Ik blijf de rest van het seizoen wel thuis, goed idee?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga komende zondag dan ook niet, als het even kan
Veelvoorkomende situatie.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
Karim heeft zijn kansen gehad, te duur om te behouden. Al zal hij vast wel slagen bij een andere club.
Het toonbeeld van iemand die in een dominant 433 kan spelen. Dikke onzin dus.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Hamilcar het volgende:
Karim past niet in het moderne voetbal.
Hij zal niet al te duur zijn, dus als het zo'n fantastische voetballer is dan zullen de clubs wel voor 'm in de rij staan.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het toonbeeld van iemand die in een dominant 433 kan spelen. Dikke onzin dus.
Te zwak bevonden door die zandhazen dus ongeschikt voor Feyenoord 1.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het toonbeeld van iemand die in een dominant 433 kan spelen. Dikke onzin dus.
Hij zegt niet dat het zo'n fantastische speler is, alleen dat hij wel goed in een 4-3-3 past.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zal niet al te duur zijn, dus als het zo'n fantastische voetballer is dan zullen de clubs wel voor 'm in de rij staan.
Stel je niet aan man.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het zo'n fantastische speler is, alleen dat hij wel goed in een 4-3-3 past.
Sorry trouwens dat ik niet de nieuwe opende na de lapo, maar dan zou ik me een beetje vies voelen, 2 op een rij van je rivaal openen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stel je niet aan man.![]()
Je vindt het het hier gewoon gezelliger dan in het ajax-topic. Op zich natuurlijk erg logisch
In het Ajax topic ben ik het te vaak eens met mensen. Hier kan ik tenminste doen alsof ik alles beter weetquote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stel je niet aan man.![]()
Je vindt het het hier gewoon gezelliger dan in het ajax-topic. Op zich natuurlijk erg logisch
Ik lach mijn ballen uit m'n broek als hij ergens anders slaagt. Net zoals al die helden van Feyenoord die nu niet bij willen tekenen.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Te zwak bevonden door die zandhazen dus ongeschikt voor Feyenoord 1.
Ja, en dat hij nog niet zo lang geleden een van de allerbeste middenvelders in Nederland was. Dan ben je nu in potentie nog steeds (te) goed genoeg voor een club die slechts voor Europees voetbal speelt.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het zo'n fantastische speler is, alleen dat hij wel goed in een 4-3-3 past.
Hij is gratis op te halen. Dus waar blijven al die clubs dan als hij zo goed kan voetballen?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:04 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik lach mijn ballen uit m'n broek als hij ergens anders slaagt. Net zoals al die helden van Feyenoord die nu niet bij willen tekenen.
Tja, als je niks laat zien en wissel staat, is ie blijkbaar niet goed genoeg hé.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja, en dat hij nog niet zo lang geleden een van de allerbeste middenvelders in Nederland was. Dan ben je nu in potentie nog steeds (te) goed genoeg voor een club die slechts voor Europees voetbal speelt.
Klopt. De trainer heeft altijd gelijk. Vooral als je een tijd lang rechterrijtje hebt gestaan...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, als je niks laat zien en wissel staat, is ie blijkbaar niet goed genoeg hé.
Nou ja, volgens mij was niemand echt tevreden over hem als je hem zag spelen. Net alsof jij hem wel bij ons cluppie zou willen zienquote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Klopt. De trainer heeft altijd gelijk. Vooral als je een tijd lang rechterrijtje hebt gestaan...
In potentie wel ja. Dan heb je in El Ahmadi een passer, kan Eriksen meer bezig houden met zijn dribbels en spel tussen de linies en heb je met (in mijn ogen) Anita een groot talent als verd. middenvelder. Complementair middenveld dat de kwaliteiten heeft voor voetbal bij Ajax, wat dus veelal voetbal in de kleine ruimte is en waar men streeft naar een hoog baltempo.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij was niemand echt tevreden over hem als je hem zag spelen. Net alsof jij hem wel bij ons cluppie zou willen zien
El Ahmadi is allesbehalve een passer, El Ahmadi is een postbode en een pingelaar op plekken waar het niet kanquote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
In potentie wel ja. Dan heb je in El Ahmadi een passer, kan Eriksen meer bezig houden met zijn dribbels en spel tussen de linies en heb je met (in mijn ogen) Anita een groot talent als verd. middenvelder. Complementair middenveld dat de kwaliteiten heeft voor voetbal bij Ajax, wat dus veelal voetbal in de kleine ruimte is en waar men streeft naar een hoog baltempo.
Dat krijg je met een aantal manke teamgenoten. Bij Twente was het veelvuldig 1x raken.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
El Ahmadi is allesbehalve een passer, El Ahmadi is een postbode en een pingelaar op plekken waar het niet kan
Nou ja, je kan het proberen. Maar ik heb hem liever niet, en aangezien niemand hem zelfs transfervrij op wil halen zal het dit keer niet aan mij liggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
In potentie wel ja. Dan heb je in El Ahmadi een passer, kan Eriksen meer bezig houden met zijn dribbels en spel tussen de linies en heb je met (in mijn ogen) Anita een groot talent als verd. middenvelder. Complementair middenveld dat de kwaliteiten heeft voor voetbal bij Ajax, wat dus veelal voetbal in de kleine ruimte is en waar men streeft naar een hoog baltempo.
Vaak genoeg dat hij het verneukte als hij wel kon passen hoor, maar goed, je mag 'm van mij hebben als jij het beleid bij Ajax zou bepalen, zijn wij er van afquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat krijg je met een aantal manke teamgenoten. Bij Twente was het veelvuldig 1x raken.
Ik sta er niet van te kijken als hij bij PSV of Twente speelt komend seizoen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, je kan het proberen. Maar ik heb hem liever niet, en aangezien niemand hem zelfs transfervrij op wil halen zal het dit keer niet aan mij liggen.
Maar misschien sla ik de plank wel volledig mis. Dat kan ook.
Tieft lekker op met je Feyenoord-gehaatquote:Op woensdag 20 april 2011 19:30 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat krijg je met een aantal manke teamgenoten. Bij Twente was het veelvuldig 1x raken.
Koop je lekker zelf die fantastische El Dramadi. Van je zakgeld ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:20 schreef DeNummer10 het volgende:
Welk Feyenoord-gehaat? Niet zo snel op je pikje getrapt joh.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Koop je lekker zelf die fantastische El Dramadi. Van je zakgeld ofzo.
Wij hebben hem hier 2 jaar louter zien stumperen, op welke positie dan ook. Met als dieptepunt zijn wannabe Maicon gedoe tegen de stinkneuzen.
Sorry maar hij heeft hier echt alle kansen gehad. Is zelfs nog een tijdje (terecht) naar de tribune verbannen.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:30 schreef Paul-89 het volgende:
Karim zal vast nog wel slagen bij een leuke club maar ik hoef hem bij Feyenoord niet meer.
Te duur en presteert te weinig en dan ligt echt niet alleen aan de mensen om hem heen.
Die is bijna net zo slecht als "fernandon't scorres.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry maar hij heeft hier echt alle kansen gehad. Is zelfs nog een tijdje (terecht) naar de tribune verbannen.
Meeuwis is veel meer bereid het smerige werk op het middenveld op te knappen. El Dramadi heeft uit tegen PSV een fantastische wedstrijd gespeeld en sindsdien leek hij meer bezig met aanvallende intenties en eigen succes dan zijn oorspronkelijke taken.
Hij is dan ook geen verdedigende middenvelder of een draver als Meeuwis die gaat sleuren. Been dacht wel dat El Ahmadi de duels steeds moest zoeken. Hoezo mismanagement?quote:Op woensdag 20 april 2011 20:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry maar hij heeft hier echt alle kansen gehad. Is zelfs nog een tijdje (terecht) naar de tribune verbannen.
Meeuwis is veel meer bereid het smerige werk op het middenveld op te knappen. El Dramadi heeft uit tegen PSV (beker vorig jaar) een fantastische wedstrijd gespeeld en sindsdien leek hij meer bezig met aanvallende intenties en eigen succes dan zijn oorspronkelijke taken.
Het ging toen met name over zijn inzet.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen verdedigende middenvelder of een draver als Meeuwis die gaat sleuren. Been dacht wel dat El Ahmadi de duels steeds moest zoeken. Hoezo mismanagement?
alleen een club als Al Ahli, je hoort Twente en PSV toch ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 21:24 schreef DeNummer10 het volgende:
Oké, hij kan er niks van en jullie raken hem niet kwijt. Helaas.
Complot zal ook wel meevallenquote:Fans: Verliezen van PSV? Derksen moet z'n muil houden!
De fanatieke aanhangers van Feyenoord hebben verbaasd gereageerd op de berichtgeving van Johan Derksen dat de Rotterdammers volgens de fans de wedstrijd tegen PSV komende zondag bewust zouden moeten verliezen. Dit omdat de titelkansen van aartsrivaal Ajax dan slinken. 'Hij slaat de plank weer eens vol-le-dig mis. Opruiing!'
Derksen meldde vorige week dat de Feyenoord-supporters liever zien dat hun club de play-offs voor Europees voetbal misloopt, dan dat Ajax kampioen wordt. Vorig jaar eisten de fans nog dat Feyenoord de wedstrijd tegen FC Twente zou laten lopen om zo de Amsterdammers een hak te zetten. Met succes, want Twente won en werd later kampioen.
'Winnen!'
Groot verschil is echter dat Feyenoord op dat moment al was uitgespeeld, niet meer kon degraderen maar ook geen kansen meer had om Europa in te gaan. 'Feyenoord heeft nog een marginale kans op Europees voetbal, maar een kans is een kans. Daarnaast hebben we nog een lampje recht te zetten voor wat er eerder dit seizoen in Eindhoven gebeurde. Dus: Feyenoord moet 'gewoon' winnen en Derksen moet z'n muil houden!' valt te lezen op Lunaticnews.nl.
Zij denken namens het overgrote deel van de Feyenoord-fans te spreken. 'In ieder geval spreken wij namens 95 procent van degenen die vorig jaar voorafgaand aan de uitwedstrijd tegen FC Twente het trainingsveld betraden.'
Voetbalhumor
'Dat was vorig jaar. Feyenoord had niks meer te winnen, en onze 'vrinden' (Ajax, red.) hadden alles te verliezen. Een perfecte gelegenheid voor een subliem stukje voetbalhumor waarbij de hoofdstedelingen zo zwaar op hun piemeltjes getrapt waren, dat ze nog maar weer eens een keer oude koeien uit de sloot gingen halen in de vorm van een zielig T-shirt dat historisch ook nog eens niet accuraat is.'
Enkele media namen het bericht dat de fans zouden willen verliezen over. 'Het is onbegrijpelijk hoe de door Derksen gebrachte onzin de wereld in geholpen is, maar erger: dat er daadwerkelijk mensen zijn die deze onzinverhalen geloven. Kun je nagaan hoe goed Derksen is geïnformeerd door Krabbendam (journalist Voetbal International, red.), samen denken zij blijkbaar te weten wat supporters zelf niet eens van plan zijn.'
Complot
De aanhangers zien een complot. 'Dit is riooljournalistiek pur sang, geschreven om Feyenoord kapot te maken, om de supporters een slechte naam te bezorgen, om ongeregeldheden op te wekken. In dat kader raden wij de politie aan eens een blik te werpen op de dubieuze rol die Derksen continu speelt; oproepen tot geweld of groepsvorming is sinds de invoering van de voetbalwet strafbaar, doe er je voordeel mee.'
Grote belangen
Feyenoord - PSV staat zondag om 14.30 uur op het programma. De Rotterdamse nummer tien moet winnen om in de race voor de play-offs om een Europa League-ticket te blijven. De achterstand op nummer acht FC Utrecht bedraagt één punt. Koploper PSV heeft de punten hard nodig in de kampioensrace, waarbij de voorsprong op FC Twente slechts op doelsaldo is en Ajax ook maar op één punt volgt.
Waarom zou Arsenal hem nu al terug willen? Ze hebben een overschot aan aanvallende spelers.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind VI ook bijna niet meer om na te kijken mede door Derksen. Het wordt zo eentonig. Alleen met Hans Kraay en Johan Boskamp is het wel leuk maar met gasten zoals Emile schelvis en Wouter bos dan sla ik het liever over.
Miyaichi zal waarschijnlijk een oproep krijgen voor dat Copa America toernooi waardor hij waarschijnlijk volgend jaar al voor Arsenal speelt
Laat maar joh.. Ze vinden hier Meeuwis beterquote:Op woensdag 20 april 2011 19:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja, en dat hij nog niet zo lang geleden een van de allerbeste middenvelders in Nederland was. Dan ben je nu in potentie nog steeds (te) goed genoeg voor een club die slechts voor Europees voetbal speelt.
Bij Twente was hij goed ja, Engelaar ook, die speelt nu ook dramaquote:Op donderdag 21 april 2011 07:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Laat maar joh.. Ze vinden hier Meeuwis beter
Voor dit Feyenoord ís Meeuwis ook beter. Individuele kwaliteit ten spijt, het gaat erom wat het beste in het team werkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Laat maar joh.. Ze vinden hier Meeuwis beter
Lijkt me heerlijke genoegdoening.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:23 schreef voice-over het volgende:
PSV krijgt verschrikkelijke spijt van die 10-0. Feyenoord is tot het bot gemotiveerd, zondag verliezen de boeren de titel.
Helemaal niks, helemaal niks, helemaal niks in 't boerengat.
Ik vind dat Wouter Bos vaak zinnige dingen zegt, in tegenstelling tot Hans Kraay Jr.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:56 schreef Stuurver het volgende:
Ik vind VI ook bijna niet meer om na te kijken mede door Derksen. Het wordt zo eentonig. Alleen met Hans Kraay en Johan Boskamp is het wel leuk maar met gasten zoals Emile schelvis en Wouter bos dan sla ik het liever over.
Miyaichi zal waarschijnlijk een oproep krijgen voor dat Copa America toernooi waardor hij waarschijnlijk volgend jaar al voor Arsenal speelt
Wel netjes hoe ze zich distantieren van die uitspraken.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Complot zal ook wel meevallenHij mag idd wel een keer zn muil houwe met z'n onzinverhalen die Derksen
quote:Kunt u het allemaal nog volgen? Feyenoord is plotsklaps weer volop in de race voor de play-offs, maar er zijn genoeg fans van de club uit Rotterdam-Zuid die hopen dat Feyenoord dit weekeinde van PSV verliest. Nota bene na de grootste afgang uit de historie eerder dit seizoen. Enkel omdat de haat tegen Ajax (of '020') zo groot is dat ze liever willen dat Ajax geen kampioen wordt dan dat hun club mogelijk volgend jaar Europa in gaat.
Abou zal wel even gebeld hebben.quote:Waalwijkse burgemeester verbiedt bekerfinale van beloftenelftallen
De Waalwijkse burgemeester Nol Kleijngeld heeft de bekerfinale tussen de beloftenelftallen van Feyenoord/Excelsior en AGOVV/Vitesse verboden.
De wedstrijd zou op maandag 2 mei gespeeld worden in het stadion van RKC Waalwijk. De finale zou bijgewoond worden door een kleine 4.000 supporters van Feyenoord. Kleijngeld vindt het uit oogpunt van veilgheid onverantwoord om de wedstrijd door te laten gaan in Waalwijk. Hoewel al op 3 maart bekend was dat Feyenoord/Excelsior zich geplaatst had voor de bekerfinale in Waalwijk, maakte Kleijngeld pas gisteren zijn besluit om de wedstrijd te verbieden bekend
Ik wil niet trollen hoor, maar vorig jaar deed een groep dat nog terwijl de 4de plek een vooronde Europa league minder betekende. Ik weet ook niet of er dit jaar weer supporters op zoiets hopen/eisen, maar zo onwaarschijnlijk is het ook weer niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef Niles-Crane het volgende:
MediaBromsnor
Genee
![]()
Weten half niet waar 't om gaat. Ik kan me haast niet voorstellen dat er serieus Feyenoorders rondlopen die een kampioenschap voor Ajax in dergelijke mate niet gunnen, dat het ten koste moet gaan van onze prestaties
Er zullen er vast wel een aantal zijn die zo denken.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet trollen hoor, maar vorig jaar deed een groep dat nog terwijl de 4de plek een vooronde Europaleague minder betekende. Ik weet ook niet of er dit jaar weer supporters op zoiets hopen, maar het idee zelf is niet onmogelijk.
De 4e plaats was zo goed als zeker dus winst of verlies maakte weinig uit. Maar net alsof Feyenoord wel zou winnen van Twente toen. Zondag gewoon vol voor de winst staan en 1010% achter ons cluppie staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet trollen hoor, maar vorig jaar deed een groep dat nog terwijl de 4de plek een vooronde Europa league minder betekende. Ik weet ook niet of er dit jaar weer supporters op zoiets hopen/eisen, maar zo onwaarschijnlijk is het ook weer niet.
Az eindigde op de eindranglijst op 1 punt afstand van Feyenoord, en zover ik mij kan herinneren was het nog lang niet gespeeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
De 4e plaats was zo goed als zeker dus winst of verlies maakte weinig uit. Maar net alsof Feyenoord wel zou winnen van Twente toen. Zondag gewoon vol voor de winst staan en 1010% achter ons cluppie staan.
Overigens zij Hugo Borst het ook in de nieuwe aflevering van betweters. Dat "er in zijn directe omgeving wel enkele Feyenoorders waren die liever verloren van PSV". Kan je die ook even aan jequote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef Niles-Crane het volgende:
MediaBromsnor
Genee
![]()
Weten half niet waar 't om gaat. Ik kan me haast niet voorstellen dat er serieus Feyenoorders rondlopen die een kampioenschap voor Ajax in dergelijke mate niet gunnen, dat het ten koste moet gaan van onze prestaties
Ja als er 1:100 dat zegt maakt de media ervan : 'Grote groep Feyenoord-supporters hoopt op verlies tegen PSV'.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Overigens zij Hugo Borst het ook in de nieuwe aflevering van betweters. Dat "er in zijn directe omgeving wel enkele Feyenoorders waren die liever verloren van PSV". Kan je die ook even aan jelijstje toevoegen
.
Was ook wel het ultieme scenario voor rellen ook. Harde kern en dagjesmensen met kinderen, lekkere combiquote:
Het ergste is nog wel van de mensen die op dit soort nieuwsberichten altijd reageren van "terecht, dat ze dat hele voetbal maar afschaffen. Beetje met z'n 11e achter een bal aan rennen, mensen vinden het alleen maar leuk om het rellen"quote:
Ja want de harde kern relt graag met kinderen?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was ook wel het ultieme scenario voor rellen ook. Harde kern en dagjesmensen met kinderen, lekkere combi
''enkele fans in zijn directe omgeving'' klinkt nog enigszins gerelativeerd, door die andere mensen lijkt het wel of de halve Kuip hoopt op verlies!quote:Op donderdag 21 april 2011 17:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Overigens zij Hugo Borst het ook in de nieuwe aflevering van betweters. Dat "er in zijn directe omgeving wel enkele Feyenoorders waren die liever verloren van PSV". Kan je die ook even aan jelijstje toevoegen
.
Proef het sarcasme manquote:Op donderdag 21 april 2011 17:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja want de harde kern relt graag met kinderen?
quote:Burgemeester Kleijngeld van Waalwijk heeft op basis van een veiligheidsrisico-analyse door de politie besloten de in het stadion van RKC Waalwijk geplande finale van Beloften Jong Vitesse/AGOVV en Jong Feyenoord/Excelsior op maandag 2 mei aanstaande te verbieden.
De veiligheidsrisicos rondom deze wedstrijd zijn middels preventieve maatregelen niet afdoende te beperken. Bovendien zou het laten spelen van de wedstrijd hele hoge politiekosten met zich meebrengen. Deze aspecten zijn maatschappelijk gezien in deze tijd onverantwoord. Burgemeester Kleijngeld betreurt het dat hij deze maatregel heeft moeten nemen. Ik zou deze maatregel niet nemen wanneer ik zeker zou weten dat het een groot feest wordt in en om het stadion in Waalwijk. Er zijn echter teveel signalen die de conclusie rechtvaardigen dat het spelen van deze finale voor de gemeente Waalwijk en de gemeenschap enkel nadelige gevolgen heeft.
Veel belangstelling
Er is veel belangstelling voor de wedstrijd Jong Vitesse/AGOVV en Jong Feyenoord/Excelsior; voor Feyenoord komen zeker 3200 supporters naar Waalwijk. Omdat door de KNVB besloten is voor deze wedstrijd geen combiregeling in te stellen, komen de supporters op eigen gelegenheid in zon 1100 tot 1500 autos richting Waalwijk en het stadion. De vrije verkoop van de toegangskaarten maakt het bovendien onmogelijk de supporters te scheiden. Het reguleren, controleren en begeleiden van de stroom bezoekers zowel voor als na de wedstrijd - vraagt om maximale inzet van politie, RKC Waalwijk en de gemeente. Uit de beschikbare informatie van de politie, waarop ik niet verder in kan gaan, blijkt dat zelfs een maximale inzet van de politie geen garantie geeft voor een ordelijk en veilig verloop, aldus burgemeester Kleijngeld.
RKC Waalwijk, de KNVB en de raad van Waalwijk zijn geïnformeerd over het besluit. Het is op dit moment onbekend waar en wanneer de finale van de Beloften wordt gespeeld. De KNVB besluit hierover.
Hehe sorry...quote:Op donderdag 21 april 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Proef het sarcasme man
Die Aboutaleb is gek geworden joh. Kutmongool steeds met zn Feyenoord-supporters treiteren.
Bij het zomercarnaval schieten ze mekaar kapot maar dat mag wel gewoon elk jaar door gaan.
tuurlijk niet, gewoon een hetze door de media om Ajax kampioen te maken.quote:Op donderdag 21 april 2011 16:43 schreef Niles-Crane het volgende:
MediaBromsnor
Genee
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |