450 gram?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zit altijd met mijn neus in de poeder, dat is echt geweldig.
Denk je serieus dat het mij boeit?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Naja, ik heb het nog niet mee mogen maken, maar haar moeder gooit alles weg 10 dagen voordat het over datum is. Altijd verse flamoes dus
Ja parfum op je flamoes, krijg je vast geen schimmels vanquote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kutten stinken altijd, het is gewoon een lichaamsopening. Die stinken altijd, hoogstens camoufleert ze het daar af en toe dan.
Hihi, succes met zijn tweetjes.quote:
pizza quattro fromaggi stinkt ook..quote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef sharr het volgende:
Nee Patje, de flamoes van Pizzalucht ruikt naar pizza. Lekker wel. Je kunt hem dus met een gerust hart meeten.
Op Schiermonnikoog?quote:
Dat was mijn avondeten. Stil.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pizza quattro fromaggi stinkt ook..
Heb gehoord dat een vaginale douche eigenlijk helemaal niet goed is, je spoelt dan namelijk alle bacteriën weg.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja parfum op je flamoes, krijg je vast geen schimmels van
Dat ruikt niet lekker.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pizza quattro fromaggi stinkt ook..
Oh jammer, dan was ik namelijk ook even langsgekomenquote:
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, voel jij je ook zo verlaten door hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
ik heb niet gezegt dat ik het niet lekker vind..quote:
ik vind mijn eigen poep nooit echt stinkenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Patje1987 het volgende:
Dames niet vechten om mijPatje, je vergeet me gewoon. Wanneer gaan wij bier drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Altijd toch, bro's before ho'squote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Patje, je vergeet me gewoon. Wanneer gaan wij bier drinken?
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Patje1987 het volgende:
Dames niet vechten om mij* SpaceInvaders trekt sharr aan harenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOOOOOOOOOOOOOOO EENS EVEN ZIE JE DAT KLINKERTJE?quote:
Ik ben vrolijk!quote:
Maar vrijdag kan ik nietquote:Op woensdag 20 april 2011 18:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOOOOO EENS EVEN ZIE JE DAT KLINKERTJE?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |