SPOILER: Vorige delenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------
Vraag:
Hoe heet de held in Halo 1, 2 en 3?
[ Bericht 52% gewijzigd door MisterChirrel op 20-04-2011 09:16:07 ]
Ik reken hem goed het is eigenlijk 2017quote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef MisterChirrel het volgende:
Earth Defence 3000? Ik weet de exacte titel niet meer.
Goed, damn dat was snel dacht dat weten niet veel mensen.quote:
Er was een tijd dat Sonic niet zoogquote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Volgens mij is het een instinker, sonic was idd antwoord op mario, maar sonic zuigt dus concurreren was niet nodig
Het één sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 20 april 2011 15:01 schreef Id_do_her het volgende:
Spaz, en het is zijn broer, niet zijn vriend.
Rare familie, maar het is goedquote:Op woensdag 20 april 2011 15:01 schreef Id_do_her het volgende:
Spaz, en het is zijn broer, niet zijn vriend.
Uiteraardquote:Op woensdag 20 april 2011 16:26 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Deck 16?
epic epic map, zoveel herinneringen aanleraar die stiekum een UT tourney had georganiseerd, laatste mano a mano gevecht tussen ons
hele klas schreeuwen
Godverdomme! Ik wilde T***** zeggen maar ik dacht dat het fout was.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Idd een wortel, ik zou zeggen google es op carrot ship ^^
Tyrian 2000 is een re-release, het was eerst gewoon Tyrian toen hij in 1995 uitkwam. Hij is trouwens ook freeware nu, je kan hem zowat overal legaal gratis downloaden.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Tyrian 2000 dus
Do maar een nieuwe iddoher
Logisch, maar goed is het antwoord niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:49 schreef FinalD87 het volgende:
Gokje:
Strikvraag! Er staat niets achter want het is de eerste versie.
Het klinkt wat mij betreft heel logisch
Ringo.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:24 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Wat is de naam van de wasbeer uit de populaire DOS-racer van Apogee Software?
Groen.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Juistem! weet je ook nog welk kleur karretje hij had?
Er stond me iets van bij dat er weleens mensen als Elvis binnenkwamen, er is ook een fokker met zo'n patiënt als UI, volgens mij DrDentz als ik het me goed herinner.quote:
Viva Pinata.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:12 schreef MisterChirrel het volgende:
In welk spel is de Whirlm hoogstwaarschijnlijk de eerste bewoner?
Ik ben er geobsedeerd door geweest. Alles uitgespeeld, alles.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:17 schreef MisterChirrel het volgende:
Correct.
Best een vermakelijk spel.
Neen.quote:
Sick, daar was hij bij mij ook heel geschikt voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 15:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
over viva pinata, als je een vriendin hebt en je wilt zelf wat anders doen de hele avond , IDEAAL spel
Nee want: The cake is a lie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Magicka ook
vraag:
Is er taart? en waarom wel / niet
makkie toch
Doe jij de volgende vraag maar. Ik moet gaan.quote:
In een schietende Cobra rondrijden niet koddig noemenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Age of empires was niet echt koddig
Zelfs alleen het woord koddig was ik al op settles uitgekomen
Jawoi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:16 schreef w0nderboi het volgende:
Weet zeker dat ie goed is, Settlers III.
Prey is goed idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef MisterChirrel het volgende:
Prey?
Als het goed is, skip ik het stellen van een vraag want ik heb weer een lange treinreis voor de boeg.
Age of Mythology?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:12 schreef OmniRocket het volgende:
In welk spel kwamen de Grieken, Egyptenaren en Noormannen samen?
Eigenlijk LINC, maarja Link rekenen we goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Oh god... das even terug.... Link oid? Of Zink? zoiets is het
Het spel is volgens mij Starcraft 2. Even aan maten vragen welke units dit zijn. Die zijn helemaal weg van SC2, die kijken ook wekelijks TSL (SC2 competitie)quote:Op woensdag 27 april 2011 09:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Welke units zijn niet te stoppen door forcefields, gecast door sentries? redelijk nieuw spel
Hij is freeware, je kan hem downloaden en spelen via deze site:quote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef MisterChirrel het volgende:
Beneath the Steel Sky ziet er heel tof uit, maar eens proberen.
Was dat niet iets met Mother Goose of zo? Ik kan me herinneren dat Humpty Dumpty en zo erin zaten, en iets met mensjes in een schoen...quote:Op woensdag 27 april 2011 10:39 schreef OmniRocket het volgende:
In welk spel moet je allemaal figuren uit bekende (Engelse) kinderliedjes helpen met het vinden van spullen die ze kwijt zijn?
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:15 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Was dat niet iets met Mother Goose of zo? Ik kan me herinneren dat Humpty Dumpty en zo erin zaten, en iets met mensjes in een schoen...
Ik zie dit topic pas net, maar vind het zo leuk... Herinneringen ophalen
Wie sprak deze woorden?quote:"It's time to kick ass and chew bubble gum...and I'm all out of gum."
Duke Nukem.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:25 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wie sprak deze woorden?
Vast veels te makkelijk voor jullie, maar goed
Nee nee, van Weasel, niet Mei Ling.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Naja chinees/amerikaans is ze , Mei Ling heet ze toch?
Precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ach , ik lees verkeerd
Nederlander
Transport Tycoon?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Welke simulator heeft funky jazz en blues als backgroundmuziek?
Als je niet 'simulator' had gezegd was mijn antwoord Fallout 3.quote:
Helemaal goed, de hoofdpersoon uit Sabrewulf; Sabreman maakte nog een cameo in Banjo-Tooie.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:06 schreef Nollem het volgende:
SabreWulf ?
(wel opgezocht hoor)
en misschien nog wel fout :S want dit is een game op de ZX (sabre wulf)
Dungeon Keeper?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:09 schreef Nollem het volgende:
In welke game had je een topview, waarbij je je minions kon overnemen. In de nederlandse versie wanneer je aangevallen werd schalde door je boksen "Je slaven worden aangevallen"
Ouch stupid mequote:Op woensdag 27 april 2011 12:20 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Lol @ the cake is a lie
Postal, niet portal
E.T.?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Cynane het volgende:
wat was de eerste game waarop een film is gebasseerd?
Streetfighter?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Cynane het volgende:
wat was de eerste game waarop een film is gebasseerd?
lolquote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
E.T.?
Edit: Oh shit nu lees ik verkeerd.
Jazeker, de precieze quote zoals Id_do_her hem goed heeft opgezocht is "Hmmm... Thats one doomed space marine.quote:
Een versie van Leisure Suit Larry, welke weet ik niet precies.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:33 schreef Nollem het volgende:
Welke game werd geleverd met de "Cybersniff 2000tm" kaart?
volgens mij ook.. dan kon je geuren ruiken tijdens het spelenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een versie van Leisure Suit Larry, welke weet ik niet precies.
Earthbound had een advertentiecampagne met van die scratch 'n' sniff kaarten, alleen die roken allemaal goor.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
volgens mij ook.. dan kon je geuren ruiken tijdens het spelen
Silent Hillquote:Op woensdag 27 april 2011 13:39 schreef Id_do_her het volgende:
Welk stil stadje ligt bij Toluca Lake?
Het is ook een oude game.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef MisterChirrel het volgende:
Oh boy, De Blauwbloezen, dat is een poos geleden.
Goed bezig (geweldige game overigensquote:
Zo'n typische underdog-game, ik heb me er wel mee vermaakt destijds.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:21 schreef Nollem het volgende:
[..]
Goed bezig (geweldige game overigens)
PC en sportgames, daar ligt mijn zwakte.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Eindelijkmoest 1 genre zijn uit 1 tijdperk waar je niet meteen het antwoord op weet
Ja klopt, Phantasmagoria 1 was echt zo vet, en daarna 2 "A puzzle of Flesh" was nog bruter. Er zit daar een nietmachinemoord in, zo heftig!quote:Op woensdag 27 april 2011 15:10 schreef Id_do_her het volgende:
Phantasmagoria, bizarre game.
Is destijds nog bij Radar geweest omdat het spel te bruut zou zijn.
Die mond die dichtgeniet werd ja, dat heb ik als opgroeiend kind nog een aantal jaren meegedragen zeg maar.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:13 schreef Nollem het volgende:
[..]
Ja klopt, Phantasmagoria 1 was echt zo vet, en daarna 2 "A puzzle of Flesh" was nog bruter. Er zit daar een nietmachinemoord in, zo heftig!
Kane?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Welke baas is er te vinden in de Obelisk of Light?
Suzuki-san volgens mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:40 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe noemde deze persoon Ryo Hazuki in Shenmue 2
Nope lolquote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Kawasaki-san?haha ik heb echt geen idee op deze ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
Jij, je had het deels goedquote:Op woensdag 27 april 2011 16:41 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zat er dichtbij. Wie doet de volgende?
Ah, volgende:quote:
Ja, als je de vliegsimulators mee gaat rekenen niet, dan is het Spasim volgens mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef hornage het volgende:
Nou, ik dacht al dat je die goed ging rekenen, maar Wolfenstein is by far niet de eerste FPS.....
Wat was de eerste FPS?
http://en.wikipedia.org/w(...)1970s_to_early_1990squote:Op woensdag 27 april 2011 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, als je de vliegsimulators mee gaat rekenen niet, dan is het Spasim volgens mij.
Oorspronkelijk loodgieter?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef Id_do_her het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen David King uit Resident Evil: Outbreak en Super Mario?
Allebei schildpadden als vijand?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef MeneerBob het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Shredder en Mario?
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
They be hatin' dem turtles! Goed!
Dan viel hij uit?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als de batterij achter in de Saturn leeg was?
Heb gegoogled, niet fijn als dat je overkomt, mits je fanatiek bentquote:Op woensdag 27 april 2011 17:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als de batterij achter in de Saturn leeg was?
Ik was bezig aan Shining Wisdom, de volgende dag leerde ik een wijze les.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Heb gegoogled, niet fijn als dat je overkomt, mits je fanatiek bent.
Dat klopt.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef Nollem het volgende:
Hmm het bleef zo angstvallig stil, dus ik dacht ik gooi de volgende erin (excuus als dat niet de bedoeling is)
ik denk dat je alle savegames kwijt bent, aan de reacties te zien
Star Wars: Dark Forces?quote:Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef Nollem het volgende:
Vanuit welke game is de Jedi Knight reeks ontstaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |