Is het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 13:20 schreef Pino0 het volgende:
Wou precies hetzelfde vragen, gelukkig is Fok! altijd up-to-date@ Gemaskerde...
Dat zie ik als een compliment
ja ken het problee erg kutquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef cheqy het volgende:
Verdomme, uitgerekend op mijn vrije dag.
Dat is de officiële verklaring ja. Wel toevallig aangezien ik verder geen aankondiging heb gezien, en onderhoud is meestal wel gepland, me dunktquote:Op donderdag 21 april 2011 12:54 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik werk buiten en ben juist blij dat ik even een dagje binnen zit. Even niet de hele dag die zon op mijn kop.
PSN ligt er trouwens uit vanwege onderhoud las ik net.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:26 schreef CodexRedemption het volgende:
Mee eens, vast die hackers weer >_>
als ze playstation willen lastig vallen... hoeven ze ons nog niet lastig te vallen
Daarnaast heeft Anonymous eerder verklaard geen PSN-aanvallen meer te doen.quote:Tevens loopt er een gerucht dat deze downtime het werk is van Anonymous, de beruchte hackersgroepering die al eerder een aanval op het PSN lanceerde. Deze kans is echter klein, aangezien onderhoud aan het PlayStation Network de afgelopen twee jaar, steeds op 21 april heeft plaatsgevonden.
Nog niet bekend helaas.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:58 schreef CodexRedemption het volgende:
Al iemand gehoord hoelaat online?
Ik niet, ik heb voor 12 euro een 3 maanden abonnement. Dat is 12 weken, en een week voor het verloopt koop je gewoon een nieuwe.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREI
Koop een lollie en ga het vieren kneus.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:08 schreef mobster400 het volgende:
@CodexRedemption
Een homo die wel door kan spelen, en jullie niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |