raarrgghhquote:Op woensdag 20 april 2011 15:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tweede biertje is zojuist opengegaan
Sorry jan ik zal ff editenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:10 schreef JanPiraat het volgende:
ook nog een fipo je kan anderen toch wel even een fipo gunnen als je een topic maakt
Dat is wel kut iddquote:Op woensdag 20 april 2011 15:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
raarrgghhze hebben ook nooit bier in de koeling staan in de AH dus moet het ook nog koud zetten en wachten voor ik kan genieten van een koud biertje zo rarrghghg
![]()
aawwww dankjewelquote:
ff checkenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:10 schreef Ragboer het volgende:
Je moet nu voor de grap op een 420room op tinychat kijken. Zie je al die Amerikanen stoer een tabakje roken uit een pijp...
gelukkigquote:Op woensdag 20 april 2011 15:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aawwww dankjewel![]()
ik wilde bijna nagellak gaan snuiven om het te verwerken maar je hebt me gered
Heb ik ook heel vaakquote:Op woensdag 20 april 2011 15:11 schreef Gridlok het volgende:
ik heb het heet maar komt door patjen..
Ik wil jou :3quote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een ijsje
festini perenijsje![]()
fap je wel met rechts ?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat is deze, zijn linkshandigen hier ook welkom?
perenijsquote:Op woensdag 20 april 2011 15:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil een ijsje
festini perenijsje![]()
quote:
Ik doe gecombineerd, m'n voorhuid is te zwaar om met één hand te bewegen.quote:
picsquote:Op woensdag 20 april 2011 15:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik verhaar amper en ben heel warm.
Welkomquote:Op woensdag 20 april 2011 15:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik doe gecombineerd, m'n voorhuid is te zwaar om met één hand te bewegen.
en ik zit hier met mn warme koffie..quote:
Kan niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:17 schreef sharr het volgende:
Gridlok, ik wil Patje hebben. Als butler.
Jij ook al, dacht dat ik daar alleen in wasquote:Op woensdag 20 april 2011 15:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik doe gecombineerd, m'n voorhuid is te zwaar om met één hand te bewegen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sozzz mag niet, ik ben van patjen. doei doei ik ga pelgrimeren naar noorden van land
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:17 schreef sharr het volgende:
Is hij dan ook automatisch mijn butler omdat jij mijn butler bent ?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:17 schreef sharr het volgende:
dat is echt fantastischquote:Op woensdag 20 april 2011 15:19 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik bied mijn diensten aan als butler slechts 450 euro per week
ik wil wel een jurk aantrekken en twee meloenen in mijn shirt doen, is dat ook goed?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef Ragboer het volgende:
Ik zoek nog een vrouw om te schoonmaken hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vooral om te strijken.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef Ragboer het volgende:
Ik zoek nog een vrouw om te schoonmaken hier.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
Gwen:alles ging mis hieraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon lievvv doenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoe kan ik je van dienst zijn dan ?je persoonlijke nagellakker ?
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
Gwen:wie is Gwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:21 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zoek een gespierde vrouw die me naar bed kan dragen als ik hier dronken knock out ga
ik ben een magere man is dat ook goed?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:21 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zoek een gespierde vrouw die me naar bed kan dragen als ik hier dronken knock out ga
Ewa, wietje roken op 't kamp?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dat in iemands fobo posten![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:25 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dat in iemands fobo posten![]()
![]()
ik heb geen foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dat in iemands fobo posten
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ruige knul wel.quote:
Bij wie zou dat nou zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dat in iemands fobo posten
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Hoi Appeltje van mequote:
Ja hij is wel een ruige vent.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:27 schreef Omdatappel het volgende:
Hihi, ik word meteen vrolijk van jullie.
Appeltjequote:Op woensdag 20 april 2011 15:27 schreef Omdatappel het volgende:
Hihi, ik word meteen vrolijk van jullie.
Slaap zequote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Ik heb besloten even een half uurtje mijn bed te bezoeken. Ik ben zo bij jullie terug
Tot zoquote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Ik heb besloten even een half uurtje mijn bed te bezoeken. Ik ben zo bij jullie terug
die zien we niet meer terug hoor, winterslaap allesquote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Oe, dat is wel relaxed eigenlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Trusten sharrelientjequote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Slaap lekker en rookze daarna.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
niet erin gaan zitten he, het lijkt leuk maar je raakt zwaargewondquote:Op woensdag 20 april 2011 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oe, dat is wel relaxed eigenlijk
ik denk dat ik zo even de wasmasjien aan ga zetten
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niet erin gaan zitten he, het lijkt leuk maar je raakt zwaargewond
Doei Appel.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:29 schreef Omdatappel het volgende:
Fuuuuuck, nog een halfuur en dan moet ik weg.
zeg rood appeltje waar ga je hene ?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:29 schreef Omdatappel het volgende:
Fuuuuuck, nog een halfuur en dan moet ik weg.
Doei liefjen.quote:
Mijn favoriete supermarkt natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zeg rood appeltje waar ga je hene ?
Ik denk naar de Albert Heijn, terwijl ze liever toch naar mij gaat.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zeg rood appeltje waar ga je hene ?
Pics van een aaiende staart.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn haar is eindelijk lang en het zit in een staart, nu ben ik steeds mijn hoofd aan het bewegen omdat het fijn is als mijn staart over mijn rug aait
de zeeman?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doei liefjen.
[..]
Mijn favoriete supermarkt natuurlijk.
Mijn haar is net weer kort. Heerlijk over de anus van de buurman schuren als hij even niet oplet. Nu maar even stofzuigen en dan boodschapjes doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn haar is eindelijk lang en het zit in een staart, nu ben ik steeds mijn hoofd aan het bewegen omdat het fijn is als mijn staart over mijn rug aait
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn haar is net weer kort. Heerlijk over de anus van de buurman schuren als hij even niet oplet. Nu maar even stofzuigen en dan boodschapjes doen.
[..]
Mijn haar is net weer kort. Heerlijk over de anus van de buurman schuren als hij even niet oplet. Nu maar even stofzuigen en dan boodschapjes doen.
Hoi Bob.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Een zware voorhuid, (ook, ouderwets: de-impotentie) is het onvermogen om een trek-beweging, ook wel masturbatie genoemd, te verkrijgen of zelf te veroorzaken. Het kan mogelijk veroorzaakt worden door een depressie in de kinderjaren, of vroege psychologische stress. Dit is onafhankelijk van het vermogen tot het hebben van een zaadlozing en onafhankelijk van de vruchtbaarheid van de man. Meestal wordt de-impotentie aangeduid met "masturbatiestoornis" , daar impotentie een vrij beladen term is en nogal eens (foutief) ook voor de andere seksuele problemen wordt gebruikt, met name sekslust en te vroeg klaarkomen. De term impotentie kan wel in samenhang met die problemen worden gebruikt, maar de problemen als specifiek probleem vallen niet onder impotentie.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:17 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij ook al, dacht dat ik daar alleen in was
Kom je bier kopen bij mij?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik denk naar de Albert Heijn, terwijl ze liever toch naar mij gaat.
Ja, stiekem.quote:
Hoiiiquote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben uittttt ;D nu in de tram op weg naar centraal om daar vervolgens de bus te pakken.
Ik ga naar de kapper gr grquote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn haren zijn ook kort omdat ik een hekel aan lange haren heb.
Klinkieeee ouwe deugnietquote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben uittttt ;D nu in de tram op weg naar centraal om daar vervolgens de bus te pakken.
ditquote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Zeroku het volgende:
Mijn haren zijn kort omdat ik gabber ben.
Gewoon elke week de tondeuse eroverheenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:33 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn haren zijn ook kort omdat ik een hekel aan lange haren heb.
Niet de baardquote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon elke week de tondeuse eroverheenEn dan gelijk de baard ook maar meenemen.
In je Pitbull polo?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:34 schreef Zeroku het volgende:
Mijn haren zijn kort omdat ik gabber ben.
Doe het niet!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon elke week de tondeuse eroverheenEn dan gelijk de baard ook maar meenemen.
Jep en m'n bomberjack en Neophyte-petje.quote:
Gaan we samen een half kratje pils drinken. Hihi.quote:
Mag ik dan je krullen hebbenquote:
Met dit weer een bomberjack?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep en m'n bomberjack en Neophyte-petje.
Zomereditie, ja toch.quote:
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 15:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En dan op je eigen hoofd plakken?
Kan toch niettt, ik moet werken.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gaan we samen een half kratje pils drinken. Hihi.
neequote:
neequote:
Na je werk.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan toch niettt, ik moet werken.
Vroeg iemand jou wat?quote:
Neequote:
neequote:
Wat voor ijs ga je halen dan ?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan he he !!!![]()
Bakkes, ik wil ook.quote:
Meeloper.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen aan het bier, dan kan ik niet achterblijven.
Proost manquote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef Ragboer het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef Ragboer het volgende:
quote:
aan de jack dan maarquote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef Ragboer het volgende:
Wat?quote:
Ken alleen Kwak, die vind ik wel lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb alleen twee speciaal bier hier, geeneens pilsener.
Brugse Zot of Kwak?
Ik heb helemaal niks nog als die kutnazi's van de rabobank even opschieten kan ik ook ff genietenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb alleen twee speciaal bier hier, geeneens pilsener.
Brugse Zot of Kwak?
Dat koetsiersglas van Kwak is ook zo baas.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ken alleen Kwak, die vind ik wel lekker
Ik.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
ok wie verteld mij hoe ik printerinkt vervang
smegmanusquote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toner of cartridge?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
vertelt, en ik weet niet hoe dat moet ok gr grquote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu word ik agressief van jou jaquote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vertelt, en ik weet niet hoe dat moet ok gr gr
Type printer?quote:
Topquote:
http://h10025.www1.hp.com(...)c=nl&product=3177562 Geen dank.quote:
toppertjequote:
Had hem gezien jaquote:
Joh?quote:
Werksequote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar afsluiten. Ik spreek jullie vanavond wel weer.
Doei appeltje.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Omdatappel het volgende:
Niet weggaan Appeltje.quote:
doei appeltjequote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Omdatappel het volgende:
werkseeequote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Omdatappel het volgende:
Blijf Appeltjequote:
INDERDAAD!quote:
Nu Appel weg is zie jij je kans schoon om Piraat aan de haak te slaan.quote:
Het is een tijd geleden, maar een aantal jaar geleden was ik erg goed in masserenquote:
Famoesmanquote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Klinkie
Okeoke, ik ga even wat actiever reageren, dit bevalt me wel
Hoiquote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef TheFamousMan het volgende:
Klinkie
Okeoke, ik ga even wat actiever reageren, dit bevalt me wel
Hoiquote:
nietus, ik ben vanochtend wezen hardlopenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nu Appel weg is zie jij je kans schoon om Piraat aan de haak te slaan.
19 posts nogquote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nietus, ik ben vanochtend wezen hardlopen
wut 10.000 ?
SpaceInvadersquote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nietus, ik ben vanochtend wezen hardlopen
wut 10.000 ?
Erg zwart.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, wat vinden jullie van onze Somalische broeders?
Achterlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Bij 10.000 posts begint het pas.quote:
schande voor onze naamquote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
tja, het blijven negerts he..quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
waar?quote:
Hoi muis, biertje?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
Na 3 dagen afwezigheid hier toch maar eens gaan posten
Hallo allemaal
Ik heb vanmiddag op het terras al een halve liter Jupiler achterover geslagenquote:
Hihi.quote:
ohwjeej, wat heb je met ons appeltje gedaan??quote:
Een lekker hapje genomen, zou iedereen toch wel uit Appeltje willen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohwjeej, wat heb je met ons appeltje gedaan??
Delenquote:
die wordt vannacht om 3 uur ergens verschrikt wakkerquote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het half uur van sharrrr al voorbij?
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja dusquote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
Houdoeeequote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Ragboer het volgende:
Maar ik ga eem vandoor. Tjoeloes. Hooooooooi.
boks ouwequote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Ragboer het volgende:
Latersquote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef Ragboer het volgende:
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zon beetje overal
Heb de hele dag zonder shirt gewerkt
Ja ik ben dom
In de tuin zitten met een biertje FTWquote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef HappyBob het volgende:
Jezus wat een warmte buiten. Nog een reden om niet buiten te komen
Pendulumquote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoooolddd yoouuurrr cooolooouurrr
ik moet mijn tuin delen met 5 andere huisjes, moet ik hun ook bier geven?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
In de tuin zitten met een biertje FTW
hihiquote:
hen, hihiquote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet mijn tuin delen met 5 andere huisjes, moet ik hun ook bier geven?
thank you, grammernazi.quote:
Erotisch straat entertainer.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?
en kusje op je overal, maar dan totaal hetro, bro-hug zonder pijn
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Erotisch straat entertainer.
Okok super geil (no homo)
Herkenbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 16:25 schreef Ragboer het volgende:
Kut, het lukte me gewoon pas na 3x om mijn flesje bier te openen. Ik faal.
Dat is zo kutquote:
Bietsjquote:
De dop is wat roestig, misschien dat het daardoor komt.quote:
Geil.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kutjes, jullie stinken en ik zit binnen niet in de zon allemaal saaie lessen te volgen. Wel 3 ijsjes gehad.
Ik welquote:
Oke dan, ik hoop voor je dat de liefde in je niet verder gaat groeien.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh and if there's any love in me don't let it growwww
Ja onze gezamelijke fapsessie op tinychatquote:
Veel.quote:
hehequote:Op woensdag 20 april 2011 16:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oke dan, ik hoop voor je dat de liefde in je niet verder gaat groeien.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nee grrrr Rabobank is naar de klote![]()
![]()
Iets met schiphol en bommenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
wat gebeurt er allemaal ? Albert Stegeman ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |