quote:Op woensdag 20 april 2011 22:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
argh tekenfilms
2 Meet the Robinsons ofzo
Die zijn van Bluth maar dat is niet deze filmquote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef DragonFodder het volgende:
Een van de Fievel films? Of zijn die niet van Bluth?
quote:
quote:
Turturro is goed. Een andere acteur was in de jaren 80 de helft van een Brits komisch duo. Alas bestaat dat niet meerquote:
Ga dan maar eens Mobile Suit Gundam Wing kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:45 schreef Patch het volgende:
Beetje tekenfilmvragen stellen als ik er niet ben...
Had ze allemaal geweten...
-edit-
behalve nr. 10 volgens mij
Nee...kut.. weet niet meer hoe het heet. In ieder geval geproduceerd door Cameronquote:
heb hem net weer eens gekeken, ik vind hem nog steeds erg leukquote:Op woensdag 20 april 2011 23:46 schreef Patch het volgende:
Brain Donors, ook zo'n film die ik kapot gehuurd heb, niet omdat ie zo leuk was volgens mij, maar de hoes trok me aan.
die bedoelde ik ook, dacht dat die the cove heette. Maar volgens mij haal ik twee titels door elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee...kut.. weet niet meer hoe het heet. In ieder geval geproduceerd door Cameron
quote:
Kutfilm overigensquote:
Harry is een sequel en je hebt je post ge-edit.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:13 schreef RitseB het volgende:
Robert Paterson
Twilight
Remember Me.
Harry Potter: Goblet of Fire.
Nou vooruit dan ik ben gul zo vroeg op de ochtendquote:Op donderdag 21 april 2011 08:52 schreef Dopekoe het volgende:
Alan Quatermain (Zal wel fout geschreven zijn)
Kapitein Nemo
Jekyll
Hyde (Technisch gezien een andere karakter dan Jekyll)
Tom Sawyer
Dorian Gray
Mina Harker en Rodney Skinnerquote:Op donderdag 21 april 2011 08:56 schreef Dopekoe het volgende:
Je hebt ook nog Peta Wilson en die onzichtbare man maar daar weet ik de namen ff niet van...
Ja Die jaquote:
Nog 6quote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Robby87 het volgende:
Platoon
Deer Hunter
Apocalypse Now
Full Metal Jacket
Rambo I, 2, 3?![]()
![]()
Nog 4quote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Asap het volgende:
Apocalypse Now
Platoon
Hamburger Hill
Forrest Gump![]()
Born on the fourth of July
Full Metal Jacket
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:59 schreef picodealion het volgende:
Gran Turismo?
of wat was het, Gran Torino? Die met Clint Eastwoord.
Tropic Thunder?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef Dopekoe het volgende:
Taglines
Film uit 2000
A group of recruits go through Advanced Infantry Training at Fort Polk, Louisiana's infamous Tigerland, last stop before Vietnam for tens of thousands of young men in 1971.
Film uit 2002
The story of the first major battle of the American phase of the Vietnam War and the soldiers on both sides that fought it.
Film uit 2008
Through a series of freak occurrences, a group of actors shooting a big-budget war movie are forced to become the soldiers they are portraying.
Hehe inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef Burnett het volgende:
[quote
Film uit 2000
A group of recruits go through Advanced Infantry Training at Fort Polk, Louisiana's infamous Tigerland, last stop before Vietnam for tens of thousands of young men in 1971.
Nog 2:quote:Basic?
We Were Soldiers
Nog 1quote:Tropic Thunder
Tigerland was de laatstequote:Tropic Thunder?
Tigerland
We were soldiers?
Hehe nee, zijn echte achternaam deelt hij met een andere acteur (zijn neef)quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef Dopekoe het volgende:
Tom Archibald Cruise
Tenminste zoiets staat me bij
Hehe,quote:
Mainports ware identiteit komt eindelijk naar boven. Zijn liefde voor Scientology verklaart al zijn reacties.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Godver da's Ethan uit Lost, maar hoe heet de acteur ook alweer?.
Dit lijkt er verdacht veel opquote:Op donderdag 21 april 2011 10:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Mainports ware identiteit komt eindelijk naar boven. Zijn liefde voor Scientology verklaart al zijn reacties.
Thomas Cruise Mainport IV
Thomas Cruise Mardigan IVquote:Op donderdag 21 april 2011 10:53 schreef Asap het volgende:
[..]
Dit lijkt er verdacht veel op
Thomas Cruise Ma...... IV (de PRTO van Mainport zitten er ook nog in)
Je kan beter de letters gebruiken uit Mainport, als het galgje was zou je door de letters dign, nu al 4 streepjes hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Thomas Cruise Mardigan IV
Echt geen flauw idee...
De ander was overigens William Mapotherquote:
Moest welquote:Op donderdag 21 april 2011 11:04 schreef picodealion het volgende:
Ah, de puntjes stonden dus niet elk voor een letter.
quote:
geen Shrek maar je zoekt wel in de goede hoekquote:Op donderdag 21 april 2011 11:51 schreef picodealion het volgende:
Een flink openingsweekend ten opzichte van de gross dus in vergelijking met die twee andere films.
Hmm, Shrek?
Burnett +1quote:
2003 lees ik op imdbquote:
Hoe kan ik hem nou vergetenquote:
Ow... hints?quote:
Chronologisch:quote:
Uiteraard.quote:
Alsof jij Rocky en Stalone niet kent.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:11 schreef Dopekoe het volgende:
Oh, oude films
Dan houdt het voor mij op
Die ken ík zelfsquote:Op donderdag 21 april 2011 12:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Alsof jij Rocky en Stalone niet kent.
Raging Bull is een aanrader. Rocky is trouwens ook goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:26 schreef Dopekoe het volgende:
Hoewel ik Rocky niet heb gezien trouwens, zoals geen enkele boxfilm
Ken je ook nog de voornaam van één van beide broeders?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:29 schreef Dopekoe het volgende:
marlon Wayans in The ladykillers samen met Tom Hanks van de Coen brothers...
Maar die ander zegt me wel wat maar ik kom er nog niet achter...
Ja Joel en Ethan natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ken je ook nog de voornaam van één van beide broeders?
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef picodealion het volgende:
1 is stiekem toch American Beauty.
Nog steeds niet...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef hornage het volgende:
A History Of Violence
Maria Bella
Viggo Mortensen
Ed Harris
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef hornage het volgende:
A History Of Violence![]()
Maria BellaBello, maar dat reken ik wel goed.
Viggo Mortensen![]()
Ed Harris![]()
horn +1quote:
Gaat lekker vandaag met jouw favoriete films en acteurs/regisseurs.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Dit is een van mijn favoriete films
Ook zo'n juweeltjequote:Op donderdag 21 april 2011 12:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gaat lekker vandaag met jouw favoriete films en acteurs/regisseurs.
Zag 'm gister voor de tweede keer en hij was nog wat sterker dan ik me herinnerde. Vanavond komt Eastern Promises op tv.
Komt me niet bekend voor....quote:
idd, nog 1 film dus...quote:Op donderdag 21 april 2011 13:00 schreef RitseB het volgende:
Max Payne had ze dacht ik ook een klein rolletje.
Wéér te laatquote:
Hulkio + 1quote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef Hulkio het volgende:
Wacht eens even: Paris I love you? (Wes Craven segment volgens mij)
Ah ja. Dat vond ik één van de minste segmenten.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:14 schreef Hulkio het volgende:
Wacht eens even: Paris I love you? (Wes Craven segment volgens mij)
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:21 schreef Gillingham het volgende:
Ethan Coen -> hadden we al
Joel Coen -> hadden we al
Wes Craven -> De vraag was NOG 8, dus Wes doet niet meer mee
Natialie Portman -> Nee, wel in New York I love you, in deze alleen als actrice.
Alfonso Cuaron? -> Ja
quote:
quote:
quote:
Totaal nu 6.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef Gillingham het volgende:
En Jean-Pierre Jeunet ook vast wel. -> Vast niet.
Sideways klopt.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:33 schreef Gillingham het volgende:
De regisseur van Sideways. Kom niet op zijn naam.
Misschien wat plaatjes van de film van de overige regisseurs?
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef Gillingham het volgende:
Sam Mendes?![]()
Regisseur van Parfum en Lola Rennt?![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:43 schreef Gillingham het volgende:
De regisseur van Central Do Brasil.
Namen ontschieten me weer eens.
Ik reageerde inderdaad op het lola rennt gedoequote:Op donderdag 21 april 2011 13:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ohja.
-edit-
Ohnee, die is weer van andere films.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:03 schreef Dopekoe het volgende:
Alleen linksboven komt me enigzins bekend voor (das Sharon Stone zo te zien...)
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef Mainport het volgende:
Mulholland dr.![]()
Io nogwat pauro (ik heb geen angst?)![]()
Y tu mama tambien![]()
A scanner darkly![]()
Oef... Welke films kijk jij wel?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:15 schreef Dopekoe het volgende:
The others en mulholland Dr, beide niet gezien
Ik wel, maar beide niet herkendquote:Op donderdag 21 april 2011 14:15 schreef Dopekoe het volgende:
The others en mulholland Dr, beide niet gezien
Simpeler.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik wel, maar beide niet herkend.
Heeft het iets te maken met dat in die twee films de werkelijkheid anders blijkt dat je in eerste instantie denkt?![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef Gillingham het volgende:
Finding Nemo hoort níet in het rijtje.
Wordt je zo wel duidelijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef Dopekoe het volgende:
[..]Die volg ik niet...
Maar het zal wel iets met water zijn.....
Open Water![]()
![]()
quote:
Dit is le fabuleux destin d'Amelie Poulainquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit is le fabuleux destin d'Amelie Poulain![]()
maar ik zie de link ook niet
Hoe meer films, hoe makkelijker. Zou ik denken.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Jij maakt het zo complex met al die films![]()
ooooooooooh jaquote:
Dan zou Nemo er wél bij passen.quote:
But of course!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef Dopekoe het volgende:
Sjees....
Zo ga ik er binnenkort ook 1 stellen
quote:
quote:The ***** is a nickname given to a group of young actors and actresses who frequently appeared together in teen-oriented coming-of-age films in the 19**s. First mentioned in a 19*5 New York magazine article, it is now usually described as the cast members of two specific films released in 19*5 - ***** and ***** although sometimes other actors are included. The "core" members are ***********.
Wow, inderdaad. Ik had verwacht dat de andere film eerst werd geraden. Nog 1 film en 1 acteur dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
bratpack
st elmo's fire
emilio estevez
rob lowe
demi moore
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:36 schreef Gillingham het volgende:
Heb je geen idee Samuel?
Breakfast Club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |