quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Topicreeksen zijn er sinds een uurtje! Je kunt in een topic als Oorlog in Libië #97. Meer bescherming gewenst. makkelijk de eerdere topics terugvinden, tvp's worden bij het openen van een nieuw deel automatisch meegenomen, en het is onmogelijk om twee vervolgtopics te openen (dus de regel dat de lapo'er het nieuwe topic opent is passé; de snelste wint).
Vervuilingquote:
Ik zal er vast overheen kijken, maar wat heeft dit met het Eurovisie te maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Fellware het volgende:
Zo we kunnen weer lekker kijken!
Edit: Om even in de stemming te komen ook een filmpje!
quote:
We meet again! Finally!quote:
Ga je weer weg?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh wat zijn we blij, oh wat zijn we blij!![]()
Ik waggel es ff naar de buurtsupert
Het stond ook al in onze FBquote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal er vast overheen kijken, maar wat heeft dit met het Eurovisie te maken?
Of wilde je je filmpje gewoon even spammen?
Ik heb Truus.quote:
In het bubbelbad zekerquote:
Het is 23 graden hier binnen, maar om de trap te stofzuigen enzo is dat eigenlijk net wat te warmquote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb Truus.En in huis is het nog lekker koel. Glorieus weertje vandaag.
Zwembad!quote:
En ik ben er alweerquote:
Nou, ik denk dat ik nog steeds het bubbelbad prefereerquote:Op woensdag 20 april 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is 23 graden hier binnen, maar om de trap te stofzuigen enzo is dat eigenlijk net wat te warm
[..]
Zwembad!
Lekker koel!
Kan je niet thuisblijven?
Fuck Rome, we gaan naar Pijnackert!
Nou idd, ik ken hetquote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik ben er alweer![]()
Lastig boodschapjes doen als iedereen "Nou, van harte hoor, Tante" naar je roept en dan vervolgens willen weten hoe het gaat en of ik er nu niet spontaan eentje wil fabriceren
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik ben er alweer![]()
Lastig boodschapjes doen als iedereen "Nou, van harte hoor, Tante" naar je roept en dan vervolgens willen weten hoe het gaat en of ik er nu niet spontaan eentje wil fabriceren
Ze is er weer!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik ben er alweer![]()
Schandaaaaalig tochquote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd, ik ken hetEn jij bent nog wel getrouwd
![]()
![]()
Al foto's van jou met de kleine?
quote:
Nou, eggg wel niet zeg, ik moest gewoon een pak vla en kaas hebben.quote:
Ga ik ff m'n eierstokjes laten rammelen in jouw topicquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze is er weer!Ik heb speesjaal voor jou verse foto's in mijn topic gezet.
![]()
En auch, je eierstokken zijn nu helemaal vastgelopen zeker?
quote:
Klaar alquote:Op woensdag 20 april 2011 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Greys nu toch de trap aan het zuigen?
Het is saai vandaag... Misschien dat die dates van Karim nog wat worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Klaar al
De woonkamer en keuken ook.
Straks nog boven even. Eerst even SST kijken
Mijn hemel wat ben je Flylady!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Klaar al
De woonkamer en keuken ook.
Straks nog boven even. Eerst even SST kijken
Ja, ik zit hier ook met open mond te lezenquote:
Muizelll!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
B-boys & flygirls throw your hands in the air
Eerst 30 april en daarna zien we wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Catje
Ik hoop dat het 5 mei ook zulk mooi weer wordt!
Ben je al zenuwachtig voor de 30e?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerst 30 april en daarna zien we wel.
Nah, het repertoire is 'makkelijk in het gehoor liggend en herkenbaar' (dus niet moeilijk en het meeste kende ik al). Dus daar maak ik me niet zo druk over. Het wordt wel een heel circus en ik heb begrepen dat ik op het duurste stukje van Weird sta die dag, met alle technische voorzieningen voor koor en orkest.quote:
Bij de Action lag een vlaggetje wat het volkslied kon zingen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Wiiiiilheeeelmuuus vahahahan Nassauuuuuh
Nou, dan moet er toch nog heel wat gebeuren hoorquote:
Je vergeet de babysteps!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, dan moet er toch nog heel wat gebeuren hoor
Ik moet de afwas nog.
En de was staat nog aan, moet nog in den drogert.
En opruimen.
Maar goed, stofzuigen is in elk geval gedaan
Ah ja.quote:
Die redenatie, ik hou d'rvan!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier komt zaterdagavond visite met 2 kindjes die hier beide boven moeten slapen, dus zaterdag heb ik alles in blinde paniek zomaar opgeruimd en schoon.
Dus eiks zonde om er nu 2x zo lang over te doen.![]()
ff naar buiten
Wow, that's a first, dat iemand op dat vlak door mij geïnspireerd raaktquote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
Geïnspireerd door Greys ben ik ook maar even een rondje door het huis gegaan
Moet je nagaan hoe erg het bij mij gesteld is!quote:Op woensdag 20 april 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wow, that's a first, dat iemand op dat vlak door mij geïnspireerd raakt
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
En voor ons zelf een shirtje met 'preuts' er op!
Bronquote:Saunabezoeker kent geen schaamte
Bezoekers van een sauna zijn veel minder preuts dan vroeger. In 1997 wilde de helft van de saunagangers liever gescheiden badderen, nu geeft nog maar een op de zeven de voorkeur aan zweten tussen sexegenoten. Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van de Nederlandse Saunavereniging, dat woensdag is gepresenteerd, meldt nu.nl.
Mensen die een saunaatje pakken doen dat vooral voor de rust en ontspanning. Vrijdag, zaterdag en zondag zijn de populaire dagen, maar ruim een kwart gaat zowel doordeweeks als in de weekeinden. Vrouwen komen bijna nooit alleen binnen, maar liever met vriend of vriendin. Van de mannen gaat ruim een derde regelmatig alleen.
Per bezoek telt de klant gemiddeld 40 euro neer. Een vijfde van hen vindt dat eigenlijk te veel geld. Ze zijn trouw aan hun eigen sauna en bereid er desnoods vijftien kilometer of meer voor te reizen.
Ik ben één op de zeven. En zelfs dat niet. Van mij hoeft een sauna namelijk niet zo. Ik ben de drempel nog nooit overgegaan, ondanks dat er vele pogingen zijn ondernomen mij zover te krijgen. Een privé-sauna kan ik aan, maar bloot tussen wildvreemden zitten trek ik niet. Belachelijk, ik weet het. Ik ga me er echt een keer toe zetten. Mezelf genadeloos overwinnen. Het moet lukken. Denk ik
Die reacties ook onder dat artikelquote:
Zelfs 15 km omrijden! Nou nou!quote:
Ik lig dubbel hierquote:Op woensdag 20 april 2011 21:30 schreef Greys het volgende:
Ahahahaha, deze dan, ik moest lachen
*knip*
Pissen in het kruidenbadquote:
Ik ook, vooral om het stukje "zweten uit onsmakelijke lichaamsholten"quote:
Ik om het ziekelijk koude badjequote:Op woensdag 20 april 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook, vooral om het stukje "zweten uit onsmakelijke lichaamsholten"
Qua hygiene maakt dat geen fluit (quote:Op woensdag 20 april 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik om het ziekelijk koude badje
Maar wat ik dan wel weer lollig vind is dat ze maar reppen over de gorigheid er van, waarna ze dan in de reacties gaan jubelen dat meerdere sauna's gelukkig badkledingdagen hebben.
Ja nee, dát is niet goor dan zeker, dat gezweet in die badkleding
quote:Op woensdag 20 april 2011 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
In een van de reacties onder de laatste raadt iemand naturistenvereniging "zonnelust" aan. Ik kijk op de site, en het eerste wat me in het oog springt is het knopje "trekkershut" bij de faciliteiten
!
Zonnelust, trekkershut...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |