abonnement Unibet Coolblue
pi_95771179
Dronky worden. _O_
  woensdag 20 april 2011 @ 19:01:24 #32
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95771535
Politie is sowieso klote.
Ze geven je bekeuringen omdat je ergens fietst waar je niet mag fietsen onder winkeltijd, maar er scheurt hier elke dag een auto met minstens 80 kilometer per uur langs - terwijl je hier maar 30 mag - en daar wordt niks aan gedaan.
Die gast had allang z'n rijbewijs moeten inleveren als de politie ooit een keer iets deed.
En zelf bellen heeft ook al geen nut, want "we moeten ze op heterdaad betrappen".
Er is hier gewoon een fucking bejaardentehuis en er fietsen hier elke dag kinderen heen om van en naar school te kunnen, maar dat kan ze blijkbaar niks schelen.
Liever bejaarden en kinderen onder de auto dan van hun luie reet afkomen.
Teringpolitie.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95773132
Ik dacht dat Maikuuul hendig sjieke slips aan t maken was.
5 Ferrari's op videoband!
pi_95774351
Ik heb ooit een boete gekregen omdat ik 10 meter van het terras af stond :') ben je dan trots op je beroep of niet
Eens met wat hierboven staat
  donderdag 21 april 2011 @ 07:54:58 #35
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_95793256
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Splutje het volgende:
Ik heb ooit een boete gekregen omdat ik 10 meter van het terras af stond :') ben je dan trots op je beroep of niet
Ik snap dat soort nutteloze boetes niet.

Als hij je nou eerst een waarschuwing geeft van "U mag hier niet drinken, dat moet op het terras gebeuren". ( Wat opzich al kneuzig is maar goed ). En ja daarna nog eens betrapt kan ik er enigsinds inkomen.

Maar om je daar zomaar voor op de bon te slingeren vind ik kinderachtig, goffedomme
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 21 april 2011 @ 09:07:31 #36
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_95794368
Ik vind het vreemd dat de politie behoorlijk harder tegen in het park bierdrinkende studenten op treedt dan tegen de dronken tokkies voor supermarkten die dreigend kijken en mensen weleens lastig vallen.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_95794831
Durfde je daarna nog een derde biertje te nemen of was je bang dat ze opnieuw langskwamen om te controleren en hebben ze dat uiteindelijk ook gedaan? :P
pi_95794879
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:25 schreef MCH het volgende:
Durfde je daarna nog een derde biertje te nemen of was je bang dat ze opnieuw langskwamen om te controleren en hebben ze dat uiteindelijk ook gedaan? :P
Oh man, ik kan niet wachten op het antwoord. Ik hang aan je lippen, TS.
  donderdag 21 april 2011 @ 09:27:40 #39
307985 FlameH2O
Vuur en water, rook komt later
pi_95794888
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wat huil je nou, je hebt toch geen boete gekregen?
Hier had uw tekst kunnen staan!
  donderdag 21 april 2011 @ 09:36:40 #40
327417 Zwollesjappie
Democratisch Iran
pi_95795140
als je wiet rookt in Den Haag geven ze je vaak een waarschuwing, echter in zwolle is nooit wat te doen voor die agenten en krijg je gelijk boete :(

als je weet hoe commicieel onze politie is, je schikt je dood het zijn geen mensen van recht meer, alleen mensen die je zo snel mogelijk je geld afpakken om vervolgens het naar de staat te slepen :')
pi_95795364
Je zal wel het uiterlijk van een alcoholist hebben.
  donderdag 21 april 2011 @ 09:58:49 #42
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_95795789
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:25 schreef MCH het volgende:
Durfde je daarna nog een derde biertje te nemen of was je bang dat ze opnieuw langskwamen om te controleren en hebben ze dat uiteindelijk ook gedaan? :P
Toen ze weg waren heb ik gewoon het 3de flesje opengetrokken en daarna nog een vierde O+.

Ik zei toch dat ik het zou opruimen dus ik zie het probleem niet.

Alleen vandaag neem ik een extra zakje mee om de flesjes in te doen :7

Van die gare NSB nerds in dit topic die niet inzien dat de politie verkeerd bezig is met dit soort dingen :') en vinden dat ik niet moet zeuren omdat ik GEEN boete heb gekregen. Vind je het normaal dan dat je een boete krijgt voor in het park liggen met wat drinken ? Ik niet, er heeft toch niemand last van ? behalve meneer de agent natuurlijk.

Maar goed als je altijd met je vader en moeder thuis in de tuin zit zal je dit soort dingen ook nooit meemaken.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_95795816
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Toen ze weg waren heb ik gewoon het 3de flesje opengetrokken en daarna nog een vierde O+.

Ik zei toch dat ik het zou opruimen dus ik zie het probleem niet.

Alleen vandaag neem ik een extra zakje mee om de flesjes in te doen :7

Van die gare NSB nerds in dit topic die niet inzien dat de politie verkeerd bezig is met dit soort dingen :') en vinden dat ik niet moet zeuren omdat ik GEEN boete heb gekregen. Vind je het normaal dan dat je een boete krijgt voor in het park liggen met wat drinken ? Ik niet, er heeft toch niemand last van ? behalve meneer de agent natuurlijk.

Maar goed als je altijd met je vader en moeder thuis in de tuin zit zal je dit soort dingen ook nooit meemaken.
Dat doen ze omdat anders binnen de kortste keren zo'n park vol zit met bierdrinkende zwervers.
pi_95796339
quote:
15s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Dat doen ze omdat anders binnen de kortste keren zo'n park vol zit met bierdrinkende zwervers.
Wat ben je toch een verzuurde draak.
pi_95796447
quote:
3s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:15 schreef OeJ het volgende:

[..]

Wat ben je toch een verzuurde draak.
Niet iedereen is even gelukkig met mensen die geen maat kunnen houden,
pi_95796539
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Niet iedereen is even gelukkig met mensen die geen maat kunnen houden,
Ja, zolang ze jou er niet mee lastig vallen, heb jij er weinig over te vertellen, maar goed, alsof ik jou hier ooit op één positieve reactie heb kunnen betrappen. Ik denk het niet. Ik denk het niet. ...dat was eigenlijk het hele punt.
pi_95796593
quote:
12s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ja, zolang ze jou er niet mee lastig vallen, heb jij er weinig over te vertellen, maar goed, alsof ik jou hier ooit op één positieve reactie heb kunnen betrappen. Ik denk het niet. Ik denk het niet. ...dat was eigenlijk het hele punt.
Er zijn dan ook weinig mensen die een topic maken dat daadwerkelijk ergens over gaat.
pi_95796700
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Er zijn dan ook weinig mensen die een topic maken dat daadwerkelijk ergens over gaat.
Je bevestigt mijn punt.
  donderdag 21 april 2011 @ 10:29:26 #49
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95796755
Ik vind het al klachtwaardig dat je op een fucking handdoek ligt. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  donderdag 21 april 2011 @ 10:30:22 #50
327582 ViezeFur
Represent die crackpijpjes
pi_95796782
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:40 schreef x3ro het volgende:
Wij moeten weer eens met de andere b0y, MaddoxX het park gaan checken :7
Jij moet eens naar je b0y in zonniguh eindhovuh komen mattie :P
these are the words of the mighty mighty jah jah who sit up in zion inna sweet ethiopia
pi_95796821
quote:
16s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:27 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je bevestigt mijn punt.
Zal mij eerlijk gezegd een worst wezen wat jij over mijn posts denkt.
pi_95796843
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Zal mij eerlijk gezegd een worst wezen wat jij over mijn posts denkt.
Ik zag het als mijn plicht het je te melden. Bij deze.
pi_95796911
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:32 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik zag het als mijn plicht het je te melden. Bij deze.
Prima,
  donderdag 21 april 2011 @ 11:25:56 #54
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_95798611
quote:
15s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:29 schreef Xebber het volgende:
Ik vind het al klachtwaardig dat je op een fucking handdoek ligt. :')
Waarom zou je op het gras willen liggen in een park ?

Als je een handdoek ter beschikking hebt neem je deze toch mee ?

Ranzige alto's die denken dat ze speciaal en verbonden zijn met de aarde als ze niet op een handdoek liggen :')

Tevens heb ik geen zin in eventuele moddervlekken in mijn broek ( stel het is nog een beetje vochtig ). Ik lig altijd op een handdoek als ik ergens ga liggen, vrij normaal hoor.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 21 april 2011 @ 11:58:17 #55
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_95799816
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:25 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Waarom zou je op het gras willen liggen in een park ?

Als je een handdoek ter beschikking hebt neem je deze toch mee ?

Ranzige alto's die denken dat ze speciaal en verbonden zijn met de aarde als ze niet op een handdoek liggen :')

Tevens heb ik geen zin in eventuele moddervlekken in mijn broek ( stel het is nog een beetje vochtig ). Ik lig altijd op een handdoek als ik ergens ga liggen, vrij normaal hoor.
Neem je ook altijd een picknickmand mee? :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_95799921
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 11:58 schreef Xebber het volgende:

[..]

Neem je ook altijd een picknickmand mee? :')
:D
  donderdag 21 april 2011 @ 12:06:12 #57
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_95800109
...Niet happen, Maikuuul, niet happen mienjong :')
  donderdag 21 april 2011 @ 12:23:38 #58
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_95800754
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Toen ze weg waren heb ik gewoon het 3de flesje opengetrokken en daarna nog een vierde O+.

Ik zei toch dat ik het zou opruimen dus ik zie het probleem niet.

Alleen vandaag neem ik een extra zakje mee om de flesjes in te doen :7

Van die gare NSB nerds in dit topic die niet inzien dat de politie verkeerd bezig is met dit soort dingen :') en vinden dat ik niet moet zeuren omdat ik GEEN boete heb gekregen. Vind je het normaal dan dat je een boete krijgt voor in het park liggen met wat drinken ? Ik niet, er heeft toch niemand last van ? behalve meneer de agent natuurlijk.

Maar goed als je altijd met je vader en moeder thuis in de tuin zit zal je dit soort dingen ook nooit meemaken.
Het heeft niks te maken met niet inzien dat de politie verkeerd bezig is, maar met afvragen waar jij de afgelopen 22 jaar hebt doorgebracht dat dit nieuw voor je is. Mensen janken altijd dat ze meer blauw op straat willen. Nou dit is wat je dan krijgt. Blauw op straat lost geen zedenmisdrijven, moorden, overvallen en oplichtingszaken op. Blauw op straat beboet mensen voor drinken op straat, drugsgebruik, een metertje over de stoep fietsen etc. daarom is politie niet je vriend, maar je vijand.

Als ik een agent zie ga ik voor mezelf na of er iets is dat ik weg moet stoppen want van het feit dat agenten waarschuwingen mogen geven heb ik vrij weinig gemerkt. Daarom ben jij er behoorlijk goed vanaf gekomen als die agent enkel tegen je heeft gezegd dat je daar niet mocht drinken.

Verder toon je je in dit topic vrij onwetend met je opmerking dat agenten marocs in een dikke mercedes niet lastigvallen. Agenten denken namelijk net zoals jij "Een Marokkaan in een mercedes? Die zal wel illegaal verkregen zijn." ook heb je nog even snel je hypocrisie laten zien. Jij valt niemand lastig met je biertje en moet dus met rust gelaten worden maar een drugsdealer die ook niemand lastigvalt maar slechts voorziet in een behoefte moet wel worden gepakt.

En na dit alles durf je mensen die het niet met je eens zijn NSB nerds te noemen. Voel even aan je hoofd ofzo.

quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Er zijn dan ook weinig mensen die een topic maken dat daadwerkelijk ergens over gaat.
Gelukkig geef jij meestal wel het goede voorbeeld. :)
pi_95801195
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Het heeft niks te maken met niet inzien dat de politie verkeerd bezig is, maar met afvragen waar jij de afgelopen 22 jaar hebt doorgebracht dat dit nieuw voor je is. Mensen janken altijd dat ze meer blauw op straat willen. Nou dit is wat je dan krijgt. Blauw op straat lost geen zedenmisdrijven, moorden, overvallen en oplichtingszaken op. Blauw op straat beboet mensen voor drinken op straat, drugsgebruik, een metertje over de stoep fietsen etc. daarom is politie niet je vriend, maar je vijand.

Als ik een agent zie ga ik voor mezelf na of er iets is dat ik weg moet stoppen want van het feit dat agenten waarschuwingen mogen geven heb ik vrij weinig gemerkt. Daarom ben jij er behoorlijk goed vanaf gekomen als die agent enkel tegen je heeft gezegd dat je daar niet mocht drinken.

Verder toon je je in dit topic vrij onwetend met je opmerking dat agenten marocs in een dikke mercedes niet lastigvallen. Agenten denken namelijk net zoals jij "Een Marokkaan in een mercedes? Die zal wel illegaal verkregen zijn." ook heb je nog even snel je hypocrisie laten zien. Jij valt niemand lastig met je biertje en moet dus met rust gelaten worden maar een drugsdealer die ook niemand lastigvalt maar slechts voorziet in een behoefte moet wel worden gepakt.

En na dit alles durf je mensen die het niet met je eens zijn NSB nerds te noemen. Voel even aan je hoofd ofzo.

[..]

Gelukkig geef jij meestal wel het goede voorbeeld. :)
Ik begrijp ook niet waarom drugsdealen strafbaar is. :@
pi_95801347
Lang verhaal...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')