is een glaas extra groot ja?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:39 schreef amenth het volgende:
mensen die bier drinken omdat het warm isglaas koude melk
![]()
zeepoog met een zachte gggggquote:Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat is Limburgs, zeepoog, net als TS derhalve terechte klacht
Omdat ik zei dat ik het netjes mee naar huis zou nemen ja, en ze geen weerwoord gaf.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wat huil je nou, je hebt toch geen boete gekregen?
Jaloezie staat niemand.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat ik het netjes mee naar huis zou nemen ja.
Ik zeur vanwege het feit dat er 3 minuten later een paar marocs in een dikke mercedes langs kwamen rijden met harde muziek en hun petjes zwevend op het hoofd.
Waarschijnlijk gefinancierd met drugsgeld of andere illegale praktijken.
Dat ze daar eens wat aan doen ipv mij te storen terwijl ik lekker in het park lig.
Maar dat doen ze natuurlijk niet
De problemen in Nederland onderkennen door dit soort gare reacties.quote:
Juist!quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De problemen in Nederland onderkennen door dit soort gare reacties.
Als ze me een boete hadden gegeven was ik flink gaan dealen op straat om de boete te betalen.
Dat is pas gerechtigheid
Fuck het systeem, alsof je iemand iets verschuldigd bentquote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ze me een boete hadden gegeven was ik flink gaan dealen op straat om de boete te betalen.
Dat is pas gerechtigheid
Wat heb je allemaal in de aanbieding?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is pas gerechtigheid
'Onderkennen' verkeerd gebruiken.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is pas gerechtigheid
Zijn sterretje.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in de aanbieding?
Daar had je toch echt een antiklacht van moeten maken.quote:
Nee, jij(!), jij begrijpt het dus niet, opnakken met hen, waar bemoeit zo'n drol zich mee.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef Hendroit het volgende:
Nounou een vreemde die met je praat wat een ramp hé TS.
Tevens moeten die mensen gewoon hun werk doen en derhalve dus onterechte klacht.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef Pallas-Athene het volgende:
Politie is niet jaloers op je, maar zien je als de zoveelste alcoholist die het park vervuild.
Hun werk doen ?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:04 schreef Hendroit het volgende:
Nounou een vreemde die met je praat wat een ramp hé TS.
Tevens moeten die mensen gewoon hun werk doen en derhalve dus onterechte klacht.
denk aan je hart manquote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hun werk doen ?
Noem je dat werken ? "Heej 22 jarige jongen, je zit in het park een biertje te drinken en ligt wat te zonnen met de mp3 speler op het hoofd !!!! zwaar illegaal !!!!, snel laten we deze crimineel aanspreken op zijn vervuilend gedrag" Het bier lag gewoon naast mijn tas en ik ruim het altijd op.
Als er nu allemaal zakken chips en andere rommel om mij heen lag kon ik het nog begrijpen.
Ik noem dit geen werken, ik noem dit meer burgertje vervelen dan werken.
Werken noem ik als ze wat criminelen oppakken omdat ze bezig zijn met oplichting of andere praktijken. Maar toch niet iemand die rustig in het park ligt en niemand last van heeft.
Gare figuren die de politie gelijk geven in deze zaakKneusjes die nooit buitenkomen en met een helm fietsen zeker.
Maar wel het hardste huilen als hun auto gestolen wordt dat de politie er nooit is als je hem nodig hebt. Maar hey de agenten waren met hun werk bezig in het park, ze kunnen niet overal zijn he !
Fok!nerds
Volgens mij heb je iets te lang in de zon gelegen. Wat zijn ze nou, kneusjes die altijd met een helmpje fietsen of een stoere auto hebben?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gare figuren die de politie gelijk geven in deze zaakKneusjes die nooit buitenkomen en met een helm fietsen zeker.
Maar wel het hardste huilen als hun auto gestolen wordt dat de politie er nooit is als je hem nodig hebt. Maar hey de agenten waren met hun werk bezig in het park, ze kunnen niet overal zijn he !
Fok!nerds
Ik snap dat soort nutteloze boetes niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Splutje het volgende:
Ik heb ooit een boete gekregen omdat ik 10 meter van het terras af stondben je dan trots op je beroep of niet
Oh man, ik kan niet wachten op het antwoord. Ik hang aan je lippen, TS.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:25 schreef MCH het volgende:
Durfde je daarna nog een derde biertje te nemen of was je bang dat ze opnieuw langskwamen om te controleren en hebben ze dat uiteindelijk ook gedaan?
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Wat huil je nou, je hebt toch geen boete gekregen?
Toen ze weg waren heb ik gewoon het 3de flesje opengetrokken en daarna nog een vierdequote:Op donderdag 21 april 2011 09:25 schreef MCH het volgende:
Durfde je daarna nog een derde biertje te nemen of was je bang dat ze opnieuw langskwamen om te controleren en hebben ze dat uiteindelijk ook gedaan?
Dat doen ze omdat anders binnen de kortste keren zo'n park vol zit met bierdrinkende zwervers.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Toen ze weg waren heb ik gewoon het 3de flesje opengetrokken en daarna nog een vierde.
Ik zei toch dat ik het zou opruimen dus ik zie het probleem niet.
Alleen vandaag neem ik een extra zakje mee om de flesjes in te doen
Van die gare NSB nerds in dit topic die niet inzien dat de politie verkeerd bezig is met dit soort dingenen vinden dat ik niet moet zeuren omdat ik GEEN boete heb gekregen. Vind je het normaal dan dat je een boete krijgt voor in het park liggen met wat drinken ? Ik niet, er heeft toch niemand last van ? behalve meneer de agent natuurlijk.
Maar goed als je altijd met je vader en moeder thuis in de tuin zit zal je dit soort dingen ook nooit meemaken.
Wat ben je toch een verzuurde draak.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat anders binnen de kortste keren zo'n park vol zit met bierdrinkende zwervers.
Ja, zolang ze jou er niet mee lastig vallen, heb jij er weinig over te vertellen, maar goed, alsof ik jou hier ooit op één positieve reactie heb kunnen betrappen. Ik denk het niet. Ik denk het niet. ...dat was eigenlijk het hele punt.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niet iedereen is even gelukkig met mensen die geen maat kunnen houden,
Er zijn dan ook weinig mensen die een topic maken dat daadwerkelijk ergens over gaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, zolang ze jou er niet mee lastig vallen, heb jij er weinig over te vertellen, maar goed, alsof ik jou hier ooit op één positieve reactie heb kunnen betrappen. Ik denk het niet. Ik denk het niet. ...dat was eigenlijk het hele punt.
Je bevestigt mijn punt.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Er zijn dan ook weinig mensen die een topic maken dat daadwerkelijk ergens over gaat.
Jij moet eens naar je b0y in zonniguh eindhovuh komen mattiequote:Op woensdag 20 april 2011 18:40 schreef x3ro het volgende:
Wij moeten weer eens met de andere b0y, MaddoxX het park gaan checken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |