Kan gebeuren toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey giann! Heb je al van de zon genoten vandaag?
[..]
Oh, grutjes.
sharr is mijn droomvrouw gewoonquote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Omdat ik het geil vind als een vrouw slikt. Lekker dirty, daar hou ik wel van. Dus Sharr, slik jij?
Ik heb geen seks, seks is vies.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Omdat ik het geil vind als een vrouw slikt. Lekker dirty, daar hou ik wel van. Dus Sharr, slik jij?
Ja, denk het.quote:
Hihi.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef Ragboer het volgende:
Appel, ik heb je gemist. Moest je bij het bier werken?
Geloof ik niks van. Maar je ontwijkt het dus, dan ga ik van een nee uit.quote:
Hoe is hetquote:
nee, op kantoor gezeten. nog 1 dagje en dan weekend. weer lekker buiten werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey giann! Heb je al van de zon genoten vandaag?
[..]
Oh, grutjes.
Of juist wel.. omdat ontwijken. Moeilijk dit, hé.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Maar je ontwijkt het dus, dan ga ik van een nee uit.
Mensen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:00 schreef Beach het volgende:
Mensen die niet maagd blijven tot hun huwelijk
Appelquote:Op woensdag 20 april 2011 18:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi.Nee, bij de koekjens en daarna nog bij shampoo en zeep enzo.
Gelovigen die nooit zullen trouwenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:00 schreef Beach het volgende:
Ik ben getrouwd.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:00 schreef Beach het volgende:
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, denk het.
[..]
Hihi.Nee, bij de koekjens en daarna nog bij shampoo en zeep enzo.
Ja, het is lastig. Maar ga van nee uit. Pas als het tegendeel is bewezen...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Of juist wel.. omdat ontwijken. Moeilijk dit, hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |