quote:
Slaap lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes in een spoilerfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Beach het volgende:
Kapot. JMR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes in een spoilerOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ja ik denk ik post even mn wallpaperquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]Doet het ook niet :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Jawel.quote:
Jawelquote:
Oui,quote:
Niet onaardig.quote:
Tijd voor de verlenging.quote:
Klopt, tot zoquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:25 schreef Zeroku het volgende:
Kut. Ik moest douchen.
Naja, dan morgenvroeg maar.
Ja, ik blijf ook. Maar ik ga nu niet meer douchenquote:
Doe morgenochtend dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik blijf ook. Maar ik ga nu niet meer douchen.
Was ook de bedoelingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kon geen glimlach onderdrukken.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Awwquote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga maar slapen, beetje sipjens enzo
Slaaplekker allemaal alvast![]()
awwwquote:Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga maar slapen, beetje sipjens enzo
Slaaplekker allemaal alvast![]()
Weet niet zo goedquote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
awww [ afbeelding ]
Wat is er aan de hand bloempjelief?
Jep.quote:
Ja echt hequote:
Ja die siert spoort echt niet, vogelpoep generaalquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
waarom geen penalty'sde hiphopkeeper had wel even mogen scoren imo
![]()
Ja, jammer.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:03 schreef JanPiraat het volgende:
waarom geen penalty'sde hiphopkeeper had wel even mogen scoren imo
![]()
Zeg eens wat er exact gebeurd? Met browser en OS.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef dralion13 het volgende:
Bugt de frontpage bij jullie ook volledig?
Goed plan. Ik ga nu slapen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Patje1987 het volgende:
Nu ga ik douchen en pitten, nu nog even in de solarcoaster.
doeidoei Patjenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:17 schreef Patje1987 het volgende:
Nu ga ik douchen en pitten, nu nog even in de solarcoaster.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeg eens wat er exact gebeurd? Met browser en OS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FF en xpOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]Doe eens ctrl F5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FF en xpOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ook nuquote:Op donderdag 21 april 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
Ik ga gewoon slapen. Slaap lekker Bietsje en anderen![]()
klinkie heeft aanbidders?quote:
Heb ik je gisteravond weer een PM gestuurd met mijn dronken kop ja?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, niet zomaar van iemand hoor. Zucht![]()
![]()
Huh ik was het niet hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 08:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, niet zomaar van iemand hoor. Zucht![]()
![]()
Pater?quote:
Ja zekerquote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Patje, hoi! Heb je zin in vrijdag??
Bobquote:
Prima ballerina Patjequote:
Van 1 tot 8 slapen is perfect nuquote:Op donderdag 21 april 2011 09:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha goed bezig hoor Bobje! Morgen
Morgequote:
Nee, maar daarna toch wel als ik wegga ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, je gaat toch geen foundation op doen als je in de zin gaat liggen???
Amsterdam..shoppen..quote:Op donderdag 21 april 2011 09:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja Bobje, even naar school tot twee uur. Daarna even amsterdam in en een broek kopenen nog een paar dingetjes hihi. Wat ga jij doen vandaag?
Michhas ik ben ook verliefd op jou maar dat wist je al
En hoi speessss
Hihi dansenquote:Op donderdag 21 april 2011 09:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Amsterdam..shoppen..Binnenkort is het denk ik ook weer tijd voor nieuwe zomerkleertjes
Ik ga niet zoveel interessants doenWat wasjes draaien..boodschapjes doen..beetje buiten lopen in het zonnetje..dansen in m'n kamer..
Het is idd wel mooier als je een mooie egale huid hebt jaquote:Op donderdag 21 april 2011 09:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doe dat dus echt niet, heb echt sinds een paar weken foundation maar echt niet dat ik dat nu nog op ga doen nu met dit zonnetje. Puur natuur is mooier.
Hoe kom je aan die vlekken dan? En Wat maken die vlekken uit?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is idd wel mooier als je een mooie egale huid hebt ja![]()
Ik heb geen puistjes ofzo maar mooie vlekken
Vlekken omdat ik een klotehuid heb die nergens tegenkan en het is net winter geweest en dan krijg ik rode vlekken van de kou enzulksquote:Op donderdag 21 april 2011 09:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die vlekken dan? En Wat maken die vlekken uit?En mijn huid is echt niet super egaal ofzo. Ik heb gewoon schijt.
Noez niet zoeen h&m dingquote:Op donderdag 21 april 2011 10:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga een bloemetjes broek kopen ja!?
En gewoon een poederfoundation? Die van de hema is prima en niet duurquote:Op donderdag 21 april 2011 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vlekken omdat ik een klotehuid heb die nergens tegenkan en het is net winter geweest en dan krijg ik rode vlekken van de kou enzulks
JAquote:Op donderdag 21 april 2011 10:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga een bloemetjes broek kopen ja!?
Poeder vind ik er zo nep uitzien meteen, liquidquote:Op donderdag 21 april 2011 10:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En gewoon een poederfoundation? Die van de hema is prima en niet duur![]()
Hihi, kijk mij foundationadvies geven, ik heb het misschien 3 keer in het jaar op
Dan krijg ik uitslag en zie ik eruit als een beschimmelde piraatquote:Op donderdag 21 april 2011 10:02 schreef sharr het volgende:
Ik kan met liquid alleen maar tegen goedkope merken_!
Ik vind vloeibaar juist vaak zo'n plamuurlaag gevenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Poeder vind ik er zo nep uitzien meteen, liquid![]()
9/10 kan ik niet tegen goedkope merken
Ik ben geen plamuurlaagquote:Op donderdag 21 april 2011 10:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vind vloeibaar juist vaak zo'n plamuurlaag gevengewoon kleeeein beetje poeder. En mijn huid is ook waardeloos, maar die van de hema irriteert niet
Ik zeg toch ook niet dat jij dat hebtquote:Op donderdag 21 april 2011 10:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben geen plamuurlaag![]()
Nja misschien eits van NYC proberen, ik heb van die inruil coupons geprint
Hihi snookiefacequote:Op donderdag 21 april 2011 10:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Die vind ik echt kutHeb hier ook nog liggen. Althans die liquid. Dat is net bruine verf.
Ik heb ook zat van essence hoorquote:
Ja echt, had hem een keer opgedaan. Ging er ook niet af. Keihard gepoetst, toen was ik rood. Ik leer van mijn fouten.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja echt, had hem een keer opgedaan. Ging er ook niet af. Keihard gepoetst, toen was ik rood. Ik leer van mijn fouten.
Ik heb geen problemen met die van de Hema, ik heb echter een mooie huid van mezelf dus hoef niet veel te gebruiken.quote:
bronzer?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb ook zat van essence hoor
(lees: eyeliner en bruinermaakspulmetglimmers, dat is veel)
Oh vandaarquote:Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met die van de Hema, ik heb echter een mooie huid van mezelf dus hoef niet veel te gebruiken.
Dat jaquote:Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
bronzer?![]()
Ik durf geen pics te posten van mijn makeup zooi
Ik had vette gezien van asics met regenboogkleurtjesquote:Op donderdag 21 april 2011 10:06 schreef Bloempje. het volgende:
Maar liefjens, ik ga even richting school en dan hardloopschoenen kopentot vanmiddag/na het weekend
FURRRRdinandquote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef Furdinand het volgende:
Jaa negeer mij maar maakt niet uit joh
Ze negeren mij ookquote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef Furdinand het volgende:
Jaa negeer mij maar maakt niet uit joh
Ik wil goedkope, die niet uit elkaar pleurenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had vette gezien van asics met regenboogkleurtjes
Laat mij even weten welke je hebt en als ze fijn zijn, ik ben namelijk on a budgetquote:Op donderdag 21 april 2011 10:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wil goedkope, die niet uit elkaar pleuren
Nicequote:Op donderdag 21 april 2011 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OPI![]()
![]()
Ik heb lekker al 3 lakjes verkocht
Welke is het? misschien heb ik hem welquote:Op donderdag 21 april 2011 10:11 schreef sharr het volgende:
[..]
NiceDie OPI is ook gewoon het mooist. Ik ga hem eens van m'n nichtje jatten (is haar foto
)
Diva of Genevaquote:Op donderdag 21 april 2011 10:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Welke is het? misschien heb ik hem wel
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die heb ik toch nietik heb wel andere van de swiss collectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goedquote:Op donderdag 21 april 2011 10:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
vanavond ga ik rennen gaan we Samen dan?
Ik help wel amputeren okquote:Op donderdag 21 april 2011 10:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging gister hardlopen en nu doen mijn benen pijn
Ze is eerder niet 100%!!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ben jij een orang oetan dan?
om 7;20quote:Op donderdag 21 april 2011 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe laat ging je wekker?
Hoi SV.
Hoi KBquote:Op donderdag 21 april 2011 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe laat ging je wekker?
Hoi SV.
Ik kan jou ook verklikken huhuhuhuquote:Op donderdag 21 april 2011 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga het tegen Jan zeggen ja?!?!??!
IVE GOT THE POWER AHAHquote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha echt niet. Dat doe je niet jah?!?!?!?!![]()
![]()
!!!
ik zit nu gevangen manquote:Op donderdag 21 april 2011 10:38 schreef Ragboer het volgende:
Cash, gaan we weer een kistje bier doen op 't kamp?
Hey Klinkyquote:
Kan gebeuren, ja toch.quote:
Shaggie roken.quote:
Hoi lieverdquote:
ze is roken duhquote:Op donderdag 21 april 2011 10:50 schreef Furdinand het volgende:
Nu word ik ook al door shar genegeert
Watquote:Op donderdag 21 april 2011 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dadelijk komt de buurman van sharrr op je haten
Slettebak.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-slettebak-meer.html
serieus die titel
Flair.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
serieus die titel
Nog niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Henkiega Anchormann kijken !!
[..]
Klinkielicious![]()
echt he de ransaapquote:Op donderdag 21 april 2011 10:53 schreef K-Cash het volgende:
[..]
kut casillas hele zenuwinzinking van hem, manisch depressief nu
appellquote:
cosmoooquote:Op donderdag 21 april 2011 10:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
serieus die titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |