Ik ben als kind nog met m'n ouders bij de opnames geweest, in Deventerquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
De film was briljant. Een van de betere.
Hoe weet je dat die van hem is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:35 schreef eriksd het volgende:
Liep langs het kantoor van Bram en zag zijn toga hangen. Illuster hé.
Hammerstein zijn kantoor vind ik mooier overigens, die zit er vlak naast.
Waarom is hij eigenlijk genokt met Spong?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:35 schreef eriksd het volgende:
Liep langs het kantoor van Bram en zag zijn toga hangen. Illuster hé.
Hammerstein zijn kantoor vind ik mooier overigens, die zit er vlak naast.
Nope, maar wat vind jij? MBO 4 of Havo?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je al Havo deed atm
WO lijkt me een
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard
En een mooie brug in plaats van dat ding in Remlof-citay
Ik zat te denken aan een omscholing naar praktijkleraar op een samenwerkingsverband.Helaas zijn de vacatures daar nihil en komen meestal de banen alleen vrij bij sterfte of pensioen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Misschien wil je na je havo wel deze opleiding doen.
Gezien alle babyboomers in het onderwijs; go for it!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan een omscholing naar praktijkleraar op een samenwerkingsverband.Helaas zijn de vacatures daar nihil en komen meestal de banen alleen vrij bij sterfte of pensioen.
Daar hoor ik een hoop verschillende verhalen over.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk genokt met Spong?
4,5 procent verdeeld over 4 keer is beter dan ineenkeer 4,5 procent.quote:
Je kan dus gemist worden .quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Zomg, hebben ze alweer een topic volgeblaft in een avond
Over twee jaar, met een gemiddelde inflatie van rond de 3%?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
4,5 procent verdeeld over 4 keer is beter dan ineenkeer 4,5 procent.
Maar nu kun je ze vormen naar je alwetende rechtse inzichten en die linkse geitenwollen-sokken-docenten eens goed dwarsbomen!quote:
Die dan vervolgens ook naar de vavo gekickt worden omdat ze te recalcitrant zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar nu kun je ze vormen naar je alwetende rechtse inzichten en die linkse geitenwollen-sokken-docenten eens goed dwarsbomen!
Ja, er gaat er een met pensioen en de mensen die er werken gaan alle technische kennissen bellen dat er een vacature aan zit te komen. Je moet bij dat soort banen mensen kennen die er zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien alle babyboomers in het onderwijs; go for it!
Geen idee, ik hoop het voor het verhaalquote:
Gewoon lurken bij schoolpleinen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, er gaat er een met pensioen en de mensen die er werken gaan alle technische kennissen bellen dat er een vacature aan zit te komen. Je moet bij dat soort banen mensen kennen die er zitten.
Bijzaken GS, bijzaken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die dan vervolgens ook naar de vavo gekickt worden omdat ze te recalcitrant zijn?
We halen de inflatie van 3 procent niet, maar dit akkoord is redelijk gezien de stijgingen in andere sectoren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over twee jaar, met een gemiddelde inflatie van rond de 3%?
Dat is slecht hoor.
Dan pakken ze me dadelijk op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gewoon lurken bij schoolpleinen.
Onze belastingcentenquote:
Ik zit op 0quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over twee jaar, met een gemiddelde inflatie van rond de 3%?
Dat is slecht hoor.
Dat valt nog te bezien, aangezien die CAO onderhandelingen niet vastliggen zoals ze dat liggen binnen de staalindustrie. Wanneer een percentage van 4.5% over twee jaar(!) geboden wordt tegenover een stijgend inflatiepercentage dan is dat gewoon bar slecht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We halen de inflatie van 3 procent niet, maar dit akkoord is redelijk gezien de stijgingen in andere sectoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |