In de tuin heb je natuurlijk geen uitzicht hèquote:
alcohol ontrekt vocht uit het bloedquote:Op donderdag 21 april 2011 21:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
In de tuin heb je natuurlijk geen uitzicht hè
Hoe werkt dat nou eigenlijk met bier en uitdroging? Ik heb dat nooit gesnapt. Je zou zeggen dat je veel vocht verliest als het warm is en daardoor meer moet bijtanken maar waarom is bier daar niet geschikt voor dan?
Wtf manquote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Bier drinken boven de 20 graden is sowieso een fout idee, vanwege uitdroging...
Op de grond zitten voor alto's vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou je op het gras willen liggen in een park ?
Als je een handdoek ter beschikking hebt neem je deze toch mee ?
Ranzige alto's die denken dat ze speciaal en verbonden zijn met de aarde als ze niet op een handdoek liggen
Tevens heb ik geen zin in eventuele moddervlekken in mijn broek ( stel het is nog een beetje vochtig ). Ik lig altijd op een handdoek als ik ergens ga liggen, vrij normaal hoor.
Mensen die overal geforceerd 'nuchterheid' bij betrekkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Op de grond zitten voor alto's vinden
Ik vind op een handdoek zitten in het park lichtelijk mieterig overkomen.
Misschien zijn we hier wel te nuchter voor een handdoekie, zou ook maar zo eens kunnen.
Het is toch geen fucking strand.
Vader en moeder zijn altijd druk is de realiteit, dan heb je de tuin voor jezelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef Maikuuul het volgende:
Maar goed als je altijd met je vader en moeder thuis in de tuin zit zal je dit soort dingen ook nooit meemaken.
Jeuh..... dan heb ik al vaak foute ideeen gehad.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
wel eens na ee zonnige dag in het Vondelpark te Amsterdam geweest.. wat een bende laten mensen daar achter. polisie kan niet zien dat jij je bende opruimt.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Toen ze weg waren heb ik gewoon het 3de flesje opengetrokken en daarna nog een vierde.
Ik zei toch dat ik het zou opruimen dus ik zie het probleem niet.
Alleen vandaag neem ik een extra zakje mee om de flesjes in te doen
Van die gare NSB nerds in dit topic die niet inzien dat de politie verkeerd bezig is met dit soort dingenen vinden dat ik niet moet zeuren omdat ik GEEN boete heb gekregen. Vind je het normaal dan dat je een boete krijgt voor in het park liggen met wat drinken ? Ik niet, er heeft toch niemand last van ? behalve meneer de agent natuurlijk.
Maar goed als je altijd met je vader en moeder thuis in de tuin zit zal je dit soort dingen ook nooit meemaken.
bier drinken om stoer te doen voor je vriendenquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:45 schreef harry-de-aso het volgende:
In je uppie bier drinken in een park.
Forever alone.
"Zie mij eens de nuchterheid zelf uithangen !!! Ik ga toch geen handdoek pakken om in te zitten in het park, dat is voor mietjes"quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:16 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Op de grond zitten voor alto's vinden
Ik vind op een handdoek zitten in het park lichtelijk mieterig overkomen.
Misschien zijn we hier wel te nuchter voor een handdoekie, zou ook maar zo eens kunnen.
Het is toch geen fucking strand.
Hier kan ik niet anders op reageren met :quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Hier kan ik me wel in vinden, welk park zit je eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
"Zie mij eens de nuchterheid zelf uithangen !!! Ik ga toch geen handdoek pakken om in te zitten in het park, dat is voor mietjes"
Kansloze shit, iedereen heeft hier een handdoek, waarom ? Omdat het vrij normaal is om op een handdoek te gaan zitten wanneer je op het gras zit ....
Wat zitten er toch veel trollen in dit topic zeg
Maar goed, ga jij lekker nuchter in het gras zitten zonder handdoek als "nuchter" persoon, ik neem hem gewoon mee.
[..]
Hier kan ik niet anders op reageren met :![]()
Wat zitten er toch voor figuren op dit forumJe draagt zeker ook sandalen met witte sokken ? En factor 40 als de eerste zonnestralen uitkomen ?
In de tuin valt er weinig te zien, kan je toch beter naar het park gaan
Really? ik zie hier echt nooit iemand met een handdoek in een park. Waar in godsnaam woon je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
"Zie mij eens de nuchterheid zelf uithangen !!! Ik ga toch geen handdoek pakken om in te zitten in het park, dat is voor mietjes"
Kansloze shit, iedereen heeft hier een handdoek, waarom ? Omdat het vrij normaal is om op een handdoek te gaan zitten wanneer je op het gras zit ....
Wat zitten er toch veel trollen in dit topic zeg
Maar goed, ga jij lekker nuchter in het gras zitten zonder handdoek als "nuchter" persoon, ik neem hem gewoon mee.
[..]
Hier kan ik niet anders op reageren met :![]()
Wat zitten er toch voor figuren op dit forumJe draagt zeker ook sandalen met witte sokken ? En factor 40 als de eerste zonnestralen uitkomen ?
In de tuin valt er weinig te zien, kan je toch beter naar het park gaan
Je voelt je aangesproken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:07 schreef Jopie93 het volgende:
[..]
bier drinken om stoer te doen voor je vrienden
Soooow hé, een glas MELK!! Kun je dat wel aan? Veel te sterk voor mijquote:Op woensdag 20 april 2011 17:39 schreef amenth het volgende:
mensen die bier drinken omdat het warm isglaas koude melk
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |