Nederland -> Kleine golfjes -> Surfende Bloempjequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan wordt het Bloempje uit de zee redden omdat ze bijna verzuipt meet
Klopt, niet uit profinsje Fryslânquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar jij, jij was toch uit Groningen?
Is goed, met praktijkexamen enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die heb ik volgende week, leer ik jullie het even van te voren, oke?
Hunterrrrr.quote:
Arrr!quote:
Neenee jongeman, het zal als volgt gaan:quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nederland -> Kleine golfjes -> Surfende Bloempje
Wat?quote:
Natuurlijk, we zullen iemand verzuipen en daarna reanimeren. Succes niet verzekerd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:27 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, niet uit profinsje Fryslân
[..]
Is goed, met praktijkexamen enzo
Via iPat mensen zoeken o facebookquote:
Hoiquote:
Blauw - Janquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoi
Ik vind het verwarrend met al die op elkaar lijkende UI's
OF we doen eerst mond op mond beademing op levende vrijwilligersquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Natuurlijk, we zullen iemand verzuipen en daarna reanimeren. Succes niet verzekerd.
Ohja, dat kan ook. Bobjeeeee?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef dralion13 het volgende:
[..]
OF we doen eerst mond op mond beademing op levende vrijwilligers
Groen en rood - dralionquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Blauw - Jan
Roze - Klinker
Rood - Breezer
Groen - Ik
Donkergroen - Bietsj.
Ik ga het vast onthoudenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Blauw - Jan
Roze - Klinker
Rood - Breezer
Groen - Ik
Donkergroen - Bietsj.
Regenboog - Patjen.
Mond-op-mond beademing wordt geregeld. Ik neem gewoon mijn hond meequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neenee jongeman, het zal als volgt gaan:
Nederland -> kleine golfjes -> onhandige Bloempje -> Bloempje valt -> Bloempje verzuipt -> Bloempje wordt gereanimeerd -> Bloempje voelt zich een oen.
sjek mijn bazenpiraat danquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoi
Ik vind het verwarrend met al die op elkaar lijkende UI's
quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mond-op-mond beademing wordt geregeld. Ik neem gewoon mijn hond mee
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Origineel: Jan
Meelopert: Breezer
Jaloerse: Kinker
Kopie#1: Zero
Kopie#2: Beach
de rest telt zo door![]()
Oh, kan dralion daar op oefenenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mond-op-mond beademing wordt geregeld. Ik neem gewoon mijn hond mee
Ja op de pc lukt dat wel maar hier moet ik dat nog uitvindenquote:
Beter?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef Breezerslet17 het volgende:
HappyBob je bent zo onherkenbaar met die UI
Zoek gewoon bij de vrienden van Klinkyquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja op de pc lukt dat wel maar hier moet ik dat nog uitvinden
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik ben te moe en ga dus slapen, weltruste
Daar had jij toen mijn sinaasappelhoofd opgeplakt toch?quote:
Even zoekenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar had jij toen mijn sinaasappelhoofd opgeplakt toch?
Wie is die 1tje? Nu weet ik niet of ik moet reagerenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef Furdinand het volgende:
ik ga slaapjes doen
hou van jullie behalve 1tje
Opluchtingquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:39 schreef Furdinand het volgende:
was een grapje hoor die ene hou ik ook van
Niet leuk!quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben morgen op school van half9 tot half6 yey
Ga ik zeker doen, ik ga naar Haarklipjequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laten we er dan een leuke dag van maken.
Ok dan, doei.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:38 schreef Furdinand het volgende:
ik ga slaapjes doen
hou van jullie behalve 1tje
Ik ga naar de efteling met R2quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, ik ga naar Haarklipje
waarom geen statiegeld op die blikken ook ?!! godverrr kutregering ze maken iedereen kapottttquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef Ragboer het volgende:
Spuit heroïne in je arm, blikken bier naast je, je spaart statiegeldflessen voor nieuw bier.
Oke, veel plezierquote:
Double datequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga naar de efteling met SmokeyMeeten?
quote:
Mag ik m dan donderdag?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik neem Doerak morgen mee naar school
Oh, dan mag ie vrijdag mee bij Haarklip slapen, want die houdt zo van kattenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja
Vrijdag, Zaterdag en Zondag ben ik niet thuis trouwens dus dan is ie ook vrij
Ohja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Laten we niet vergeten te vragen waarom Jan er 3 dagen niet is.
naar mn pa en de stieffamilie enzo met een hond genaamd Smeagolquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Laten we niet vergeten te vragen waarom Jan er 3 dagen niet is.
Toffe hond. Sowieso.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
naar mn pa en de stieffamilie enzo met een hond genaamd Smeagol
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
naar mn pa en de stieffamilie enzo met een hond genaamd Smeagol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:54 schreef JanPiraat het volgende:
Het schema
woensdag : Cosmo
donderdag: Bloempje
vrijdag : Bloempje
zaterdag : Appeltje
zondag : ZerokuIk ben verzekerd voor dergelijke onkostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Het schema
zondag : ZerokuJij leent R2, ik mag gratis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Het schema
zondag : ZerokuWAAROM MAG BLOEMPS M TWEE KEER WATWATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#frustratieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
WAAROM MAG BLOEMPS M TWEE KEER WATWAT
#frustratieHij leent R2, Bob leent Smokey, wat moet ik dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
JanPiraat spacete m hard voor de flessenautomaat, hij pleurt zijn lege flessen bier er in. Tering, Piraat gaat hard, net als een kart, op de band gaat hij tot de rand. Wij zijn fokked op dus rot op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
waarom geen statiegeld op die blikken ook ?!! godverrr kutregering ze maken iedereen kapotttt![]()
Je mag mij ook wel lenen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij leent R2, Bob leent Smokey, wat moet ik dan?
Doerak kan vliegenquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jan, hoe zit het met vervoer? Of regelt Doerak zijn eigen?
Catmobile.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jan, hoe zit het met vervoer? Of regelt Doerak zijn eigen?
WAAG het NIET om R2 dat te leren, hij is zo al lastig genoeg.quote:
Gezellig welquote:
hahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WAAG het NIET om R2 dat te leren, hij is zo al lastig genoeg.
Ik ga wel met Doerak in de kast zitten dan, Haarklip kan het vast niet waarderen als ik erbij kom liggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gezellig welDat wordt wel krap vrijdag in bed, Haarklip, jij, Doerak en ik
Ik weet niet wat daar allemaal gaat gebeuren in bed maarrrr rustig aan met mijn Doerakje he verdoriequote:Op dinsdag 19 april 2011 23:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gezellig welDat wordt wel krap vrijdag in bed, Haarklip, jij, Doerak en ik
Och, 2 meisjes in bed, kan me niet voorstellen dat ie dat heel erg vindtquote:Op woensdag 20 april 2011 00:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ga wel met Doerak in de kast zitten dan, Haarklip kan het vast niet waarderen als ik erbij kom liggen.
Tuurlijk, die mag op Haarklip z'n enorme bazenbureaustoel liggen.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat daar allemaal gaat gebeuren in bed maarrrr rustig aan met mijn Doerakje he verdorie![]()
oeiii als ik hem zolang gemist heb dan ga ik hem waarschijnlijk 3 weken lang niet meer loslatenquote:
Slaap lekker, liev Bloempsjequote:Op woensdag 20 april 2011 00:04 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga ook maar weg, nachtbaggerse allemaal![]()
Tot morgen, slaaplekker alvast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
En waarom kwam ik er niet in voor?quote:Op woensdag 20 april 2011 07:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Sharrr Wat hem jij vroeg?!?
Ik droomde over appeltje en jan en dat we op vakantie waren ergens
Klinkie niet boos doenquote:Op woensdag 20 april 2011 07:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ga weg.
Of nee wacht, ik ga alfijne dag nog.
Ook een tosti?quote:Op woensdag 20 april 2011 07:18 schreef Furdinand het volgende:
Heb ik wel nodig denk ik
Waar ga je voor solliciteren??
Er overheenquote:Op woensdag 20 april 2011 07:22 schreef sharr het volgende:
Ja hoor, doe ik wel even, moet zo toch onderweg. Curry ernaast of erin?
Succesquote:Op woensdag 20 april 2011 07:23 schreef sharr het volgende:
Ik ga even tosti maken, roken, aankleden/makeuppen, langs Dordt fietsen en dan snel solliciteren.![]()
oud-beijerland -> dordt, makkelijk te doen
tot ziens
goede droomquote:Op woensdag 20 april 2011 07:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Sharrr Wat ben jij vroeg?!?
Ik droomde over appeltje en jan en dat we op vakantie waren ergens
Michhasquote:
Nee, buren die willen scheiden. Ze heeft de politie gebeld omdat hij dreigde haar te vermoorden. Lekkere situatiequote:Op woensdag 20 april 2011 08:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahadiezelfde mensen weer als gisteren met de politie ?
hoe was het gesprek ?![]()
Je kan niet op mijn knie zittenquote:Op woensdag 20 april 2011 08:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Michhasik wil gewoon op je knie zitten en dat je me dan een verhaaltje vertelt zodat ik nooit meer bang ben in het donker
![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben er gelijk weer weg van, toedels.
Maar je bent zo grootquote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
op het andere been dan toch als een kleine knaap bij de kerstman
Tuulk, net nieuwe gehaaldquote:Op woensdag 20 april 2011 08:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dutch Blendkan ik dan een sigaretje bietsen als je er toch bent ?
het was erg vroegquote:Op woensdag 20 april 2011 07:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is er wolfrolf?
Goedemorgen binnenkomers
ooowww die weerquote:Op woensdag 20 april 2011 09:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Les van mevrouw die geen Nederlands kan... fijn even doorslapen deze les
goedemorgen patjequote:
Gooi vleeswaren naar haar toe als ze even niet kijktquote:Op woensdag 20 april 2011 09:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ze snapt de computer ook niet, argh.
De computer snapt haar nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ze snapt de computer ook niet, argh.
Heyquote:
Haha kom hier zeggen dan, schobbejak!quote:
Ik moest vet hard lachenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef JanPiraat het volgende:
Doe-tip voor vandaag
• Zet een kartonnen doos voor de deur van de buren
• Bel aan
• Ga in de doos zitten
• Blijf zitten in de doos zonder iets tegen ze te zeggen
heheh aahja ik zag je gisteren toevallig nog op facebook bij een reactie onder filmpje van Huppelmutsquote:Op woensdag 20 april 2011 09:13 schreef sharr het volgende:
Ik kom niet buiten, ik ben een Fok!ker
Zie mensen op FB nu weten dat ik een Fok!ker ben dan
En me dan niet toevoegen zodat ik jouw FB heb?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh aahja ik zag je gisteren toevallig nog op facebook bij een reactie onder filmpje van Huppelmuts![]()
Nee ik ga zo hardlopenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
goedemorgennde frituurpan staat al aan kom je ff langs ?
Ik durfde nietquote:Op woensdag 20 april 2011 09:15 schreef sharr het volgende:
[..]
En me dan niet toevoegen zodat ik jouw FB heb?
mij ook niet, fokkers op msn/Facebook/hyvesquote:Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mij vinden jullie lekker toch niet op FB hihihihii
Eh..quote:Op woensdag 20 april 2011 09:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mij ook niet, fokkers op msn/Facebook/hyves
Jawelquote:Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat niet op jouquote:
Ja is goed, heb je vrijdag iets te doen?quote:
Neequote:Op woensdag 20 april 2011 09:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja is goed, heb je vrijdag iets te doen?
ga je het nu wel of niet doenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik zal zo even in de split gaan zitten zodat ik niet veel spierpijn heb na het rennen
DAT KAN IK TOCH HEUL NIET MEER![]()
Zullen we dan iets gaan eten en de stad in gaan?quote:
Welke stad?quote:Op woensdag 20 april 2011 09:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zullen we dan iets gaan eten en de stad in gaan?
Kies maar een leuke stad.quote:
Ze is ambivalent, dat is een mooi woord wat ik gister geleerd heb en waarvan ik heel trots heb dat ik het onthouden hebquote:
hehehe eet smakelijkquote:Op woensdag 20 april 2011 09:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ze is ambivalent, dat is een mooi woord wat ik gister geleerd heb en waarvan ik heel trots heb dat ik het onthouden heb
Waarom die rare psychologen niet gewoon kunnen zeggen dat iemand twijfelt weet ik niet
Ik ga even ontbijten enzulks liefjens![]()
Pas maar op straks krijg je billenkoek met die liniaal van haarquote:Op woensdag 20 april 2011 09:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ze pakt een liniaal en zegt: ik weet niet Wat dit is...
Van jou?!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pas maar op straks krijg je billenkoek met die liniaal van haar![]()
![]()
Trainen tot je het weer kan dan hequote:Op woensdag 20 april 2011 09:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik twijfel niet, ik zeg dat ik het wel wil doen maar het niet meer kan
Doeiquote:
Ja maar ik zei een leuke stadquote:Op woensdag 20 april 2011 09:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ooo ik zag deze niet
Uh Uh Amsterdam ?
aaawwww zo blij dat we facebookvrienden zijn geworden dat je er emotioneel van wordt ?!quote:Op woensdag 20 april 2011 09:34 schreef sharr het volgende:
Mijn oog begint ineens te steken en hij traant nu uit zichzelf
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 09:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aaawwww zo blij dat we facebookvrienden zijn geworden dat je er emotioneel van wordt ?!![]()
Niets mis meequote:
dadelijk weer naar schoolquote:Op woensdag 20 april 2011 09:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
4/20 man jij moet hele andere dingen op de nuchtere maag doen nu![]()
quote:
Best wel eigenlijkquote:
Hehe aww. Hoezo ging je op tijd slapen dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Best wel eigenlijkGing alleen op tijd slapen..dus werd om 6 uur weer wakker. Toen maar weer even oogjes dicht gedaan en viel ik op een gegeven moment weer in slaap tot uurtje of 9
En jij?
Ik zit weer in een ander ritme sinds afgelopen weekendquote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe aww. Hoezo ging je op tijd slapen dan?
Ik heb wel oke geslapen, kort als altijdmaar k werd wakker met pijn in mn schouder, das wat minder
Met Happy Ending?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eigenlijk moet Jan mij onder handen hemen
Mij dan ook gelijk evenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kan Jarno Hams wel hebben denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 10:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bobberickquote:Op woensdag 20 april 2011 10:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mij dan ook gelijk evenIk heb nog steeds last van m'n spierpijnj
Hoi Cosjemosje en Jan-Diederiko+
toch wel Gwen de nailaholicquote:Op woensdag 20 april 2011 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja en ze verneuken mijn prikbord, verdorie.quote:
NIET WAARquote:Op woensdag 20 april 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja en ze verneuken mijn prikbord, verdorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |