Maar jij maakt wel even een plekje vrij in je drukke agenda om hier te posten...... Gast...quote:
Gisteren deed hij het gewoon hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:09 schreef ecktebaazz het volgende:
Gister ookal, rondje 45 met zombies in Ascension... ZOOOOO VER![]()
Ik was boos
Ik heb ook geen levenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Maar jij maakt wel even een plekje vrij in je drukke agenda om hier te posten...... Gast...
Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREIquote:Op donderdag 21 april 2011 11:07 schreef RickoKun het volgende:
"WHEHEHEHEH XBOX ALTIJD MAAR AFZEIKEN MAAR KIJK NU ZELF NAAR JULLIE PAUPER NETWERK ROFLZOLZOLZLOZLOZOLLOLOOL"
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREI
PFFFFGGGHHHTTTTT PFFFTTTT!!!!! WAS MAAR 40 HOOR EN.......ach laat ook maarquote:Op donderdag 21 april 2011 11:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREI
quote:"WHEHEHEHEH XBOX ALTIJD MAAR AFZEIKEN MAAR KIJK NU ZELF NAAR JULLIE PAUPER NETWERK ROFLZOLZOLZLOZLOZOLLOLOOL"
quote:Gelukkig hebben wij geen 60 euro betaald om online te kunnen ROFLOLLERCOPTEREINZWEIDREI
quote:Originally Posted by PlayStation Blog:
We’re aware certain functions of PlayStation Network are down. We will report back here as soon as we can with more information.
Thank you for your patience.
Dan kan j mooi naar buiten in dit weerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:51 schreef cheqy het volgende:
Verdomme, uitgerekend op mijn vrije dag.
Ik werk buiten en ben juist blij dat ik even een dagje binnen zit. Even niet de hele dag die zon op mijn kop.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan kan j mooi naar buiten in dit weerIs echt warm
Alleen ik ben op mijn werk dus kan niet naar buiten.
oh en psn
Ligt er laatste tijd best vaak uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |