oohja zie het op wiki : In 2011 was ze betrokken bij de Big Brother-spin-off Secret Story. Volgens berichten in de media zou ze alleen betrokken zijn bij de casting, maar gaandeweg het programma werd duidelijk, o.m. door bedekte toespelingen van de deelnemers aan het programma, dat ze achter de schermen aan de touwtjes trok.quote:
ja maar.....maar ....als het over laura gaat, gaat het ook nergens over.......quote:Op woensdag 20 april 2011 11:10 schreef marky het volgende:
[..]
Dames dames let eens op. Jullie bashen er maar op los ook al is Laura niet eens in beeld. Het gaat echt totaal nergens meer over.
Ik ga niet eens reagerenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar.....maar ....als het over laura gaat, gaat het ook nergens over.......
Ja dat is een goed advies. Normaal stoor ik me nooit zo snel aan mensen en kan met iedereen overweg.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:07 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat minder op Laura letten. Ze is een beetje te veel de focus van jou attentie. Laat het los kijk effe naar wat anders.
Deze 'dame' hoopt anders dat Laura erin blijft en stiekem vind ik die rokjes van haar best leuk.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:10 schreef marky het volgende:
[..]
Dames dames let eens op. Jullie bashen er maar op los ook al is Laura niet eens in beeld. Het gaat echt totaal nergens meer over.
Jamaar, ze had vantevoren al beloofd aan MamaJo om niet te sexen op tv, en dat terwijl ze al een relatie van 3.5 jaar had, of zullen ze spontaan een storing krijgen bij de camera's op de love-room.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
Willen ze met zijn allen op 1 kamer? Dat wil Gerard niet denk ik. En Jo wil een love-room met Flipje. Die is vast geil
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Deze 'dame' hoopt anders dat Laura erin blijft en stiekem vind ik die rokjes van haar best leuk.
Ja ongekend is dat he..quote:Op woensdag 20 april 2011 11:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Jamaar, ze had vantevoren al beloofd aan MamaJo om niet te sexen op tv, en dat terwijl ze al een relatie van 3.5 jaar had .![]()
![]()
![]()
Die rokjes vind ik ook wel leuk, alleen die eeuwige bolero van dr. Die zijn voor haar figuur dan wel weer verkeerd. En wat was de opmerking onder de gordel net, kreeg niet alles mee, verrekte hooikoortsquote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Deze 'dame' hoopt anders dat Laura erin blijft en stiekem vind ik die rokjes van haar best leuk.
Gerard heeft niks te willen, de show draait niet om hem, hoe graag die dat ook wilquote:Op woensdag 20 april 2011 11:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
Willen ze met zijn allen op 1 kamer? Dat wil Gerard niet denk ik. En Jo wil een love-room met Flipje. Die is vast geil
Laura verdient het gewoon om gebashed te worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:10 schreef marky het volgende:
[..]
Gerard gaat gewoon in zijn eentje op de andere kamer liggen hoor, heeft ie scheit aan. Wat dat betreft is hij ook wel een beetje contactgestoordquote:Op woensdag 20 april 2011 11:13 schreef Darklight het volgende:
[..]
Gerard heeft niks te willen, de show draait niet om hem, hoe graag die dat ook wil
Ik respecteer je mening en zou zelf het liefst Mo er t eerst uit hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Ze neemt het down syndroom wel heel letterlijk, ze ligt alleen maarquote:Op woensdag 20 april 2011 11:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura verdient het gewoon om gebashed te worden.
Natuurlijk stoor ik me ook weleens aan anderen maar die hebben dan met andere acties en reacties nog een soort evenwicht.
Laura heeft geen evenwichtdie mag alleen maar downnnnnnnnnn
Daarom heet je ook Thea, vast van Theo en Thea en die houden van dat soort rokjesquote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
[..]
Whahahahahahhahahaaaaaaa hilarischhhhhhhhquote:Op woensdag 20 april 2011 11:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze neemt het down syndroom wel heel letterlijk, ze ligt alleen maar
Nee zij heeft alleen de casting gedaan dat ze nu wel ook op de redaktie aan de touwtjes zou trekken is pure speculatie.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:11 schreef bixs het volgende:
[..]
nee zij kwam pas na 4 weeken om er een beter progama van te maaken
Beschuit met muisjes, baby showerquote:Op woensdag 20 april 2011 11:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
En ze heeft t weer over een zwangerschap. Volgens mij WIL ze dat gewoon graag. Raar mens
En Betty Bitch laat donderdag al haar kleren achter, die geeft ze weg heeft ze gezegd.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:48 schreef Stability het volgende:
laura mag haar kleertjes lekker thuis uitwassen , nananananaaaaaaa
heel laura is verkeerd.......quote:Op woensdag 20 april 2011 11:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die rokjes vind ik ook wel leuk, alleen die eeuwige bolero van dr. Die zijn voor haar figuur dan wel weer verkeerd. En wat was de opmerking onder de gordel net, kreeg niet alles mee, verrekte hooikoorts
jo heeft haar gesprooken toen ze er uit wilde na het lezen van de beromd brief van haar exquote:Op woensdag 20 april 2011 11:15 schreef marky het volgende:
[..]
Nee zij heeft alleen de casting gedaan dat ze nu wel ook op de redaktie aan de touwtjes zou trekken is pure speculatie.
En Phil heeft echt zo'n LSD hoofdquote:Op woensdag 20 april 2011 11:19 schreef Stability het volgende:
haha karim heeft echt zo'n stoney lachje
hahahahaha eng hoofd ja en ook zo hoogquote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En Phil heeft echt zo'n LSD hoofd
Ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef bixs het volgende:
jo heeft haar gesprooken toen ze er uit wilde na het lezen van de beromd brief van haar ex
Whahaha staat op haar kop geschreven, niet meer voor mij denkt ze.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef Stability het volgende:
laura denkt ook...die finale die haal ik niet meer
Het liefst heb ik Mo er ook uit en baal ervan dat ze niet eens genomineerd staat. Ik vind Laura saai maar ik vind Joanna echt een raar meisje, die mag er van mij eerder uit.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:14 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening en zou zelf het liefst Mo er t eerst uit hebben
Maar hoop dat ze ons niet verwarren want hou niet van roesjes-rokjes en vind Lau niet zo symphatiek
haar fuckbuddy ja...hahahaha weet ze wel wat dat is?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Whahaha staat op haar kop geschreven, niet meer voor mij denkt ze.
Hoppa terug naar de boerderie met haar roze kamertjeen naar haar fuckbuddy
en die rare lipjes, je denkt daarbij echt ja zo zie je dat de mond eigenlijk ook een sluitspier isquote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef Stability het volgende:
[..]
hahahahaha eng hoofd ja en ook zo hoog
ik snap echt niet dat die meiden hem zo leuk / knap vinden hoor, ik vind het net een pinocchio popquote:Op woensdag 20 april 2011 11:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en die rare lipjes, je denkt daarbij echt ja zo zie je dat de mond eigenlijk ook een sluitspier is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |