dat wordt dus minder soppenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch is het morgen een trieste dag..
Laura of Joanna... Eén van de twee wordt morgenavond wreed uit ons midden weggerukt..![]()
Ik vind Jo leuker met de hond dan Lau, ik denk dat Seg van Jo veel meer liefde krijgt dan van Lau.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben geen jo fan, maar ook jo kroelt met de hond hoor. Heel vaak zelfs.
Ja. TÉ vaak. Is het je nooit opgevallen dat zij de hond probeert toe te eigenen? Allemaal 'mijn mijn mijn'.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben geen jo fan, maar ook jo kroelt met de hond hoor. Heel vaak zelfs.
Begrijp sowieso niet waarom het nodig is om een hond in dat huis te doen? Waarom? Wat is de meerwaarde hiervan? Hoe debiel en verschrikkelijk kudt moet je programma wel niet zijn om een pup te misbruiken om kijkcijfers te trekken???? Ik bedoel buiten bewoners die eruit moeten, er weer in mogen, en 38000000 keren contact met de buitenwereld is dit nu wel de grootste faal in dit hele faalhazencircus... Alles pakken ze nu maar aan om kijkcijfers te pakken, waar ze eigenlijk dalen..quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is echt geen dierenmishandeling.
Tuurlijk, sommigen van ons zijn het er niet mee eens dat het zo gaat, maar in Nederlandse huishoudens wordt zo vaak een pup even in de bench gezet (héél vaak zelfs) als hij even een beetje stout is. Daar wordt ook niet de dierenbescherming voor gebeld.
Hij krijgt zijn natje en droogje en veel liefde en wordt voldoende uitgelaten. Zijn pups die het slechter hebben helaas.
En nee, ik ben ook geen fan van deze opvoedingsmethode en ja, ik vind Sharon ook een doos met die hond, maar dierenmishandeling is het niet![]()
quote:
Ik weet niet... Wat ik al eerder zei: als ik een keuze moet maken voel ik me net Sophie Zawistowskaquote:
Nou nee, ik zie dat ze heel vaak met seg loopt en dan sharon erbij betrekt...ga maar naar mamma ga maar naar mamma (dit moet je denken met jo stem)quote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja. TÉ vaak. Is het je nooit opgevallen dat zij de hond probeert toe te eigenen? Allemaal 'mijn mijn mijn'.
Nogmaals, Joanna geeft alleen maar dat beestje zoveel liefde omdat ze Seg voor haar alleen wil.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik vind Jo leuker met de hond dan Lau, ik denk dat Seg van Jo veel meer liefde krijgt dan van Lau.
Lau wil seg alleen maar bij haar als ze met hem kan liggen
Nee, als ze alle plekken waar Laura ligt mee moeten geven is gelijk het huis leeg.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef bixs het volgende:
als Laura gaat krijgt ze dan haar bed mee?
Zit haar niet zo te jennen manquote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nogmaals, Joanna geeft alleen maar dat beestje zoveel liefde omdat ze Seg voor haar alleen wil.
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, als ze alle plekken waar Laura ligt mee moeten geven is gelijk het huis leeg.
zullen wij de knoop voor je doorhakken dan??quote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet... Wat ik al eerder zei: als ik een keuze moet maken voel ik me net Sophie Zawistowska
ja sorry niet aan gedachtquote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, als ze alle plekken waar Laura ligt mee moeten geven is gelijk het huis leeg.
Meh, niet opgemerkt. De eerste keren dat ik haar met Seccie bezig zag was ze echt heel erg die hond voor haarzelf aan het houden. Vind ik persoonlijk tenminste.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou nee, ik zie dat ze heel vaak met seg loopt en dan sharon erbij betrekt...ga maar naar mamma ga maar naar mamma (dit moet je denken met jo stem)
Laura staat achter in de polls, dus steun haar danquote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet... Wat ik al eerder zei: als ik een keuze moet maken voel ik me net Sophie Zawistowska
Wind je niet zo op Bommiequote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begrijp sowieso niet waarom het nodig is om een hond in dat huis te doen? Waarom? Wat is de meerwaarde hiervan? Hoe debiel en verschrikkelijk kudt moet je programma wel niet zijn om een pup te misbruiken om kijkcijfers te trekken???? Ik bedoel buiten bewoners die eruit moeten, er weer in mogen, en 38000000 keren contact met de buitenwereld is dit nu wel de grootste faal in dit hele faalhazencircus... Alles pakken ze nu maar aan om kijkcijfers te pakken, waar ze eigenlijk dalen..
Jo weet nu dat seg niet met haar mee gaatquote:Op woensdag 20 april 2011 13:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Meh, niet opgemerkt. De eerste keren dat ik haar met Seccie bezig zag was ze echt heel erg die hond voor haarzelf aan het houden. Vind ik persoonlijk tenminste.
Nee johquote:Op woensdag 20 april 2011 13:57 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Laura staat achter in de polls, dus steun haar dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |