Dat wordt zand tussen de benen!quote:
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 19:45 schreef Maraca het volgende:
MPG.. jij hebt toch geen vreemde fetisjisme hé
lekker schurenquote:
Dat is nu 2,5 uur enkele reis en straks 1,5 uurquote:
Nieuwe term: koffieneukerquote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee : o!
Ik mag dan wel een extreme voorliefde voor koffie hebben, die relatie is slechts platonisch!
Maar dan smaakt de thee nog beter!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is nu 2,5 uur enkele reis en straks 1,5 uur
cafeïne fetisjquote:
Ja, en dan vinden ze het raar dat ik niet naar een meet kom, mij te ver rijdenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is nu 2,5 uur enkele reis en straks 1,5 uur
Afgelopen weekend ook 105 minuten reistijd.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en dan vinden ze het raar dat ik niet naar een meet kom, mij te ver rijden
De thee is dan allang koudquote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan smaakt de thee nog beter!.
Vind ik te fur!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ook 2 uur reistijd.
Ach, het is maar wat je er voor over hebt he... ik rijd tegenwoordig gewoon het hele land door voor een meetquote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan het niet wat centraler?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
en binnenkort ook naar belgiequote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je er voor over hebt he... ik rijd tegenwoordig gewoon het hele land door voor een meet.
Al eens in Utrecht geweestquote:
Een meet is nog wel te doen. Had ooit een relatie met iemand die ruim 2,5 uur enkele reis van mij af woonde en een ander bijna 4 uur. Doe ik nooit weerquote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, het is maar wat je er voor over hebt he... ik rijd tegenwoordig gewoon het hele land door voor een meet.
Misschien wel, jaquote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en binnenkort ook naar belgie
Dat dus, dat heb ik niet. Ik haat autorijden op zich. En zeker voor een paar uur. Als het naar een uitgever is dan komt er nog iets nuttigs uit, maar een meet, nah, dan moet ik altijd weer als eerste weg omdat ik graag thuis slaap. En niet op een luchtbed, dan kan ik drie dagen weer nietsquote:Op woensdag 20 april 2011 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet meer als ik daadwerkelijk met iemand ga datenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb je met MPG pech, die pakt iedereen die aangeeft een vrouw te zijn, of mensen met vrouwlijke trekjes
Dat treft, want ik zoek vooral buiten Zandvoort naar een koopwoningquote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een meet is nog wel te doen. Had ooit een relatie met iemand die ruim 2,5 uur enkele reis van mij af woonde en een ander bijna 4 uur. Doe ik nooit weer
Kijk! Mannen kun je wel veranderenquote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet meer als ik daadwerkelijk met iemand ga daten.
jakkei bahquote:
Maar het beest er in niet!quote:
Nooit daar koffie gehaaldquote:
Hele appartementencomplex waar ik woon staat te koopquote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat treft, want ik zoek vooral buiten Zandvoort naar een koopwoning.
De ijskoffie is heerlijkquote:
kffnkr. mldt.quote:
die gelukkg wel jaquote:
Ik wil een huis, met tuin... voor een appartement hoef ik niet te verhuizen namelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 20:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hele appartementencomplex waar ik woon staat te koop
Ach, een beetje temmen en je herkent hem niet meerquote:
Ze hebben het geprobeerd met MPG!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, een beetje temmen en je herkent hem niet meer
15 minuten.. mwua.. matigquote:
Hij zat nog de koffie met zijn leuter te roeren, een delicate zaak!quote:
"gewone" koffie haal ik niet meer daarquote:
Kudt.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een meet is nog wel te doen. Had ooit een relatie met iemand die ruim 2,5 uur enkele reis van mij af woonde en een ander bijna 4 uur. Doe ik nooit weer
dolce gustoquote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
"gewone" koffie haal ik niet meer daarkan ik thuis ook wel maken. Heb nu ook een koffiezetapparaat dat ijskoffie kan maken, maar ik kan de cups nergens krijgen
De huisjes met een tuin in mijn straat staan niet te koopquote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil een huis, met tuin... voor een appartement hoef ik niet te verhuizen namelijk.
Dank je voor de medewerkingquote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
MPG, kun je misschien je fobobot die 'Hoi, neuken?' bij alle vrijgezelle vrouwen post even uitzetten, zodat anderen ook het fobo kunnen openen? Dank je!.
PWNquote:Op woensdag 20 april 2011 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
"gewone" koffie haal ik niet meer daarkan ik thuis ook wel maken. Heb nu ook een koffiezetapparaat dat ijskoffie kan maken, maar ik kan de cups nergens krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |