Nee, ik denk dat het weer online is als je lan party voorbij is.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:01 schreef CodexRedemption het volgende:
Denken jullie dat PSN zaterdag rond een uur of 3/5 weer online is?
Bronquote:We zijn ervan op de hoogte dat bepaalde PlayStation Network-functies momenteel niet werken. We proberen je zo goed mogelijk op de hoogte te houden.
Volg ons op Twitter @PlayStationEU voor live-updates.
Bedankt voor je geduld.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:27 schreef Document1 het volgende:
Xboxlive werkt gewoon altijd.psn 3 dagen down
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:27 schreef Document1 het volgende:
Xboxlive werkt gewoon altijd.psn 3 dagen down
doeiiiii!quote:Storing sluit Xbox Live-gebruikers buiten
Onverwachte panne na onderhoud voor update
02 oktober 2008 | Rowald Pruyn
Storing sluit Xbox Live-gebruikers buiten
Gebruikers van Xbox Live, de online dienst van de Microsoft-console, konden woensdagochtend niet meer inloggen. De storing, die pas 's avonds werd verholpen, is de nasleep van gepland onderhoud afgelopen maandag.
De storing startte rond vier uur 's ochtends. Het was volgens de softwaremaker een onverwacht probleem dat te maken heeft met reparaties bij zowel de Zune Marketplace als de online Xbox-dienst.
Hoeft toch ook niet, jij zegt dat het altijd werktquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:32 schreef Document1 het volgende:
O jeu een berichtje uit 2008![]()
kon je niks vinden van de afgelopen 3 jaar?
Een zooitje RROD'squote:Op vrijdag 22 april 2011 10:32 schreef Document1 het volgende:
O jeu een berichtje uit 2008![]()
kon je niks vinden van de afgelopen 3 jaar?
'Whereas the YLOD affects approximately 0.5% of PS3s (mainly older 20GB and 60GB models), RROD has been estimated to affect anywhere between 25-65% of Xbox 360s.'quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:36 schreef Document1 het volgende:
Ik zet een zooitje ylod en de verwijdering van otheros tegenover jouw rrod.
Nope, de foutmelding geeft nu wel aan dat het onderhoud is (ipv internet storing bij jezelf)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ging ik min of meer wel van uit, lekker nietszeggend berichtje dus..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
[..]
doeiiiii!
OT: zit voor nu niks anders op als wachten
Het is 'nog maar' één dag, niet overdrijven hèquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]dat was een paar uurtjes, niet drie dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |