quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Topicreeksen zijn er sinds een uurtje! Je kunt in een topic als Oorlog in Libië #97. Meer bescherming gewenst. makkelijk de eerdere topics terugvinden, tvp's worden bij het openen van een nieuw deel automatisch meegenomen, en het is onmogelijk om twee vervolgtopics te openen (dus de regel dat de lapo'er het nieuwe topic opent is passé; de snelste wint).
Vervuilingquote:
Ik zal er vast overheen kijken, maar wat heeft dit met het Eurovisie te maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Fellware het volgende:
Zo we kunnen weer lekker kijken!
Edit: Om even in de stemming te komen ook een filmpje!
quote:
We meet again! Finally!quote:
Ga je weer weg?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh wat zijn we blij, oh wat zijn we blij!![]()
Ik waggel es ff naar de buurtsupert
Het stond ook al in onze FBquote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal er vast overheen kijken, maar wat heeft dit met het Eurovisie te maken?
Of wilde je je filmpje gewoon even spammen?
Ik heb Truus.quote:
In het bubbelbad zekerquote:
Het is 23 graden hier binnen, maar om de trap te stofzuigen enzo is dat eigenlijk net wat te warmquote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb Truus.En in huis is het nog lekker koel. Glorieus weertje vandaag.
Zwembad!quote:
En ik ben er alweerquote:
Nou, ik denk dat ik nog steeds het bubbelbad prefereerquote:Op woensdag 20 april 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is 23 graden hier binnen, maar om de trap te stofzuigen enzo is dat eigenlijk net wat te warm
[..]
Zwembad!
Lekker koel!
Kan je niet thuisblijven?
Fuck Rome, we gaan naar Pijnackert!
Nou idd, ik ken hetquote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik ben er alweer![]()
Lastig boodschapjes doen als iedereen "Nou, van harte hoor, Tante" naar je roept en dan vervolgens willen weten hoe het gaat en of ik er nu niet spontaan eentje wil fabriceren
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik ben er alweer![]()
Lastig boodschapjes doen als iedereen "Nou, van harte hoor, Tante" naar je roept en dan vervolgens willen weten hoe het gaat en of ik er nu niet spontaan eentje wil fabriceren
Ze is er weer!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik ben er alweer![]()
Schandaaaaalig tochquote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd, ik ken hetEn jij bent nog wel getrouwd
![]()
![]()
Al foto's van jou met de kleine?
quote:
Nou, eggg wel niet zeg, ik moest gewoon een pak vla en kaas hebben.quote:
Ga ik ff m'n eierstokjes laten rammelen in jouw topicquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze is er weer!Ik heb speesjaal voor jou verse foto's in mijn topic gezet.
![]()
En auch, je eierstokken zijn nu helemaal vastgelopen zeker?
quote:
Klaar alquote:Op woensdag 20 april 2011 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Greys nu toch de trap aan het zuigen?
Het is saai vandaag... Misschien dat die dates van Karim nog wat worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Klaar al
De woonkamer en keuken ook.
Straks nog boven even. Eerst even SST kijken
Mijn hemel wat ben je Flylady!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Klaar al
De woonkamer en keuken ook.
Straks nog boven even. Eerst even SST kijken
Ja, ik zit hier ook met open mond te lezenquote:
Muizelll!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
B-boys & flygirls throw your hands in the air
Eerst 30 april en daarna zien we wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Catje
Ik hoop dat het 5 mei ook zulk mooi weer wordt!
Ben je al zenuwachtig voor de 30e?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerst 30 april en daarna zien we wel.
Nah, het repertoire is 'makkelijk in het gehoor liggend en herkenbaar' (dus niet moeilijk en het meeste kende ik al). Dus daar maak ik me niet zo druk over. Het wordt wel een heel circus en ik heb begrepen dat ik op het duurste stukje van Weird sta die dag, met alle technische voorzieningen voor koor en orkest.quote:
Bij de Action lag een vlaggetje wat het volkslied kon zingen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Wiiiiilheeeelmuuus vahahahan Nassauuuuuh
Nou, dan moet er toch nog heel wat gebeuren hoorquote:
Je vergeet de babysteps!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dan moet er toch nog heel wat gebeuren hoor
Ik moet de afwas nog.
En de was staat nog aan, moet nog in den drogert.
En opruimen.
Maar goed, stofzuigen is in elk geval gedaan
Ah ja.quote:
Die redenatie, ik hou d'rvan!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier komt zaterdagavond visite met 2 kindjes die hier beide boven moeten slapen, dus zaterdag heb ik alles in blinde paniek zomaar opgeruimd en schoon.
Dus eiks zonde om er nu 2x zo lang over te doen.![]()
ff naar buiten
Wow, that's a first, dat iemand op dat vlak door mij geïnspireerd raaktquote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Geïnspireerd door Greys ben ik ook maar even een rondje door het huis gegaan
Moet je nagaan hoe erg het bij mij gesteld is!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wow, that's a first, dat iemand op dat vlak door mij geïnspireerd raakt
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
En voor ons zelf een shirtje met 'preuts' er op!
Bronquote:Saunabezoeker kent geen schaamte
Bezoekers van een sauna zijn veel minder preuts dan vroeger. In 1997 wilde de helft van de saunagangers liever gescheiden badderen, nu geeft nog maar een op de zeven de voorkeur aan zweten tussen sexegenoten. Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van de Nederlandse Saunavereniging, dat woensdag is gepresenteerd, meldt nu.nl.
Mensen die een saunaatje pakken doen dat vooral voor de rust en ontspanning. Vrijdag, zaterdag en zondag zijn de populaire dagen, maar ruim een kwart gaat zowel doordeweeks als in de weekeinden. Vrouwen komen bijna nooit alleen binnen, maar liever met vriend of vriendin. Van de mannen gaat ruim een derde regelmatig alleen.
Per bezoek telt de klant gemiddeld 40 euro neer. Een vijfde van hen vindt dat eigenlijk te veel geld. Ze zijn trouw aan hun eigen sauna en bereid er desnoods vijftien kilometer of meer voor te reizen.
Ik ben één op de zeven. En zelfs dat niet. Van mij hoeft een sauna namelijk niet zo. Ik ben de drempel nog nooit overgegaan, ondanks dat er vele pogingen zijn ondernomen mij zover te krijgen. Een privé-sauna kan ik aan, maar bloot tussen wildvreemden zitten trek ik niet. Belachelijk, ik weet het. Ik ga me er echt een keer toe zetten. Mezelf genadeloos overwinnen. Het moet lukken. Denk ik
Die reacties ook onder dat artikelquote:
Zelfs 15 km omrijden! Nou nou!quote:
Ik lig dubbel hierquote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Ahahahaha, deze dan, ik moest lachen
*knip*
Pissen in het kruidenbadquote:
Ik ook, vooral om het stukje "zweten uit onsmakelijke lichaamsholten"quote:
Ik om het ziekelijk koude badjequote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook, vooral om het stukje "zweten uit onsmakelijke lichaamsholten"
Qua hygiene maakt dat geen fluit (quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik om het ziekelijk koude badje
Maar wat ik dan wel weer lollig vind is dat ze maar reppen over de gorigheid er van, waarna ze dan in de reacties gaan jubelen dat meerdere sauna's gelukkig badkledingdagen hebben.
Ja nee, dát is niet goor dan zeker, dat gezweet in die badkleding
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
In een van de reacties onder de laatste raadt iemand naturistenvereniging "zonnelust" aan. Ik kijk op de site, en het eerste wat me in het oog springt is het knopje "trekkershut" bij de faciliteiten
!
Zonnelust, trekkershut...
Badkleding in de sauna gaat ook stinkenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Qua hygiene maakt dat geen fluit () uit lijkt me
En het houdt de stank van zweet uit onsmakelijke lichaamsholten volgens mij ook niet tegenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Badkleding in de sauna gaat ook stinken
Nou het schijnt dat dat heel erg gaat stinkenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Qua hygiene maakt dat geen fluit () uit lijkt me
Op zich wel een voordeelquote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Badkleding zou dan alleen zijn dat je niet naar tieten, kutten en pikken hoeft te kijken.
Gb en ik zitten altijd keurig met de beentjes over elkaar in de sauna.quote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Badkleding zou dan alleen zijn dat je niet naar tieten, kutten en pikken hoeft te kijken.
Hihihiiihihihihiiquote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Gb en ik zitten altijd keurig met de beentjes over elkaar in de sauna.
Truusje Trut en Co
Dat je zo regelrecht het geboortekanaal inkijkt zeg maar?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb er niet zoveel moeite mee, naakt in de sauna.
Maar die mensen die zo schaamteloos wijdbeens gaan zitten vind ik wel een beetje raar
Maar daar gaat iedereen toch voor?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, als je er tegenover zou zitten. Maar meestal zijn het de mannen die hun zaakje laten bungelenquote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat je zo regelrecht het geboortekanaal inkijkt zeg maar?
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar daar gaat iedereen toch voor?
Over het randje van het houten bankjequote:Op woensdag 20 april 2011 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, als je er tegenover zou zitten. Maar meestal zijn het de mannen die hun zaakje laten bungelen
Neeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 20 april 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
WTF![]()
Sauna populair bedrijfsuitje
Steeds meer bedrijven kiezen een sauna als locatie voor bedrijfsuitjes. Dat heeft alles te maken met het feit dat we de laatste jaren met z'n allen minder preuts geworden zijn en ons minder snel schamen.
Hihihihihihiquote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben een seksueel vrijgevochten vrouw
Ik had exact dezelfde tekstquote:Op woensdag 20 april 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Stond dat andere er ook onder?
Je bent seksueel vrijgevochten.
Het is echter maar de vraag of je je daar nu zo gelukkig bij voelt. Je voelt je namelijk onzeker over jezelf en hebt veel behoefte aan bevestiging. Het lijkt erop dat je (soms) seks gebruikt om die bevestiging te krijgen. Jammer, want het gevoel dat jij zoekt, namelijk dat je wel de moeite waard en aantrekkelijk bent, kan je alleen jezelf maar geven. De waardering van een minnaar is weliswaar fijn, maar duurt maar heel kort. Het is dus tijd om iets aan je gevoel van eigenwaarde te doen. Heb je een beter gevoel over jezelf, dan zal je veel meer genieten van seks. Je vrijt dan niet langer vanuit een frustratie, maar vanuit een authentieke behoefte aan seks en liefde.
Ja, ik mot jou niet naast mijquote:
Hoe is het met de laptop gegaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik ging boodschappen doen in de winkel naast een terras en kwam een vriendin tegen
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga verhuizennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yayquote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Onwijs gefeliciteerd!![]()
Per wanneer krijg je de sleutel?
Say whut?!quote:
Hier dan ook nog ff gefeliciteeeeeeeerd!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je nu om het uur naar het huis toe om te kijken of het er nog staat?quote:
En ga jij nu een foto van háár voordeur maken?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je nu om het uur naar het huis toe om te kijken of het er nog staat?
Das het voordeel van direct te huurquote:Op donderdag 21 april 2011 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier dan ook nog ff gefeliciteeeeeeeerd!![]()
En op zich best al snel he?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
Binnenkort ESF SC 'Klussen met FOK!ers' bij Tombo?
Ik háát klussen
Maar ik wil best een muurtje rolleren of een plafonnetje witten. Omdat Tombo.
Heiloo is klein genoeg om alle voordeuren te fotograferen, dus dat moet te doen zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
En ga jij nu een foto van háár voordeur maken?
quote:Op donderdag 21 april 2011 17:57 schreef APK het volgende:
[..]
Heiloo is klein genoeg om alle voordeuren te fotograferen, dus dat moet te doen zijn
Als je met een vlaggetje op het balkon gaat staan wordt het helemaal makkelijk!quote:
Als jij heel Heilo gaat fotograferen ga ik wel op mn balkon staanquote:Op donderdag 21 april 2011 18:00 schreef APK het volgende:
[..]
Als je met een vlaggetje op het balkon gaat staan wordt het helemaal makkelijk!![]()
CarO vroeg trouwens op de vorige pagina hoe het met de lapstops afgelopen is....
Op koninginnedag zeker, als iedereen op z'n balkonnetje staat te zwaaienquote:Op donderdag 21 april 2011 18:05 schreef tombolafan het volgende:
Als jij heel Heilo gaat fotograferen ga ik wel op mn balkon staan![]()
Heiloo officieel, maar wij zeggen altijd Heilo (incrowdquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:21 schreef Ml-etje het volgende:
Tombo!!
Enne klussen doen we in K&W hé Greys
Kom hem maar brengen danquote:Op donderdag 21 april 2011 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Tombohuis!
![]()
Al weet ik niet of ik Sawyer kan meegeven zonder een woninginspectie te hebben gedaan. Je huidige huis ken ik al.
Kom jij dan een dag eerder op en neer voor de papieren?quote:
TNXquote:Op donderdag 21 april 2011 18:27 schreef Goodbye het volgende:
Gefeliciteerd met je huge ass huis Tombo![]()
Er moet heel wat gebeuren voor Tombo een huge ass heeft hoorquote:
Oh jezus fuck, je zal er naast moeten lopen in de saunaquote:Op donderdag 21 april 2011 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er moet heel wat gebeuren voor Tombo een huge ass heeft hoor![]()
Dat las ik ook.quote:
Dus moet je met mij gaan.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus fuck, je zal er naast moeten lopen in de sauna
Daar steekt niemand slank bij af
Ojaquote:Op donderdag 21 april 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus fuck, je zal er naast moeten lopen in de sauna
Daar steekt niemand slank bij af
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oja![]()
Laten we Tombo eerst even een beetje vetmesten dan
En appel is the new slank.quote:
Maar zijn er nog niet helemaal?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Vetmesten! We naderen mijn vakgebied.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:35 schreef APK het volgende:
Jezus, je kunt het hier volgens mij over de holocaust hebben en binnen een paar posts gaat het weer over de sauna
Wanneer ga je weg?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga lekker een paar dagen Italiaans eten en elke dag een ijsje nemen.
Morgen!quote:
Skinny bitchquote:Op donderdag 21 april 2011 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
True. Maar Tombo is zo'n skinny bitch en ik moest er ineens aan denken, aan sauna
Oh jongens, allemaal toch maar NIET voor het verrassingsfeestje bij GB onder de bank liggen zondag!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh jongens, allemaal toch maar NIET voor het verrassingsfeestje bij GB onder de bank liggen zondag!
Lekker GB! Volgens mij gedij jij prima in Rome. (Het was toch Rome waar je heen ging hequote:
When in Rome....quote:Op donderdag 21 april 2011 18:39 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga lekker een paar dagen Italiaans eten en elke dag een ijsje nemen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh jongens, allemaal toch maar NIET voor het verrassingsfeestje bij GB onder de bank liggen zondag!
Ik denk het wel, jaquote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker GB! Volgens mij gedij jij prima in Rome. (Het was toch Rome waar je heen ging he?) Doe de groeten aan de Trevifontein van me
!
Surequote:Op donderdag 21 april 2011 18:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk het wel, jaMoet ik een muntje voor je werpen?
JIJ HETERO!quote:
Vanwaar dequote:Op donderdag 21 april 2011 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Dan moet Tombo toch echt zelf een topic openen
Ik heb mijn tieten er af moeten trainenquote:
Haha, gedijquote:Op donderdag 21 april 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lekker GB! Volgens mij gedij jij prima in Rome. (Het was toch Rome waar je heen ging he?) Doe de groeten aan de Trevifontein van me
!
Nou, dat mag toch ook best in een ESF SC topictitel?quote:
Omdat jij er meteen bovenop dook met K&W denk ikquote:
Oke ik ga het vragen... Jim who?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb mijn tieten er af moeten trainen![]()
Hebben jullie de fotoshoot van Jim al gezien?
Ik weet zijn achternaam niet.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:49 schreef Muis006 het volgende:
-Knock knock.
Who's there?
-Dwayne
Dwayne who?
-Dwayne the bathtub, I'm dwowning!
Van mij wel hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat mag toch ook best in een ESF SC topictitel?
Nou danquote:
Ik ben al 4 jaar niet geweestquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een compliment heur!
[ afbeelding ]
Dan wat? Ik snap diequote:
Ik vond het ook shockerend dat harry potter borsthaar hadquote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
http://www.lindamagazine.(...)3-en-het-werd-zomer/
Het zal me benieuwen.
Ik vind het echt nog zo'n jochie.
Ik ben nog jonger, wat vind je mij dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
Het zal me benieuwen.
Ik vind het echt nog zo'n jochie.
Ja die shoot ja!quote:Op donderdag 21 april 2011 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga Wielewalen.quote:
Sinds wanneer doe jij het op (z'n) Frans?quote:
Alleen de taal jaquote:
Quoted before the edit.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef tombolafan het volgende:
I want your loving and I want your revenge
![]()
You and me could writ a bad romance
![]()
Godver Muis, ik stik bijna in m'n toetjequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:06 schreef tombolafan het volgende:
I want your loving and I want your revenge
![]()
You and me could writ a bad romance
![]()
Je doet het met een Fransquote:
Daar doen we het voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Godver Muis, ik stik bijna in m'n toetje
Jij wil Vissie dood hebben?quote:
Hoe is het met jouw Amour?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet het met een Frans? Do tell!
Ik doe aan french kissingquote:Op donderdag 21 april 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je doet het met een Frans? Do tell!
Is de paus protestants?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:12 schreef tombolafan het volgende:
JF, mag je nou al niet eens een letter vergeten?
Jij niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:12 schreef tombolafan het volgende:
JF, mag je nou al niet eens een letter vergeten?
Muizel.quote:
Geen amour. C'est un ami avec advantagesquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen amour. C'est un ami avec advantages.
Ook lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen amour. C'est un ami avec advantages.
Er mist anders een d'quote:Op donderdag 21 april 2011 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]dat klinkt tres, tres sophisticated en Francais.
*gaat de statuten erop naslaan*quote:
Erique mag dat.quote:
Zie een kater van 2 meter nog maar eens aan een ander te slijtenquote:
Daar heb je dan ook weer een punt.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zie een kater van 2 meter nog maar eens aan een ander te slijten
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen amour. C'est un ami avec d'advantages.
quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben nog jonger, wat vind je mij dan?
Ja erhm.....quote:Op donderdag 21 april 2011 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Met z'n lichaam is absoluut niets mis. En jochie... hij is twee jaar ouder dan ik.
Toch die Lange?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zie een kater van 2 meter nog maar eens aan een ander te slijten
Nothing compares 2Uquote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja erhm.....
Vergeleken met moi (let je op, Tombo?) is iederéén jong!
Behalve APK dan.
Jong-er ja. Net.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja erhm.....
Behalve APK dan.
Godzijdank!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben zondag jarig, word ik weer een jaartje ouder.
Ik over 6.5 week.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben zondag jarig, word ik weer een jaartje ouder.
Vandaag viel er nog een collega (bijna) flauw toen ze hoorde dat ik al 46 benquote:Op donderdag 21 april 2011 19:18 schreef Greys het volgende:
Ja erhm.....
Behalve APK dan.
Maar wij hebben wel een forum waar zij *wijst* niet op mogen.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Godzijdank!
Dan sla ik de mijne een paar jaar over!
Veertigers? Daar mogen jullie toch ook nog net niet op?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel een forum waar zij *wijst* niet op mogen.
Ho eens even, ik ben 22!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Muis006 het volgende:
Erik ben jij 21? Wat voel ik me volwassen nu.
'Salami'?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Vandaag viel er nog een collega (bijna) flauw toen ze hoorde dat ik al 46 ben![]()
Ja okay, het was die dikke waar ik 4x in pas en die ik in gedachten 'Salami' noem
Het indianenforum?quote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wij hebben wel een forum waar zij *wijst* niet op mogen.
Thank youquote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Muis006 het volgende:
Erik ben jij 21? Wat voel ik me volwassen nu.
[..]
Ik over 6.5 week.
Ik ben morgenochtend niet online dus fijne vakantie en happy birthday alvast
Hihihihihihihiquote:
Ook toegankelijk voor 30ers.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Veertigers? Daar mogen jullie toch ook nog net niet op?
Ach, jijquote:
Ik kan nog steeds even niet op haar naam komen, klinkt echt heel erg als 'Salami'quote:
Wat schaft de pot?quote:
Nou, zijn jullie even blij!quote:Op donderdag 21 april 2011 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook toegankelijk voor 30ers.
[..]
Ach, jijtje.
Dat doet me denken aanquote:
quote:
Mooie naam!quote:
Your Native American Name Is: Winona Kaliskaquote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Greys het volgende:
http://www.blogthings.com/nativeamericannamegenerator/
Your Native American Name Is: Nadie Sheshebens
Your name means: Wise Small Duck
WTF
Hoe weten ze wat mijn ava is?
Ik bedoelde dat er bij Erik een d' mistquote:Op donderdag 21 april 2011 19:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij mij toch nietwat loop je mij dan te dissen
. Quote Erik dan.
Ze heeft nog een snor ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooie naam!
Voor iemand die er niet al te Jan Kaas uit ziet in elk geval.
Daar moet je wel een beetje exotisch voor uit zien
Maar het is al lang geleden geconstateerd dat mijn Frans niet zo ontzettend goed isquote:Op donderdag 21 april 2011 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er bij Erik een d' mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |