abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 20 april 2011 @ 13:34:38 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95758914
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_95759006
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ga komende zondag dan ook niet, als het even kan :+
Ik blijf de rest van het seizoen wel thuis, goed idee? ;)
pi_95759344
Karim heeft zijn kansen gehad, te duur om te behouden. Al zal hij vast wel slagen bij een andere club.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 13:47:46 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95759389
Om nou een speler te gaan houden die het bij Twente ooit goed deed maar bij Feyenoord bijna niets heeft laten zien al die jaren. Weg ermee. Het ligt vast niet alleen aan hem, maar het is 'm gewoon niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_95759654
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
Karim heeft zijn kansen gehad, te duur om te behouden. Al zal hij vast wel slagen bij een andere club.
Veelvoorkomende situatie.
  woensdag 20 april 2011 @ 14:21:37 #6
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95760705
Karim is een goede speler. Een erg goede speler zelfs. In dit Feyenoord vraag ik het me alleen sterk af of het gaat werken: hij kan het niet alleen. Ik zou hem niet graag naar PSV zien gaan oid, want dan zal je zien dat hij daar de sterren van de hemel speelt, maar hem houden is misschien ook niet verstandig.

We moeten alleen de invloed van z'n salaris ook weer niet gaan overdrijven.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_95762008
Karim past niet in het moderne voetbal - als je zo'n frivole speler wilt zijn, dan moet je qua techniek en inzicht vele malen beter zijn dan dat hij is. Hij zou mooi in een Italiaans 4-5-1 team spelen dat uit 2 kansen 1 keer weet te scoren per wedstrijd. Hij kan totaal niet verdedigen en als hij achterin de bal heeft, dan hou je je hart vast -_-

Bruins heeft geen eerlijke kans gehad in een goed-lopend Feyenoord, maar het zou pure kapitaalsvernietiging zijn om Wijnaldum eruit te laten ten faveure van vrind Luigi. Nu speelt Gini waar hij graag wil spelen, waardoor de kans dat hij bijtekent groter wordt - en zo niet, dan speelt hij zich mooi in de kijker zodat je hem kan verpatsen van de zomer. Mocht dat al vroeg rondkomen, dan kan je desnoods Bruins altijd nog een kans geven .. maar ik zie dan liever een nieuw persoon de kans krijgen. In het voetbal moet je de kansen die je krijgt pakken, anders doet het iemand anders het wel voor je~
pi_95762190
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Hamilcar het volgende:
Karim past niet in het moderne voetbal.
Het toonbeeld van iemand die in een dominant 433 kan spelen. Dikke onzin dus.
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 15:45:48 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_95763617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:05 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Hij zal niet al te duur zijn, dus als het zo'n fantastische voetballer is dan zullen de clubs wel voor 'm in de rij staan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_95763745
:')
pi_95764481
Ze zullen wel in de rij staan maar het maximale uit de benarde situatie van Feyenoord halen, ze weten dat ze hem weg willen doen dus gaan ze zo laag mogelijk zitten met bieden. Aangezien Feyenoord niks te willen heeft zullen ze hem wel weg doen met een verlies van 3 a 4 miljoen...
pi_95770192
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:05 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Te zwak bevonden door die zandhazen dus ongeschikt voor Feyenoord 1.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  woensdag 20 april 2011 @ 18:42:17 #13
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_95770703
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij zal niet al te duur zijn, dus als het zo'n fantastische voetballer is dan zullen de clubs wel voor 'm in de rij staan.
Hij zegt niet dat het zo'n fantastische speler is, alleen dat hij wel goed in een 4-3-3 past. :P

Sorry trouwens dat ik niet de nieuwe opende na de lapo, maar dan zou ik me een beetje vies voelen, 2 op een rij van je rivaal openen. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95770840
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Hij zegt niet dat het zo'n fantastische speler is, alleen dat hij wel goed in een 4-3-3 past. :P

Sorry trouwens dat ik niet de nieuwe opende na de lapo, maar dan zou ik me een beetje vies voelen, 2 op een rij van je rivaal openen. :P
Stel je niet aan man. :{w
Je vindt het het hier gewoon gezelliger dan in het ajax-topic. Op zich natuurlijk erg logisch 8-)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 20 april 2011 @ 18:46:19 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95770857
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Je vindt het het hier gewoon gezelliger dan in het ajax-topic. Op zich natuurlijk erg logisch 8-)
:D
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 20 april 2011 @ 18:48:25 #16
189963 nubreektmijnklomp
pi_95770933
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

In het Ajax topic ben ik het te vaak eens met mensen. Hier kan ik tenminste doen alsof ik alles beter weet :+

En als ik het oneens ben kan ik gewoon denken van "oh, maar die zijn toch voor Feyenoord. Weten zij veel" :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95771689
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Te zwak bevonden door die zandhazen dus ongeschikt voor Feyenoord 1.
Ik lach mijn ballen uit m'n broek als hij ergens anders slaagt. Net zoals al die helden van Feyenoord die nu niet bij willen tekenen.
pi_95771747
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ja, en dat hij nog niet zo lang geleden een van de allerbeste middenvelders in Nederland was. Dan ben je nu in potentie nog steeds (te) goed genoeg voor een club die slechts voor Europees voetbal speelt.
pi_95771849
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:04 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik lach mijn ballen uit m'n broek als hij ergens anders slaagt. Net zoals al die helden van Feyenoord die nu niet bij willen tekenen.
Hij is gratis op te halen. Dus waar blijven al die clubs dan als hij zo goed kan voetballen?
Groetjes, Ezio.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:08:56 #20
189963 nubreektmijnklomp
pi_95771895
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ja, en dat hij nog niet zo lang geleden een van de allerbeste middenvelders in Nederland was. Dan ben je nu in potentie nog steeds (te) goed genoeg voor een club die slechts voor Europees voetbal speelt.
Tja, als je niks laat zien en wissel staat, is ie blijkbaar niet goed genoeg hé. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95772146
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Tja, als je niks laat zien en wissel staat, is ie blijkbaar niet goed genoeg hé. :P
Klopt. De trainer heeft altijd gelijk. Vooral als je een tijd lang rechterrijtje hebt gestaan...
pi_95772376
Enige die ik me kan herinneren zijn Bastos en Elmander. En Timothy Derijck die ze misschien te vroeg hebben laten gaan.
Verder valt het reuze mee met al die mislukte spelers van Feyenoord die elders de sterren van de hemel spelen.

Bij Twente willen ze ook niet verder met Tiendalli en Landzaat was gewoon te duur, daarvan wisten we dat die op zich best een aardige bal kon raken.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:18:57 #23
189963 nubreektmijnklomp
pi_95772488
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Klopt. De trainer heeft altijd gelijk. Vooral als je een tijd lang rechterrijtje hebt gestaan...
Nou ja, volgens mij was niemand echt tevreden over hem als je hem zag spelen. Net alsof jij hem wel bij ons cluppie zou willen zien :+
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95772700
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Nou ja, volgens mij was niemand echt tevreden over hem als je hem zag spelen. Net alsof jij hem wel bij ons cluppie zou willen zien :+
In potentie wel ja. Dan heb je in El Ahmadi een passer, kan Eriksen meer bezig houden met zijn dribbels en spel tussen de linies en heb je met (in mijn ogen) Anita een groot talent als verd. middenvelder. Complementair middenveld dat de kwaliteiten heeft voor voetbal bij Ajax, wat dus veelal voetbal in de kleine ruimte is en waar men streeft naar een hoog baltempo.
pi_95773130
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

In potentie wel ja. Dan heb je in El Ahmadi een passer, kan Eriksen meer bezig houden met zijn dribbels en spel tussen de linies en heb je met (in mijn ogen) Anita een groot talent als verd. middenvelder. Complementair middenveld dat de kwaliteiten heeft voor voetbal bij Ajax, wat dus veelal voetbal in de kleine ruimte is en waar men streeft naar een hoog baltempo.
El Ahmadi is allesbehalve een passer, El Ahmadi is een postbode en een pingelaar op plekken waar het niet kan :')
pi_95773217
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:29 schreef Jorwol het volgende:

[..]

El Ahmadi is allesbehalve een passer, El Ahmadi is een postbode en een pingelaar op plekken waar het niet kan :')
Dat krijg je met een aantal manke teamgenoten. Bij Twente was het veelvuldig 1x raken.
  woensdag 20 april 2011 @ 19:31:49 #27
189963 nubreektmijnklomp
pi_95773267
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Nou ja, je kan het proberen. Maar ik heb hem liever niet, en aangezien niemand hem zelfs transfervrij op wil halen zal het dit keer niet aan mij liggen.

Maar misschien sla ik de plank wel volledig mis. Dat kan ook.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95773316
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dat krijg je met een aantal manke teamgenoten. Bij Twente was het veelvuldig 1x raken.
Vaak genoeg dat hij het verneukte als hij wel kon passen hoor, maar goed, je mag 'm van mij hebben als jij het beleid bij Ajax zou bepalen, zijn wij er van af ;)
pi_95774013
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Nou ja, je kan het proberen. Maar ik heb hem liever niet, en aangezien niemand hem zelfs transfervrij op wil halen zal het dit keer niet aan mij liggen.

Maar misschien sla ik de plank wel volledig mis. Dat kan ook.
Ik sta er niet van te kijken als hij bij PSV of Twente speelt komend seizoen.
pi_95775892
quote:
14s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Tieft lekker op met je Feyenoord-gehaat
Groetjes, Ezio.
pi_95775918
Welk Feyenoord-gehaat? Niet zo snel op je pikje getrapt joh.
pi_95776167
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef DeNummer10 het volgende:
Welk Feyenoord-gehaat? Niet zo snel op je pikje getrapt joh.
Koop je lekker zelf die fantastische El Dramadi. Van je zakgeld ofzo.
Wij hebben hem hier 2 jaar louter zien stumperen, op welke positie dan ook. Met als dieptepunt zijn wannabe Maicon gedoe tegen de stinkneuzen.
Groetjes, Ezio.
pi_95776545
Karim zal vast nog wel slagen bij een leuke club maar ik hoef hem bij Feyenoord niet meer.
Te duur en presteert te weinig en dan ligt echt niet alleen aan de mensen om hem heen.
  woensdag 20 april 2011 @ 20:30:41 #34
189963 nubreektmijnklomp
pi_95776549
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Koop je lekker zelf die fantastische El Dramadi. Van je zakgeld ofzo.
Wij hebben hem hier 2 jaar louter zien stumperen, op welke positie dan ook. Met als dieptepunt zijn wannabe Maicon gedoe tegen de stinkneuzen.
:') "stinkneuzen"

Kakkerlak.

Niks mis met Maicon nadoen trouwens, als je het kan :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95776940
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Paul-89 het volgende:
Karim zal vast nog wel slagen bij een leuke club maar ik hoef hem bij Feyenoord niet meer.
Te duur en presteert te weinig en dan ligt echt niet alleen aan de mensen om hem heen.
Sorry maar hij heeft hier echt alle kansen gehad. Is zelfs nog een tijdje (terecht) naar de tribune verbannen.
Meeuwis is veel meer bereid het smerige werk op het middenveld op te knappen. El Dramadi heeft uit tegen PSV (beker vorig jaar) een fantastische wedstrijd gespeeld en sindsdien leek hij meer bezig met aanvallende intenties en eigen succes dan zijn oorspronkelijke taken.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 20 april 2011 @ 20:39:10 #36
189963 nubreektmijnklomp
pi_95777041
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Sorry maar hij heeft hier echt alle kansen gehad. Is zelfs nog een tijdje (terecht) naar de tribune verbannen.
Meeuwis is veel meer bereid het smerige werk op het middenveld op te knappen. El Dramadi heeft uit tegen PSV een fantastische wedstrijd gespeeld en sindsdien leek hij meer bezig met aanvallende intenties en eigen succes dan zijn oorspronkelijke taken.
Die is bijna net zo slecht als "fernandon't scorres. :+
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95777614
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Meeuwis is veel meer bereid het smerige werk op het middenveld op te knappen. El Dramadi heeft uit tegen PSV (beker vorig jaar) een fantastische wedstrijd gespeeld en sindsdien leek hij meer bezig met aanvallende intenties en eigen succes dan zijn oorspronkelijke taken.
Hij is dan ook geen verdedigende middenvelder of een draver als Meeuwis die gaat sleuren. Been dacht wel dat El Ahmadi de duels steeds moest zoeken. Hoezo mismanagement?
pi_95778936
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:50 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Hij is dan ook geen verdedigende middenvelder of een draver als Meeuwis die gaat sleuren. Been dacht wel dat El Ahmadi de duels steeds moest zoeken. Hoezo mismanagement?
Het ging toen met name over zijn inzet.
Weetje wat het is gozert, als zijn voetbalkwaliteiten nou niet ter discussie zouden staan (zoals jij hier oppert) had er zich inmiddels toch wel een club voor hem gemeld?
Groetjes, Ezio.
pi_95779667
Oké, hij kan er niks van en jullie raken hem niet kwijt. Helaas.
pi_95779768
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef DeNummer10 het volgende:
Oké, hij kan er niks van en jullie raken hem niet kwijt. Helaas.
alleen een club als Al Ahli, je hoort Twente en PSV toch ook niet
pi_95782645
quote:
Fans: Verliezen van PSV? Derksen moet z'n muil houden!

De fanatieke aanhangers van Feyenoord hebben verbaasd gereageerd op de berichtgeving van Johan Derksen dat de Rotterdammers volgens de fans de wedstrijd tegen PSV komende zondag bewust zouden moeten verliezen. Dit omdat de titelkansen van aartsrivaal Ajax dan slinken. 'Hij slaat de plank weer eens vol-le-dig mis. Opruiing!'

Derksen meldde vorige week dat de Feyenoord-supporters liever zien dat hun club de play-offs voor Europees voetbal misloopt, dan dat Ajax kampioen wordt. Vorig jaar eisten de fans nog dat Feyenoord de wedstrijd tegen FC Twente zou laten lopen om zo de Amsterdammers een hak te zetten. Met succes, want Twente won en werd later kampioen.

'Winnen!'
Groot verschil is echter dat Feyenoord op dat moment al was uitgespeeld, niet meer kon degraderen maar ook geen kansen meer had om Europa in te gaan. 'Feyenoord heeft nog een marginale kans op Europees voetbal, maar een kans is een kans. Daarnaast hebben we nog een lampje recht te zetten voor wat er eerder dit seizoen in Eindhoven gebeurde. Dus: Feyenoord moet 'gewoon' winnen en Derksen moet z'n muil houden!' valt te lezen op Lunaticnews.nl.

Zij denken namens het overgrote deel van de Feyenoord-fans te spreken. 'In ieder geval spreken wij namens 95 procent van degenen die vorig jaar voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen FC Twente het trainingsveld betraden.'

Voetbalhumor
'Dat was vorig jaar. Feyenoord had niks meer te winnen, en onze 'vrinden' (Ajax, red.) hadden alles te verliezen. Een perfecte gelegenheid voor een subliem stukje voetbalhumor waarbij de hoofdstedelingen zo zwaar op hun piemeltjes getrapt waren, dat ze nog maar weer eens een keer oude koeien uit de sloot gingen halen in de vorm van een zielig T-shirt dat historisch ook nog eens niet accuraat is.'

Enkele media namen het bericht dat de fans zouden willen verliezen over. 'Het is onbegrijpelijk hoe de door Derksen gebrachte onzin de wereld in geholpen is, maar erger: dat er daadwerkelijk mensen zijn die deze onzinverhalen geloven. Kun je nagaan hoe goed Derksen is geïnformeerd door Krabbendam (journalist Voetbal International, red.), samen denken zij blijkbaar te weten wat supporters zelf niet eens van plan zijn.'

Complot
De aanhangers zien een complot. 'Dit is riooljournalistiek pur sang, geschreven om Feyenoord kapot te maken, om de supporters een slechte naam te bezorgen, om ongeregeldheden op te wekken. In dat kader raden wij de politie aan eens een blik te werpen op de dubieuze rol die Derksen continu speelt; oproepen tot geweld of groepsvorming is sinds de invoering van de voetbalwet strafbaar, doe er je voordeel mee.'

Grote belangen
Feyenoord - PSV staat zondag om 14.30 uur op het programma. De Rotterdamse nummer tien moet winnen om in de race voor de play-offs om een Europa League-ticket te blijven. De achterstand op nummer acht FC Utrecht bedraagt één punt. Koploper PSV heeft de punten hard nodig in de kampioensrace, waarbij de voorsprong op FC Twente slechts op doelsaldo is en Ajax ook maar op één punt volgt.

Complot zal ook wel meevallen :P Hij mag idd wel een keer zn muil houwe met z'n onzinverhalen die Derksen :{
Groetjes, Ezio.
pi_95785048
Ik vind VI ook bijna niet meer om na te kijken mede door Derksen. Het wordt zo eentonig. Alleen met Hans Kraay en Johan Boskamp is het wel leuk maar met gasten zoals Emile schelvis en Wouter bos dan sla ik het liever over.

Miyaichi zal waarschijnlijk een oproep krijgen voor dat Copa America toernooi waardor hij waarschijnlijk volgend jaar al voor Arsenal speelt ;(
pi_95789503
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind VI ook bijna niet meer om na te kijken mede door Derksen. Het wordt zo eentonig. Alleen met Hans Kraay en Johan Boskamp is het wel leuk maar met gasten zoals Emile schelvis en Wouter bos dan sla ik het liever over.

Miyaichi zal waarschijnlijk een oproep krijgen voor dat Copa America toernooi waardor hij waarschijnlijk volgend jaar al voor Arsenal speelt ;(
Waarom zou Arsenal hem nu al terug willen? Ze hebben een overschot aan aanvallende spelers.
  donderdag 21 april 2011 @ 07:11:41 #44
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_95792852
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Laat maar joh.. Ze vinden hier Meeuwis beter :')
pi_95793580
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 07:11 schreef Keltie het volgende:

[..]

Bij Twente was hij goed ja, Engelaar ook, die speelt nu ook drama
  donderdag 21 april 2011 @ 08:46:23 #46
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95793945
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 07:11 schreef Keltie het volgende:

[..]

Voor dit Feyenoord ís Meeuwis ook beter. Individuele kwaliteit ten spijt, het gaat erom wat het beste in het team werkt.
  donderdag 21 april 2011 @ 09:23:12 #47
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_95794790
PSV krijgt verschrikkelijke spijt van die 10-0. Feyenoord is tot het bot gemotiveerd, zondag verliezen de boeren de titel.

Helemaal niks, helemaal niks, helemaal niks in 't boerengat.
pi_95795775
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 09:23 schreef voice-over het volgende:
PSV krijgt verschrikkelijke spijt van die 10-0. Feyenoord is tot het bot gemotiveerd, zondag verliezen de boeren de titel.

Helemaal niks, helemaal niks, helemaal niks in 't boerengat.
Lijkt me heerlijke genoegdoening.
Die 10-0 blijft ze toch wel bij. Maar dan ken je tenminste zeggen dat het tevens het jaar was dat wij thuis wonnen waardoor ze geen kampioen werden.
Groetjes, Ezio.
pi_95797557
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef Stuurver het volgende:

Ik vind dat Wouter Bos vaak zinnige dingen zegt, in tegenstelling tot Hans Kraay Jr.
l'état, c'est moi!
pi_95797765
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Complot zal ook wel meevallen :P Hij mag idd wel een keer zn muil houwe met z'n onzinverhalen die Derksen :{
Wel netjes hoe ze zich distantieren van die uitspraken.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:14:12 #51
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_95802641
En Genee doet ook nog even een duit in het zakje.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ich-overal-uit.dhtml
quote:
Kunt u het allemaal nog volgen? Feyenoord is plotsklaps weer volop in de race voor de play-offs, maar er zijn genoeg fans van de club uit Rotterdam-Zuid die hopen dat Feyenoord dit weekeinde van PSV verliest. Nota bene na de grootste afgang uit de historie eerder dit seizoen. Enkel omdat de haat tegen Ajax (of '020') zo groot is dat ze liever willen dat Ajax geen kampioen wordt dan dat hun club mogelijk volgend jaar Europa in gaat.
:{.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 21 april 2011 @ 13:15:52 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95802714
Pfff wat een gezeik zeg van de media :') . Gewoon PSV met 3-0 oprollen en klaar met dat gezeik.
2000 light years from home
pi_95802772
Kneuzen.
pi_95810941
Gewoon zondag winnen, klaar O+
Noot noot.
pi_95811284
Media :r Bromsnor :r Genee :r

Weten half niet waar 't om gaat. Ik kan me haast niet voorstellen dat er serieus Feyenoorders rondlopen die een kampioenschap voor Ajax in dergelijke mate niet gunnen, dat het ten koste moet gaan van onze prestaties :{
pi_95812252
quote:
Waalwijkse burgemeester verbiedt bekerfinale van beloftenelftallen

De Waalwijkse burgemeester Nol Kleijngeld heeft de bekerfinale tussen de beloftenelftallen van Feyenoord/Excelsior en AGOVV/Vitesse verboden.
De wedstrijd zou op maandag 2 mei gespeeld worden in het stadion van RKC Waalwijk. De finale zou bijgewoond worden door een kleine 4.000 supporters van Feyenoord. Kleijngeld vindt het uit oogpunt van veilgheid onverantwoord om de wedstrijd door te laten gaan in Waalwijk. Hoewel al op 3 maart bekend was dat Feyenoord/Excelsior zich geplaatst had voor de bekerfinale in Waalwijk, maakte Kleijngeld pas gisteren zijn besluit om de wedstrijd te verbieden bekend
Abou zal wel even gebeld hebben. :')
pi_95812458
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef Niles-Crane het volgende:

Weten half niet waar 't om gaat. Ik kan me haast niet voorstellen dat er serieus Feyenoorders rondlopen die een kampioenschap voor Ajax in dergelijke mate niet gunnen, dat het ten koste moet gaan van onze prestaties :{
Ik wil niet trollen hoor, maar vorig jaar deed een groep dat nog terwijl de 4de plek een vooronde Europa league minder betekende. Ik weet ook niet of er dit jaar weer supporters op zoiets hopen/eisen, maar zo onwaarschijnlijk is het ook weer niet.
pi_95812553
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik wil niet trollen hoor, maar vorig jaar deed een groep dat nog terwijl de 4de plek een vooronde Europaleague minder betekende. Ik weet ook niet of er dit jaar weer supporters op zoiets hopen, maar het idee zelf is niet onmogelijk.
Er zullen er vast wel een aantal zijn die zo denken.
  donderdag 21 april 2011 @ 17:19:07 #59
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_95812620
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik wil niet trollen hoor, maar vorig jaar deed een groep dat nog terwijl de 4de plek een vooronde Europa league minder betekende. Ik weet ook niet of er dit jaar weer supporters op zoiets hopen/eisen, maar zo onwaarschijnlijk is het ook weer niet.
De 4e plaats was zo goed als zeker dus winst of verlies maakte weinig uit. Maar net alsof Feyenoord wel zou winnen van Twente toen. Zondag gewoon vol voor de winst staan en 1010% achter ons cluppie staan.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_95812775
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef vandermar het volgende:

[..]

De 4e plaats was zo goed als zeker dus winst of verlies maakte weinig uit. Maar net alsof Feyenoord wel zou winnen van Twente toen. Zondag gewoon vol voor de winst staan en 1010% achter ons cluppie staan.
Az eindigde op de eindranglijst op 1 punt afstand van Feyenoord, en zover ik mij kan herinneren was het nog lang niet gespeeld.

Maar genoeg hierover, want ik weet zelf ook heus dat het maar klein percentage "supporters" zijn die deze opvattingen delen.
  donderdag 21 april 2011 @ 17:24:16 #61
189963 nubreektmijnklomp
pi_95812815
quote:

Overigens zij Hugo Borst het ook in de nieuwe aflevering van betweters. Dat "er in zijn directe omgeving wel enkele Feyenoorders waren die liever verloren van PSV". Kan je die ook even aan je :r lijstje toevoegen :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95812917
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Overigens zij Hugo Borst het ook in de nieuwe aflevering van betweters. Dat "er in zijn directe omgeving wel enkele Feyenoorders waren die liever verloren van PSV". Kan je die ook even aan je :r lijstje toevoegen :P.
Ja als er 1:100 dat zegt maakt de media ervan : 'Grote groep Feyenoord-supporters hoopt op verlies tegen PSV'.
pi_95813042
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:07 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

:o Nooo..
pi_95813219
quote:

[..]

Was ook wel het ultieme scenario voor rellen ook. Harde kern en dagjesmensen met kinderen, lekkere combi _O-
Groetjes, Ezio.
  donderdag 21 april 2011 @ 17:34:10 #65
189963 nubreektmijnklomp
pi_95813227
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

:o Nooo..
Het ergste is nog wel van de mensen die op dit soort nieuwsberichten altijd reageren van "terecht, dat ze dat hele voetbal maar afschaffen. Beetje met z'n 11e achter een bal aan rennen, mensen vinden het alleen maar leuk om het rellen"

Dan denk je ook van, haal die korfbal uit je reet, nicht.

:P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95814174
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Was ook wel het ultieme scenario voor rellen ook. Harde kern en dagjesmensen met kinderen, lekkere combi _O-
Ja want de harde kern relt graag met kinderen?
#12 is not for sale!
  donderdag 21 april 2011 @ 17:59:56 #67
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_95814216
De Bekerwedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior gaat niet door.

http://www.brabantsdagbla(...)eloftenelftallen.ece

O, het stond er al
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_95814222
quote:

[..]

wtf _O- Lullig voor degenen die een kaartje gekocht hebben maar al helemaal voor de spelers!
pi_95814269
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

''enkele fans in zijn directe omgeving'' klinkt nog enigszins gerelativeerd, door die andere mensen lijkt het wel of de halve Kuip hoopt op verlies!
pi_95814303
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ja want de harde kern relt graag met kinderen?
Proef het sarcasme man :P
Die Aboutaleb is gek geworden joh. Kutmongool steeds met zn Feyenoord-supporters treiteren.
Bij het zomercarnaval schieten ze mekaar kapot maar dat mag wel gewoon elk jaar door gaan :') .
Groetjes, Ezio.
pi_95814337
Als je elke week wat moet schrijven, dan heb je weleens een week waarin je niks te zeggen hebt. Dat zijn de weken dat we dit soort bagger over Feyenoord te horen krijgen :')
  donderdag 21 april 2011 @ 18:06:15 #72
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95814413
Wel apart dat we op dit moment nog gewoon doodleuk kaarten kunnen kopen voor die wedstrijd, dus ik heb zo m'n twijfels bij het verbod.
(https://vitesse.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=102039)

Maar het zou wel weer typisch voetbal in Nederland zijn dit. :')

Edit: Vitesse.nl is wel iets sneller met de informatievoorziening dan die van ons. :+

quote:
Burgemeester Kleijngeld van Waalwijk heeft op basis van een veiligheidsrisico-analyse door de politie besloten de in het stadion van RKC Waalwijk geplande finale van Beloften Jong Vitesse/AGOVV en Jong Feyenoord/Excelsior op maandag 2 mei aanstaande te verbieden.

De veiligheidsrisicos rondom deze wedstrijd zijn middels preventieve maatregelen niet afdoende te beperken. Bovendien zou het laten spelen van de wedstrijd hele hoge politiekosten met zich meebrengen. Deze aspecten zijn maatschappelijk gezien in deze tijd onverantwoord. Burgemeester Kleijngeld betreurt het dat hij deze maatregel heeft moeten nemen. Ik zou deze maatregel niet nemen wanneer ik zeker zou weten dat het een groot feest wordt in en om het stadion in Waalwijk. Er zijn echter teveel signalen die de conclusie rechtvaardigen dat het spelen van deze finale voor de gemeente Waalwijk en de gemeenschap enkel nadelige gevolgen heeft.

Veel belangstelling
Er is veel belangstelling voor de wedstrijd Jong Vitesse/AGOVV en Jong Feyenoord/Excelsior; voor Feyenoord komen zeker 3200 supporters naar Waalwijk. Omdat door de KNVB besloten is voor deze wedstrijd geen combiregeling in te stellen, komen de supporters op eigen gelegenheid in zon 1100 tot 1500 autos richting Waalwijk en het stadion. De vrije verkoop van de toegangskaarten maakt het bovendien onmogelijk de supporters te scheiden. Het reguleren, controleren en begeleiden van de stroom bezoekers zowel voor als na de wedstrijd - vraagt om maximale inzet van politie, RKC Waalwijk en de gemeente. Uit de beschikbare informatie van de politie, waarop ik niet verder in kan gaan, blijkt dat zelfs een maximale inzet van de politie geen garantie geeft voor een ordelijk en veilig verloop, aldus burgemeester Kleijngeld.

RKC Waalwijk, de KNVB en de raad van Waalwijk zijn geïnformeerd over het besluit. Het is op dit moment onbekend waar en wanneer de finale van de Beloften wordt gespeeld. De KNVB besluit hierover.
pi_95814529
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Proef het sarcasme man :P
Die Aboutaleb is gek geworden joh. Kutmongool steeds met zn Feyenoord-supporters treiteren.
Bij het zomercarnaval schieten ze mekaar kapot maar dat mag wel gewoon elk jaar door gaan :') .
Hehe sorry...
Zou echt weer typisch nederlands zijn, overal mag gedemonstreerd worden maar vierduizend voetbalfans die gewoon potje voetbal willen zien is echt te gek...
#12 is not for sale!
pi_95814546
quote:

tuurlijk niet, gewoon een hetze door de media om Ajax kampioen te maken.
Vorig jaar was het nog zieliger, er had geen club gewonnen in Enschede en Feyenoord moest dat maar even doen.

Overigens zijn het niet alleen de supporters van Feyenoord die hopen dat Ajax geen kampioen wordt, dat zijn zo'n beetje alle niet Ajax supporters.
pi_95814585
Ik zie maar een optie, twee finales!
#12 is not for sale!
pi_95818856
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:12 schreef Haringkop het volgende:
Ik zie maar een optie, twee finales!
finale in de Kuip

en om van het gezeik af te zijn Feyenoord-PSV na de competitie spelen.
  donderdag 21 april 2011 @ 20:18:25 #77
189963 nubreektmijnklomp
pi_95820750
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

tuurlijk niet, gewoon een hetze door de media om Ajax kampioen te maken.
Vorig jaar was het nog zieliger, er had geen club gewonnen in Enschede en Feyenoord moest dat maar even doen.

Overigens zijn het niet alleen de supporters van Feyenoord die hopen dat Ajax geen kampioen wordt, dat zijn zo'n beetje alle niet Ajax supporters.
:'). Ja dat was allemaal de schuld van Ajax.

Josti ben je wel.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95831613
Zegt hij toch niet joh...
Maar de media gedraagt zich nu al calimero, ze lijken zo bang dat psv 3 punten gaat pakken
#12 is not for sale!
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:01:38 #79
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_95884624
quote:
Leuk man, rot nu maar weer op ^O^
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:35:23 #82
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_95884665
quote:
Oké, nuttige bijdrage.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_95884677
't ging nog zo goed de eerste 24 minuten.
★★★
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:39:43 #84
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_95884782
quote:
Blijft prachtig om te zien.
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:44:32 #85
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_95884918
Ajax, Utrecht en PSV in het feyenoord topic.
Poeh poeh.
pi_95884963
Als Leerdam geen onterechte rode kaart had gekregen na een verschrikkelijke schwalbe van Pieters, dan had het gewoon 1-5 geworden!
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:51:57 #87
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_95885128
We love you we do.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_95891472
Hadouir naar Feyenoord, aldus giolippens op twitter...
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:30:05 #89
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95891519
Hmmm.
pi_95891620
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:28 schreef Freudie het volgende:
Als-ie niet teveel kost vind ik t op zich een prima aanvallende middenvelder voor erbij, sowieso een stuk beter dan Bruins. Mogen Hadouir en Wijnaldum het mooi uitvechten samen, worden we alleen maar beter van. Nu nog die Zweedse spits en nog een andere spits en we zijn klaar voor volgend seizoen :P
pi_95891657
Aldus Maurice graef trouwens.
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:08:25 #92
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_95892490
quote:
Gemiddeld aantal supporters uitwedstrijden eredivisie:

PSV :') _O-
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:46:18 #93
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_95893634
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:08 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sowieso PSV. :')
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:43:17 #94
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_95897112
quote:
'Lichte knieblessure Fernandez'

Dani Fernandez is vanmorgen bij de training van Feyenoord wéér geblesseerd geraakt aan zijn knie. Dat meldt NOS-verslaggever Ronald van der Geer op zijn twitter. De onfortuinlijke Spanjaard heeft sinds zijn komst naar De Kuip, in 2009, al twee zware blessures achter de rug.
quote:
Feyenoord richt foundation op

Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord en Jan Rath, lid van het Bestuur Openbaar Onderwijs Rotterdam, hebben vrijdag officieel de oprichting van de Feyenoord Foundation bekrachtigd. Het doel van de Feyenoord Foundation is om alle geldstromen binnen Feyenoord die een sociaal maatschappelijke bestemming hebben strikt te scheiden van de overige activiteiten van de club.

Feyenoord bewandelt al een aantal jaren de sociaal maatschappelijke weg. Zo zijn projecten als Scoren op Zuid, Scoren in Noord, het Feyenoord Fancoachproject en Feyenoord Amateurpartners door de club opgezet. Binnenkort maakt de foundation deze projecten mogelijk. De Rotterdammers zijn voor het invullen van de maatschappelijke ambities voor een groot deel afhankelijk van derden.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:43:37 #95
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_95897128
quote:
'Misschien hadden we toen beter met 1-0 kunnen winnen'

PSV kan morgen in de uitwedstrijd bij Feyenoord een enorme stap zetten richting landstitel. Maar coach Fred Rutten weet ook dat de Rotterdammers revanche willen nemen voor de 10-0 nederlaag in Eindhoven. Met een glimlach: 'Misschien hadden we toen beter met 1-0 kunnen winnen.'

Fred Rutten heeft op overtuigende wijze duidelijk gemaakt dat het geen zin heeft om je druk te maken over zaken die je toch niet in de hand hebt. De PSV-coach zat gisteravond niet voor de televisie te duimen voor een nederlaag van FC Twente bij ADO Den Haag, maar genoot in het Jan Louwers Stadion van een ondergaand zonnetje en het duel tussen FC Eindhoven en Veendam.

'We weten dat PSV uit financiële overwegingen eigenlijk kampioen moet worden,' zegt Rutten in het AD. 'Het is zaak om daar zo min mogelijk energie in te steken en rationeel te blijven analyseren. Ik ben geen kopie van Guus Hiddink, maar hoe hij met dit soort situaties omging, dat helpt me nu als coach.'

Rutten komt tot de conclusie dat PSV eerder dit seizoen in eigen huis beter niet met 10-0 had kunnen winnen. Al leverde die monsterscore een bonuspunt op in de vorm van een uitstekend doelsaldo. 'Feyenoord zal revanche willen nemen en ruikt bloed als het gaat om Europees voetbal. Met die 10-0 is historie geschreven. Wij hebben Feyenoord in een dal gestopt, maar nu staat er een andere ploeg.'
quote:
Miyaichi twijfelgeval bij Feyenoord voor duel met PSV

Feyenoord moet het zondag mogelijk stellen zonder aanvaller Ryo Miyaichi. De achttienjarige Japanner kampt met een enkelblessure.

De Rotterdammers willen zondag met een goed resultaat tegen de Eindhovense koploper de hoop op play-offs in leven houden. Hoewel Miyaichi donderdag de training liet lopen, is van definitief afhaken nog geen sprake. De medische staf van Feyenoord verwacht de aanvaller te kunnen klaarstomen voor zondag.

Het perspectief voor verdediger annex middenvelder Kelvin Leerdam is minder positief. Door een knieblessure miste hij al het treffen met hekkensluiter Willem II (6-1 winst) van het voorbije weekeinde. Ook voor de confrontatie met de Eindhovenaren is het hoogst onwaarschijnlijk dat Leerdam zijn opwachting zal maken.

Luigi Bruins en Jerson Cabral zijn zondag niet van de partij namens Feyenoord. Bruins kampt met liesklachten, terwijl Cabral hinder ondervindt van zijn hamstring.
Misschien is die Lasnik wel wat voor Feyenoord trouwens, kan nooit veel kosten. ;)
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_95897314
RYO! NEE! :(
★★★
pi_95898700
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef ajacied4lf het volgende:
die krijgt rust voor de andere 2 wedstrijden.
pi_95899048
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:26:02 #99
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95900695
The fuck, Wikipedia erkent Feyenoord - VVV van dit seizoen niet als Memorabele Wedstrijd... terwijl, als er nou dit seizoen 1 wedstrijd was die liet zien wat Feyenoord belichaamt, dan was het die avond wel.
pi_95900754
Het wordt ontkend door zowel been als van geel.
  zaterdag 23 april 2011 @ 23:25:47 #101
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_95903012
quote:
Dat een Ajax supporter dit nog over een Feyenoord speler zou zeggen. :')
  zaterdag 23 april 2011 @ 23:28:21 #102
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_95903127
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:26 schreef Dekatria het volgende:
The fuck, Wikipedia erkent Feyenoord - VVV van dit seizoen niet als Memorabele Wedstrijd... terwijl, als er nou dit seizoen 1 wedstrijd was die liet zien wat Feyenoord belichaamt, dan was het die avond wel.
Dat ze 3-0 kunnen winnen van VVV :P?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 23 april 2011 @ 23:36:03 #103
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_95903432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:28 schreef Freudie het volgende:
hmmn
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 23 april 2011 @ 23:38:03 #104
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_95903508
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

hmmn
Sneijder naar Ajax, aldus mensen op twitter.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 24 april 2011 @ 03:55:23 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95909174
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 23:28 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat ze 3-0 kunnen winnen van VVV :P?
Dat het stadion vol zat na een 10-0 nederlaag?

Rutten is zich weer aan het indekken hoor, sjongejonge :D . Wat een angsthaas.
  zondag 24 april 2011 @ 07:09:48 #106
268409 voice-over
pi_95909743
Ik eis van onze jongens dat vandaag de Schande van oktober 2010 wordt weggepoetst.

Voor dit soort wedstrijden heb je eigenlijk een trainer nodig van het type Coerver. We moeten eigenlijk kunnen winnen. Klinkt gek. Maar een team dat goed gemotiveerd is, kan veel. Ik mis een trainer die geen onnozele praat verkoopt maar wel goeie peptalk waardoor de jongens bij wijze van spreken het gras opeten.

Hoop op winst maar dat is tegen beter weten in en denk een nipt verlies door Toivonen die De Vrij een beuk verkoopt die de scheidsrechter niet ziet.
  zondag 24 april 2011 @ 08:58:46 #107
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_95910281
quote:
Dit nooit meer!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_95910739
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 07:09 schreef voice-over het volgende:
Ik eis van onze jongens dat vandaag de Schande van oktober 2010 wordt weggepoetst.

Voor dit soort wedstrijden heb je eigenlijk een trainer nodig van het type Coerver. We moeten eigenlijk kunnen winnen. Klinkt gek. Maar een team dat goed gemotiveerd is, kan veel. Ik mis een trainer die geen onnozele praat verkoopt maar wel goeie peptalk waardoor de jongens bij wijze van spreken het gras opeten.

Hoop op winst maar dat is tegen beter weten in en denk een nipt verlies door Toivonen die De Vrij een beuk verkoopt die de scheidsrechter niet ziet.
In de Kuip zijn dat soort beuken niet te missen - want met het publiek, dat vandaag alles behalve vriendelijk zal zijn, hoor je dat meteen plus de vierde man zal extra alert zijn. Ergens is dat een flink voordeel~
pi_95912635
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:08 schreef AartBakkebaard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Eindhoven is de 5e grootste stad van Nederland.
dus als ze op de 4e plek staan met uitsupporters is dat nog behoorlijk hoor, kakkielakkie
Nothing to see here, carry on
  zondag 24 april 2011 @ 11:21:26 #110
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_95912709
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:18 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

dus als ze op de 4e plek staan met uitsupporters is dat nog behoorlijk hoor, kakkielakkie
Want iedereen weet natuurlijk dat Alkmaar een stuk groter is dan Eindhoven. En dat Rotterdam veruit de grootste stad van Nederland is, bijna twee keer zo groot als Amsterdam. En dat het aantal supporters per club gelijk staat aan het aantal inwoners van de stad.
  zondag 24 april 2011 @ 11:21:37 #111
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_95912713
:').
pi_95912780
Wat doen al die niet-Feyenoord supporters hier ineens? donder is op naar je eigen topic :(
pi_95913013
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:24 schreef Stuurver het volgende:
Wat doen al die niet-Feyenoord supporters hier ineens? donder is op naar je eigen topic :(
QFT
  zondag 24 april 2011 @ 11:35:30 #114
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_95913057
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:18 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Vierde is behoorlijk, maar het gemiddeld aantal is ronduit triest, en daar gaat het om. :W
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  zondag 24 april 2011 @ 12:06:15 #115
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_95913957
Nvm.
pi_95914192
quote:
Ryo is 100% fit en kan mee doen, dus dat is wel goed nieuws
٩๏̯͡๏)۶
pi_95914677
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:24 schreef Stuurver het volgende:
We steunen jullie alleen .. hup Feyenoord!
★★★
pi_95914695
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

We steunen jullie alleen .. hup Feyenoord!
weet je alleen hieron hoop ik gewoon dat PSV wint.
pi_95914767
Hoi, ik ben fan voor 1 dag :W :*
Nieuw is niet altijd beter.
pi_95914892
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 23:25 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Dat een Ajax supporter dit nog over een Feyenoord speler zou zeggen. :')
Check effe m'n andere posts over Ryo ^O^.
★★★
  zondag 24 april 2011 @ 13:21:27 #121
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_95915833
Hopen op een Rotterdams dagje vandaag! Winst voor Feyenoord en als het even kan ook een stuntje van Excelsior :p
pi_95915930
Ik (als psv fan) hoop op een mooie en eerlijke wedstrijd, ze moeten het maar zelf winnen.
Ajacieden hier die poeslief doen nu :r
pi_95915966
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ik (als psv fan) hoop op een mooie en eerlijke wedstrijd, ze moeten het maar zelf winnen.
Ajacieden hier die poeslief doen nu :r
Stel je niet aan, jij was vrijdag ook voor ADO.
★★★
pi_95916017
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:27 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Stel je niet aan, jij was vrijdag ook voor ADO.
Klopt maar dan ga ik niet aan ado supporters vragen om nog harder hun best te doen en al dat soort gekke dingen.. zeker niet als het je aartsrivaal zou zijn :') .. stelletje clowns.
pi_95916045
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:29 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Klopt maar dan ga ik niet aan ado supporters vragen om nog harder hun best te doen en al dat soort gekke dingen.. zeker niet als het je aartsrivaal zou zijn :') .. stelletje clowns.
Hebben we aan Feyenoord supporters gevraagd om hun best te doen dan?
★★★
pi_95916770
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 13:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hebben we aan Feyenoord supporters gevraagd om hun best te doen dan?
ja op eigen kracht kan je geen kampioen meer worden.
pi_95917505
Het gaat beginnen. Hoop op en zinderende wedstrijd!
Heerlijke sfeer ook in de Kuip. Geweldig om elke week weer te zien!
pi_95918483
Ze spelen erg goed ^O^ 1-0.

0-10 zal het niet meer worden, misschien 1-10.
★★★
pi_95918641
Feyenoord speelt goed zeg, als je volgend jaar dit team bij elkaar kan houden met een spits.. :D :D
  zondag 24 april 2011 @ 15:11:36 #130
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_95918785
Wijnaldum *O*
Sporten voor Sophia
pi_95919156
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord speelt goed zeg, als je volgend jaar dit team bij elkaar kan houden met een spits.. :D :D
Precies, als je een killer had in plaats van Castaignos stond het nu 3-0 :')
pi_95919171
Feyenoord overklast PSV voorlopig, en is veel feller.

Manolevje wordt sowieso helemaal weggespeeld.
pi_95919672
Vlaar geblesseerd, godverdomme. :r
  zondag 24 april 2011 @ 15:37:08 #134
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_95919704
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 15:35 schreef heiden6 het volgende:
Vlaar geblesseerd, godverdomme. :r
Z'n laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld waarschijnlijk...
  zondag 24 april 2011 @ 15:42:57 #135
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95919864
Feyenoord *O*

Vlaar ;(

Ik denk dat Wijnaldum z'n transfer wel gaat pakken naar een spaanse middenmoter ofzo. Hij heeft lang slecht gespeeld, maar gaat nu toch wel beter spelen. Er zijn genoeg clubs die niet fatsoenlijk kunnen scouten en dat slechte spel niet zien, maar z'n statistieken spreken dan boekdelen, in combinatie met een 1-jarig contract...
  zondag 24 april 2011 @ 15:44:14 #136
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95919902
Excelsior *O*
Engelaar :W
  zondag 24 april 2011 @ 15:46:50 #137
268409 voice-over
pi_95920010
Eerste 25 minuten speelde Feyenoord zeer goed, daarna werd PSV sterker.

Verliest vandaag PSV de titel? Dan neemt Feyenoord daarmee vreselijk wraak voor de 10-0 nederlaag in oktober in Endhoven. *O*
  zondag 24 april 2011 @ 15:47:09 #138
268409 voice-over
pi_95920020
Engelaar rood. *O*
  zondag 24 april 2011 @ 15:47:35 #139
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95920032
Wat kan dit een mooie paasdag worden O+

PSV in ultieme wraak na de eerdere vernedering gewoon onverwachts het kampioenschap afpakken en het kleine broertje met onze jeugd die amsterdammers laten naaien. Vitesse komt net terug tegen Utrecht, hopelijk gaan we die dan ook gelijk voorbij.

En dat in zo'n heerlijk zonnetje ^O^
pi_95920365
:D :D :D
pi_95920666
Ik denk niet dat FC Utrecht van Excelsior of AZ gaat verliezen
pi_95920802
Standbeeld voor Wijnaldum _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_95921079
_O_ _O_ _O_
pi_95921114
Rotterdam, Feyenoord, Bedankt!

Dit komt voor PSV echt hard aan, harder dat de 0-10 bij jullie.
★★★
  zondag 24 april 2011 @ 16:13:43 #145
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_95921189
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:12 schreef ajacied4lf het volgende:

Ajax dat Feyenoord moet bedanken. :')

Feyenoord dat Ajax aan het kampioenschap helpt :')
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zondag 24 april 2011 @ 16:14:10 #146
268409 voice-over
pi_95921205
Het Kuip-publiek scandeert het hatelijke "10, 10, 10".

PSV wordt helemaal aan gort gespeeld door het jeugdige Feyenoord.
pi_95921251
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:13 schreef VeX- het volgende:

[..]

Ajax dat Feyenoord moet bedanken. :')

Feyenoord dat Ajax aan het kampioenschap helpt :')
Bijzondere, historische dag :')
★★★
  zondag 24 april 2011 @ 16:15:38 #148
189963 nubreektmijnklomp
pi_95921265
_O_
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95921267
Been heeft er toch goed aan gedaan om op Wijnaldum te blijven vertrouwen.

Hoop wel dat hij bijtekent
  zondag 24 april 2011 @ 16:20:06 #150
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95921475
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:15 schreef Stuurver het volgende:
Been heeft er toch goed aan gedaan om op Wijnaldum te blijven vertrouwen.

Hoop wel dat hij bijtekent
Als we niet snel genoeg geld binnenhalen om hem perspectief te kunnen bieden en we geen Europees halen pakt hij juist nu z'n transfer wel hoor, na 12 doelpunten ofzo zal hij op genoeg lijstjes staan.

Maargoed, dan krijgen we er tenminste nog een redelijke transfersom voor *O*
  zondag 24 april 2011 @ 16:21:22 #151
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_95921550
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:12 schreef ajacied4lf het volgende:

We hadden de punten gelukkig zelf niet nodig ofzo....
Sporten voor Sophia
pi_95921704
Weergaloze wedstrijd! Fer, Wijnaldum en Miyachi speelden echt super :) Mulder keepte trouwens ook weer een prima wedstrijd.
  zondag 24 april 2011 @ 16:26:28 #153
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95921799
Lange neus naar De Koef :') :W
pi_95921812
Feyenoord (L)
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  zondag 24 april 2011 @ 16:28:31 #155
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95921901
Wat lekker weer ^O^ zeker even Studio Sport aanslingeren vanavond 8-)

Mooi rijtje overigens:

Utrecht - Feyenoord 0-4
Feyenoord - Willem II 6-1
Feyenoord - PSV - 3-1

Dan doe je het gewoon supergoed.
  zondag 24 april 2011 @ 16:31:39 #156
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95922062
Yeahhh, lekker :D. Ik neem aan dat onze Amsterdamse vrienden onze nieuwe Zweedse spits zullen financieren :7?
pi_95922077
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef Einthovuh het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord ineens gaat winnen :') Zo veel is er niet veranderd in die ploeg op een paar spelers na die het verschil echt niet gaan maken. PSV daarintegen is wel een hoop spelers die het verschil maakte kwijt maar alsnog genoeg talent om van dit Feyenoord makkelijk te moeten kunnen winnen.

Feyenoord zal persé willen gaan scoren waardoor ze op de aanval gaan spelen en er gaten ontstaan. PSV is dodelijk vanuit de counter met Dzusdzsak en Lens.

^O^
Wat zou hij nu van Feyenoord denken? :P
★★★
pi_95922087
Love you Feyenoord :@
Noot noot.
pi_95922144
Elke keer als Wijnaldum man of the match is dan is er iemand in zijn familie jarig. Eerst zijn zus en nu zijn oma :D
pi_95922176
Ik had nooit verwacht dat ik dit zou doen maar Feyenoord _O_
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zondag 24 april 2011 @ 16:35:26 #161
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95922240
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Rot gewoon op dan :{w
  zondag 24 april 2011 @ 16:36:44 #162
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_95922298
Feyenoord _O_

Jammer dat de kans groot is dat we een aantal spelers kwijt raken(Wijnaldum, Vlaar) en Castaignos sowieso kwijt raken, want anders had ik, zeker met een of meerdere gerichte versterking, goede vertrouwen voor volgend seizoen.
  zondag 24 april 2011 @ 16:38:25 #163
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95922366
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef inZanity het volgende:
Feyenoord _O_

Jammer dat de kans groot is dat we een aantal spelers kwijt raken(Wijnaldum, Vlaar) en Castaignos sowieso kwijt raken, want anders had ik, zeker met een of meerdere gerichte versterking, goede vertrouwen voor volgend seizoen.
Inderdaad. DIT Feyenoord zou geweldig zijn voor Nederland, als we europa ingaan. Dit elftal heeft gewoon zoveel meer potentie dan een heracles Utrecht, oid.
  zondag 24 april 2011 @ 16:39:33 #164
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_95922412
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Stort maar even geld op het fonds, zijn wij meer content mee dan deze dankbetuigingen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_95922437
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:39 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Stort maar even geld op het fonds, zijn wij meer content mee dan deze dankbetuigingen.
Ik zie feyenoord liever falliet gaan dan dat ik ook maar een cent overmaak
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_95922472
Gefeliciteerd, terecht gewonnen ;)
pi_95922506
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik zie feyenoord liever falliet gaan dan dat ik ook maar een cent overmaak
Donder nou maar op naar je eigen topic :{w

Grappig als iemand iets negatiefs zegt over Ajax in het Ajax topic dan wordt die post gelijk verwijdert en hier blijven ze staan :N
  zondag 24 april 2011 @ 16:42:02 #168
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95922508
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
Inderdaad. DIT Feyenoord zou geweldig zijn voor Nederland, als we europa ingaan. Dit elftal heeft gewoon zoveel meer potentie dan een heracles Utrecht, oid.
Interessant onderwerp van discussie eigenlijk - wie in deze groep moeten echt behouden blijven? Meeuwis lijkt me van enorme waarde, Myaichi, Biseswar, De Vrij...

Anyone?
pi_95922558
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Interessant onderwerp van discussie eigenlijk - wie in deze groep moeten echt behouden blijven? Meeuwis lijkt me van enorme waarde, Myaichi, Biseswar, De Vrij...

Anyone?
Miyaichi wordt lastig want het is bijna zeker dat hij mee gaat naar dat toernooi in Amerika waardoor Arsenal eerder een beroep op hem kan doen
  zondag 24 april 2011 @ 16:44:53 #170
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_95922627
quote:

[..]

Anyone?
Luc gaat weg, Wijnaldum zal verkocht worden en Meeuwis gaat ook weer terug naar Duitsland.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  Forum Admin zondag 24 april 2011 @ 16:45:13 #171
35723 crew  GGMM
pi_95922637
Prachtig dat publiek tijdens de wedstrijd. _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95922663
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Luc gaat weg, Wijnaldum zal verkocht worden en Meeuwis gaat ook weer terug naar Duitsland.
Ik zie Luc voorlopig echt niet bij het 1e van inter spelen met Milito en Eto'o
pi_95922682
Al die Ajax kneuzen in dit topic :') Kijk eerst eens naar je eigen team die armzalig speelde tegen Excelsior.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  zondag 24 april 2011 @ 16:46:36 #174
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_95922684
_O_
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 24 april 2011 @ 16:47:17 #175
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_95922707
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:46 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Ik zie Luc voorlopig echt niet bij het 1e van inter spelen met Milito en Eto'o
Hij zal niet verhuurd worden heeft Inter gezegd.
pi_95922770
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:26 schreef Chewbalhaar het volgende:
Lange neus naar De Koef :') :W
Eens.

Je gunt het dat tyfus-PSV toch ook niet hè? Met die bange huillie-Rutten, Dzudszak, Toivonen, Bakkal, Engelaar. En de arrogantie om Toivonen op de bank te laten beginnen. Als ze de CL niet halen komen ze trouwens in enorme financiële problemen.

Eerlijk gezegd gun ik het Ajax met Frank de Boer en al die jeugdspelers meer om kampioen te worden dan PSV, maar ik hoop dat Twente het wordt en dat denk ik al het hele jaar. Die winnen gewoon de laatste wedstrijd van Ajax, mark my words. *)

Feyenoord. _O_ _O_ _O_

Wat een geweldige wedstrijd vandaag. Wijnaldum laat zich steeds vaker zien op belangrijke momenten, Castaignos is enorm gegroeid, Mokotjo en Meeuwis hadden die Hongaar , Fer de baas op het middenveld, Ryo en Biseswar gingen los op de flanken. _O_ _O_ _O_
  zondag 24 april 2011 @ 16:49:56 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95922787
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:44 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Worst-case scenario zouden we dus eigenlijk van de huidige selectie overhouden:

Mulder, Darley, Martins-Indi, De Vrij (?), De Cler, Schenkeveld, Mokotjo, Leerdam, Cabral, Biseswar (?), Fer, van Haaren en Larsen.

Iemand die aan wil vullen?
  zondag 24 april 2011 @ 16:50:04 #178
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_95922793
quote:

[..]

Anyone?
Allemaal, mits ze voor een flink bedrag verkocht worden. Meeuwis is heel belangrijk en ervaring is ook belangrijk ik zie hem graag definitief komen al moet het niet teveel kosten. Toch wel mooi dat Feyenoord ondanks hoe belabberd we er voor staan(financieel, al jaren slechte prestatie's) toch gewoon de toekomst heeft. Feyenoord heeft inmiddels de beste opleiding van Nederland dat lijkt me duidelijk, maar dat is tegelijkertijd wel onze levensverzekering.
pi_95922984
Jon Dahl Tomasson en Cisse zijn er hopelijk na de winterstop ook weer bij
pi_95922985
Met Martin van Geel heb ik er vertrouwen in dat het goed komt, zie wat hij bij Roda heeft gedaan. Van bijna degradatie naar top 5/6

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:56 schreef Stuurver het volgende:
Tomassons contract loopt af en gaat weg.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
  zondag 24 april 2011 @ 16:58:39 #181
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95923054
Tomasson drukt ook enorm op de begroting, en z'n contract zal dus ook niet verlengt worden.

Rijtje wordt dan dus:

Mulder, Darley, Martins-Indi, De Vrij (?), De Cler, Schenkeveld, Mokotjo, Leerdam, Cabral, Biseswar (?), Fer, van Haaren, Cissé en Larsen.
  zondag 24 april 2011 @ 16:59:00 #182
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_95923066
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2011 16:56 schreef Temlin het volgende:
Met Martin van Geel heb ik er vertrouwen in dat het goed komt, zie wat hij bij Roda heeft gedaan. Van bijna degradatie naar top 5/6
En bij Willem 2. Ik denk dat van Geel veruit de beste (haalbare) optie is voor de positie waarin Feyenoord zit. Heeft met meerdere clubs laten zien met (zeer) bepekte middelen een goede selectie neer te kunnen zetten.
  zondag 24 april 2011 @ 16:59:55 #183
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_95923109
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Worst-case scenario zouden we dus eigenlijk van de huidige selectie overhouden:

Mulder, Darley, Martins-Indi, De Vrij (?), De Cler, Schenkeveld, Mokotjo, Leerdam, Cabral, Biseswar (?), Fer, van Haaren en Larsen.

Iemand die aan wil vullen?
Darley blijft, Swerts wordt aangetrokken geloof ik, Bahia blijft, Fernández is hopelijk weer hersteld dan, wat Bruins doet weet ik niet.
  zondag 24 april 2011 @ 17:00:09 #184
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_95923113
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:56 schreef Stuurver het volgende:
Als Cissé ooit weer fit word en dat ook langer dan een week blijft.
pi_95923140
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:43 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Miyaichi wordt lastig want het is bijna zeker dat hij mee gaat naar dat toernooi in Amerika waardoor Arsenal eerder een beroep op hem kan doen
Wat moet Arsenal op dit moment met hem. Het is een meer dan prima speler voor Feyenoord, maar dat was het ook.
  zondag 24 april 2011 @ 17:02:32 #186
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_95923178
Jaaaa. Wat een heerlijke wedstrijd. Was echt snikheet zeg haha. Heerlijke sfeer was er ook. O+
~ Bonito La Risa ~
  zondag 24 april 2011 @ 17:03:26 #187
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95923199
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Darley blijft, Swerts wordt aangetrokken geloof ik, Bahia blijft, Fernández is hopelijk weer hersteld dan, wat Bruins doet weet ik niet.
Swerts :{ die doet het net als Schaken beter als decoratie op de bank... mag op de eerste trein terug naar huis. Bruins ging weg volgens mij.

Mulder, Darley, Martins-Indi, Bahia, Swerts, Fernández, De Vrij (?), De Cler, Schenkeveld, Mokotjo, Leerdam, Cabral, Schaken, Biseswar (?), Fer, van Haaren, Cissé en Larsen.
  zondag 24 april 2011 @ 17:06:33 #188
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95923265
Larsen gaat natuurlijk zo snel mogelijk op de trein. Bahia en De Cler zullen denk ik toch ook wel vertrekken.
pi_95923300
Er alles aan doen om Ryo, 1 jaar te houden.
★★★
  Forum Admin zondag 24 april 2011 @ 17:08:23 #190
35723 crew  GGMM
pi_95923314
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Er alles aan doen om Ryo, 1 jaar te houden.
Hij speelde goed vandaag.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95923369
Net terug uit de Kuip.
Ik had de hele week dit gevoel al, de lampen konden we pakken.
EN HOE!!!! :D:D

Dag dag PSV. Dat laffe voetbal van ze!
l'état, c'est moi!
  Forum Admin zondag 24 april 2011 @ 17:11:18 #192
35723 crew  GGMM
pi_95923391
M'n broertje is voor Feyenoord. Die belde na de wedstrijd, helemaal euforisch. Moet prachtig zijn geweest om daar bij te zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95923402
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:01 schreef Adames het volgende:

[..]

Wat moet Arsenal op dit moment met hem. Het is een meer dan prima speler voor Feyenoord, maar dat was het ook.
Zelfde wat ze met Walcott deden

Misschien kan Feyenoord Shinji Okazaki huren van Stuttgart
pi_95923552
Tomasson en Larsen gaan sowieso weg. Bahía heeft nog een doorlopend contract volgens mij, en die zullen ze er wel bij willen houden voor in de breedte (en terecht). Swerts heeft al een contract getekend volgens mij, ze zullen hem vast proberen te lozen maar ik denk niet dat dat lukt. De Cler zullen ze misschien wel verlengen als ze geen andere goedkope, redelijke back vinden en De Cler bereid is voor veel minder geld te blijven (denk het wel, wat moet hij anders?). Als Wijnaldum vertrekt zullen ze Bruins misschien alsnog een contract aanbieden, dat lijkt me in elk geval een prima idee, anders heb je helemaal geen 10 meer.

Hopen dat Fernandez en Cissé fit worden en blijven en enig niveau halen. Arsenal overtuigen dat we Ryo nog een jaartje mogen houden, en er alles aan doen om Fer, Wijnaldum, De Vrij en Vlaar te behouden. Dat is de beste manier om het geld te investeren wat we krijgen voor Castaignos denk ik. Doe ze maar gewoon een aanbod wat ze niet kunnen weigeren.

Zouden ze nog iets van plan zijn met die Simon? Weinig van gezien, maar dat komt vooral omdat Biseswar het erg goed doet. Lijkt me een talentvolle jongen, maar geen idee wat hij moet kosten?
  zondag 24 april 2011 @ 17:17:01 #195
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_95923575
Wat een middag zeg, heerlijke wraak voor de vernedering...
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_95923608
^O^
pi_95923645
Ik vind sowieso dat Feyenoord geen geld moet uitgeven aan een 'eerste' keeper, want Mulder doet het gewoon prima, die kun je niet op bank gaan zetten op zijn leeftijd en na het afgelopen half jaar. We hebben Darley nog achter de hand. Haal maar een goedkope derde doelman of verleng Van Dijk.
pi_95923674
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:19 schreef heiden6 het volgende:
Ik vind sowieso dat Feyenoord geen geld moet uitgeven aan een 'eerste' keeper, want Mulder doet het gewoon prima, die kun je niet op bank gaan zetten op zijn leeftijd en na het afgelopen half jaar. We hebben Darley nog achter de hand. Haal maar een goedkope derde doelman of verleng Van Dijk.
Ben ik mee eens, Mulder doet het prima, zolang hij een degelijke verdediging voor zich heeft.
pi_95923686
Wedstrijd helaas gemist door vakantie, maar heel lekker dit _O_
  zondag 24 april 2011 @ 17:22:36 #200
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95923744
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:19 schreef heiden6 het volgende:
Eens ja. Een goede vervanger voor Meeuwis lijkt me volgend seizoen belangrijker - de ploeg speelt veel gecontroleerder sinds hij meedoet.
  zondag 24 april 2011 @ 17:23:21 #201
53267 TC03
pi_95923771
Volgend seizoen wordt gewoon weer een heel lastig seizoen hoor.

Maar vandaag is geweldig. :)
  zondag 24 april 2011 @ 17:24:57 #202
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95923976
quote:
Mooi filmpje :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_95924348
Goede pot, wat ik gezien heb vond ik dat Feyenoord volwassen speelde.
Als Feyenoord geld heeft voor 1 gerichte aankoop, zou ik zeker kijken of Willie Overtoom haalbaar is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 24 april 2011 @ 17:41:45 #205
310869 Brandblussert
brandblussert
pi_95924351
3-1, terecht! :7
Blust branden.
pi_95924383
We betalen trouwens nu ook nog Landzaat en Hofland. :@
pi_95924415
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:41 schreef raptorix het volgende:
Goede pot, wat ik gezien heb vond ik dat Feyenoord volwassen speelde.
Als Feyenoord geld heeft voor 1 gerichte aankoop, zou ik zeker kijken of Willie Overtoom haalbaar is.
Of Koolwijk. Die deed het vandaag weer prima in de Arena :)
pi_95924675
Yes :D

Lag helaas de hele dag op 't strand maar beter thuiskomen kan niet :)
pi_95924866
Wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke pot zeg _O_ _O_
  zondag 24 april 2011 @ 18:02:35 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95924890
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef Niles-Crane het volgende:

Ik had het ook vanaf het strand gehoord, wilde zelf af en toe Teletekst checken maar hoorde het eigenlijk vanzelf al als er gescoord werd om mij heen. Straks de herhaling kijken :9 .
pi_95926085
Feyenoord _O_

Wat ben ik soms blij met jullie O+
  zondag 24 april 2011 @ 18:57:48 #212
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_95926355
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:43 schreef heiden6 het volgende:
We betalen trouwens nu ook nog Landzaat en Hofland. :@
Landzaat? Waarom?

btw Overtoom en Koolwijk zijn toch geen versterkingen voor Feyenoord, komop zeg. Waarom heet Willie Overtoom eigenlijk Willie Overtoom? ik ehb dat nooit begrepen..
pi_95926824
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 18:57 schreef inZanity het volgende:

[..]

Landzaat? Waarom?

btw Overtoom en Koolwijk zijn toch geen versterkingen voor Feyenoord, komop zeg. Waarom heet Willie Overtoom eigenlijk Willie Overtoom? ik ehb dat nooit begrepen..
Nou wie vind je dan wel een versterking?
pi_95927263
Misschien is Ars van Fc Zwolle wel een goede keuze als spits.
  zondag 24 april 2011 @ 19:41:53 #215
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95927372
Die ontlading van Luc pal voor dat vak met PSV-supporters _O_ de woede, de wraak... machtig om te zien.
  zondag 24 april 2011 @ 19:46:59 #216
53267 TC03
pi_95927517
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 18:57 schreef inZanity het volgende:

[..]

Landzaat? Waarom?

Waarschijnlijk omdat er betalingsregelingen zijn getroffen met spelers als Hofland, Makaay, Van Bronckhorst, Landzaat, etc.
pi_95927643
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:37 schreef Stuurver het volgende:
Misschien is Ars van Fc Zwolle wel een goede keuze als spits.
Kippenvel moment.
Echt geniaal. Heerlijk ook hoe hij dat doet, echt heel jammer dat we niet nog een jaartje van hem kunnen genieten.
  zondag 24 april 2011 @ 19:55:13 #218
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_95927778
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef Niles-Crane het volgende:

nep-supporter
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_95927908
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:55 schreef Rickazio het volgende:

[..]

nep-supporter
Tja, het is maar net wat je belangrijker vind op dit moment. Ik kon niet naar Rotterdam maar heb wel EL. Of binnen zitten en Feyenoord kijken of naar buiten gaan en heerlijk van de zon genieten. Bij mij is het heel makkelijk, Feyenoord. Sommige mensen leggen hun prioriteit net ff wat anders.
  zondag 24 april 2011 @ 20:08:02 #220
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_95928143
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Check effe m'n andere posts over Ryo ^O^.
Nee.

Tevens, Goeie zaken Feyenoord.
pi_95928884
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:55 schreef Rickazio het volgende:

[..]

nep-supporter
hiihihih :@
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 24 april 2011 @ 20:34:39 #222
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95928946
Been vanaaf bij Studio Voetbal.
  zondag 24 april 2011 @ 20:51:20 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_95929573
Wat een heerlijke wedstrijd geweldig,
Stefan de Vrij is een toekomstige topper bij de volgende wedstrijd van Nederland hoort hij er gewoon bij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_95929873
Ben nog steeds schor van vanmiddag.
Wat een sfeer, wat een wedstrijd. Geweldig!

quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een heerlijke wedstrijd geweldig,
Stefan de Vrij is een toekomstige topper bij de volgende wedstrijd van Nederland hoort hij er gewoon bij.
Inderdaad, een geweldige voetballer is dat!
Prachtige passes en verdedigend ijzersterk.
l'état, c'est moi!
  zondag 24 april 2011 @ 21:01:57 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95930019
De verdedigende acties zien van De Vrij zien er altijd vrij risicovol uit, maar dat is het bij hem totaal niet. Niemand kan zo mooi uitverdedigen als De Vrij.
pi_95930057
Wijnaldum al 13 goals dit seizoen terwijl hij pas 20 is. Doet ie toch goed.
  zondag 24 april 2011 @ 21:04:56 #227
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95930134
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef TheDutchguy het volgende:
Wijnaldum al 13 goals dit seizoen terwijl hij pas 20 is. Doet ie toch goed.
Waarvan een stuk of 8 in de laatste pakweg 8 wedstrijden? Daarom zei ik al: die zal z'n transfer wel krijgen...
  zondag 24 april 2011 @ 21:08:07 #228
53267 TC03
pi_95930268
Z'n stats zijn leuk de laatste tijd maar hij is nog lang niet klaar voor de Europese top. Een middenmoter uit Engeland of Duitsland lijkt me als ik heel eerlijk ben momenteel het hoogst haalbare voor hem (als je er vanuit gaat dat hij een basisplaats wil).
  zondag 24 april 2011 @ 21:11:05 #229
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_95930384
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:34 schreef Netsplitter het volgende:
Been vanaaf bij Studio Voetbal.
Nog zullen ze het de ganze tijd hebben over amsterdam.

Tevens weer de nos vandaag :'). Was weer bagger.
pi_95930949
Frank de Boer: Hoop dat Feyenoord vEL haalt. O+

Kijk hoe aardig Ajacieden zijn.
★★★
pi_95931095
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:

pi_95931278
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Tsjah, zulke nerds heb je ook. Maar die heb je ook bij Feyenoord ;)
★★★
pi_95931290
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef ajacied4lf het volgende:

Zou de Boer dat ook gezegd hebben als we verloren hadden..
l'état, c'est moi!
pi_95931431
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:29 schreef Haaruitval het volgende:

[..]

Zou de Boer dat ook gezegd hebben als we verloren hadden..
:@

De Boer denk ik wel .. Maar de supporters niet.
★★★
  zondag 24 april 2011 @ 21:40:38 #235
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_95931824
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 19:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou wie vind je dan wel een versterking?
op het middenveld? schone of vormer. Misschien hadouir.
  zondag 24 april 2011 @ 21:50:11 #236
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95932310
quote:

[..]

Hahaha, wat een geniaal filmpje man. "Kan niet he. Hagenesen he. Kanniet.' _O-
pi_95933712
Haha, mooi man. En nu met ze allen voor Feyenoord juichen als ze scoren.
Jammer dat die man geen kniffie bij zich had, had die ff mooie smiley op die kop van hem kunnen kerven.

Let's put a smile on that face!

Jews must laugh in life too
  zondag 24 april 2011 @ 22:29:34 #238
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95934429
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel snap waarom Engelaar rood krijgt als je het niet in slowmotion ziet. Hij komt er met een enorme vaart in raakt inderdaad wel de bal, maar vooraf kon hij wel weten dat hij ook z'n tegenstander flink zou raken.
pi_95934795
wat een bla bla weer van Mario

voor de winterstop was het team te jong en u dan ?
En Diego zat lekker op de tribune, mocht zelfs naar Excelsior.
pi_95934796
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:29 schreef Merkie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel snap waarom Engelaar rood krijgt als je het niet in slowmotion ziet. Hij komt er met een enorme vaart in raakt inderdaad wel de bal, maar vooraf kon hij wel weten dat hij ook z'n tegenstander flink zou raken.
Jep dat zie en hoor ik ook net op NOS.
l'état, c'est moi!
  zondag 24 april 2011 @ 22:38:22 #241
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95934946
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef Haaruitval het volgende:

[..]

Jep dat zie en hoor ik ook net op NOS.
Ik dacht het meteen toen ik het moment "in de wedstrijd" zag, nog voordat Molenaar het zei :6 .
pi_95935014
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik dacht het meteen toen ik het moment "in de wedstrijd" zag, nog voordat Molenaar het zei :6 .
Ehh? Ik zeg gewoon dat ik het met je eens ben omdat ik het net zag in slowmotion..
l'état, c'est moi!
  zondag 24 april 2011 @ 22:41:55 #243
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95935134
quote:
Dirk Kuyt keek vandaag vol bewondering naar zijn oude club Feyenoord, die vandaag een belangrijk duel tegen PSV speelde. De Rotterdamse club won het duel uiteindelijk met 3-1, door treffers van achtereenvolgens Georginio Wijnaldum (2x) en Luc Castaignos. Na afloop van het duel gaf Kuyt op zijn twitter-pagina aan, dat hij had genoten van het spel van Feyenoord.

'Just watched Feyenoord - Psv enjoyed every minute!!! Well done Feyenoord :)', 'Feyenoord - psv 3-1 wijnaldum 2x 1x castaignos 1x toivonen' en 'For me Wijnaldum and Fer are great talented players they will have a great future!! Both play really well today' waren de tweets van de aanvaller van Liverpool over de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV.
Kwam die Castaignos maar vervangen ;(
Als je dan de rest van je team hetzelfde haalt speel je gewoon gelijk om de 4e plek ofzo.
  zondag 24 april 2011 @ 22:42:46 #244
189963 nubreektmijnklomp
pi_95935176
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:41 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Kwam die Castaignos maar vervangen ;(
Als je dan de rest van je team hetzelfde haalt speel je gewoon gelijk om de 4e plek ofzo.
Als Feyenoord dit hele team bij elkaar zou houden en ze deze lijn blijven houden, dan kan je volgend jaar ook weer om plek 4 mee doen denk ik zo.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 24 april 2011 @ 22:46:53 #245
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95935352
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Als Feyenoord dit hele team bij elkaar zou houden en ze deze lijn blijven houden, dan kan je volgend jaar ook weer om plek 4 mee doen denk ik zo.
Als je alleen Castaignos kwijt raakt en moet vervangen met weinig budget, zijn we daar alsnog niet constant genoeg voor. Dan is bijv. AZ gewoon verder. Kuyt is een typische speler die er in Nederland nu niet alleen minstens 20 inknalt, maar die ook de rest kan laten draaien of anders er op kracht door heen sleept.
  zondag 24 april 2011 @ 22:49:50 #246
53267 TC03
pi_95935511
Toch wel een paar gedenkwaardige momenten dit seizoen:

- De 3-0 winst tegen VVV
- De buiging van Ryo na Heracles
- De 3-1 winst op PSV

:)
  zondag 24 april 2011 @ 22:50:44 #247
189963 nubreektmijnklomp
pi_95935559
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Als je alleen Castaignos kwijt raakt en moet vervangen met weinig budget, zijn we daar alsnog niet constant genoeg voor. Dan is bijv. AZ gewoon verder. Kuyt is een typische speler die er in Nederland nu niet alleen minstens 20 inknalt, maar die ook de rest kan laten draaien of anders er op kracht door heen sleept.
Ik bedoelde dan ook inclusief Castaignos :P. Maar misschien is die Zweed die jullie willen halen wel een groot talent.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 24 april 2011 @ 22:51:57 #248
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_95935618
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:46 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Kan hard gaan binnen een groep, vreselijk jammer dat je Luc kwijt bent straks maar dat is gewoon onvermijdelijk. Als ze 2 echte versterkingen weten te halen dan kan het gewoon een leuk volgend seizoen worden.
Wat een topmiddag trouwens, echt na zo'n eerste seizoenshelft, dat kan alleen maar hier _O_
  zondag 24 april 2011 @ 23:00:52 #249
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_95936103
quote:

[..]

Ik had van de zomer ook een bedrijfsvoetbaltoernooi op het trainingsveld naast de Arena, tegen dat supportershome aan. Daar liep ik ook in m'n Feyenoord trainingspak, dat is namelijk het enige trainingspak wat ik heb. :').

Toen heb ik ook gewoon met een paar die-hard fans gepraat. Die reageerden gewoon normaal.
  zondag 24 april 2011 @ 23:10:35 #250
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95936640
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:39 schreef Haaruitval het volgende:

[..]

Ehh? Ik zeg gewoon dat ik het met je eens ben omdat ik het net zag in slowmotion..
Oh, ok :@ .
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 24 april 2011 @ 23:11:17 #251
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95936674
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef NJ het volgende:

[..]

Ik had van de zomer ook een bedrijfsvoetbaltoernooi op het trainingsveld naast de Arena, tegen dat supportershome aan. Daar liep ik ook in m'n Feyenoord trainingspak, dat is namelijk het enige trainingspak wat ik heb. :').

Toen heb ik ook gewoon met een paar die-hard fans gepraat. Die reageerden gewoon normaal.
Heb bij Telfort gewerkt, gewoon in m'n feyenoordjas daar naar het winkelcentrum.
Half jaar gewerkt, 1 keer aangesproken door een dame waar ik eten ging halen. :D
  zondag 24 april 2011 @ 23:13:59 #252
189963 nubreektmijnklomp
pi_95936834
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Heb bij Telfort gewerkt, gewoon in m'n feyenoordjas daar naar het winkelcentrum.
Half jaar gewerkt, 1 keer aangesproken door een dame waar ik eten ging halen. :D
Ach, ik zag vorige keer ook een vent met een volledig Ajax trainingspak door de schilderswijk in Den haag lopen. Valt tegenwoordig wel mee hoor die haat, tenzij het op een wedstrijddag is of echte hooligans tegenkomt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 24 april 2011 @ 23:17:56 #253
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_95937096
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef NJ het volgende:

[..]

Nah, vind dat vrij normaal dat die gast zn Feyenoordshirtje moet uitdoen in de Arena. Wat denk je dat er gebeurt wanneer een paar harde kern leden iemand in een Ajax-shirt een balletje zien trappen in de Kuip?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_95938973
quote:

[..]

Vind dit soort zaken hoogst triest, willen vechten omdat iemand fan is van een andere club :') :') :')
Ik ben zelf altijd fanatiek supporter van AZ geweest, maar door dat hele gedoe met dit soort idioten geen zin meer om naar het stadion te gaan. Dit soort malloten zouden ze gewoon als criminelen moeten vervolgen. Overigens snap ik ook niet dat eigen clubs met dit soort idioten blijven overleggen, gewoon keihard aanpakken.
pi_95939037
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:40 schreef inZanity het volgende:

[..]

op het middenveld? schone of vormer. Misschien hadouir.
Vormer zou idd een aanwinst zijn, schone denk ik te licht, en hadouir is een leuke baller, maar veel te wisselvallig.
pi_95942869
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik heb daar tegenover gewerkt, keek ik de hele dag tegen dat afschuwelijke stadion aan! :')
  maandag 25 april 2011 @ 01:58:23 #257
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95944373
Schone O+
  maandag 25 april 2011 @ 01:59:37 #258
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_95944391
quote:
Jon Dahl Tommason kan volgend seizoen bij Feyenoord blijven zonder daarvoor te worden betaald. Dat zei Mario Been vanavond in Studio Voetbal. De revaliderende Deen, die later dit jaar 35 wordt, zit al een klein jaar de lappenmand met een bovenbeenblessure.

Anouar Hadouir (links) van Roda JC staat volgens Mario Been 'nóg' niet op een lijstje. © anp 'We hebben Jon Dahl eerlijk gezegd wat de situatie bij ons is', zei Been in Studio Voetbal. 'We hebben hem gevraagd te blijven, maar dan wel tegen 0-salaris. Hij heeft dat in overweging genomen. Jon Dahl wil graag in Nederland blijven en zijn trainersdiploma's halen. Bovendien is hij een vechter. Jon Dahl wil zijn carrière op een waardige manier afsluiten.'

Tomasson raakte op het WK in Zuid-Afrika geblesseerd aan zijn bovenbeen en werkt sindsdien aan zijn herstel. Diverse keren werd er in de media gespeculeerd over het einde van zijn carrière. Daarvan wil de Deense aanvaller zelf niets weten. 'Een ding weet ik zeker. Ik blijf in Nederland. Ik focus me nu op mijn comeback en daarna zien we wel,' zei Tomasson eerder al tegen RTV Rijnmond.

Been zei in Studio Voetbal ook dat Anouar Hadouir (Roda JC) niet op een lijstje staat bij Feyenoord. 'In elk geval nóg niet. We zijn druk bezig met vier steunpilaren om hun contracten open te breken. Ron Vlaar, Stefan de Vrij, Leroy Fer en Georginio Wijnaldum willen we graag voor Feyenoord behouden. Maar we willen niet dat ze volgend jaar transfervrij De Kuip uitlopen. We zijn druk met hen in onderhandeling voor nieuwe contracten. Mede daarom zijn we niet aan het speuren naar andere middenvelders, onder wie Hadouir. Wel zoeken we nog twee spitsen. Luc Castaignos gaat naar Inter en daarnaast kunnen we er nog wel één gebruiken.'

Mogelijk dat de 24-jarige Zweed Alexander Gerndt naar Rotterdam komt. Been is gescharmeerd van de spits van Helsingborgs IF, maar Feyenoord heeft een externe geldschieter nodig om hem naar De Kuip te lokken.
  maandag 25 april 2011 @ 09:29:39 #259
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95946760
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef TC03 het volgende:

- De 3-0 winst tegen VVV
- De 3-1 winst op PSV
:Y ^O^

Ik vond zelf de minuut stilte voor Ome Fred legendarisch. Wedstrijd aan het eind van de middag, zon was al onder, en je kon een speld horen vallen... 40.000 man muisstil. En dan erna kei-hard het hand in hand _O_
  maandag 25 april 2011 @ 09:36:46 #260
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95946828
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef TC03 het volgende:

- De 3-0 winst tegen VVV
- Supporters die mede-supporters herdenken, kippenvel moment
- De 3-1 winst op PSV
- Overlijden Feyenoord-icoon Coen Moulijn
- Een selectie die niet komt opdagen omdat ze op trainingskamp moeten
- Herdenken van Ome Fred
- Supporters die ruim een miljoen ophalen voor de club
- Winst van de Zilveren bal (hehe)
- Alle negatieve records verbroken inclusief die beschamende nederlaag
- Jongste elftal aller tijden op het veld, veelal eigen jeugd

:)
Al met al een kut seizoen dat we nu nog redelijk afsluiten. :+
pi_95947519
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 01:59 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

maar waarom weer een financieel risico nemen van 4 miljoen, daar kan je toch ook een speler uit de eredivisie voor kopen ?

En ik vond het een hoop flauwekul gisterenavond, elke keer nogmaals zeggen (dan moet je het al eerder gezegd hebben) en op basis van het feit.

Nou de feiten waren dat je het elftal te jong vond (nu nog jonger en waarom dan Hofland en Landzaat weg, salaris van Schaken en Auasar had je er al 1 kunnen houden) enn dat Mokotjo en Biseswar weg mochten (zelfs Simon halen voor Biseswar)
  maandag 25 april 2011 @ 10:59:15 #262
53267 TC03
pi_95948328
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 10:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

maar waarom weer een financieel risico nemen van 4 miljoen, daar kan je toch ook een speler uit de eredivisie voor kopen ?

En ik vond het een hoop flauwekul gisterenavond, elke keer nogmaals zeggen (dan moet je het al eerder gezegd hebben) en op basis van het feit.

Nou de feiten waren dat je het elftal te jong vond (nu nog jonger en waarom dan Hofland en Landzaat weg, salaris van Schaken en Auasar had je er al 1 kunnen houden) enn dat Mokotjo en Biseswar weg mochten (zelfs Simon halen voor Biseswar)
Een fatsoenlijke spits uit de eredivisie kost ook al gauw ¤4 miljoen.
pi_95948418
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 10:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Een fatsoenlijke spits uit de eredivisie kost ook al gauw ¤4 miljoen.
ja maar dan heb je meer zekerheid dan een jongen uit Zweden.
pi_95948508
Wat heb ik heerlijk geslapen vannacht, zit nog na te genieten van de 3-1 en de sfeer in het stadion.
l'état, c'est moi!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 25 april 2011 @ 11:10:28 #265
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95948598
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:03 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja maar dan heb je meer zekerheid dan een jongen uit Zweden.
Is dat zo?
Risico loop je altijd.
Of dat nou met iemand uit het buitenland is of een lokale jongen.
  maandag 25 april 2011 @ 11:33:02 #266
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_95949252
4 miljoen voor een twijfelgevalletje is veels te veel voor een club als Feyenoord. Dat geld kun je veel beter gebruiken. Zou liever zien dat ze met dat geld van Wolfswinkel proberen te halen. Wellicht dat ze Vormer transfervrij kunnen ophalen bij Roda, en Schone of Goossens bij NEC. Mocht de selectie dan intact blijven dan kun je volgend seizoen meespelen om de bovenste plaatsen ..
pi_95949278
Omdat jullie gister gewonnen hebben, mogen jullie Mounir overnemen voor 3.5 miljoen.
★★★
  maandag 25 april 2011 @ 11:38:18 #268
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_95949391
Vind ik eigenlijk helemaal geen gek idee.
pi_95949439
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:38 schreef PIETR het volgende:
in elk geval beter dan 4 miljoen betalen voor een Zweed.
Laten we 2 miljoen bieden + bonussen haha
pi_95949443
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:38 schreef PIETR het volgende:
Vind hij zelf ook niet.
★★★
pi_95949495
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:33 schreef PIETR het volgende:
4 miljoen voor een twijfelgevalletje is veels te veel voor een club als Feyenoord. Dat geld kun je veel beter gebruiken. Zou liever zien dat ze met dat geld van Wolfswinkel proberen te halen. Wellicht dat ze Vormer transfervrij kunnen ophalen bij Roda, en Schone of Goossens bij NEC. Mocht de selectie dan intact blijven dan kun je volgend seizoen meespelen om de bovenste plaatsen ..
helemaal mee eens. Je kan ook evt die andere spits proberen te halen bij die club, die was toch transfervrij ? 19 jaar ofzo
  maandag 25 april 2011 @ 11:43:48 #272
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_95949559
quote:
Diego Biseswar wacht op een uitnodiging van Feyenoord om te praten over het openbreken van zijn tot 2012 lopende contract. "Natuurlijk sta ik ervoor open om hier langer te blijven", zegt de 23-jarige rechtsbuiten tegen NUsport. "Dat lijkt me logisch. Feyenoord is de mooiste club van Nederland, wie wil daar nou niet voor spelen?"
Goh, als de rest nou ook eens zo dacht.
  maandag 25 april 2011 @ 11:47:04 #273
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_95949681
Lekker makkelijk natuurlijk. Biseswar heeft de clubs natuurlijk niet voor het uitkiezen zoals dat bij die andere 4 wel het geval is ..
pi_95949799
Nou nou, voor het uitkiezen. Misschien dat ze in Nederland wel bij de clubs terecht kunnen maar niemand zit op hen te wachten. Zou ze het liefst zien bijtekenen maar het wordt tijd dat er een stap gezet wordt. Al komt het niet van hen, dan maar van Feyenoord.
  maandag 25 april 2011 @ 11:54:14 #275
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_95949924
Mwua, als ze niet willen bijtekenen zou ik het dom vinden van Feyenoord als ze dan stappen zetten, door ze bijvoorbeeld niet meer op te stellen ofzo ..

Snap niet dat ze niet gewoon allemaal beslissen om bij te tekenen. Als ze zo door gaan als nu, dan komt die interesse van een grotere club echt wel, ook al hebben ze een contract voor nog 3 jaar.
pi_95950070
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:43 schreef Merkie het volgende:

[..]

Goh, als de rest nou ook eens zo dacht.
hij verdient wel 7 ton he, volgend jaar 9 ton, hoe moet ik me dat voorstellen ?
Ja Diego je mag wel blijven voor de helft ??

Laten ze Vlaar en de rest maar zon salaris bieden, dan blijven ze wel.
pi_95950099
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:54 schreef PIETR het volgende:
Mwua, als ze niet willen bijtekenen zou ik het dom vinden van Feyenoord als ze dan stappen zetten, door ze bijvoorbeeld niet meer op te stellen ofzo ..

Snap niet dat ze niet gewoon allemaal beslissen om bij te tekenen. Als ze zo door gaan als nu, dan komt die interesse van een grotere club echt wel, ook al hebben ze een contract voor nog 3 jaar.
laat ze bijtekenen met een beter salaris + bonussen + vaste afkoopsom ofzo. Niet bezuinigen op deze 4 spelers graag.
  maandag 25 april 2011 @ 12:04:20 #278
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_95950270
Heb het niet zo op een vaste afkoopsom. Aan welke bedragen zat je te denken dan?
pi_95951331
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 12:04 schreef PIETR het volgende:
Heb het niet zo op een vaste afkoopsom. Aan welke bedragen zat je te denken dan?
geen idee, maar misschien dat je ze daarmee tegemoet kan komen. Ik heb het liever ook niet hoor.

Of geef ze anders een bovenmodaal salaris, Tomasson en De Cler vallen weg, dus er is wel wat ruimte.
pi_95951940
Ik bedoelde met stappen nemen van Feyenoord niet persé het niet opstellen van deze spelers, maar gewoon direct van de hand doen.
Afkoopsommen kan je doen, maar ik denk dat die jongens twijfelen over het feit of ze volgend jaar beter spelen, ik zou zeggen ja, want je hebt nu iets staan waarmee je kan gaan bouwen. Het feit of ze EL halen of niet speelt daar wel in mee. Halen we het niet zie ik ze nog niet meteen vertrekken, in ieder geval niet Fer en De Vrij.
Diego ook gewoon behouden, misschien iets minder salaris of hetzelfde, maar zeker niet meer.
  maandag 25 april 2011 @ 13:00:03 #281
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_95952340
Eindelijk weer eens genoten gisteren. Waarom nou niet iedere week zo spelen?
I Just Can't Enough *O*

Die samenvatting van de NOS sloeg trouwens helemaal nergens op. PSV kwam er erg genadig vanaf. :')
  maandag 25 april 2011 @ 13:04:33 #282
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_95952484
quote:
Feyenoord legt 'één van de grootste talenten' vast

Waar Feyenoord nog wacht op de handtekeningen van eerste elftal-spelers Georginio Wijnaldum, Ron Vlaar, Leroy Fer en Stefan de Vrij, heeft de club goed nieuws gekregen uit de jeugdopleiding. B-junior Joey Sleegers tekende tot de zomer van 2014.

Ironisch genoeg was het Wijnaldum, die pas na dit seizoen over een langer verblijf wil nadenken, die Sleegers bijstond bij het tekenen. 'Joey is een goede speler', reageerde de gisteren tegen PSV nog twee keer scorende middenvelder, die tot 2012 bij Feyenoord onder contract staat.

'Ik hoop dat hij beseft dat dit pas het begin is. Dit contract moet een stimulans zijn om keihard te blijven werken aan een doorbraak. Als ik de mensen in de jeugd over hem hoor, komt het zeker goed met hem.'

Algemeen directeur Eric Gudde is erg te spreken over de aanvallende middenvelder. 'Hij is een van de grootste talenten uit onze jeugdopleiding en heeft dit dikverdiend. Joey is een groot talent, van wie wij hopen dat hij in de toekomst op het prachtige veld in De Kuip zal spelen.'

Vader Toon Sleegers had jarenlang met Joey een jaarkaart bij PSV. 'Na de overstap naar Feyenoord heb ik die opgezegd', zei hij eerder in het Eindhovens Dagblad. 'Ik had er geen tijd meer voor en zou het raar vinden om naar PSV te gaan terwijl Joey bij Feyenoord speelt.'
  maandag 25 april 2011 @ 13:20:22 #283
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_95952961
Feyenoord is echt goed bezig. Dit is na JP Boetius, Trinidade de Vilhena, Anass Achabar en Terence Kongolo het zoveelste grote talent dat is vastgelegd. Al deze spelers domineren de jeugdelftallen van oranje. Gaan we zeker nog veel van horen dus.
pi_95955009
Zo ik ben weer terug na een heftig weekendje, gisteren tijdens de wedstrijd constant met spanning naar teletekst zitten kijken, lekker old-school.
Gelukkig 's avonds de samenvatting nog kunnen zien en het zag er allemaal best aardig uit al weet ik uit ervaring dat samenvattingen bij nos vaak nogal beroerd zijn, maar Luc ging goed los bij die 3-1, mooi om te zien. :D

Al met al een lekkere overwinning, maar hoe was de stemming in het stadion ? :)
pi_95955206
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:00 schreef H.M.Murdock het volgende:
I Just Can't Enough *O*

Die samenvatting van de NOS sloeg trouwens helemaal nergens op. PSV kwam er erg genadig vanaf. :')
Altijd bij de NOS hè :')
  maandag 25 april 2011 @ 15:20:20 #286
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_95956367
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:33 schreef Paul-89 het volgende:
Zo ik ben weer terug na een heftig weekendje, gisteren tijdens de wedstrijd constant met spanning naar teletekst zitten kijken, lekker old-school.
Gelukkig 's avonds de samenvatting nog kunnen zien en het zag er allemaal best aardig uit al weet ik uit ervaring dat samenvattingen bij nos vaak nogal beroerd zijn, maar Luc ging goed los bij die 3-1, mooi om te zien. :D

Al met al een lekkere overwinning, maar hoe was de stemming in het stadion ? :)
Stemming was super, al voor de wedstrijd, de roep om wraak ging door merg en been. Het spel van Feyenoord vanaf de eerste seconde zorgde ervoor dat we er ook direct in geloofden.

Als je dan ook nog es ziet dat een kampioenskandidaat geeneens al zijn uitkaarten kwijtkan... :')
  maandag 25 april 2011 @ 15:23:22 #287
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_95956444
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:00 schreef H.M.Murdock het volgende:
...
Tja, als we dat zouden weten worden we ieder jaar fluitend kampioen. De groef heeft iig grote stappen gemaakt in een half jaar tijd. De Vrij, Luc, Wijnaldum, Fer, zelfs Biseswar en Martins Indi zijn 3 klassen beter dan 6 maanden terug. Ontwikkelen heet dat en dat gaat nu eenmaal niet van de ene op de andere dag.
  maandag 25 april 2011 @ 15:24:32 #288
189963 nubreektmijnklomp
pi_95956476
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:23 schreef Klummie het volgende:

[..]

Tja, als we dat zouden weten worden we ieder jaar fluitend kampioen. De groef heeft iig grote stappen gemaakt in een half jaar tijd. De Vrij, Luc, Wijnaldum, Fer, zelfs Biseswar en Martins Indi zijn 3 klassen beter dan 6 maanden terug. Ontwikkelen heet dat en dat gaat nu eenmaal niet van de ene op de andere dag.
Als het zo door gaat krijgen we volgend jaar ineens weer een spannende klassieker :o

mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 25 april 2011 @ 15:35:31 #289
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_95956819
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Als het zo door gaat krijgen we volgend jaar ineens weer een spannende klassieker :o

Zou zomaar kunnen, al weet je het bij ons maar nooit. Maar dat men bij ons de rust heeft weten te bewaren en zowel spelers als trainer de tijd heeft gegund om te bouwen is iig een terechte breuk met het verleden.
Er staat een basis die nog enorm door kan groeien en dat is het enige wat telt.
pi_95958010
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Als er nou eens wat minder arbitrale dwalingen zouden zijn (geen rode kaart vd Wiel, wel voor Babovic, niet voor Suarez) zou het best spannend geweest kunnen zijn afgelopen 2 seizoenen

pi_95959590
Begin trouwens iedere week meer onder de indruk te raken van de Vrij.
Waar zou die jongen zijn plafond liggen als je nu al ziet hoe goed die is!
Zou Bertje het aandurven om hem mee te nemen met de Zuid Amerika tour, Matthijsen is tenslotte gebleseerd en ik vraag me wel af wat zo'n jongen doet als die een week of 2 tussen de Sneijders en van Persie's van deze wereld mee hobbelt.

Ook de ontwikkeling van Luc in het afgelopen jaar is echt prachtig om te zien, wat een ongelofelijke klasse bij dat doelpunt van hem gisteren.
Denk dat die het zomaar eens kan redden in Italïe.
  maandag 25 april 2011 @ 17:06:56 #292
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_95959611
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:15 schreef Ruud het volgende:

[..]

Als er nou eens wat minder arbitrale dwalingen zouden zijn (geen rode kaart vd Wiel, wel voor Babovic, niet voor Suarez) zou het best spannend geweest kunnen zijn afgelopen 2 seizoenen

Blom :r
  maandag 25 april 2011 @ 17:11:18 #293
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_95959708
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:23 schreef Klummie het volgende:

[..]
Ontwikkelen heet dat en dat gaat nu eenmaal niet van de ene op de andere dag.
Dat snap ik. Maar bij een hoop spelers zag je eerder dit seizoen dat het eerder met zelfoverschatting en gemakzucht te maken had.
  maandag 25 april 2011 @ 17:18:19 #294
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_95959913
Al mijn brabantse vrienden zijn nu op hun pikje getrapt, god wat zijn PSV-fans eigenlijk toch ook enorme lozers. :X
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 25 april 2011 @ 19:18:31 #295
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_95963725
quote:
'Dit Feyenoord kan mee met Ajax en PSV'

Diego Biseswar kwam enkele maanden geleden niet in de plannen van trainer Mario Been voor, maar heeft inmiddels weer een basisplaats bij Feyenoord veroverd. De 23-jarige Amsterdammer staat open voor een langer verblijf in De Kuip. 'Feyenoord is de mooiste club van Nederland, wie wil daar nou niet voor spelen?'

Martin van Geel, de nieuwe technisch directeur in De Kuip, spreekt volgende maand eerste met Stefan de Vrij en Leroy Fer over een nieuw contract. Daarna volgen gesprekken met Ron Vlaar en Georginio Wijnaldum. Alle spelers hebben, net als Biseswar, een contract tot 2012.

'Het maakt mij niet uit dat er eerder met die andere jongens wordt gesproken dan met mij', zeg Biseswar in NUsport. 'Iedereen weet dat de clubleiding hen als de top vier beschouwt, als het gaat om spelers die ze voor de club willen behouden.' 'Of ik de laatste weken met mijn prestaties heb afgedwongen dat Van Geel straks ook met míj om de tafel wil, weet ik niet. Ik blijf gewoon mijn wedstrijden spelen en dan zie ik wel wat er gebeurt.'

De 3-1 zege op PSV gisteren heeft veel losgemaakt in Rotterdam en omstreken. Het voelde als een revanche voor de vernedering eerder dit seizoen in Eindhoven (10-0). PSV loopt door de nederlaag waarschijnlijk de titel mis. Biseswar: 'Als je een van de kampioenskandidaten zó kan wegspelen, zegt dat heel wat over onze kwaliteiten.'

'In de laatste twee wedstrijden van het seizoen gaan we de stijgende lijn doortrekken. Hopelijk mogen we daarna nog een paar wedstrijden spelen in de play-offs', aldus Biseswar, die met Feyenoord tiende staat met slechts één punt achterstand op nummer acht FC Utrecht. 'Volgend seizoen moeten we meteen goed beginnen. Constanter presteren dan dit jaar. Altijd een zeven halen. Als we dat doen, doen we niet onder voor Ajax, PSV en FC Twente.'
quote:
De Vrij: Europa League halen belangrijk voor mijn keuze

Het bijtekenen van Stefan de Vrij is prioriteit nummer één voor de leiding van Feyenoord, die de komende tijd diverse onderhandelingen gepland heeft. Of de talentvolle verdediger - genoemd bij Arsenal - bijtekent, hangt mede af van dit seizoen. Bereiken de Rotterdammers Europees voetbal, dan is de kans dat De Vrij blijft groter. 'Natuurlijk is dat een belangrijke factor', zegt de verdediger in gesprek met NUsport. 'Iedereen neemt dat mee in zijn beslissing, denk ik.'

De verdediger was de al op het moment dat de play-offs onmogelijk geacht waren in gesprek met Feyenoord. 'Ik was al tevreden hier, behalve dan met de sportieve resultaten. Ik ben blij dat die nu beter zijn en dat de club het vertrouwen in mij heeft uitgesproken. Ik sta dan ook zeker open voor de plannen die de club met mij heeft.'

De jeugdinternational uit Ouderkerk aan den IJssel heeft gisteren tegen PSV (3-1) genoten. 'Als je ziet wat er tijdens de wedstrijd tegen PSV in het stadion gebeurde... Dat is natuurlijk geweldig. Zoiets maak je maar bij weinig clubs mee. Hier droomde ik vroeger als jongetje van. Maar het belangrijkste is dat ik mezelf kan blijven ontwikkelen. Europees voetbal kan me daarbij helpen.'

De Vrij realiseert zich dat als Feyenoord deze groep bij elkaar houdt, er iets moois kan ontstaan. 'Maar de toekomst van mij en andere spelers is nog onzeker, dus is het afwachten of de groep niet uit elkaar valt. Onderling hebben we het in de kleedkamer wel eens over elkaars toekomstplannen, maar alleen tussen neus en lippen door.'

'Onze contractonderhandelingen zijn echt niet het gesprek van de dag of zo. Eigenlijk ben ik totaal nog niet bezig met volgend seizoen. Het enige waarop ik me nu focus is het bereiken van de play-offs. Tegen PSV hebben we het heel goed gedaan, nu moeten we proberen het seizoen goed af te sluiten. Daar gaan we alles aan doen.'

De Vrij kijkt met gemengde gevoelens terug op het bijna afgelopen seizoen. 'De eerste seizoenshelft was heel zwaar, maar ik denk dat we er met elkaar stukken sterker zijn uitgekomen. Voor mijn gevoel ben ik zeker in de tweede seizoenshelft een betere voetballer geworden. Volgens mij geldt dat voor iedereen bij ons.'
Gewoon bijtekenen, niet zeuren. :{w
pi_95966335
Iedereen had het erover dat wij Ajax aan het kampioenschap kunnen helpen, maar als Ajax en PSV met evenveel punten bovenaan eindigen dan houden we Ajax juist van de titel af door PSV aan een beter doelsaldo te helpen. :')

(Maar Twente wordt gewoon kampioen.)
  maandag 25 april 2011 @ 20:10:20 #297
189963 nubreektmijnklomp
pi_95966543
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 16:15 schreef Ruud het volgende:

[..]

Als als als. :P
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2011 17:05 schreef Dannare het volgende:
Begin trouwens iedere week meer onder de indruk te raken van de Vrij.
Waar zou die jongen zijn plafond liggen als je nu al ziet hoe goed die is!
Zou Bertje het aandurven om hem mee te nemen met de Zuid Amerika tour, Matthijsen is tenslotte gebleseerd en ik vraag me wel af wat zo'n jongen doet als die een week of 2 tussen de Sneijders en van Persie's van deze wereld mee hobbelt.

Ook de ontwikkeling van Luc in het afgelopen jaar is echt prachtig om te zien, wat een ongelofelijke klasse bij dat doelpunt van hem gisteren.
Denk dat die het zomaar eens kan redden in Italïe.
De Vrij is wel een baas trouwens, hopelijk kan die het NL elftal helpen in 2012.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95967239
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Als als als. :P

[..]

De Vrij is wel een baas trouwens, hopelijk kan die het NL elftal helpen in 2012.
Ja maar in juni speelt NL tegen Uruguay en Brazilië..
Ik zeg niet dat die jongen dan MOET spelen..
Maar mee nemen en eens kijken wat die doet als die 2 weken lang met die mannen traint.

Ik zeg deze zomer nog Stefan in Oranje w/

Stom idee??
  maandag 25 april 2011 @ 20:26:05 #299
189963 nubreektmijnklomp
pi_95967428
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Dannare het volgende:

[..]

Ja maar in juni speelt NL tegen Uruguay en Brazilië..
Ik zeg niet dat die jongen dan MOET spelen..
Maar mee nemen en eens kijken wat die doet als die 2 weken lang met die mannen traint.

Ik zeg deze zomer nog Stefan in Oranje w/

Stom idee??
Tja, als er een plek vrij is. Misschien mee trainen en in een oefenwedstrijdje of zo eerst uitproberen. Hij kan namelijk nog nooit echt constant zijn, jong als ie is.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95967480
quote:
De Vrij realiseert zich dat als Feyenoord deze groep bij elkaar houdt, er iets moois kan ontstaan. 'Maar de toekomst van mij en andere spelers is nog onzeker, dus is het afwachten of de groep niet uit elkaar valt. Onderling hebben we het in de kleedkamer wel eens over elkaars toekomstplannen, maar alleen tussen neus en lippen door.'
Dat vind ik toch best zorgelijk en een beetje verdrietig; zo is het meer een groep werkgevers dan een team. Als je echt met zijn allen bezig bent een club uit de stront te trekken, dan praat je toch juist daarover met elkaar? Het lijkt nu net of ze via de pers elkaar een beetje lopen te polsen in plaats van dat ze een keer (of continu) direct met elkaar communiceren van "Ok, wat gaan we hieraan doen? Mouwen omhoog en nog een paar jaar doorstampen met zijn allen richting Coolsingel".

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_95967663
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Tja, als er een plek vrij is. Misschien mee trainen en in een oefenwedstrijdje of zo eerst uitproberen. Hij kan namelijk nog nooit echt constant zijn, jong als ie is.
Ja ik verwacht ook nu nog niet van hem dat hij het al laat zien.
Maar 2 weken mee trainen, "laten wennen aan niveau" en misschien een half uurtje tegen Uruguay...

En inderdaad alleen maar als er vaste krachten in het centrum niet zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')