Prey is goed idd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:17 schreef MisterChirrel het volgende:
Prey?
Als het goed is, skip ik het stellen van een vraag want ik heb weer een lange treinreis voor de boeg.
Age of Mythology?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:12 schreef OmniRocket het volgende:
In welk spel kwamen de Grieken, Egyptenaren en Noormannen samen?
Eigenlijk LINC, maarja Link rekenen we goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:41 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Oh god... das even terug.... Link oid? Of Zink? zoiets is het
Het spel is volgens mij Starcraft 2. Even aan maten vragen welke units dit zijn. Die zijn helemaal weg van SC2, die kijken ook wekelijks TSL (SC2 competitie)quote:Op woensdag 27 april 2011 09:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Welke units zijn niet te stoppen door forcefields, gecast door sentries? redelijk nieuw spel
Hij is freeware, je kan hem downloaden en spelen via deze site:quote:Op woensdag 27 april 2011 10:12 schreef MisterChirrel het volgende:
Beneath the Steel Sky ziet er heel tof uit, maar eens proberen.
Was dat niet iets met Mother Goose of zo? Ik kan me herinneren dat Humpty Dumpty en zo erin zaten, en iets met mensjes in een schoen...quote:Op woensdag 27 april 2011 10:39 schreef OmniRocket het volgende:
In welk spel moet je allemaal figuren uit bekende (Engelse) kinderliedjes helpen met het vinden van spullen die ze kwijt zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |