Ik voorzie nu alweer gezwam over foute hits op de meetquote:
Ach, zij die geboren zijn nadat alles qua muziek al was uitgevonden en alles alleen maar gerecycled werd hebben weinig in te brengen lijkt mijquote:Op woensdag 20 april 2011 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voorzie nu alweer gezwam over foute hits op de meet
Daar val ik dus ook onderquote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, zij die geboren zijn nadat alles qua muziek al was uitgevonden en alles alleen maar gerecycled werd hebben weinig in te brengen lijkt mij
Wat vind jij eigenlijk van Nirvana? Was vroeger een van mijn favoriete bands.quote:
Aanstellers!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Nirvana? Was vroeger een van mijn favoriete bands.
Grunge was de laatste echt nieuwe muziek imhoquote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Nirvana? Was vroeger een van mijn favoriete bands.
In de zin van aanstellerij. Was meer van Pearl Jam als je het over die stroming hebt maar eigenlijk kan alles herleid worden van Neil Young natuurlijk. Dat is pas een echte held.quote:
True, maar grunge was toch echt de laatste echt vernieuwende muziekstroming.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Tem het volgende:
[..]
In de zin van aanstellerij. Was meer van Pearl Jam als je het over die stroming hebt maar eigenlijk kan alles herleid worden van Neil Young natuurlijk. Dat is pas een echte held.
Pearl Jam was een vrij mainstream rockbandje.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Tem het volgende:
[..]
In de zin van aanstellerij. Was meer van Pearl Jam als je het over die stroming hebt maar eigenlijk kan alles herleid worden van Neil Young natuurlijk. Dat is pas een echte held.
Maar Ten is een van de beste albums ooitquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pearl Jam was een vrij mainstream rockbandje.
Ja dat klopt wel, wat denk ji van The Smashing Pumpkins?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar Ten is een van de beste albums ooit
Jij zit er wel meer naast.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pearl Jam was een vrij mainstream rockbandje.
Ook een geweldige band!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, wat denk ji van The Smashing Pumpkins?
Das waar, 1989.quote:
Ja, Mellon Collie was ook een fantastisch album! Daarna zakte het wat in.quote:
Geld genoeg toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
Tweede testtoestel JSF wordt aangeschaft, er was een kamermeerderhaid van VVD, CDA, NSB en SGP voor vanavond
Zou je dat nou wel doen, NSB?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
Tweede testtoestel JSF wordt aangeschaft, er was een kamermeerderhaid van VVD, CDA, NSB en SGP voor vanavond
Ja joh, ze halen het gewoon bij laagstbetaalden weg, die hebben toch geen reet in de pap te brokkelenquote:
samen met Siamese dream inderdaad wel de beste albums.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, Mellon Collie was ook een fantastisch album! Daarna zakte het wat in.
Typ dan gelly in plaats van PVV.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik deed dat niet eens bewust, de PVV is gewoon de NSB van onze tijd imho.
Met Mellon Collie heb je ook gewoon twee uur luisterplezier. Echt een muzikaal gezien zeer divers meesterwerkje. Hoewel sommige nummers wel geschrapt hadden kunnen worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:13 schreef Tem het volgende:
[..]
samen met Siamese dream inderdaad wel de beste albums.
Was dat met die zanger die zo tragisch stierf, Layne Staney of zo?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:14 schreef remlof het volgende:
Laten we ook Alice In Chains niet vergeten:
Ben je niet in de war met Michael Hutchence?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was dat met die zanger die zo tragisch stierf, Layne Staney of zo?
Ja, dat was een belangrijke inspiratiebron voor Cobain volgens mij, maar ik heb daar nooit iets van gehoord.quote:
Nee, dat was INXS volgens mij.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Michael Hutchence?
Klopt.quote:
Dat waren ze inderdaad, heb ze 1x in Londen zien optreden, maar het was niet echt mijn piece of cake.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat was een belangrijke inspiratiebron voor Cobain volgens mij, maar ik heb daar nooit iets van gehoord.
Naar.quote:From 1999 to 2002, Staley became more reclusive, rarely leaving his Seattle condo; little is known about the details of his life during this period. It was rumored that Staley would spend most of his days creating art, playing video games, or nodding off on drugs. Staley's mother owns the last known photo of Staley, taken in November 2001, which features him holding his new-born nephew, Oscar, although the photo has never been published. Other than this rare incident, Staley was not seen often by family or friends. In his last interview, Staley stated, "Don't try to contact any AIC (Alice in Chains) members. They are not my friends."[29] Kinney has commented on Staley's final years and isolation period:
"I kept trying to make contact...Three times a week, like clockwork, I'd call him, but he'd never answer. Every time I was in the area, I was up in front of his place yelling for him...Even if you could get in his building, he wasn't going to open the door. You'd phone and he wouldn't answer. You couldn't just kick the door in and grab him, though there were so many times I thought about doing that. But if someone won't help themselves, what, really, can anyone else do?"[8]
In his last interview, given in early 2002 months before his death, Staley admitted, "I know I'm near death, I did crack and heroin for years. I never wanted to end my life this way."[29] Staley's physical appearance had become even worse than before: he had lost several teeth, his skin was sickly pale, and he was severely gaunt.[29] In the same interview Staley spoke of the damage caused by his heroin addiction:
"I'm not using drugs to get high like many people think. I know I made a big mistake when I started using this shit. It's a very difficult thing to explain. My liver is not functioning, and I'm throwing up all the time and shitting my pants. The pain is more than you can handle. It's the worst pain in the world. Dope sick hurts the entire body."[29]
As far as published reports are concerned, such as Blender's "We Left Him Alone", close friends such as Matt Fox have said, "If no one heard from him for weeks, it wasnt unusual." Further in the article, reporter Pat Kearney provides a glimpse into Staley's daily life and public routine:
"It appears that Staleys last few weeks were typically empty. According to an employee of the Rainbow, a neighborhood bar close to Staleys condo, the singer was a frequent patron, stopping by at least once a week. 'He minded his own business,' said the employee, who wished to remain anonymous. Staley would never buy anything to drink, the employee said, but would simply sit at a small table in the back corner of the bar and 'nod off. We just left him alone'."[30]
Staley's close friend Mark Lanegan had much of the same to say with respect to Staley's isolation: "He didn't speak to anybody as of late It's been a few months since I talked to him. But for us to not talk for a few months is par for the course."[31]
Ik weet dat de PvdA vaak draait qua standpunten, maar zijn ze nu ook al van naam veranderd?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
Ik zal via Youtube even wat beluisteren.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef Tem het volgende:
Ik denk dat jij Tindersticks ook wel kan waarderen Morendo.
De PvdA is tegen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik weet dat de PvdA vaak draait qua standpunten, maar zijn ze nu ook al van naam veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |