen maar van, hopen dat het de volgende keer niet gebeurd. Amen.
volgende week ofzo?quote:
Er staat duidelijk in de voorwaarden dat Sony geen enkele garantie geeft op/voor on-line services.quote:Op maandag 25 april 2011 01:41 schreef zerokil het volgende:
Ja maar je koopt een PS3 om online te kunnen gamen dus daar heb je dan ook gewoon recht op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |