Meteen even in je fobo gekekenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben man 49 jaar wil jou graag sexen in de hooi .. deeten ??! morgenafond tol oost 20 uur ??! xx Gerard
quote:
Jij doet mannen op de Tol? Nu begrijp ik waarom daar altijd bruin besmeurde condooms liggen...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben man 49 jaar wil jou graag sexen in de hooi .. deeten ??! morgenafond tol oost 20 uur ??! xx Gerard
Ben ik een man? Ik weet niet eens hoe ik een cartridge moest vervangenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij doet mannen op de Tol? Nu begrijp ik waarom daar altijd bruin besmeurde condooms liggen...
Dudequote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat je vader met dat schaap deed toen hij zei dat je niks aan je moeder moest vertellen
Is dat een ja ?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben ik een man? Ik weet niet eens hoe ik een cartridge moest vervangen
Gefeliciteerd manquote:Op woensdag 20 april 2011 19:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nou, Ik ga zuipen! ter ere van mijn 96 op RT examen!
Zo, hoef ik dat vanavond niet meer te doen
arriverderci!
quote:
1.44mb aan pr0n hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
gr
[..]
[..]
Pr0n op een floppy.
[..]
Best wel.
Van je statiegeld gekocht?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd manik ga zuipen ter ere van het bier dat ik net gekocht heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |