Haha nee? Ik ben vet netjes en lief.quote:
Ja echt niet, vorige keer dronk je best wat hoor en verder zal ik hier maar niet neerzetten.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha nee? Ik ben vet netjes en lief.
Snelste wint.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef mc-Piel het volgende:
Ik snap niet meer hoe het zit met lapo nieuw topic alles.. ?
Maargoed.
Ik hoor voetbal, wie moet er vanavond?
Ik heb toch niks beters te doen
wat slecht ditquote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niet eens.Breezer had lapo, zij snel nieuwe topert alles gr
Wel mooi de lapo vóór half 10.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef JanPiraat het volgende:
viesssmaar ik vergeef je wel hoor
![]()
100e topic![]()
![]()
mooi dit
Billenkoek?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef sharr het volgende:
En dan normaal gehuil over dat de lapo een topic moet openen he
quote:
grquote:
Hmm.. kan hem alleen in het duits zien hierquote:
Ja precies en zelf er zich niet aan houden.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef sharr het volgende:
En dan normaal gehuil over dat de lapo een topic moet openen he
Sport 1.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hmm.. kan hem alleen in het duits zien hier![]()
wat is deze?
Neeee.... heb je dat net ontdekt?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:31 schreef Nitrouz het volgende:
Postende in nummer 100, ik begin het te begrijpen, het is gewoon een Slow Chat jonge gek.
Haha.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja echt niet, vorige keer dronk je best wat hoor en verder zal ik hier maar niet neerzetten.
okee tot snel maatjequote:Op woensdag 20 april 2011 21:32 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha.
Maar ik kom zo wel terug als het rustig is enzo.
Kan gebeuren eh sahbi.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik was de laatste 2 weken verbannen.
Ik word ook vaak verbannen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kan gebeuren eh sahbi.
Dat is het nadeel van het hebben van een donkere huidskleur
Awwww...quote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik was de laatste 2 weken verbannen.
Ik had een keer 14 dagen ban.quote:
Yvonne tubgirl pmennenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Countess het volgende:
Wat moet je doen om verbannen te worden?
Crewbash is erg effectief!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Countess het volgende:
Wat moet je doen om verbannen te worden?
Ik bied me wel aan als slachtoffer.quote:
Ik moest 3x mailen voor ze reageerde.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik had een keer 14 dagen ban.
Na 2 dagen unban! Ik heb gesmeekt bij Yvonne..
Ze is lief, ik zie haar sindsdien als een soort moeder.
Noem Yvonne een vieze luie uitkeringstrekker.quote:
SLACHTOFFER. Geen dader.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Noem Yvonne een vieze luie uitkeringstrekker.
Dan moet het goedkomen, worked for me!
ik had ooit een ip banquote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik had een keer 14 dagen ban.
Na 2 dagen unban! Ik heb gesmeekt bij Yvonne..
Ze is lief, ik zie haar sindsdien als een soort moeder.
Ik weet maja... :Squote:Op woensdag 20 april 2011 21:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kan gebeuren eh sahbi.
Dat is het nadeel van het hebben van een donkere huidskleur
Ook lekker hier, het weer van de afgelopen dagenquote:
Crewbash.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef Countess het volgende:
[..]
Wat wil je als slachtoffer ondergaan dan?
Hondenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Pizzalucht het volgende:
Help!
Sharr en ik moeten koken zaterdag, wat moeten we maken?
Ik moest ook even kijken!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef Countess het volgende:
[..]
Wat wil je als slachtoffer ondergaan dan?
zuurkoolquote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Pizzalucht het volgende:
Help!
Moet kunnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef sharr het volgende:
Hey ik bedoelde eigenlijk gepost maar gespot kan ook wel toch?
gesopt ook hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef sharr het volgende:
Hey ik bedoelde eigenlijk gepost maar gespot kan ook wel toch?
Verkapte "kijk mij koken met sharr" postquote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Pizzalucht het volgende:
Help!
Serieus... WAT MOETEN WE MAKEN?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij koken met sharr" post____!
Ik wil pics zien.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij koken met sharr" post____!
Hij is undercoverquote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik moest ook even kijken!
Was even vergeten dat Zeroku ook crew is.
Komt omdat hij niet blauw is!
ik vroeg je zelfs op een date nog, en dan jou niet mogen?quote:
Waarom zeg je dan zuurkoolquote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef Beach het volgende:
[..]
ik vroeg je zelfs op een date nog, en dan jou niet mogen?
Jij uit welke land komen?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Terwijl ik drink ijsthee,
post ik gezellig nog even wat mee.
Ik kom uit Nederland,quote:
Terwijl jij drinkt ijstheequote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik kom uit Nederland,
wat voor een autist ben jij als je dat nog niet kant?
Spruitjespizza met mozzarella en pijnboompittenquote:
Wat? Dit klinkt nog best lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 21:43 schreef Countess het volgende:
[..]
Spruitjespizza met mozzarella en pijnboompitten
Hoofdgerecht voor 4 personen
Ingrediënten
300 g spruitjes
zout
400 g zelfrijzend bakmeel
2 eetlepels olijfolie traditioneel
tarwebloem om uit te rollen
1 pot tomatenbasissaus à 300 g
200 g mini mozzarellakaasjes
3 eetlepels groene pesto
2 eetlepels pijnboompitten
(versgemalen) peper, zout
10 blaadjes verse basilicum
Extra nodig: mixer met deeghaken en een bakblik (± 30x40 cm)
Bereiding
Kook de schoongemaakte en gehalveerde spruitjes 5 minuten in water met zout en giet ze af. Doe het bakmeel in een kom en roer er 1 theelepel zout door. Maak een kuiltje in het midden en schenk er 2 dl lauw water en 1 eetlepel olie in. Kneed met de mixer tot een soepel deeg. Rol het deeg uit op een met bloem bestoven werkvlak uit en bekleed de met bakpapier beklede bakplaat ermee. Druk het deeg goed in de hoekjes. Strijk de tomatensaus erover uit en verdeel er de spruitjes en de mozzarellakaasjes over. Bestrooi met peper en zout naar smaak. Lepel er met een theelepeltje pesto over en bestrooi met de pijnboompitten. Druppel de rest van de olie erover. Bak de pizza in een voorverwarmde oven (200 °C) in ± 20 minuten lichtbruin en gaar. Laat hem iets afkoelen, verdeel er de in reepjes gesneden basilicum over. Snijd hem in stukken er serveer direct.
Ijsthee is de shit,quote:
De hoge heren in Den Haag die in connectie staan met de illuminati, redt jezelf voor dat het te laat is.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef sharr het volgende:
Wel eng trouwens Countess, Pizzalucht zei 'ik wil iets met pijnboompitten' tegen me en jij geeft een recept met pijnboompitten. Lees je mee?
Pijnboompitten zijn het helemaalquote:Op woensdag 20 april 2011 21:44 schreef sharr het volgende:
Wel eng trouwens Countess, Pizzalucht zei 'ik wil iets met pijnboompitten' tegen me en jij geeft een recept met pijnboompitten. Lees je mee?
quote:
Aanrader van een vriend van me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sryquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Aanrader van een vriend van me.aitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
sryThere is a time of cumming and going.
Truste.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo, ik heb gepost in topic #100
Nu kan ik gerust gaan slapen
wordquote:Op woensdag 20 april 2011 21:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je weet hoe we shinen
matties op die pleinen.
Geen zin in grote torrents togquote:
gekraakt? ;pquote:Op woensdag 20 april 2011 21:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
word
[..]
Geen zin in grote torrents tog
Jezus wat een nazi is datquote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Stiefpa is boosz alles. Elke dag om 10 uur internet eruit.
Ja ik niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jezus wat een nazi is datals ze dat hier proberen heb ik tenminste nog onveilig draadloos internet van de buren achter de hand gnagnagna
![]()
Jmr manquote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niet haten broeder, je weet niks, je ziel is zwart.quote:
aaahhh mooi zo man net op tijdquote:Op woensdag 20 april 2011 21:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja ik niet.Andere draadloze netwerk in de buurt is goed beveiligd.
Heb wel Anchorman en nog wat andere films.
jmrquote:Op woensdag 20 april 2011 21:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zeiken alles. Hij is een zeikerd. Gr.
lobiquote:
Precies.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aaahhh mooi zo man net op tijdlekker genieten van The legend of Ron Burgundy toch
![]()
Best wel. Lafjoe xoxo alles.quote:
Ik blijf van je houden ondanks allesquote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jeetje, ik ben wel goed bezig om mensen mij te laten haten vandaag
SPOILER: Mooie vrouw is mooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Soms kijkt ze best engSPOILER: Mooie vrouw is mooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Dan ben je ook de enigste uiteindelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik blijf van je houden ondanks allestenzij je Doerak iets flikt
maar hij had het gezellig vandaag vertelde hij me dankje
Wat doe je dan dat ze je haten?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan ben je ook de enigste uiteindelijk
Wat doe ik*quote:Op woensdag 20 april 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat doe je dan dat ze je haten?
Ja, smerige ventquote:
Hoe stalk je?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat doe ik*
Ach, ik stalk. Bewust danwel onbewust.
Ik heb ook nog geen reden gevonden om je te haten hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 22:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jeetje, ik ben wel goed bezig om mensen mij te laten haten vandaag
Hoe heet ze?quote:
Vrouw van Zeroku.quote:
Weet ik nog steeds geen naamquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
Ze lijkt trouwens helemaal linksboven wel op Scarlett. Of zeg ik nou iets geks?
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:20 schreef Zeroku het volgende:
Ze lijkt trouwens helemaal linksboven wel op Scarlett. Of zeg ik nou iets geks?
Plagen zero, plagenquote:
Kijk dit is vies:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk dit is vies:Ron Wemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kijk dit is vies:geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga niks meer zeggen.
Dalijk pesten jullie mij weer.
ik pest jou nietquote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga niks meer zeggen.
Gekkie!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:28 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga niks meer zeggen.
Ja. Zwaai maar lekker een eind raak.quote:
Weet ik tochquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Zwaai maar lekker een eind raak.
rare zwaartekracht heb jijquote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef Furdinand het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw geluid toren alles
50.1 seconde.quote:
Kan je er mee tijdreizen ?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:32 schreef Furdinand het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw geluid toren alles
Die japanse klok was leukerquote:Op woensdag 20 april 2011 22:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tot in de oneindigheid aanhoren
75.5 en gestoptquote:
Ik ben nogquote:
Ah tof,quote:Op woensdag 20 april 2011 22:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
http://www.uniqlo.jp/uniqlock/
ik heb ze nu in combi
Leuk als in gezellig leuk of leuk leuk?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ey cosmo heb jij leuke collega's?
Gezellig.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Leuk als in gezellig leuk of leuk leuk?
Er zijn echt een paar heldenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik vind die Nyan Cat cute.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb het nog aan, heb zelfs mn muziek uitgezet hiervoor.
hehe waarom moeten ze weg?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Er zijn echt een paar helden(maar ook een stel waarvan ik denk, ga weg
)
Of ze zijn dom, of ze denken dat ze heel wat zijn maar het niet zijn, of ze zijn standaard chagrijnig.quote:
Haha, wtfquote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
woejooo hij heeft een rastapetje nu
Mmja vervelendquote:Op woensdag 20 april 2011 22:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Of ze zijn dom, of ze denken dat ze heel wat zijn maar het niet zijn, of ze zijn standaard chagrijnig.
Ja echtquote:
Wannabe Flippiequote:Op woensdag 20 april 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mmja vervelendElke keer als ik er langs loop gluur ik even naar binnen om te kijken of jij er bent of niet wups.
[..]
Ja echt
ze is stiekem bang voor jequote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wannabe FlippieFlips zegt tenminste nog wat
Jamaar ik durf dat niet hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 22:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wannabe FlippieFlips zegt tenminste nog wat
Dan ga je toch make-upjes proberenquote:Op woensdag 20 april 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamaar ik durf dat niet hoor![]()
En zeker niet als ik met een vriendin daar loop ofzo
![]()
Dat je daar niet gek van wordtquote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
730+ seconden. En nu moet ik het geluid uitzetten van mn moeder.
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
SCHOOL KLAAR FUCK YEAH WHOOEHOOOEE JEEUUUJ JAAAHOEEE
Glee kijken nu
Kom je dan naar me toe en ga je dan zeggen: je kan beter deze proberen?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dan ga je toch make-upjes proberen
Yay goed bezig meisje!quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
SCHOOL KLAAR FUCK YEAH WHOOEHOOOEE JEEUUUJ JAAAHOEEE
Glee kijken nu
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ken iemand die deed 3000 seconden
Tuurlijk, maar verstand heb ik er niet vanquote:Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom je dan naar me toe en ga je dan zeggen: je kan beter deze proberen?
Hahaha ok, volgende keer ok.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar verstand heb ik er niet van
Vrouwen zijn soms wat onduidelijk hequote:
Ja maar het gaat om nu.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soms wat onduidelijk he
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 22:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn soms wat onduidelijk he
Nu is ze ook onduidelijkquote:
Neem maar een hapjequote:
Iets groter graag. Ik zie het niet zo goed.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iets groter graag. Ik zie het niet zo goed.
Ik denk dat ik even een nieuwe pagina in ga stellen ipv alles op 1 paginaquote:
Ik denk dat je gewoon niet moet kutten met plaatjes die zo groot zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even een nieuwe pagina in ga stellen ipv alles op 1 pagina
Waarom vraag je dan om een groterequote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon niet moet kutten met plaatjes die zo groot zijn.
topquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij mij is hij gelukkig op de vorige pagina alles.
Bij mij nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij mij is hij gelukkig op de vorige pagina alles.
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar als ik niet bij dat plaatje in de buurt komt, werkt het allemaal prima
.
ja kutbeachquote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef dralion13 het volgende:
spoiler graag, mn pc kan dit amper trekken
Dan ga ik mezelf eens opgeven, ik heb zat schitterende ideeën.quote:
jijquote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ga ik mezelf eens opgeven, ik heb zat schitterende ideeën.
zoals? misschien kan ik door jou wel miljonair worden ofsoquote:Op woensdag 20 april 2011 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ga ik mezelf eens opgeven, ik heb zat schitterende ideeën.
Octrooien aanvragen, dan kun jij er niets mee.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
zoals? misschien kan ik door jou wel miljonair worden ofso
goed ideequote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Zeroku het volgende:
Het is volgens mij meer die ingebouwde resizer die het zwaar maakt voor je pc.
ja dat zeg ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 20 april 2011 23:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
zoals? misschien kan ik door jou wel miljonair worden ofso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |