quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:50 schreef GlowMouse het volgende:
Topicreeksen zijn er sinds een uurtje! Je kunt in een topic als Oorlog in Libië #97. Meer bescherming gewenst. makkelijk de eerdere topics terugvinden, tvp's worden bij het openen van een nieuw deel automatisch meegenomen, en het is onmogelijk om twee vervolgtopics te openen (dus de regel dat de lapo'er het nieuwe topic opent is passé; de snelste wint).
Vervuilingquote:
Ik zal er vast overheen kijken, maar wat heeft dit met het Eurovisie te maken?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:27 schreef Fellware het volgende:
Zo we kunnen weer lekker kijken!
Edit: Om even in de stemming te komen ook een filmpje!
quote:
We meet again! Finally!quote:
Ga je weer weg?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh wat zijn we blij, oh wat zijn we blij!![]()
Ik waggel es ff naar de buurtsupert
Het stond ook al in onze FBquote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal er vast overheen kijken, maar wat heeft dit met het Eurovisie te maken?
Of wilde je je filmpje gewoon even spammen?
Ik heb Truus.quote:
In het bubbelbad zekerquote:
Het is 23 graden hier binnen, maar om de trap te stofzuigen enzo is dat eigenlijk net wat te warmquote:Op woensdag 20 april 2011 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb Truus.En in huis is het nog lekker koel. Glorieus weertje vandaag.
Zwembad!quote:
En ik ben er alweerquote:
Nou, ik denk dat ik nog steeds het bubbelbad prefereerquote:Op woensdag 20 april 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is 23 graden hier binnen, maar om de trap te stofzuigen enzo is dat eigenlijk net wat te warm
[..]
Zwembad!
Lekker koel!
Kan je niet thuisblijven?
Fuck Rome, we gaan naar Pijnackert!
Nou idd, ik ken hetquote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik ben er alweer![]()
Lastig boodschapjes doen als iedereen "Nou, van harte hoor, Tante" naar je roept en dan vervolgens willen weten hoe het gaat en of ik er nu niet spontaan eentje wil fabriceren
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik ben er alweer![]()
Lastig boodschapjes doen als iedereen "Nou, van harte hoor, Tante" naar je roept en dan vervolgens willen weten hoe het gaat en of ik er nu niet spontaan eentje wil fabriceren
Ze is er weer!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ik ben er alweer![]()
Schandaaaaalig tochquote:Op woensdag 20 april 2011 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd, ik ken hetEn jij bent nog wel getrouwd
![]()
![]()
Al foto's van jou met de kleine?
quote:
Nou, eggg wel niet zeg, ik moest gewoon een pak vla en kaas hebben.quote:
Ga ik ff m'n eierstokjes laten rammelen in jouw topicquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze is er weer!Ik heb speesjaal voor jou verse foto's in mijn topic gezet.
![]()
En auch, je eierstokken zijn nu helemaal vastgelopen zeker?
quote:
Klaar alquote:Op woensdag 20 april 2011 19:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Greys nu toch de trap aan het zuigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |