100% eens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef -tape- het volgende:
Muts is lief. Met dit weer is het lekker 'alternatief' om een muts te dragen. Om te kotsen. Terechte klacht.
Ik denk niet dat de tweedehands (:P) dame op de foto de dame is waar TS een hard plassertje van kreeg.quote:
Juist, van die linpunten met een muts en zo'n dik zwart montuur zonder glazen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:47 schreef -tape- het volgende:
Muts is lief. Met dit weer is het lekker 'alternatief' om een muts te dragen. Om te kotsen. Terechte klacht.
Ik vond het al opzienbarend dat het hem gelukt was zo'n mooie foto van haar te schieten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:50 schreef MisterSqueaky het volgende:
Ik denk niet dat de tweedehands (:P) dame op de foto de dame is waar TS een hard plassertje van kreeg.
whehehe:P:P:P:Pquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:50 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de tweedehands (:P) dame op de foto de dame is waar TS een hard plassertje van kreeg.
Bij ons in het park staan ook allemaal schuttingen zodat je makkelijk dit soort foto's kunt maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vond het al opzienbarend dat het hem gelukt was zo'n mooie foto van haar te schieten.
Een maillot.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bij ons in het park staan ook allemaal schuttingen zodat je makkelijk dit soort foto's kunt maken.
Tevens doeg deze alto een zwart per paarse majo ... ( dikke panty )
Een majowat een kankerwoord ist eigenlijk, opzich al een topic zelf waard !!!
een pata majoquote:
Ik wist wel dat er iets niet klopte aan hoe ik het schreef.quote:
En ook van die handige gaten op heuphoogte zeker he! Vuigerd!quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:55 schreef Maikuuul het volgende:
Bij ons in het park staan ook allemaal schuttingen zodat je makkelijk dit soort foto's kunt maken.
Ga in de nacht naar het park dan kun je spannende dingen meemaken, in je holletje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er iets niet klopte aan hoe ik het schreef.
Ik geef de zon de schuld !
Ik kijk er al naar uit om de komende dagen weer dit soort spannende dingen mee te maken int park
Patroontje voor als je hem zelf wil maken is vast te krijgen bij de Zeemanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |