Ik voorzie nu alweer gezwam over foute hits op de meetquote:
Ach, zij die geboren zijn nadat alles qua muziek al was uitgevonden en alles alleen maar gerecycled werd hebben weinig in te brengen lijkt mijquote:Op woensdag 20 april 2011 22:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik voorzie nu alweer gezwam over foute hits op de meet
Daar val ik dus ook onderquote:Op woensdag 20 april 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach, zij die geboren zijn nadat alles qua muziek al was uitgevonden en alles alleen maar gerecycled werd hebben weinig in te brengen lijkt mij
Wat vind jij eigenlijk van Nirvana? Was vroeger een van mijn favoriete bands.quote:
Aanstellers!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Nirvana? Was vroeger een van mijn favoriete bands.
Grunge was de laatste echt nieuwe muziek imhoquote:Op woensdag 20 april 2011 22:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Nirvana? Was vroeger een van mijn favoriete bands.
In de zin van aanstellerij. Was meer van Pearl Jam als je het over die stroming hebt maar eigenlijk kan alles herleid worden van Neil Young natuurlijk. Dat is pas een echte held.quote:
True, maar grunge was toch echt de laatste echt vernieuwende muziekstroming.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Tem het volgende:
[..]
In de zin van aanstellerij. Was meer van Pearl Jam als je het over die stroming hebt maar eigenlijk kan alles herleid worden van Neil Young natuurlijk. Dat is pas een echte held.
Pearl Jam was een vrij mainstream rockbandje.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Tem het volgende:
[..]
In de zin van aanstellerij. Was meer van Pearl Jam als je het over die stroming hebt maar eigenlijk kan alles herleid worden van Neil Young natuurlijk. Dat is pas een echte held.
Maar Ten is een van de beste albums ooitquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pearl Jam was een vrij mainstream rockbandje.
Ja dat klopt wel, wat denk ji van The Smashing Pumpkins?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar Ten is een van de beste albums ooit
Jij zit er wel meer naast.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Pearl Jam was een vrij mainstream rockbandje.
Ook een geweldige band!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, wat denk ji van The Smashing Pumpkins?
Das waar, 1989.quote:
Ja, Mellon Collie was ook een fantastisch album! Daarna zakte het wat in.quote:
Geld genoeg toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
Tweede testtoestel JSF wordt aangeschaft, er was een kamermeerderhaid van VVD, CDA, NSB en SGP voor vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |