Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Liefde is prachtig, alleen is het er nietquote:Op woensdag 20 april 2011 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe normala man![]()
is toch juist mooi liefde![]()
ik wens jullie vele plezier
Het is er altijd, of je nou een vriend of vriendin hebt of nietquote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Liefde is prachtig, alleen is het er niet
stel je e rnu voor open pgr is en toffe dudequote:Op woensdag 20 april 2011 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Liefde is prachtig, alleen is het er niet
quote:
QFT!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
stel je e rnu voor open pgr is en toffe dude
HET EENS FRIETquote:
quote:
what are you gayfish?quote:
Jawel, maar je weet wat ik bedoelquote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Het is er altijd, of je nou een vriend of vriendin hebt of niet
Stel jij je maar voor hem open danquote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
stel je e rnu voor open pgr is en toffe dude
hij wil me nietquote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, maar je weet wat ik bedoel![]()
[..]
Stel jij je maar voor hem open dan
doe maar zoquote:
ik ben het ook is een keer eens met de TTquote:
En ik ben het er mee eens dat je mee gaat naar terrasquote:
ja, kom d'r maar in hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 19:20 schreef wel.o.k het volgende:
hier wil ik zijn![]()
in suikertaartje![]()
haar topic
Weet ik, en voor zo'n vrolijk meisje als jij kan het nooit lang meer duren voordat de prins aangehobbelt komt op z'n schimmeltjequote:Op woensdag 20 april 2011 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel, maar je weet wat ik bedoel![]()
[..]
Dan moet ie miconazole gebruiken.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, en voor zo'n vrolijk meisje als jij kan het nooit lang meer duren voordat de prins aangehobbelt komt op z'n schimmeltje
oh, hihihihihihiquote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef PeZu het volgende:
ik wil staartje van een paardje even een dikke knuf geven gewoon omdat
Ieeeeh, een prins met een schimmeltjequote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Weet ik, en voor zo'n vrolijk meisje als jij kan het nooit lang meer duren voordat de prins aangehobbelt komt op z'n schimmeltje
uhuhquote:
ach, je hebt PGR alquote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ieeeeh, een prins met een schimmeltje![]()
Wat een misselijk kutje ben jij zeg. Ik had je net uit mijn bloklijst gehaald. Een vergissingquote:
echt he, het druipt er vanaf gewoonquote:
is dat ik te lui ben om een tekenprogramma te openenquote:
Doen ze met honden ook altijd, zo leren ze zindelijk te worden.quote:
Hoe vaak moet ik hier nog nee gaan zeggen vanavondquote:
dan wel eerst pi oplossne voordat je gaat slingerenquote:
o ja, koffie zettenquote:
Fase 1: Ontkenningquote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik hier nog nee gaan zeggen vanavond
Wel.o.k zit er al in, dus je moet even vragen of ie wat wil opschuiven.quote:
zo typischquote:
koffiequote:Op woensdag 20 april 2011 19:25 schreef Maraca het volgende:
Koffie hier, koffie daar, koffie is overal.. dat is waarGooooo.. koffie
En hoe zeg je het dan als het echt niet waar is?quote:
dan zeg je niks en laat je het varenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En hoe zeg je het dan als het echt niet waar is?
quote:
Bekennenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En hoe zeg je het dan als het echt niet waar is?
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan zeg je niks en laat je het varen![]()
hoe harder je ontkent
Okeequote:Op woensdag 20 april 2011 19:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan zeg je niks en laat je het varen![]()
hoe harder je ontkent
ik las duifjesquote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
Evening all
Ik heb druifjes op als avondmaal
alleen druifjes ?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
Evening all
Ik heb druifjes op als avondmaal
FRIETquote:
of je gaat overdreven zitten bekennenquote:
quote:
Gefrituurde Solanum tuberosum staafjesquote:
Met mayonaise is pleonasmequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:29 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geniet van die 30 cm lange, bruine paashaas
Jupquote:
A dirty mind...quote:
maar:quote:
http://www.friet-uurtje.nl/main/page_weetjes_friet_of_patat.htmlquote:Friet / Patat de discussie
Of het nou patat is of friet, het is allebei goed. Qua benaming ligt het er maar net aan waar je woont of wat je gewend bent vanaf je opvoeding. Of er ooit nog één enkel woord komt voor de heerlijke gefrituurde aardappelreepjes? Hoogstwaarschijnlijk niet.
Patat, friet (verbastering van 'frites'), petat, petatten, patatten, patates friet gefrituurde aardappel of in uitzonderlijke gevallen slapsticks. De meeste benamingen zijn algemeen of lokaal bekend,
Voordat we beginnen met het verhaal over de patat/friet.
eerst eens een blik in de Van Dale: patat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
Volgens het grote woordenboek is de goede benaming 'friet', met als synoniem het woord 'patat'.
Het woord "frites"(uit de franse taal) duidt op de bereidingsvorm, namenlijk in heet vet gebakken. Eigenlijk heet het dus Pommes Frites
Aangezien we de Belgische naam voor aardappel gebruiken,"patat", heeft het produkt de naam patat friet gekregen, wat in de spreektaal gesplitst wordt in "frietje" of "Patatje".
In Duitsland zegt men "Fritten". In Engeland "Fries". Dus veelal de bereidingsvorm als naam van het produkt, en men begrijpt toch wat er bedoeld wordt. Er is dus geen verschil tussen het produkt patat of friet.
Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheidquote:
En toch het merendeel patat.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar:
[..]
http://www.friet-uurtje.nl/main/page_weetjes_friet_of_patat.html
Frietquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupHeb geen honger.. Vanmiddag friet op (JA FRIET VERDORIE !!!) en was wel zat zo
degene die friet zeggen plassen zittendquote:Op woensdag 20 april 2011 19:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar:
[..]
http://www.friet-uurtje.nl/main/page_weetjes_friet_of_patat.html
dus het merendeel kan geen ABN aangezien het in ABN volgens de Van Dale Friet isquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dus het merendeel kan geen ABN aangezien het in ABN volgens de Van Dale Friet is
zijn wij als zuiderlingen toch wat slimmer
Het zou wat zijn als ik zou staanquote:Op woensdag 20 april 2011 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
degene die friet zeggen plassen zittend
plastuitquote:Op woensdag 20 april 2011 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als ik zou staan
naar pgr?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
Foutje uit de Wiki gehaald.
Nu echt weg
Ik ga verhuizen van Twente naar Zuid-Holland. Vraag me af of ze daar snappen wat een "patat met" isquote:
daaromquote:Op woensdag 20 april 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid
Hehe... Op rock werchter; tussen de mannen met de plastuitquote:
't is wel democratischquote:
vet bieksquote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe... Op rock werchter; tussen de mannen met de plastuit
Kijken wie de langste heeftquote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe... Op rock werchter; tussen de mannen met de plastuit
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch zie ik wel mogelijkheden. Ik organiseer bijvoorbeeld een groot feest en zorg dat er friet is. En al die mensen die patat zeggen die krijgen niks zeg maar
merendeel wint niet altijdquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef summer2bird het volgende:
Klamboe is opgehangen, nu kan de zomer echt beginnen
jij kijkt graag naar piemels waar urine uitkomt?quote:
Jumquote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij kijkt graag naar piemels waar urine uitkomt?
Zal vast wel een fetisjisme voor zijnquote:Op woensdag 20 april 2011 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij kijkt graag naar piemels waar urine uitkomt?
Voor 50 euro doe ik hetquote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
wie komt mijn auto dit weekend wassen, is aan de voorkant net een kerkhof
water sportsquote:
quote:
Het schadebedrijf heeft mijn auto gewassen en binnen ook gestofzuigd!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef Crazy-M het volgende:
wie komt mijn auto dit weekend wassen, is aan de voorkant net een kerkhof
ja zo heet dat tochquote:
Je zei zuigenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schadebedrijf heeft mijn auto gewassen en binnen ook gestofzuigd!
das wel netjesquote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het schadebedrijf heeft mijn auto gewassen en binnen ook gestofzuigd!
Gratis zuigen!quote:
ja ik ook niet echt hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 19:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Weet ik veel...
Ik hou daar niet van
50quote:
Dan niet he.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
50
dan doe ik het wel zelf, is goedkoper
zijn mensen die het lekker vindenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:42 schreef Maraca het volgende:
Kan me er helemaal niks bij voorstellen dat iemand kickt op "water sports". Vind het al smerig als iemand de wc-deur open laat
ach ja ieder zijn/haar meugquote:Op woensdag 20 april 2011 19:42 schreef Maraca het volgende:
Kan me er helemaal niks bij voorstellen dat iemand kickt op "water sports". Vind het al smerig als iemand de wc-deur open laat
Ja maar die hebben niet allemaal een mooie blauwe wagen vol met vliegjesquote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan niet he.![]()
Voor jou 100.000 anderen
Moeten zij weten, maar dan wel met de deur dichtquote:
Nee, zonder vliegen zelfs!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja maar die hebben niet allemaal een mooie blauwe wagen vol met vliegjes
wat dan gaan jullie datenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef Maraca het volgende:
MPG.. jij hebt toch geen vreemde fetisjisme hé
ja maar dan heb je niks schoon te makenquote:
Alleen als hij monogaam wordtquote:
tuurlijk, het is MPG, die deed met iedereenquote:
Buitenkantquote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dan heb je niks schoon te maken
lok hem met koffiequote:
deed of doetquote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tuurlijk, het is MPG, die deed met iedereen
Hij rent achter elke vrouw aan? Of persoon met in haar profiel "vrouw"?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef Maraca het volgende:
Gaat lukken! Heb 2 koffiezetapparatenquote:
o fuck, moest staan date.quote:
Het kan maar beter "deed" zijnquote:
mijn binnenkant is ook schon jah :dquote:
nee, hij date nog steeds met iedereenquote:
Ik ga geen man delenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, hij date nog steeds met iedereen
Alt+Squote:Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M moet ff lezen voor op tab enter druk
wat danquote:Op woensdag 20 april 2011 19:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik vind jouw UI een beetje zorgwekkend.
Wie niet?quote:
kun je ook een beetje koffie zetten of watquote:Op woensdag 20 april 2011 19:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Gaat lukken! Heb 2 koffiezetapparaten
heb je met MPG pech, die pakt iedereen die aangeeft een vrouw te zijn, of mensen met vrouwlijke trekjesquote:
Ze wil alleen maar vrij zijnquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
MPG, kun je misschien je fobobot die 'Hoi, neuken?' bij alle vrijgezelle vrouwen post even uitzetten, zodat anderen ook het fobo kunnen openen? Dank je!.
niemand is doodquote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Allemaal dode vrouwen en erg bloederig.
Ik zet te goede koffiequote:Op woensdag 20 april 2011 19:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je ook een beetje koffie zetten of wat
dan is er hoopquote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zet te goede koffieBezoek eist altijd mijn latte macchiato's en die duren lang als je ze voor meerdere mensen maakt
En hoe is je thee?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik zet te goede koffieBezoek eist altijd mijn latte macchiato's en die duren lang als je ze voor meerdere mensen maakt
Het zal ook wel 1 of andere fetish zijnquote:
vrw. zkt. kfffckbddyquote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je met MPG pech, die pakt iedereen die aangeeft een vrouw te zijn, of mensen met vrouwlijke trekjes
onbezorgd en vrij zijnquote:
Geniaal bij Microsoft trouwens: verse munttheequote:
dan reageert MPG gelijkquote:
klopt is het ookquote:Op woensdag 20 april 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het zal ook wel 1 of andere fetish zijn![]()
dat weet ik omdat nepquote:Op woensdag 20 april 2011 19:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]Hoe weet jij of niemand dood was?
Was je erbij
maar ze wil nu alleen maar vrij zijnquote:
Goedquote:
Oe, wanneer kan ik komen proeven?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
GoedHeb 2 theedozen vol met tig verschillende smaakjes
Voor ieder wat
Even kijken hoe lang het duurtquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ze wil nu alleen maar vrij zijn
Zomervakantie. Nu woon ik ergens waar ik alleen maar filterkoffie kan zetten (of senseoquote:
of als MPG met iedereen blijft date ?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zomervakantie. Nu woon ik ergens waar ik alleen maar filterkoffie kan zetten (of senseo) en maar 2 smaken thee heb
niet met mpg fokken nuquote:
Dan krijgt hij ook theequote:Op woensdag 20 april 2011 19:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of als MPG met iedereen blijft date ?
Oh andere dan?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet met mpg fokken nuhij is even niet zo blij
Ik heb momenteel 12 theesmaken in de aanbieding, waaronder 5 smaken verse thee... dus je mag ook hier komen proeven hoor!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zomervakantie. Nu woon ik ergens waar ik alleen maar filterkoffie kan zetten (of senseo) en maar 2 smaken thee heb
Ik zou wel tegen dat hek pissen, geen idee of ie van water sports houdt.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh andere dan?
Het was kerstochend, 1961,
Ik weet het nog zo goed, mijn konijnenhok was leeg.
Waar is hier?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb momenteel 12 theesmaken in de aanbieding, waaronder 5 smaken verse thee... dus je mag ook hier komen proeven hoor!
Ga ik zelf ook even doen, dus zo terug met een kop thee.
eensquote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou wel tegen dat hek pissen, geen idee of ie van water sports houdt.
flauwquote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
jah maar misschien wordt hij dan weer blijquote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet met mpg fokken nuhij is even niet zo blij
moest ff denken maar snap hemquote:Op woensdag 20 april 2011 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
doubt itquote:Op woensdag 20 april 2011 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar misschien wordt hij dan weer blij
Zeker, net als zijn grappen.quote:
Mijn genialiteit is mijn beperking.quote:
houd wel van doordenkersquote:
Op z'n minst.quote:
Dat wordt zand tussen de benen!quote:
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef Maraca het volgende:
lekker schurenquote:
Dat is nu 2,5 uur enkele reis en straks 1,5 uurquote:
Nieuwe term: koffieneukerquote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee : o!
Ik mag dan wel een extreme voorliefde voor koffie hebben, die relatie is slechts platonisch!
Maar dan smaakt de thee nog beter!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is nu 2,5 uur enkele reis en straks 1,5 uur
cafeïne fetisjquote:
Ja, en dan vinden ze het raar dat ik niet naar een meet kom, mij te ver rijdenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is nu 2,5 uur enkele reis en straks 1,5 uur
Afgelopen weekend ook 105 minuten reistijd.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en dan vinden ze het raar dat ik niet naar een meet kom, mij te ver rijden
De thee is dan allang koudquote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan smaakt de thee nog beter!.
Vind ik te fur!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ook 2 uur reistijd.
Ach, het is maar wat je er voor over hebt he... ik rijd tegenwoordig gewoon het hele land door voor een meetquote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan het niet wat centraler?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
en binnenkort ook naar belgiequote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je er voor over hebt he... ik rijd tegenwoordig gewoon het hele land door voor een meet.
Al eens in Utrecht geweestquote:
Een meet is nog wel te doen. Had ooit een relatie met iemand die ruim 2,5 uur enkele reis van mij af woonde en een ander bijna 4 uur. Doe ik nooit weerquote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je er voor over hebt he... ik rijd tegenwoordig gewoon het hele land door voor een meet.
Misschien wel, jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en binnenkort ook naar belgie
Dat dus, dat heb ik niet. Ik haat autorijden op zich. En zeker voor een paar uur. Als het naar een uitgever is dan komt er nog iets nuttigs uit, maar een meet, nah, dan moet ik altijd weer als eerste weg omdat ik graag thuis slaap. En niet op een luchtbed, dan kan ik drie dagen weer nietsquote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet meer als ik daadwerkelijk met iemand ga datenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je met MPG pech, die pakt iedereen die aangeeft een vrouw te zijn, of mensen met vrouwlijke trekjes
Dat treft, want ik zoek vooral buiten Zandvoort naar een koopwoningquote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een meet is nog wel te doen. Had ooit een relatie met iemand die ruim 2,5 uur enkele reis van mij af woonde en een ander bijna 4 uur. Doe ik nooit weer
Kijk! Mannen kun je wel veranderenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet meer als ik daadwerkelijk met iemand ga daten.
jakkei bahquote:
Maar het beest er in niet!quote:
Nooit daar koffie gehaaldquote:
Hele appartementencomplex waar ik woon staat te koopquote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat treft, want ik zoek vooral buiten Zandvoort naar een koopwoning.
De ijskoffie is heerlijkquote:
kffnkr. mldt.quote:
die gelukkg wel jaquote:
Ik wil een huis, met tuin... voor een appartement hoef ik niet te verhuizen namelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hele appartementencomplex waar ik woon staat te koop
Ach, een beetje temmen en je herkent hem niet meerquote:
Ze hebben het geprobeerd met MPG!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, een beetje temmen en je herkent hem niet meer
15 minuten.. mwua.. matigquote:
Hij zat nog de koffie met zijn leuter te roeren, een delicate zaak!quote:
"gewone" koffie haal ik niet meer daarquote:
Kudt.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een meet is nog wel te doen. Had ooit een relatie met iemand die ruim 2,5 uur enkele reis van mij af woonde en een ander bijna 4 uur. Doe ik nooit weer
dolce gustoquote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
"gewone" koffie haal ik niet meer daarkan ik thuis ook wel maken. Heb nu ook een koffiezetapparaat dat ijskoffie kan maken, maar ik kan de cups nergens krijgen
De huisjes met een tuin in mijn straat staan niet te koopquote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil een huis, met tuin... voor een appartement hoef ik niet te verhuizen namelijk.
Dank je voor de medewerkingquote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
MPG, kun je misschien je fobobot die 'Hoi, neuken?' bij alle vrijgezelle vrouwen post even uitzetten, zodat anderen ook het fobo kunnen openen? Dank je!.
PWNquote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
"gewone" koffie haal ik niet meer daarkan ik thuis ook wel maken. Heb nu ook een koffiezetapparaat dat ijskoffie kan maken, maar ik kan de cups nergens krijgen
Venloquote:
Ja, we hebben zelfs een roddelhoekjequote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Heee, trekken mods elkaar aan?
Goedenavond!
Dan zoek ik wel eldersquote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
De huisjes met een tuin in mijn straat staan niet te koop
tje wordt hier nog een modder hoekquote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Heee, trekken mods elkaar aan?
Goedenavond!
Kan je ook (bijna) (n)iets aan doenquote:
Hengelo (naast Enschede) en ga naar Dordrechtquote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel elders.
Waar woon je nu eigenlijk en waar ga je wonen?
Drugs are bad hmmmkayquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
LSD is al in zicht, nog maar 8 weken!
Je gaat trippen?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Je gaat met een trip mee?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Ach, schoolgaanders en dan de hele dag kunnen FOK!en. En dan zeggen dat ze toe zijn aan vakantie!quote:
Dat zeg ikquote:
Hengelo, dat heb ik vorig weekend nog op de blauwe routeborden zien staanquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hengelo (naast Enschede) en ga naar Dordrecht
quote:
quote:
LSD = Laatste SchoolDagquote:
Ik kijk ook wel uit naar de vakantiequote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, schoolgaanders en dan de hele dag kunnen FOK!en. En dan zeggen dat ze toe zijn aan vakantie!
Dordt - Venlo heeft wel een rechtstreekse treinverbindingquote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hengelo (naast Enschede) en ga naar Dordrecht
Extra winstquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik stop er voor vandaag maar mee met dat boekhouden![]()
de cijfertjes beginnen er dubbel te komen staan
M'n vader is boekhouder, mên, dat zou ik dus nooit uit kunnen houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
Boekhoudenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dordt - Venlo heeft wel een rechtstreekse treinverbinding.
en extra onkostenquote:
Jij ook alquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hengelo, dat heb ik vorig weekend nog op de blauwe routeborden zien staan.
Ik ga vanaf september werken als accountantquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n vader is boekhouder, mên, dat zou ik dus nooit uit kunnen houden
ik dus ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n vader is boekhouder, mên, dat zou ik dus nooit uit kunnen houden
Dan kom je maar deze kant opquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dordt - Venlo heeft wel een rechtstreekse treinverbinding.
je mag hier hem wel komen doenquote:
Het is ook een toffe peer, meer LinkedIn contacten dan ik op Hyves heb, kwam ik vandaag achter, popijopie!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga vanaf september werken als accountantIk vind jouw vader tof
whehheehehquote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ADHD= Aan De Hard Drugs.
Mijn zusje geloofde dit echt
Dat zie je al staan als je nog een paar uur moet rijdenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hengelo, dat heb ik vorig weekend nog op de blauwe routeborden zien staan.
Ik kom wel bij jou hoorquote:
Alles om zijn koffiecreme te dumpen!quote:
Dan boek ik alvast even accountantskosten a/bankquote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je mag hier hem wel komen doen
Zat ze op elk feeste tegen wie het wilde horen te vertellen dat ik aan de hard drugs wasquote:
Wat ben jij van plan op de eerste date?quote:
Goed planquote:
Koffie drinkenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan op de eerste date?
Keihard koffiepadden!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat ben jij van plan op de eerste date?
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ADHD= Aan De Hard Drugs.
Mijn zusje geloofde dit echt
Ookquote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Koffie drinken. Duh. Wat dacht jij dan
?
friemelquote:
quote: