Maar jij maakt wel even een plekje vrij in je drukke agenda om hier te posten...... Gast...quote:
Gisteren deed hij het gewoon hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:09 schreef ecktebaazz het volgende:
Gister ookal, rondje 45 met zombies in Ascension... ZOOOOO VER![]()
Ik was boos
Ik heb ook geen levenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Maar jij maakt wel even een plekje vrij in je drukke agenda om hier te posten...... Gast...
Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREIquote:Op donderdag 21 april 2011 11:07 schreef RickoKun het volgende:
"WHEHEHEHEH XBOX ALTIJD MAAR AFZEIKEN MAAR KIJK NU ZELF NAAR JULLIE PAUPER NETWERK ROFLZOLZOLZLOZLOZOLLOLOOL"
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREI
PFFFFGGGHHHTTTTT PFFFTTTT!!!!! WAS MAAR 40 HOOR EN.......ach laat ook maarquote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREI
quote:"WHEHEHEHEH XBOX ALTIJD MAAR AFZEIKEN MAAR KIJK NU ZELF NAAR JULLIE PAUPER NETWERK ROFLZOLZOLZLOZLOZOLLOLOOL"
quote:Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREI
quote:Originally Posted by PlayStation Blog:
We’re aware certain functions of PlayStation Network are down. We will report back here as soon as we can with more information.
Thank you for your patience.
Dan kan j mooi naar buiten in dit weerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef cheqy het volgende:
Verdomme, uitgerekend op mijn vrije dag.
Ik werk buiten en ben juist blij dat ik even een dagje binnen zit. Even niet de hele dag die zon op mijn kop.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan kan j mooi naar buiten in dit weerIs echt warm
Alleen ik ben op mijn werk dus kan niet naar buiten.
oh en psn
Ligt er laatste tijd best vaak uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |