Harry is een sequel en je hebt je post ge-edit.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:13 schreef RitseB het volgende:
Robert Paterson
Twilight
Remember Me.
Harry Potter: Goblet of Fire.
Nou vooruit dan ik ben gul zo vroeg op de ochtendquote:Op donderdag 21 april 2011 08:52 schreef Dopekoe het volgende:
Alan Quatermain (Zal wel fout geschreven zijn)
Kapitein Nemo
Jekyll
Hyde (Technisch gezien een andere karakter dan Jekyll)
Tom Sawyer
Dorian Gray
Mina Harker en Rodney Skinnerquote:Op donderdag 21 april 2011 08:56 schreef Dopekoe het volgende:
Je hebt ook nog Peta Wilson en die onzichtbare man maar daar weet ik de namen ff niet van...
Ja Die jaquote:
Nog 6quote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Robby87 het volgende:
Platoon
Deer Hunter
Apocalypse Now
Full Metal Jacket
Rambo I, 2, 3?![]()
![]()
Nog 4quote:Op donderdag 21 april 2011 09:06 schreef Asap het volgende:
Apocalypse Now
Platoon
Hamburger Hill
Forrest Gump![]()
Born on the fourth of July
Full Metal Jacket
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:59 schreef picodealion het volgende:
Gran Turismo?
of wat was het, Gran Torino? Die met Clint Eastwoord.
Tropic Thunder?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:09 schreef Dopekoe het volgende:
Taglines
Film uit 2000
A group of recruits go through Advanced Infantry Training at Fort Polk, Louisiana's infamous Tigerland, last stop before Vietnam for tens of thousands of young men in 1971.
Film uit 2002
The story of the first major battle of the American phase of the Vietnam War and the soldiers on both sides that fought it.
Film uit 2008
Through a series of freak occurrences, a group of actors shooting a big-budget war movie are forced to become the soldiers they are portraying.
Hehe inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef Burnett het volgende:
[quote
Film uit 2000
A group of recruits go through Advanced Infantry Training at Fort Polk, Louisiana's infamous Tigerland, last stop before Vietnam for tens of thousands of young men in 1971.
Nog 2:quote:Basic?
We Were Soldiers
Nog 1quote:Tropic Thunder
Tigerland was de laatstequote:Tropic Thunder?
Tigerland
We were soldiers?
Hehe nee, zijn echte achternaam deelt hij met een andere acteur (zijn neef)quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:37 schreef Dopekoe het volgende:
Tom Archibald Cruise
Tenminste zoiets staat me bij
Hehe,quote:
Mainports ware identiteit komt eindelijk naar boven. Zijn liefde voor Scientology verklaart al zijn reacties.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Godver da's Ethan uit Lost, maar hoe heet de acteur ook alweer?.
Dit lijkt er verdacht veel opquote:Op donderdag 21 april 2011 10:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Mainports ware identiteit komt eindelijk naar boven. Zijn liefde voor Scientology verklaart al zijn reacties.
Thomas Cruise Mainport IV
Thomas Cruise Mardigan IVquote:Op donderdag 21 april 2011 10:53 schreef Asap het volgende:
[..]
Dit lijkt er verdacht veel op
Thomas Cruise Ma...... IV (de PRTO van Mainport zitten er ook nog in)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |