Ja, als je de vliegsimulators mee gaat rekenen niet, dan is het Spasim volgens mij.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef hornage het volgende:
Nou, ik dacht al dat je die goed ging rekenen, maar Wolfenstein is by far niet de eerste FPS.....
Wat was de eerste FPS?
http://en.wikipedia.org/w(...)1970s_to_early_1990squote:Op woensdag 27 april 2011 16:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, als je de vliegsimulators mee gaat rekenen niet, dan is het Spasim volgens mij.
Oorspronkelijk loodgieter?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef Id_do_her het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen David King uit Resident Evil: Outbreak en Super Mario?
Allebei schildpadden als vijand?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef MeneerBob het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Shredder en Mario?
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
They be hatin' dem turtles! Goed!
Dan viel hij uit?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als de batterij achter in de Saturn leeg was?
Heb gegoogled, niet fijn als dat je overkomt, mits je fanatiek bentquote:Op woensdag 27 april 2011 17:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als de batterij achter in de Saturn leeg was?
Ik was bezig aan Shining Wisdom, de volgende dag leerde ik een wijze les.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:55 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Heb gegoogled, niet fijn als dat je overkomt, mits je fanatiek bent.
Dat klopt.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:47 schreef Nollem het volgende:
Hmm het bleef zo angstvallig stil, dus ik dacht ik gooi de volgende erin (excuus als dat niet de bedoeling is)
ik denk dat je alle savegames kwijt bent, aan de reacties te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |