Het was vandaag weer een schitterende dag.
Reden genoeg om weer lekker in het park te gaan zonnebakken genietend van de muziek op mijn Creative Zen Micro ( geen ipod ) mp3 speler.
Deze hitsige temepraturen maken mijn lichaam warm, en dit dient gekoeld te worden door een lekker flesje Jupiler.
![jupiler.jpg]()
Het was een uur of 2 en net zoals gister
Alto wijven met een muts + zon lag ik in het park, genietend van de zon. Er waren inmiddels 2 flesjes jupiler naarbinnen gevlogen en toen ik met mijn mp3 speler aan het kloten was zag ik de sterke arm der wet aankomen op hun mountainbikes. Ze waren nog op een afstand van 100 meter en ik dacht bij mezelf "waarschijnlijk gaan ze iets zeggen over mijn leeggedronken biertjes", en boog mijn hoofd ( niet omdat ze me dan niet zouden zien maar omdat ik in een lig-positie lag ).
1 minuut later was het moment aangebroken, de agent stond naast mij en wees mij erop dat ik mijn troep moest opruimen.
Ik: "'Ik neem die troep mee naar huis, er zit statiegeld op die flesjes"
Meneer de politie: "Dat is heel verstandig, en die dopjes moet je ook weggooien he ....."
Ik "Ja straks als ik naar huis ga gooi ik ze weg"
Dit alles zei ik met een knalrode kop, niet vanwege het zuipen maar omdat dit de eerste keer was dat een veemde met mij gepraat had

normaal ga ik een normaal gesprek snel uit de weg omdat ik liever achter de pc zit.
Meneer de politie: "Goedzo, en je mag hier ook niet drinken he ...."
Ik "Oh ... oke ?"
En meneer de politie reed weg met zijn collega ....
![Politie%20bikers.jpg]()
Omdat ik liever geen boete krijg antwoorde ik niet met de vraag "Ik ben toch niemand tot last met mijn drinkgedrag ofwel ? Ik lig hier gewoon op een handdoekje int park wat biertjes weg te drinken ik stoor toch niemand." Deze wijze woorden kwamen echter niet uit mijn mond maar spookten door mijn hoofd.
Voor de tl;dr mensen: Politie die jaloers is dat ik ben aant zonnebakken en mij aanspreekt op mijn zwaar illegale gedrag waar ik veel mensen mee kwets of mee lastig val