Je kan beter de letters gebruiken uit Mainport, als het galgje was zou je door de letters dign, nu al 4 streepjes hebbenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Thomas Cruise Mardigan IV
Echt geen flauw idee...
De ander was overigens William Mapotherquote:
Moest welquote:Op donderdag 21 april 2011 11:04 schreef picodealion het volgende:
Ah, de puntjes stonden dus niet elk voor een letter.
quote:
geen Shrek maar je zoekt wel in de goede hoekquote:Op donderdag 21 april 2011 11:51 schreef picodealion het volgende:
Een flink openingsweekend ten opzichte van de gross dus in vergelijking met die twee andere films.
Hmm, Shrek?
Burnett +1quote:
2003 lees ik op imdbquote:
Hoe kan ik hem nou vergetenquote:
Ow... hints?quote:
Chronologisch:quote:
Uiteraard.quote:
Alsof jij Rocky en Stalone niet kent.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:11 schreef Dopekoe het volgende:
Oh, oude films
Dan houdt het voor mij op
Die ken ík zelfsquote:Op donderdag 21 april 2011 12:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Alsof jij Rocky en Stalone niet kent.
Raging Bull is een aanrader. Rocky is trouwens ook goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:26 schreef Dopekoe het volgende:
Hoewel ik Rocky niet heb gezien trouwens, zoals geen enkele boxfilm
Ken je ook nog de voornaam van één van beide broeders?quote:Op donderdag 21 april 2011 12:29 schreef Dopekoe het volgende:
marlon Wayans in The ladykillers samen met Tom Hanks van de Coen brothers...
Maar die ander zegt me wel wat maar ik kom er nog niet achter...
Ja Joel en Ethan natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:29 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ken je ook nog de voornaam van één van beide broeders?
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:31 schreef picodealion het volgende:
1 is stiekem toch American Beauty.
Nog steeds niet...quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef hornage het volgende:
A History Of Violence
Maria Bella
Viggo Mortensen
Ed Harris
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:32 schreef hornage het volgende:
A History Of Violence![]()
Maria BellaBello, maar dat reken ik wel goed.
Viggo Mortensen![]()
Ed Harris![]()
horn +1quote:
Gaat lekker vandaag met jouw favoriete films en acteurs/regisseurs.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Dit is een van mijn favoriete films
Ook zo'n juweeltjequote:Op donderdag 21 april 2011 12:35 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gaat lekker vandaag met jouw favoriete films en acteurs/regisseurs.
Zag 'm gister voor de tweede keer en hij was nog wat sterker dan ik me herinnerde. Vanavond komt Eastern Promises op tv.
Komt me niet bekend voor....quote:
idd, nog 1 film dus...quote:Op donderdag 21 april 2011 13:00 schreef RitseB het volgende:
Max Payne had ze dacht ik ook een klein rolletje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |