Maar jij doet ook niksquote:
Ik ook hoor, heb geen CAO waar ik mee van doen heb.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:41 schreef betyar het volgende:
Ik merk bij PenW op dat ik makkelijk archeoloog kan worden.
Waarvan denk je dat ik boodschappen doe?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar jij doet ook niks
Heb jij die langdradige en gezapige antwoorden van Bram Van Loon gezien? Tering heeft die gast tijd teveel ofzo.
Die van ons zit vast. Pensioenfonds is ook opgeheven ofzo. Een grote chaos.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook hoor, heb geen CAO waar ik mee van doen heb.
Paar uurtjes in de week werken, overheid, overheid, papa, mama.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarvan denk je dat ik boodschappen doe?
Kan je niet onderhandelen op individueel niveau?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die van ons zit vast. Pensioenfonds is ook opgeheven ofzo. Een grote chaos.
die eerste en laatste categorieen zijn toch economische stimuli, niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Paar uurtjes in de week werken, overheid, overheid, papa, mama.
Woonde jij niet thuis?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Paar uurtjes in de week werken, overheid, overheid, papa, mama.
Och, ik heb volledige vrijheid. Als ik wat meer wil werken doe ik dat, maar vooralsnog geen zin in. 150 vakantieuren opgenomen, lekker freewheelen nuquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan je niet onderhandelen op individueel niveau?
Nog steeds, maar ik betaal best veel zelf hoor. Ik werk makkelijk 16 of meer uur in de week.quote:
Simuli?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
die eerste en laatste categorieen zijn toch economische stimuli, niet?
Meer werken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, ik heb volledige vrijheid. Als ik wat meer wil werken doe ik dat, maar vooralsnog geen zin in. 150 vakantieuren opgenomen, lekker freewheelen nu
Zit ik ook aanquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog steeds, maar ik betaal best veel zelf hoor. Ik werk makkelijk 16 of meer uur in de week.
Stimuli, prikkels.quote:Simuli?
Zou je die tijd niet in je school steken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nog steeds, maar ik betaal best veel zelf hoor. Ik werk makkelijk 16 of meer uur in de week.
[..]
Simuli?
Kleren? Uitgaan, etc?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou je die tijd niet in je school steken?
Zo werkt dat niet echt waar ik werkquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meer werken?
Nah, gewoon meer loon onderhandelen.
Ik zou mij eerder op school richten, maarja, wie ben ik.quote:
Ah oke, dat is jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet echt waar ik werk
Maar maak je geen zorgen hoor, ik bedruip mij wel
Hoeveel als ik zo vrij mag zijn om te vragen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zit ik ook aan
Met een hoger uurloon, dat dan weer wel.
[..]
Stimuli, prikkels.
Of wat minder op FOK!.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou mij eerder op school richten, maarja, wie ben ik.
Jij moet jaarlijks je eigen loon onderhandelen ipv een standaard prijscompensatie?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah oke, dat is jammer inderdaad.
Maar komt wel goed, het is alleen jammer dat de stufi volgens mij nog bevroren is?
Als hij geen CAO heeft wel hé.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij moet jaarlijks je eigen loon onderhandelen ipv een standaard prijscompensatie?
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoeveel als ik zo vrij mag zijn om te vragen?
Dat laatste?
Ik denk niet dat Eriksd vooral heel erg veel toegestopt krijgt van z'n ouders. Waarom? Intuitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |